Nee... Aan weerszijden van Michiel staan Rudy en Martijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar Eric Corton staat er idd toch gewoon op?
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Naja, hoe dan ook... Ik ga ff Cold Case kijken met mn liefste vriendje!
Tot straks of tot morgennn!!
xxxxxxx
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
zow ik ben thuis hoor.....snikheet in de winkel, teringdruk en allemaal zeikerds... van die
"ik wacht even op je collega, hij weet het allemaal" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH
om tien voor 6 kwam dr nog een supernicht binnen, hij wou ook perse door mn collega geholpen worden. Om tien over 6 was ie nog niet klaar en ben ik gewoon naar huis gegaan.. Snikhete trein en een bus die 2 minuten te vroeg voor je neus vertrekt...beuh......ff radio-afkoel-periode nodig
Hij staat er wel in hoor...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
Waarom staat Corton eigenlijk niet in de rij DJ's in de grphic bovenaan elk topic?
Daar is wel een poging toe gedaan inderdaadquote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef MichielV het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat hele dag-lineup min of meer chronologisch erop stond.
De eerste versie van de afbeelding was op chronologische volgorde, maar toen had Eric nog geen dagelijks programma.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:32 schreef MichielV het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat hele dag-lineup min of meer chronologisch erop stond.
Ik wist dat Michiel en Eric het goed met elkaar kunnen vinden, maar ik wist niet dat ze zo close warenquote:Op maandag 28 juli 2008 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij staat er wel in hoor...
[ afbeelding ]
Die kan je ook gewoon zelf zoeken op Vimeo.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeh tot straks!!!!! je f***cking video is klaar met uploaden, ik wil m zien
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Oeps, raam stond nog open, had bijna een waterbed...
Of zou Maricha stiekem een giga groot profiel hebben?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, op de webcam was goed te volgen dat het inloggen+laden desktop idioot lang duurde, zelfs voor een roaming profile...
Kwartet
Apart: Eindhoven en Waalwijk waren eerder. En dat terwijl de regen uit het Noorden komt en je dan Den Bosch eerder tegen komt.. (lijkt me)quote:Op maandag 28 juli 2008 20:49 schreef TheVulture het volgende:
En hier in Den Bosch gaat het grote regen- en bliksemspektakel nu ook beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |