03.30? Truste iig...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
Ik ga naar bedje toe, 'k moet morgen véél te vroeg voor mijn doen op staan
Truste
Nee. Heb trouwens al een tijdje niets meer aangevraagd. Nog langer geleden dat mn request ook gedraaid werd. Toen was ik overigens wel op de radio te horen.quote:
Had ik vanochtend ookquote:Op maandag 28 juli 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
Truste
05:45. Als je na gaat dat ik normaal pas om 07:30 m'n bedje uit kom rollen is dat vroegquote:
Mijn laatste was: "JCB"quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee. Heb trouwens al een tijdje niets meer aangevraagd. Nog langer geleden dat mn request ook gedraaid werd. Toen was ik overigens wel op de radio te horen.
* Marc63 gaat eens een goede request bedenken. Voor vandaag of anders morgen.
True, true...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
05:45. Als je na gaat dat ik normaal pas om 07:30 m'n bedje uit kom rollen is dat vroeg
Leek me eigenlijk al een beetje sterk dat jij dat was.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Nee. Heb trouwens al een tijdje niets meer aangevraagd. Nog langer geleden dat mn request ook gedraaid werd. Toen was ik overigens wel op de radio te horen.
* Marc63 gaat eens een goede request bedenken. Voor vandaag of anders morgen.
Oh, dat was ik even vergeten, Loving You van Minnie Riperton tijdens een legendarisch Noordpool FM uur 4 met PIM PAM POOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op maandag 28 juli 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leek me eigenlijk al een beetje sterk dat jij dat was.![]()
Laatste keer dat een request van mij werd gedraaid was volgens mij Queen - Don't Stop Me Now en dat was toen tijdens Noordpool FM. Daarna heb ik volgens mij ook niets meer gerequest..
I'm here, I'm here!!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeh tot straks!!!!! je f***cking video is klaar met uploaden, ik wil m zien
ooh dat is die plaat ! Net even geluisterd via Youtube.. Geinig (lief) liedje met de vogeltjesquote:Op maandag 28 juli 2008 21:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh, dat was ik even vergeten, Loving You van Minnie Riperton tijdens een legendarisch Noordpool FM uur 4 met PIM PAM POOOOOOOOOOOOOOOOOL
Trustequote:Op maandag 28 juli 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
Truste
Leuk verslag!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I'm here, I'm here!!
Dames en heren, I proudly present:
De video van de EkStra Weekend BBQ 2008!! (klikkk)
Dat is om programmacode (dus om een programma zelf te maken) duidelijk leesbaar op het forum te plaatsen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Geeks/nerds, ik weet dat jullie hier zitten, dus help me out here...
Bij de opties bovenaan het reageer-venster, staan allemaal opties: bold, italic, underlined, plaatje of link invoegen, etc.
Nou staat er ook bij "Geef de geselecteerde tekst PHP highlighting. Wat is dat??
| 1 2 3 4 5 6 | $message = "Hello world!"; echo $message; include("3fm.player.php"); ?> |
Dat is als je iets wil laten zien in php code:quote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Bij de opties bovenaan het reageer-venster, staan allemaal opties: bold, italic, underlined, plaatje of link invoegen, etc.
Nou staat er ook bij "Geef de geselecteerde tekst PHP highlighting. Wat is dat??
| 1 2 3 | Dat is als je iets wil laten zien in php code: ?> |
PHP Higlighting zegt eigenlijk syntax herkenning , binnen php heb je aantal standaard woorden die worden dan in bepaalde kleur weergegevenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef Jannekje7 het volgende:
| 1 2 3 4 | echo "janneke"; if $janneke="Ja" { echo "bla" } else { "bla2" } ?> |
Tunnelvisie.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die Amy McDonald aanvragen... onder welke steen hebben die de afgelopen maanden gelegen...?
10 jaar oud, Sirolf, 10 jaarquote:Op maandag 28 juli 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die Amy McDonald aanvragen... onder welke steen hebben die de afgelopen maanden gelegen...?
Kan wel wel meer hoor, maar heb geen om veel code te typenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tot zover de php kennis van de 3fm-fokkers :-)
Vrees het ook...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Nou mijn Hit me TV gaat weer niet voorbij komen
Dan heeft 'ie het nummer dus al 1/10e van z'n leven kunnen horen.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
10 jaar oud, Sirolf, 10 jaar![]()
Maar ik ben 'r ook zat
Belangrijker: Andrew is nog op vakantie!quote:
Meer dan prima ! The Voice is weer terug hoor. Woehoe!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Belangrijker: Andrew is nog op vakantie!
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Belangrijker: Andrew is nog op vakantie!
Ja, het is blijkbaar niet cool om liedjes van ze mooi te vinden (wrom?) maar dit en 'Arms wide open' vind ik geweldig!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:50 schreef TheVulture het volgende:
CREED![]()
![]()
Ongelofelijk dat deze band altijd zo werd neergesabeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |