Bij mij is de webcam er ook uit...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:56 schreef Broekie het volgende:
Zo te zien blijft de PC van Maricha bagger traag
Nee.quote:
Wat staat er tegenover?quote:Op maandag 28 juli 2008 19:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Pffffff... ik zoek koelte...
Iemand hier zin om te komen wapperen met een bananenblad?
Hier nergens last van. Probeer eens een van de alternatieven uit de OP?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mij is de webcam er ook uit...
Nou, op de webcam was goed te volgen dat het inloggen+laden desktop idioot lang duurde, zelfs voor een roaming profile...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Eigenlijk ligt het gewoon aan fok die z'n dag niet heeft...
En je wordt er nog nat van ookquote:Op maandag 28 juli 2008 20:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Hey, die buien komen langzaam deze kant op...(gelukkig trekken ze...
)
Klopt, die heb ik dan ook laten uitvoeren (kan ik zelf dus niet...)quote:
JA ECHT HE>>>>quote:Op maandag 28 juli 2008 20:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, op de webcam was goed te volgen dat het inloggen+laden desktop idioot lang duurde, zelfs voor een roaming profile...
Kwartet
Nee, het Giet daar....quote:
* WebHawkjuh rent snel weg.quote:
Wat giet? De regen? of het Zweet?quote:
't is dat je zo ver weg woontquote:
Oeps!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Op zoek naar een vector, kwam ik deze in de lijst tegen. Ik weet niet precies wat ik er van moet denken. De titel is worker.. maar...
Klik: http://www.vectorportal.com/stockvectors/detail.asp?iFile=1465&iType=81
Ach, de Hitlergroet is met je rechterarm, dus ik zie het probleem niet echt.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Op zoek naar een vector, kwam ik deze in de lijst tegen. Ik weet niet precies wat ik er van moet denken. De titel is worker.. maar...
Klik: http://www.vectorportal.com/stockvectors/detail.asp?iFile=1465&iType=81
Ik zit binnen met de gordijnen dicht, omdat ik anders niks zou zien op m'n scherm door de zon...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Broekie: cool
@ de rest: het giet van de regen... en het onweert heel hard, dus heb de laptop ff van de stroom af gehaald
Dat is ook weer waar, maar het was de eerste indruk....quote:Op maandag 28 juli 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, de Hitlergroet is met je rechterarm, dus ik zie het probleem niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |