Dat is juist het probleem...je merkt dat iemand geniet en misschien wel naar een orgasme toewerkt. Ik wil dan doorgaanquote:Op zondag 27 juli 2008 15:55 schreef youngheartsbefree het volgende:
Dan kan je even stoppen om d'r te zoenen of wat vingerwerk te doen..![]()
Afwisseling dus.
Herkenbaar!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb dat altijd na een tijdje bij het 'draadje' wat je ziet als je je tong omhoog houdt.
Dat is het hem. Je voelt de spanning opbouwen zeg maar, en je wilt doorgaan. Als je dan even stopt dan ebt het weg. Dan moet je weer langer doorgaan. Dus ondanks alle pijntjes ga je maar door als een gek.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem...je merkt dat iemand geniet en misschien wel naar een orgasme toewerkt. Ik wil dan doorgaan
Dichterbij gaan misschien? Of ga eens in een hoek van 90 graden liggenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb dat altijd na een tijdje bij het 'draadje' wat je ziet als je je tong omhoog houdt.
Dat dus.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:14 schreef Slarioux het volgende:
Ik bef niet als een herkauwer, dus nee, dat krijg ik nooit.
En van mijn tong zelf.. Niet in de kaken..quote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
wat deze dame zegt.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:55 schreef youngheartsbefree het volgende:
Dan kan je even stoppen om d'r te zoenen of wat vingerwerk te doen..![]()
Afwisseling dus.
mja idd en dan vooral na een tijdje merk je dat welquote:Op zondag 27 juli 2008 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ligt aan de dame, vriend. Heb er een gehad die binnen 5 minuten tegen het plafond aanlag. En een ander waar het naar 15 min nog niet gebeurt was.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:06 schreef DroogDok het volgende:
Je techniek is gewoon niet goed, als je het een beetje kan is het klusje geklaart voor je kramp kan krijgen.
15 minuten... kom op die schop je toch je bed uit?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ligt aan de dame, vriend. Heb er een gehad die binnen 5 minuten tegen het plafond aanlag. En een ander waar het naar 15 min nog niet gebeurt was.
Bij mij is het nooit binnen 15 minuten gebeurd.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
15 minuten... kom op die schop je toch je bed uit?
En de dame in kwestie vond dat ook prettig?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:16 schreef Dynamical het volgende:
Ik heb weleens bijna 2,5 uur gebeft ...
Hobby's: Wielrennen / Paardrijden ??quote:Op maandag 28 juli 2008 08:08 schreef MLI het volgende:
[..]
Bij mij is het nooit binnen 15 minuten gebeurd.
Ja, die indruk liet ze in ieder geval wel bij me achter.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En de dame in kwestie vond dat ook prettig?
Nee. Anyway, TS.. Kan best zijn dat je verkrampt. Ik had dat ook wel eens tijdens het likken. Maar later kwam ik erachter dat het veel lekkerder likt (en ontvangt) als je je tong pas 'aanspant' tegen de tijd dat het orgasme nadert. Kijk, wat mij betreft, maar ik ben een uitzondering, word ik eerst een kwartiertje relaxt ontspannen gelikt en daarna 2 vingers erbij, g-spot opzoeken en dan de tong aanspannen en wat hardere bewegingen over el clitoris.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En de dame in kwestie vond dat ook prettig?
[..]
Hobby's: Wielrennen / Paardrijden ??
Soms is alleen een tong genoeg hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 19:40 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Met alleen een tong redt je het nooit ... jezus mannen ... gebruik je vingers eens goed !
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem...je merkt dat iemand geniet en misschien wel naar een orgasme toewerkt. Ik wil dan doorgaan
Ik snap het verschil nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vrouw boven je laten hurken helpt ook
Ok. Jij zal het wel weten.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarvoor moet je het wat vaker doen
Heb het ooit met 2 vrouwen gedaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet er ook een vriend bij betrekken, kun je af en toe afwisselen en een peuk roken
Eén keer, nooit weer. "t Lijkt mij teveel op werkenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het ooit met 2 vrouwen gedaan.
Dat viel al niet mee.
jij en vrouwenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het ooit met 2 vrouwen gedaan.
Dat viel al niet mee.
Ik moest kiezen stoppen met roken of stoppen met vrouwen. ...Heb voor het laatste gekozen.quote:
ben je achteraf blij met de keuze die je gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest kiezen stoppen met roken of stoppen met vrouwen. ...Heb voor het laatste gekozen.
Nah, roken wordt tegenwoordig ook een aardige kostenpost....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:43 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
ben je achteraf blij met de keuze die je gemaakt hebt?
Sinds een paar weken kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:43 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
ben je achteraf blij met de keuze die je gemaakt hebt?
haha dat d8 ik al, maar wat voor hobby houd je dan over?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinds een paar weken kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan.
Nu maar hopen dat vrouwen in het café worden verboden.
Hij werkd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:42 schreef princem het volgende:
hallo ff kijken of mn accound werkt
en vrouwen zijn dat gelukkig niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, roken wordt tegenwoordig ook een aardige kostenpost....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |