Honderden mb's?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of zou Maricha stiekem een giga groot profiel hebben?Loop @ werk ook wel eens tegen userprofiles aan van honderden mb's (leve bijv. Google earth) en ja, dan kan het aanmelden wel even duren.
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kom maar op mijn Balkon zitten, kun je ook nog 10 minuten de pagode op en neer zien gaan....
Ohh die graphic.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij staat er wel in hoor...
[ afbeelding ]
Dude, dat is wel heel erg veelquote:Op maandag 28 juli 2008 20:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Honderden mb's?
Mijn profiel is 36gb ofzo.
En die op mn laatste werkplek waar ze met roaming profiles werkten was 2.1gb
De tip blijft toch om de desktop en mijn documenten uit het profiel te halen en te mappen naar een share. Hoeft het niet elke inlogbeurt heen en weerquote:Op maandag 28 juli 2008 20:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Honderden mb's?
Mijn profiel is 36gb ofzo.
En die op mn laatste werkplek waar ze met roaming profiles werkten was 2.1gb
Nog 5 minuten, dan is de Efteling dicht...quote:
Kom je dat mijn collega`s ook maar (nog) eens vertellen. En dan janken als het crashed en de documenten nog op de desktop stonden...quote:Op maandag 28 juli 2008 20:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
De tip blijft toch om de desktop en mijn documenten uit het profiel te halen en te mappen naar een share. Hoeft het niet elke inlogbeurt heen en weer
Mja op mn laptop is alles lokaal, ik ben alles nu naar een share aan het verplaatsen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:55 schreef Broekie
het volgende:
[..]
De tip blijft toch om de desktop en mijn documenten uit het profiel te halen en te mappen naar een share. Hoeft het niet elke inlogbeurt heen en weer
Leuk videoverslagquote:Op maandag 28 juli 2008 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon zelf zoeken op Vimeo.
Hij is iig te vinden op http://www.vimeo.com/1423801
Goede plaat! Ik ben vandaag gegaan voor Sonny J - Handsfree, die hoor je praktisch nooit...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook een requestje ingestuurd... Hit me TV met A Public Thing... die wordt VEEL TE WEINIG gedraaid
Dat is wel een heel erg goede request.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook een requestje ingestuurd... Hit me TV met A Public Thing... die wordt VEEL TE WEINIG gedraaid
Dat dacht ik... onbegrijpelijk dat zo'n plaats de playlist niet haalt... maar hopelijk stelt Veenstra zijn 3FM-Fokkers niet teleurquote:Op maandag 28 juli 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg goede request.
Album isquote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |