Quasi-liberaal, zegt een VVD'er.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:41 schreef Rutgerr het volgende:
Aldus.Sprak.God. Dat quasi-liberale sletje komt m'n vvd-strot uit. Je weet toch.
Niets is wat het lijkt, daarom bestaat god ook niet...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:32 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Ik ga voor SalvadOr. Hij is gewoon lekker, en volgens mij is hij in real life een zeer interessante gesprekspartner.
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, daarom bestaat god ook niet...
Usernamen wil ik lezen!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 03:57 schreef krioro het volgende:
Met geen enkele FOK!ker. Wat betreft FOK!sters zijn er wel een paar naar mijn gading.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Aldus.Sprak.God bijvoorbeeld.
edit: mits boven de 18.![]()
man daarvoor zit ik veels te weinig op dit forumquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:12 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Jammer. Via dit topic zou je het onschuldig aan haar bekend kunnen maken.
Okay.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:13 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
man daarvoor zit ik veels te weinig op dit forum
Aan de hand van de posts die ik van je gelezen heb lijk je me wel een interessant/leuk/aardig persoon. En verder gaat mijn fantasie dan met me aan de haal.quote:
Lief.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Aan de hand van de posts die ik van je gelezen heb lijk je me wel een interessant/leuk/aardig persoon. En verder gaat mijn fantasie dan met me aan de haal.
hoeveel fokkers heb je gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:42 schreef Isabeau het volgende:
Ìk vind beffen niet veel aanEn neuken wil ik wel met elke fokker waar ik al een keer mee heb gesekst. Op één na.
5quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:42 schreef Isabeau het volgende:
Ìk vind beffen niet veel aanEn neuken wil ik wel met elke fokker waar ik al een keer mee heb gesekst. Op één na.
Boodschappenlijstjes makenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beffen lijkt mij voor een vrouw juist lekker ontspannend. Je kunt ondertussen rustig de privé lezen, je nagels eens bekijken, je agenda doornemen, etc.
no shitquote:
Het is niet mijn gewoonte om te seksen met meer dan 1 fokker in de kamerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, dan had je de slaapkamer wel vol
Dan zijn het er 6quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:47 schreef Originele_Naam het volgende:
no shitmoet maar eens dan naar een fok meeting gaan
![]()
waren ze al fokker voordat je met ze neukte of werden ze door jou ook fokker?
Ah, ontvangen is lastig voor Isabeau?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Boodschappenlijstjes makenNee echt, ik vind pijpen zelfs fijner dan gebefd worden.
Ik zeg niets, behalve dan dat je er van moet genietenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet mijn gewoonte om te seksen met meer dan 1 fokker in de kamerDus dat dat 1x is gebeurd wil nog niet zeggen dat ik dat vaker doe
Oi zussie van de nachtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Boe's lijstje klopt niet meer dan
johquote:
wat is het echte lijste danquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
joh
Daar staat volgens mij zelfs iemand op waar ik niet eens seks mee heb gehad.
En dan moet ik ook even toevoegen dat er dan 2 fokkers zijn waar ik het bed mee heb gedeeld die ik niet nog een keer zou doen.quote:
Ik ook, en ik vraag er niet eens extreem veel voorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zit trouwens hard na te denken met wie ik nog meer wel naar bed zou willen en ik kan alleen vrouwen verzinnen
Ohquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
joh
Daar staat volgens mij zelfs iemand op waar ik niet eens seks mee heb gehad.
Nee, sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2008 04:59 schreef nachtzuster het volgende:
Oh![]()
Was al blij dat ik het weer had gevonden![]()
wij hebben elkaar gedag gekust ooit, maar dat telt zeker niet![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 05:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, sorrydan worden het er nog veel meer. Laat staan als je alle fokkers gaat optellen waarmee ik in 1 bed heb geslapen
Hmm, dat wel, maar die ken ik te goed om dat hier te vermeldenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 05:16 schreef nachtzuster het volgende:
Hmm ja, is ook offtopic hier eigenlijk, tenzij daar kandidaten om mee te neuken tussen zitten natuurlijk
Is spoilertags geen optie? Die klikt toch niemand aan johquote:Op dinsdag 29 juli 2008 05:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, dat wel, maar die ken ik te goed om dat hier te vermelden![]()
(en ja, ik herinner me wel wie je bent hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |