Je zoekt nog steeds een vrouw?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
* Broekie zit ongemerkt nog mee te zingen ook
Zo ingewikkeld is de tekst ook nietquote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
* Broekie zit ongemerkt nog mee te zingen ook
quote:
Uhm, yep. Nouja, ik blijf volhouden dat ik toch eerst een vriendin zoek. Het vrouw deel komt dan vanzelf wel over een paar jaarquote:
Dat was de grap juistquote:Op maandag 28 juli 2008 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dude, tis een homo-100 plaat, dus mss beter een kerel?
Nee dank jequote:Op maandag 28 juli 2008 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
* Litton-Lane doet mee willenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
Ik wil die smek-remix wel nog een keer horen![]()
Misschien issie opzoek naar een lesbische vrouw?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Kijken hoelang ie het hier vol houdtquote:Op maandag 28 juli 2008 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoop dat EJ een nieuwe aanwinst is, nu hij toch bij 538 niet terug mag komen...
Kut ik wilde je net mee uitvragenquote:
Vanochtend viel de naam "Adolf" al, ik vrees het ergstequote:Op maandag 28 juli 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijken hoelang ie het hier vol houdt
Ik durf bijna niet te hopen
Preciesquote:Op maandag 28 juli 2008 19:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vanochtend viel de naam "Adolf" al, ik vrees het ergste
Eigenlijk ligt het gewoon aan fok die z'n dag niet heeft...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Zo te zien blijft de PC van Maricha bagger traag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |