DJusc Niu jkrijijg je dubbpelle tosetsnaansluragen dhoofr hseltm watoer pkop dre printpla3at?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahahaha, ik was één van de ratjes aan t pesten door water op dr te spetteren.
Toen pestte zij mij door met dr natte pootjes over mn toetsenbord te hobbelen *lol*
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
DJusc Niu jkrijijg je dubbpelle tosetsnaansluragen dhoofr hseltm watoer pkop dre printpla3at?
Nah, valt mee hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
TVP
[..]
DJusc Niu jkrijijg je dubbpelle tosetsnaansluragen dhoofr hseltm watoer pkop dre printpla3at?
Dat overkomt mij altijd als ik mn ramplank Coca-Cola voer.quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 28 juli 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Overigens vanavond geen Rob Stenders maar wel weer de man in het zwart, Eric Corton !![]()
he's back
't valt nog mee hoor. Vorig jaar zomer maakte hij meer uren. Volgens mij is er zelfs nog ergens een Veenstra FM logo.quote:
Elsjequote:Op maandag 28 juli 2008 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Over Herman Finkers gesproken.
Zo'n vermoeden had ik al...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
En die intro was volgens mij het werk van EJ.
Echt wel ! Heb de afgelopen weken echt genoten van Rob Stenders maar ik vind Corton ook geen verkeerde jock dus dat gaat vast weer een groot feest worden.quote:
* WebHawkjuh duikt even het archief in!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
't valt nog mee hoor. Vorig jaar zomer maakte hij meer uren. Volgens mij is er zelfs nog ergens een Veenstra FM logo.
Als er naar Venema wordt gevraagd, kan je daar wel vanuit gaan, jaquote:Op maandag 28 juli 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
En die intro was volgens mij het werk van EJ.
Heb hem al:quote:Op maandag 28 juli 2008 19:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
* WebHawkjuh duikt even het archief in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow fuck, wat is t hier WARM! Echt, ik voel me altijd zo víés met dit weer... je kan blijven douchen, maar van het afdrogen krijg ik t alweer warm en dan zweet ik alweer...Dat wordt dus de hele dag onder de douche blijven staan... of een zwembadje in de tuin zetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga DOOD ofzo!!quote:This video has been removed due to terms of use violation.
Tuin hebben... vakantie hebben... twee luxes die ik niet heb...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt dus de hele dag onder de douche blijven staan... of een zwembadje in de tuin zetten!
* Sirolf ziet Webhawkjuh langsdrijven.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
* WebHawkjuh drijft ook weg in z'n eigen zweet
Jij bent gewoon te snelquote:Op maandag 28 juli 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
zo, heb ik ff ruzie met mijn pc....te traag! Terwijl de temp in de studio heel normaal is....
Een reboot doet wonderen :-)quote:Op maandag 28 juli 2008 19:48 schreef Maricha het volgende:
zo, heb ik ff ruzie met mijn pc....te traag! Terwijl de temp in de studio heel normaal is....
Wie niet die voor < 1990 is geborenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
* Broekie zit ongemerkt nog mee te zingen ook
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
Dit is zo'n $#%@#$%@#$ nummer dat blijft hangen! En blijft hangen. En blijft hangen. En blijft hangen.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |