vreselijke radio persoonlijkheid, sidekick die liever zich zelf hoort praten en onzin uitkraamtquote:
Dat ze daar dan geen onderzoek naar doen... Of mensen er wel op zitten te wachten enzo...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Belangrijker: Andrew is nog op vakantie!
Daar kom je nog wel achterquote:Op maandag 28 juli 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is met die Andrew
Vergeet My Sacrifice nietquote:Op maandag 28 juli 2008 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het is blijkbaar niet cool om liedjes van ze mooi te vinden (wrom?) maar dit en 'Arms wide open' vind ik geweldig!
Volgens mij valt Creed (of iig een deel van het oeuvre) in de categorie reli-rock. Dat is natuurlijk niet een heel erg populair genre bij de massa.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het is blijkbaar niet cool om liedjes van ze mooi te vinden (wrom?) maar dit en 'Arms wide open' vind ik geweldig!
Hij klinkt erger dan dat hij eruit ziet.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar wil je niet achter komen..![]()
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/Andrew/
quote:Op maandag 28 juli 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar wil je niet achter komen..![]()
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/Andrew/
die kleurtjes die je ziet dat is de php highlightning, zie het maar als woord herkenning met kleurtjes, je zal het nooit gebruikenquote:Op maandag 28 juli 2008 21:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Bedankt voor alle PHP-uitleg. Snap er nog steeds geen reet van, maar dat ligt meer aan mij dan aan jullie
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kleurtjes die je ziet dat is de php highlightning, zie het maar als woord herkenning met kleurtjes, je zal het nooit gebruiken
Weet ze wel wat PHP is?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kleurtjes die je ziet dat is de php highlightning, zie het maar als woord herkenning met kleurtjes, je zal het nooit gebruiken
Dr. Love?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom moet ik altijd denken aan Jochem Meyer tijdens de reclame van Dr.Love?
Ik haat die reclame zooooquote:Op maandag 28 juli 2008 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom moet ik altijd denken aan Jochem Meyer tijdens de reclame van Dr.Love?
Owww, da's echt evil van je!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Andrew zit in de bak in Kenia
http://www.telegraaf.nl/b(...)kracht__.html?p=10,1
Scripttaalquote:Op maandag 28 juli 2008 22:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
PHP is de programmeertaal achter veel websites zoals fok, 3fm.nl en 3fmfan.nl
Sterkte met de knie ,misschien tot straksquote:Op maandag 28 juli 2008 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben er ook weg van, last van de knie. Dus die gaat even omhoog, met ijs ofzo erop....
Van frames naar tabellenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik hou t wel bij mn eigen websiteje...
Hoewel ik laatst als feedback kreeg dat frames echt niet meer handig zijn met sites als google, en da's wel waar natuurlijk... maar kheb zo geen zin om alles om te zetten naar tabellen...
Tabellen zijn ook alweer "uit".quote:Op maandag 28 juli 2008 22:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoewel ik laatst als feedback kreeg dat frames echt niet meer handig zijn met sites als google, en da's wel waar natuurlijk... maar kheb zo geen zin om alles om te zetten naar tabellen...
http://drlove.kro.nl/quote:
Ik denk er Jochem maar bij, dat verzacht 't een beetjequote:Op maandag 28 juli 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik haat die reclame zoooo
Ik ben hopeloos, maar zo erg![]()
Nou precies, laat die twee hopelozen elkaar lekker vinden. Weer echt zo'n gevalletje "Goh leuke experimentjes met singles want die zijn zo desperate, die willen zich vast als een stelletje lab-ratten in laten zetten voor het genot van het publiek."quote:Op maandag 28 juli 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik haat die reclame zoooo
Ik ben hopeloos, maar zo erg![]()
Hij vind je wel, maar hij linkt naar paginas buiten het frame om en dat is minder en zeer ouderwetsquote:Op maandag 28 juli 2008 22:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat dan?quote:
Officieel hoort je layout tegenwoordig met div's en CSSquote:Op maandag 28 juli 2008 22:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Maar wat adviseer jij dan? Want met die frames is gewoon niet handig met google...
En wat is uw oordeel over de clip?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kende de clip niet...Even de welbekende youtube site erbij gepakt.
[..]
NDoei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |