Ik kan Bassment Jaxx er wel goed in horen, maar misschien komt het omdat ik al wist dat hij deze remix gemaakt heeft.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:08 schreef Broekie het volgende:
Wat is dit, de Super Mario remix?
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan Basement Jaxx er wel goed in horen, maar misschien komt het omdat ik al wist dat hij deze remix gemaakt heeft.
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:10 schreef Broekie het volgende:
Overigens, mocht Glacier hier zo langs komen, hij is jarig vandaag, maarliefst 29 jaar geworden.
Kreeg weinig reactie van emquote:Op maandag 28 juli 2008 11:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bijna vergeten... gefeliciteerd!
Nog 365 dagen tot 30
Je appartement zal wel een vertraging hebben t.o.v. de buitentemperatuur. Dan is het wel te verklaren waarom het nu toch warm wordt.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:13 schreef Cee het volgende:
Avond!![]()
Ik ga zometeen vrijwillig naar de sportschool. Wish me luck.
Ik woon hier al twee jaar en het fijne van m'n appartement is dat het er tijdens warme dagen altijd heel aangenaam is, niet benauwd of zo. Tot vandaag dus.Puf puf pufffffffff!
Maar, het zal in de jaren '80 wel acceptabel geweest zijn.
En, hoe bevallen de 2 weken Ekdommen Extreme (want volgens mij werk je de komende dagen nog meer dan Gerard) tot nu toe?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:14 schreef MichielV het volgende:
Hallo allen!
Ik denk het ook dat ie traag is. Ik krijg nu nog radio-uitzendingen van The Magic Friends binnen rond 4 uur!quote:Op maandag 28 juli 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je appartement zal wel een vertraging hebben t.o.v. de buitentemperatuur. Dan is het wel te verklaren waarom het nu toch warm wordt.
Kom ik vanmorgen nog meerijden met m'n leidinggevende waardoor ik pas om 7:30 de deur uit hoefde om om 8:00 in Amersfoort te zijn, morgen moet ik de bus van 6:29 al hebbenquote:
Huh? het is hartstikke lekker weer manquote:Op maandag 28 juli 2008 19:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar ik ben te besodemieterd om nog een stap te zetten... Wat een k*tweer!
www.vimeo.com werkt meestal best goed.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
tralalalala
Ik doe een 5e poging film van de EW BBQ te uploaden, dus de live player hapert steeds...
Mocht de upload nu weer niet lukken, iemand een idee waa ik m anders kan uploaden dan Youtube of Google Video?
Je kan de uitzending van vanmorgen ook terugluisteren. De muziek is er wel uitgeknipt ivm muziekrechten, maar voor de rest staat hij ongewijzigd online: http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EM/quote:Op maandag 28 juli 2008 19:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik wast vergeten, had vanmorgen geen zin in Giel en had de radio niet aangezet... tsja... morgen herkansing
Heeft het beeld nog toegevoegde waarde?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je kan de uitzending van vanmorgen ook terugluisteren. De muziek is er wel uitgeknipt ivm muziekrechten, maar voor de rest staat hij ongewijzigd online: http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EM/
Mocht je er ook beeld bij willen hebben moet je me maar even via MSN om toegang tot de video directory vragen
Thanx, als-ie weer verwijderd wordt, probeer ik diequote:Op maandag 28 juli 2008 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.vimeo.com werkt meestal best goed.
Thanx, maar zo verslaafd ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je kan de uitzending van vanmorgen ook terugluisteren. De muziek is er wel uitgeknipt ivm muziekrechten, maar voor de rest staat hij ongewijzigd online: http://3fm.stimpy.nu/Morning%20EM/
Mocht je er ook beeld bij willen hebben moet je me maar even via MSN om toegang tot de video directory vragen
Nou, 't is geen EkStra Weekend nee. Toch vind ik het altijd leuker om te kijken dan alleen te luisteren, maar dat is gewoon een persoonlijke mening.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft het beeld nog toegevoegde waarde?
Mwoah :-)quote:
© by Michiel Veenstra productions.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goh, Ik hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |