vreselijke radio persoonlijkheid, sidekick die liever zich zelf hoort praten en onzin uitkraamtquote:
Dat ze daar dan geen onderzoek naar doen... Of mensen er wel op zitten te wachten enzo...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Belangrijker: Andrew is nog op vakantie!
Daar kom je nog wel achterquote:Op maandag 28 juli 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is met die Andrew
Vergeet My Sacrifice nietquote:Op maandag 28 juli 2008 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het is blijkbaar niet cool om liedjes van ze mooi te vinden (wrom?) maar dit en 'Arms wide open' vind ik geweldig!
Volgens mij valt Creed (of iig een deel van het oeuvre) in de categorie reli-rock. Dat is natuurlijk niet een heel erg populair genre bij de massa.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het is blijkbaar niet cool om liedjes van ze mooi te vinden (wrom?) maar dit en 'Arms wide open' vind ik geweldig!
Hij klinkt erger dan dat hij eruit ziet.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar wil je niet achter komen..![]()
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/Andrew/
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar wil je niet achter komen..![]()
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/Andrew/
die kleurtjes die je ziet dat is de php highlightning, zie het maar als woord herkenning met kleurtjes, je zal het nooit gebruikenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Bedankt voor alle PHP-uitleg. Snap er nog steeds geen reet van, maar dat ligt meer aan mij dan aan jullie
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kleurtjes die je ziet dat is de php highlightning, zie het maar als woord herkenning met kleurtjes, je zal het nooit gebruiken
Weet ze wel wat PHP is?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kleurtjes die je ziet dat is de php highlightning, zie het maar als woord herkenning met kleurtjes, je zal het nooit gebruiken
Dr. Love?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom moet ik altijd denken aan Jochem Meyer tijdens de reclame van Dr.Love?
Ik haat die reclame zooooquote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom moet ik altijd denken aan Jochem Meyer tijdens de reclame van Dr.Love?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |