Dat is juist het probleem...je merkt dat iemand geniet en misschien wel naar een orgasme toewerkt. Ik wil dan doorgaanquote:Op zondag 27 juli 2008 15:55 schreef youngheartsbefree het volgende:
Dan kan je even stoppen om d'r te zoenen of wat vingerwerk te doen..![]()
Afwisseling dus.
Herkenbaar!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb dat altijd na een tijdje bij het 'draadje' wat je ziet als je je tong omhoog houdt.
Dat is het hem. Je voelt de spanning opbouwen zeg maar, en je wilt doorgaan. Als je dan even stopt dan ebt het weg. Dan moet je weer langer doorgaan. Dus ondanks alle pijntjes ga je maar door als een gek.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem...je merkt dat iemand geniet en misschien wel naar een orgasme toewerkt. Ik wil dan doorgaan
Dichterbij gaan misschien? Of ga eens in een hoek van 90 graden liggenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb dat altijd na een tijdje bij het 'draadje' wat je ziet als je je tong omhoog houdt.
Dat dus.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:14 schreef Slarioux het volgende:
Ik bef niet als een herkauwer, dus nee, dat krijg ik nooit.
En van mijn tong zelf.. Niet in de kaken..quote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
wat deze dame zegt.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:55 schreef youngheartsbefree het volgende:
Dan kan je even stoppen om d'r te zoenen of wat vingerwerk te doen..![]()
Afwisseling dus.
mja idd en dan vooral na een tijdje merk je dat welquote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ligt aan de dame, vriend. Heb er een gehad die binnen 5 minuten tegen het plafond aanlag. En een ander waar het naar 15 min nog niet gebeurt was.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:06 schreef DroogDok het volgende:
Je techniek is gewoon niet goed, als je het een beetje kan is het klusje geklaart voor je kramp kan krijgen.
15 minuten... kom op die schop je toch je bed uit?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ligt aan de dame, vriend. Heb er een gehad die binnen 5 minuten tegen het plafond aanlag. En een ander waar het naar 15 min nog niet gebeurt was.
Bij mij is het nooit binnen 15 minuten gebeurd.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
15 minuten... kom op die schop je toch je bed uit?
En de dame in kwestie vond dat ook prettig?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:16 schreef Dynamical het volgende:
Ik heb weleens bijna 2,5 uur gebeft ...
Hobby's: Wielrennen / Paardrijden ??quote:Op maandag 28 juli 2008 08:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Bij mij is het nooit binnen 15 minuten gebeurd.
Ja, die indruk liet ze in ieder geval wel bij me achter.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En de dame in kwestie vond dat ook prettig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |