DJusc Niu jkrijijg je dubbpelle tosetsnaansluragen dhoofr hseltm watoer pkop dre printpla3at?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahahaha, ik was één van de ratjes aan t pesten door water op dr te spetteren.
Toen pestte zij mij door met dr natte pootjes over mn toetsenbord te hobbelen *lol*
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
DJusc Niu jkrijijg je dubbpelle tosetsnaansluragen dhoofr hseltm watoer pkop dre printpla3at?
Nah, valt mee hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
TVP
[..]
DJusc Niu jkrijijg je dubbpelle tosetsnaansluragen dhoofr hseltm watoer pkop dre printpla3at?
Dat overkomt mij altijd als ik mn ramplank Coca-Cola voer.quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 28 juli 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Overigens vanavond geen Rob Stenders maar wel weer de man in het zwart, Eric Corton !![]()
he's back
't valt nog mee hoor. Vorig jaar zomer maakte hij meer uren. Volgens mij is er zelfs nog ergens een Veenstra FM logo.quote:
Elsjequote:Op maandag 28 juli 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Over Herman Finkers gesproken.
Zo'n vermoeden had ik al...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
En die intro was volgens mij het werk van EJ.
Echt wel ! Heb de afgelopen weken echt genoten van Rob Stenders maar ik vind Corton ook geen verkeerde jock dus dat gaat vast weer een groot feest worden.quote:
* WebHawkjuh duikt even het archief in!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
't valt nog mee hoor. Vorig jaar zomer maakte hij meer uren. Volgens mij is er zelfs nog ergens een Veenstra FM logo.
Als er naar Venema wordt gevraagd, kan je daar wel vanuit gaan, jaquote:Op maandag 28 juli 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
En die intro was volgens mij het werk van EJ.
Heb hem al:quote:Op maandag 28 juli 2008 19:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
* WebHawkjuh duikt even het archief in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow fuck, wat is t hier WARM! Echt, ik voel me altijd zo víés met dit weer... je kan blijven douchen, maar van het afdrogen krijg ik t alweer warm en dan zweet ik alweer...Dat wordt dus de hele dag onder de douche blijven staan... of een zwembadje in de tuin zetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga DOOD ofzo!!quote:This video has been removed due to terms of use violation.
Tuin hebben... vakantie hebben... twee luxes die ik niet heb...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt dus de hele dag onder de douche blijven staan... of een zwembadje in de tuin zetten!
* Sirolf ziet Webhawkjuh langsdrijven.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh drijft ook weg in z'n eigen zweet
Jij bent gewoon te snelquote:Op maandag 28 juli 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
zo, heb ik ff ruzie met mijn pc....te traag! Terwijl de temp in de studio heel normaal is....
Een reboot doet wonderen :-)quote:Op maandag 28 juli 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
zo, heb ik ff ruzie met mijn pc....te traag! Terwijl de temp in de studio heel normaal is....
Wie niet die voor < 1990 is geborenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
* Broekie zit ongemerkt nog mee te zingen ook
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
Dit is zo'n $#%@#$%@#$ nummer dat blijft hangen! En blijft hangen. En blijft hangen. En blijft hangen.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
Je zoekt nog steeds een vrouw?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
Zo ingewikkeld is de tekst ook nietquote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
quote:
Uhm, yep. Nouja, ik blijf volhouden dat ik toch eerst een vriendin zoek. Het vrouw deel komt dan vanzelf wel over een paar jaarquote:
Dat was de grap juistquote:Op maandag 28 juli 2008 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dude, tis een homo-100 plaat, dus mss beter een kerel?
Nee dank jequote:Op maandag 28 juli 2008 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
* Litton-Lane doet mee willenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
Ik wil die smek-remix wel nog een keer horen![]()
Misschien issie opzoek naar een lesbische vrouw?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Kijken hoelang ie het hier vol houdtquote:Op maandag 28 juli 2008 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoop dat EJ een nieuwe aanwinst is, nu hij toch bij 538 niet terug mag komen...
Kut ik wilde je net mee uitvragenquote:
Vanochtend viel de naam "Adolf" al, ik vrees het ergstequote:Op maandag 28 juli 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijken hoelang ie het hier vol houdt
Ik durf bijna niet te hopen
Preciesquote:Op maandag 28 juli 2008 19:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vanochtend viel de naam "Adolf" al, ik vrees het ergste
Eigenlijk ligt het gewoon aan fok die z'n dag niet heeft...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Zo te zien blijft de PC van Maricha bagger traag
Bij mij is de webcam er ook uit...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Zo te zien blijft de PC van Maricha bagger traag
Nee.quote:
Wat staat er tegenover?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Pffffff... ik zoek koelte...
Iemand hier zin om te komen wapperen met een bananenblad?
Hier nergens last van. Probeer eens een van de alternatieven uit de OP?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mij is de webcam er ook uit...
Nou, op de webcam was goed te volgen dat het inloggen+laden desktop idioot lang duurde, zelfs voor een roaming profile...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt het gewoon aan fok die z'n dag niet heeft...
En je wordt er nog nat van ookquote:Op maandag 28 juli 2008 20:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Hey, die buien komen langzaam deze kant op...(gelukkig trekken ze...
)
Klopt, die heb ik dan ook laten uitvoeren (kan ik zelf dus niet...)quote:
JA ECHT HE>>>>quote:Op maandag 28 juli 2008 20:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, op de webcam was goed te volgen dat het inloggen+laden desktop idioot lang duurde, zelfs voor een roaming profile...
Kwartet
Nee, het Giet daar....quote:
* WebHawkjuh rent snel weg.quote:
Wat giet? De regen? of het Zweet?quote:
't is dat je zo ver weg woontquote:
Oeps!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Op zoek naar een vector, kwam ik deze in de lijst tegen. Ik weet niet precies wat ik er van moet denken. De titel is worker.. maar...
Klik: http://www.vectorportal.com/stockvectors/detail.asp?iFile=1465&iType=81
Ach, de Hitlergroet is met je rechterarm, dus ik zie het probleem niet echt.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Op zoek naar een vector, kwam ik deze in de lijst tegen. Ik weet niet precies wat ik er van moet denken. De titel is worker.. maar...
Klik: http://www.vectorportal.com/stockvectors/detail.asp?iFile=1465&iType=81
Ik zit binnen met de gordijnen dicht, omdat ik anders niks zou zien op m'n scherm door de zon...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Broekie: cool
@ de rest: het giet van de regen... en het onweert heel hard, dus heb de laptop ff van de stroom af gehaald
Dat is ook weer waar, maar het was de eerste indruk....quote:Op maandag 28 juli 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, de Hitlergroet is met je rechterarm, dus ik zie het probleem niet echt.
Hier zit t raam dicht, omdat alles in één keer natregende... hebben we nog niks aan de verkoeling...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit binnen met de gordijnen dicht, omdat ik anders niks zou zien op m'n scherm door de zon...
Die dvd ligt hier in huis ook nog ergens. Heb nog niet alle filmpjes gezien, maar ze zijn wel erg grappig.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
'k heb maar een kort antwoord ge-smst: bureaulampje. 't lange antwoord is natuurlijk een mini flexibele bureaulamp die in het originele filmpje samen met z'n grotere "broer" met een bal aan het spelen was
Maak je er een wet t-shirtcontest van?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi Roel
I'm gonna keep on dancing (in the rain)!
En dan foto's posten zeker? Of nog beter, een filmpje?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maak je er een wet t-shirtcontest van?
Laat maar komenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En dan foto's posten zeker? Of nog beter, een filmpje?
En toen was de accu leeg, omdat de stekker uit de wandcontactdoos moest....quote:Op maandag 28 juli 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Mn BBQvideo is 97% geupload! Spannenddd
Nou, dan kijk ik eerst wel ff het filmpje van de EW BBQ. Was dat ook niet in de regen?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Some other time maybe
Moet t wel een beetje spannend houden he
Wel tochquote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
Waarom staat Corton eigenlijk niet in de rij DJ's in de grphic bovenaan elk topic?
Hahaha, zou wel echt iets voor mij zijn!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En toen was de accu leeg, omdat de stekker uit de wandcontactdoos moest....
Hij is te groot en te breed.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
Waarom staat Corton eigenlijk niet in de rij DJ's in de grphic bovenaan elk topic?
Nog veel belangrijker: Waarom draait deze reeks al anderhalf jaar en is het nog niemand opgevallen?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij vanwege ruimtegebrek waarbij het vervolgens puur toeval is welke DJs er niet in voor komen. Maar voor meer details moet je bij Floris zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
Mwahhh, we hadden best redelijk weer toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, dan kijk ik eerst wel ff het filmpje van de EW BBQ. Was dat ook niet in de regen?
Nog heel even geduldquote:Success! We're converting the video now!
Duw Giel er maar vanaf, die pikt al ruimte in van zijn collega....quote:Op maandag 28 juli 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij is te groot en te breed.
Misschien kunnen we C&S er tussen uit halen, dan past het
Maar Eric Corton staat er idd toch gewoon op?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Duw Giel er maar vanaf, die pikt al ruimte in van zijn collega....
Bij ons niet hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar Eric Corton staat er idd toch gewoon op?
Ik zie hem niet....quote:Op maandag 28 juli 2008 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee... Aan weerszijden van Michiel staan Rudy en Martijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Naja, hoe dan ook... Ik ga ff Cold Case kijken met mn liefste vriendje!
Tot straks of tot morgennn!!
xxxxxxx
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
zow ik ben thuis hoor.....snikheet in de winkel, teringdruk en allemaal zeikerds... van die
"ik wacht even op je collega, hij weet het allemaal" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH
om tien voor 6 kwam dr nog een supernicht binnen, hij wou ook perse door mn collega geholpen worden. Om tien over 6 was ie nog niet klaar en ben ik gewoon naar huis gegaan.. Snikhete trein en een bus die 2 minuten te vroeg voor je neus vertrekt...beuh......ff radio-afkoel-periode nodig
Hij staat er wel in hoor...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
Daar is wel een poging toe gedaan inderdaadquote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef MichielV het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat hele dag-lineup min of meer chronologisch erop stond.
De eerste versie van de afbeelding was op chronologische volgorde, maar toen had Eric nog geen dagelijks programma.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef MichielV het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat hele dag-lineup min of meer chronologisch erop stond.
Ik wist dat Michiel en Eric het goed met elkaar kunnen vinden, maar ik wist niet dat ze zo close warenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij staat er wel in hoor...
[ afbeelding ]
Die kan je ook gewoon zelf zoeken op Vimeo.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeh tot straks!!!!! je f***cking video is klaar met uploaden, ik wil m zien
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Oeps, raam stond nog open, had bijna een waterbed...
Of zou Maricha stiekem een giga groot profiel hebben?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, op de webcam was goed te volgen dat het inloggen+laden desktop idioot lang duurde, zelfs voor een roaming profile...
Kwartet
Apart: Eindhoven en Waalwijk waren eerder. En dat terwijl de regen uit het Noorden komt en je dan Den Bosch eerder tegen komt.. (lijkt me)quote:Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef TheVulture het volgende:
En hier in Den Bosch gaat het grote regen- en bliksemspektakel nu ook beginnen
Honderden mb's?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of zou Maricha stiekem een giga groot profiel hebben?Loop @ werk ook wel eens tegen userprofiles aan van honderden mb's (leve bijv. Google earth) en ja, dan kan het aanmelden wel even duren.
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kom maar op mijn Balkon zitten, kun je ook nog 10 minuten de pagode op en neer zien gaan....
Ohh die graphic.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij staat er wel in hoor...
[ afbeelding ]
Dude, dat is wel heel erg veelquote:Op maandag 28 juli 2008 20:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Honderden mb's?
Mijn profiel is 36gb ofzo.
En die op mn laatste werkplek waar ze met roaming profiles werkten was 2.1gb
De tip blijft toch om de desktop en mijn documenten uit het profiel te halen en te mappen naar een share. Hoeft het niet elke inlogbeurt heen en weerquote:Op maandag 28 juli 2008 20:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Honderden mb's?
Mijn profiel is 36gb ofzo.
En die op mn laatste werkplek waar ze met roaming profiles werkten was 2.1gb
Nog 5 minuten, dan is de Efteling dicht...quote:
Kom je dat mijn collega`s ook maar (nog) eens vertellen. En dan janken als het crashed en de documenten nog op de desktop stonden...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
De tip blijft toch om de desktop en mijn documenten uit het profiel te halen en te mappen naar een share. Hoeft het niet elke inlogbeurt heen en weer
Mja op mn laptop is alles lokaal, ik ben alles nu naar een share aan het verplaatsen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:55 schreef Broekie
het volgende:
[..]
De tip blijft toch om de desktop en mijn documenten uit het profiel te halen en te mappen naar een share. Hoeft het niet elke inlogbeurt heen en weer
Leuk videoverslagquote:Op maandag 28 juli 2008 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon zelf zoeken op Vimeo.
Hij is iig te vinden op http://www.vimeo.com/1423801
Goede plaat! Ik ben vandaag gegaan voor Sonny J - Handsfree, die hoor je praktisch nooit...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook een requestje ingestuurd... Hit me TV met A Public Thing... die wordt VEEL TE WEINIG gedraaid
Dat is wel een heel erg goede request.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook een requestje ingestuurd... Hit me TV met A Public Thing... die wordt VEEL TE WEINIG gedraaid
Dat dacht ik... onbegrijpelijk dat zo'n plaats de playlist niet haalt... maar hopelijk stelt Veenstra zijn 3FM-Fokkers niet teleurquote:Op maandag 28 juli 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg goede request.
Album isquote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Dan bedoel je neem ik aan mappen naar een share op een heel andere server? Als het op dezelfde server is dan is het verschil volgens mij echt 0 (belast je de profileserver alsnog). Daarnaast hou je het kopiëren toch want het bureaublad / mijn documenten zal toch moeten worden gesynchroniseerd. Zou de policy ' Delete cached copy's of roaming profiles ' (oid) daar ook actief zijn? Als deze actief is dan zal elke keer het complete gebruikersprofiel gekopieerd moeten worden. Zou deze niet actief zijn dan is het alleen een kwestie van de oude bestanden die lokaal staan vervangen door de nieuwere bestanden op de server. Lees: het complete gebruikersprofiel hoeft dan niet te worden gedownload van de server, dacht ik.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:55 schreef Broekie het volgende:
Michiel krijgt van mij een gratis biertje als hij de plaat draait. Nadeel is wel dat het bier bij 3FM toch al gratis is dus dat schiet niet echt op.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Dat dacht ik... onbegrijpelijk dat zo'n plaats de playlist niet haalt... maar hopelijk stelt Veenstra zijn 3FM-Fokkers niet teleur
The Hives
Nee, het hoeft helemaal niet gesynchroniseerd te worden als je in het profiel opgeeft dat My Documents de map Z:\, waarbij Z:\ dan weer een mapping naar een private share zou zijn. Dan blijft gewoon fijn alles op de server staan en bewerk je je bestanden dus ook terwijl ze op de server staan.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan bedoel je neem ik aan mappen naar een share op een heel andere server? Als het op dezelfde server is dan is het verschil volgens mij echt 0 (belast je de profileserver alsnog). Daarnaast hou je het kopiëren toch want het bureaublad / mijn documenten zal toch moeten worden gesynchroniseerd. Zou de policy ' Delete cached copy's of roaming profiles ' (oid) daar ook actief zijn? Als deze actief is dan zal elke keer het complete gebruikersprofiel gekopieerd moeten worden. Zou deze niet actief zijn dan is het alleen een kwestie van de oude bestanden die lokaal staan vervangen door de nieuwere bestanden op de server. Lees: het complete gebruikersprofiel hoeft dan niet te worden gedownload van de server, dacht ik.
Met mappen naar een share, dan laad hij bij het booten niet het hele profiel in, maar browse je als je je mijn documenten opent op de server ipv lokaal. dan worden de documenten alleen over gehaald als je ze opent.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan bedoel je neem ik aan mappen naar een share op een heel andere server? Als het op dezelfde server is dan is het verschil volgens mij echt 0 (belast je de profileserver alsnog). Daarnaast hou je het kopiëren toch want het bureaublad / mijn documenten zal toch moeten worden gesynchroniseerd. Zou de policy ' Delete cached copy's of roaming profiles ' (oid) daar ook actief zijn? Als deze actief is dan zal elke keer het complete gebruikersprofiel gekopieerd moeten worden. Zou deze niet actief zijn dan is het alleen een kwestie van de oude bestanden die lokaal staan vervangen door de nieuwere bestanden op de server. Lees: het complete gebruikersprofiel hoeft dan niet te worden gedownload van de server, dacht ik.
Mja ik ben er te goed voor opgevoed ben ik bangquote:Op maandag 28 juli 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind dit nou juist het eerste leuke nummer van Leaf.
DO THE DANCE! DO THEEE DAAANCE!quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
Heren, helemaal helderquote:Op maandag 28 juli 2008 21:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dit topic liep toen ook iets sneller qua posts per minuut.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
Goh. Toen ik dit nummer bij Michiel aanvroeg was het behoorlijk veel kouder buiten
Toch wel hè? Kom ik aan het eind van de dag thuis, heb ik weer meteen meerdere topics gemist...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit topic liep toen ook iets sneller qua posts per minuut.
03.30? Truste iig...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
Ik ga naar bedje toe, 'k moet morgen véél te vroeg voor mijn doen op staan
Truste
Nee. Heb trouwens al een tijdje niets meer aangevraagd. Nog langer geleden dat mn request ook gedraaid werd. Toen was ik overigens wel op de radio te horen.quote:
Had ik vanochtend ookquote:Op maandag 28 juli 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
Truste
05:45. Als je na gaat dat ik normaal pas om 07:30 m'n bedje uit kom rollen is dat vroegquote:
Mijn laatste was: "JCB"quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee. Heb trouwens al een tijdje niets meer aangevraagd. Nog langer geleden dat mn request ook gedraaid werd. Toen was ik overigens wel op de radio te horen.
* Marc63 gaat eens een goede request bedenken. Voor vandaag of anders morgen.
True, true...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
05:45. Als je na gaat dat ik normaal pas om 07:30 m'n bedje uit kom rollen is dat vroeg
Leek me eigenlijk al een beetje sterk dat jij dat was.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Nee. Heb trouwens al een tijdje niets meer aangevraagd. Nog langer geleden dat mn request ook gedraaid werd. Toen was ik overigens wel op de radio te horen.
* Marc63 gaat eens een goede request bedenken. Voor vandaag of anders morgen.
Oh, dat was ik even vergeten, Loving You van Minnie Riperton tijdens een legendarisch Noordpool FM uur 4 met PIM PAM POOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op maandag 28 juli 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leek me eigenlijk al een beetje sterk dat jij dat was.![]()
Laatste keer dat een request van mij werd gedraaid was volgens mij Queen - Don't Stop Me Now en dat was toen tijdens Noordpool FM. Daarna heb ik volgens mij ook niets meer gerequest..
I'm here, I'm here!!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeh tot straks!!!!! je f***cking video is klaar met uploaden, ik wil m zien
ooh dat is die plaat ! Net even geluisterd via Youtube.. Geinig (lief) liedje met de vogeltjesquote:Op maandag 28 juli 2008 21:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh, dat was ik even vergeten, Loving You van Minnie Riperton tijdens een legendarisch Noordpool FM uur 4 met PIM PAM POOOOOOOOOOOOOOOOOL
Trustequote:Op maandag 28 juli 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
Truste
Leuk verslag!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I'm here, I'm here!!
Dames en heren, I proudly present:
De video van de EkStra Weekend BBQ 2008!! (klikkk)
Dat is om programmacode (dus om een programma zelf te maken) duidelijk leesbaar op het forum te plaatsen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Geeks/nerds, ik weet dat jullie hier zitten, dus help me out here...
Bij de opties bovenaan het reageer-venster, staan allemaal opties: bold, italic, underlined, plaatje of link invoegen, etc.
Nou staat er ook bij "Geef de geselecteerde tekst PHP highlighting. Wat is dat??
1 2 3 4 5 6 | $message = "Hello world!"; echo $message; include("3fm.player.php"); ?> |
Dat is als je iets wil laten zien in php code:quote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Bij de opties bovenaan het reageer-venster, staan allemaal opties: bold, italic, underlined, plaatje of link invoegen, etc.
Nou staat er ook bij "Geef de geselecteerde tekst PHP highlighting. Wat is dat??
1 2 3 | Dat is als je iets wil laten zien in php code: ?> |
PHP Higlighting zegt eigenlijk syntax herkenning , binnen php heb je aantal standaard woorden die worden dan in bepaalde kleur weergegevenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
1 2 3 4 | echo "janneke"; if $janneke="Ja" { echo "bla" } else { "bla2" } ?> |
Tunnelvisie.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die Amy McDonald aanvragen... onder welke steen hebben die de afgelopen maanden gelegen...?
10 jaar oud, Sirolf, 10 jaarquote:Op maandag 28 juli 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die Amy McDonald aanvragen... onder welke steen hebben die de afgelopen maanden gelegen...?
Kan wel wel meer hoor, maar heb geen om veel code te typenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tot zover de php kennis van de 3fm-fokkers :-)
Vrees het ook...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Nou mijn Hit me TV gaat weer niet voorbij komen
Dan heeft 'ie het nummer dus al 1/10e van z'n leven kunnen horen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
10 jaar oud, Sirolf, 10 jaar![]()
Maar ik ben 'r ook zat
Belangrijker: Andrew is nog op vakantie!quote:
Meer dan prima ! The Voice is weer terug hoor. Woehoe!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Belangrijker: Andrew is nog op vakantie!
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, het is blijkbaar niet cool om liedjes van ze mooi te vinden (wrom?) maar dit en 'Arms wide open' vind ik geweldig!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:50 schreef TheVulture het volgende:
CREED![]()
![]()
Ongelofelijk dat deze band altijd zo werd neergesabeld...
vreselijke radio persoonlijkheid, sidekick die liever zich zelf hoort praten en onzin uitkraamtquote:
Dat ze daar dan geen onderzoek naar doen... Of mensen er wel op zitten te wachten enzo...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel achterquote:Op maandag 28 juli 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is met die Andrew
Vergeet My Sacrifice nietquote:Op maandag 28 juli 2008 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het is blijkbaar niet cool om liedjes van ze mooi te vinden (wrom?) maar dit en 'Arms wide open' vind ik geweldig!
Volgens mij valt Creed (of iig een deel van het oeuvre) in de categorie reli-rock. Dat is natuurlijk niet een heel erg populair genre bij de massa.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het is blijkbaar niet cool om liedjes van ze mooi te vinden (wrom?) maar dit en 'Arms wide open' vind ik geweldig!
Hij klinkt erger dan dat hij eruit ziet.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar wil je niet achter komen..![]()
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/Andrew/
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar wil je niet achter komen..![]()
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/Andrew/
die kleurtjes die je ziet dat is de php highlightning, zie het maar als woord herkenning met kleurtjes, je zal het nooit gebruikenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Bedankt voor alle PHP-uitleg. Snap er nog steeds geen reet van, maar dat ligt meer aan mij dan aan jullie
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kleurtjes die je ziet dat is de php highlightning, zie het maar als woord herkenning met kleurtjes, je zal het nooit gebruiken
Weet ze wel wat PHP is?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kleurtjes die je ziet dat is de php highlightning, zie het maar als woord herkenning met kleurtjes, je zal het nooit gebruiken
Dr. Love?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom moet ik altijd denken aan Jochem Meyer tijdens de reclame van Dr.Love?
Ik haat die reclame zooooquote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom moet ik altijd denken aan Jochem Meyer tijdens de reclame van Dr.Love?
Owww, da's echt evil van je!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Andrew zit in de bak in Kenia
http://www.telegraaf.nl/b(...)kracht__.html?p=10,1
Scripttaalquote:Op maandag 28 juli 2008 22:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
PHP is de programmeertaal achter veel websites zoals fok, 3fm.nl en 3fmfan.nl
Sterkte met de knie ,misschien tot straksquote:Op maandag 28 juli 2008 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben er ook weg van, last van de knie. Dus die gaat even omhoog, met ijs ofzo erop....
Van frames naar tabellenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik hou t wel bij mn eigen websiteje...
Hoewel ik laatst als feedback kreeg dat frames echt niet meer handig zijn met sites als google, en da's wel waar natuurlijk... maar kheb zo geen zin om alles om te zetten naar tabellen...
Tabellen zijn ook alweer "uit".quote:Op maandag 28 juli 2008 22:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoewel ik laatst als feedback kreeg dat frames echt niet meer handig zijn met sites als google, en da's wel waar natuurlijk... maar kheb zo geen zin om alles om te zetten naar tabellen...
http://drlove.kro.nl/quote:
Ik denk er Jochem maar bij, dat verzacht 't een beetjequote:Op maandag 28 juli 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik haat die reclame zoooo
Ik ben hopeloos, maar zo erg![]()
Nou precies, laat die twee hopelozen elkaar lekker vinden. Weer echt zo'n gevalletje "Goh leuke experimentjes met singles want die zijn zo desperate, die willen zich vast als een stelletje lab-ratten in laten zetten voor het genot van het publiek."quote:Op maandag 28 juli 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik haat die reclame zoooo
Ik ben hopeloos, maar zo erg![]()
Hij vind je wel, maar hij linkt naar paginas buiten het frame om en dat is minder en zeer ouderwetsquote:Op maandag 28 juli 2008 22:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat dan?quote:
Officieel hoort je layout tegenwoordig met div's en CSSquote:Op maandag 28 juli 2008 22:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar wat adviseer jij dan? Want met die frames is gewoon niet handig met google...
En wat is uw oordeel over de clip?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kende de clip niet...Even de welbekende youtube site erbij gepakt.
[..]
NDoei
Aha...quote:Op maandag 28 juli 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Officieel hoort je layout tegenwoordig met div's en CSS
Maar dat doe ik ook lang niet altijd hoor, tabellen werken zoveel makkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |