ja dat zie ik ook wel, maar ik ben niet blauw dus kan hem niet fixen, maar wellicht wil Erik wel een handje helpen ?quote:
Ik heb liever een lekker gemarineerd lapje.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hompen vlees op de BBQ lijkt je dat niet wat ?
Ik mag officieel niet gastmodden, dus helaas "nee".quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook wel, maar ik ben niet blauw dus kan hem niet fixen, maar wellicht wil Erik wel een handje helpen ?
die is al gemaaktquote:Op zondag 27 juli 2008 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mag officieel niet gastmodden, dus helaas "nee".
Maar met een TR ziet iemand van ONZ het vroeg of laat wel.
ben blij dat ik MP toch voor andere dingen gebruikquote:Op zondag 27 juli 2008 20:37 schreef maedel het volgende:
Ik dacht eerst dat dít het nieuwe deel was: [GEZ] Leuke vrouw voor avontuurtje
Maar dat was niet
My homp, my homp, my homp, my lovely little lomps. Check it out...quote:
Ik moest er wel om lachen, eigenlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en homp vlees in plaats van HOMO wekt alleen maar verkeerde suggesties
dat versche vlees van gisteravond ligt nu thuis te marineren ?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb best trek in een homp vlees
Ik hou van vlees. Veul vlees! Grieks en zo, BBQ
Ik begin er echt zo'n teringhekel aan te krijgen, ppfffff. Er kan beter over je geluld worden dan over je gezwegen, maar dit is echt niet prettig meer.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
What else is new in homoland?
van mij krijg je voor woensdag dispensatiequote:Op zondag 27 juli 2008 21:00 schreef Bartjebart het volgende:![]()
![]()
Eerste klusdag in het nieuwe huis gehad...
Ik kan niet meer
ik moet di, wo, do en vr gewoon werkenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van mij krijg je voor woensdag dispensatie
Ja, voor je het weet zet je me nog in dat programma ookquote:
nee hoor, de feestweek is pas juist begonnen met dagelijks een verjaardagquote:Op zondag 27 juli 2008 23:17 schreef -B- het volgende:
Hee homo's. Heb ik nog wat gemist?
Die kwam ik pas boven Best tegen.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:07 schreef Stroekie het volgende:
niet weggespoeld in een tropische moesson ?
ik heb voor het eerst sinds lang er zaterdagavond eentje in actie gezien.quote:
Ik heb eigenlijk het hele weekend alleen maar mooi weer gezien, tot bij Moergestel zo'n beetje.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:32 schreef Stroekie het volgende:
ik heb voor het eerst sinds lang er zaterdagavond eentje in actie gezien.
maar gelukkig was een een afdak dus BBQ en rosé gingen gewoon door
nogal logisch, jij had je speciale roze zonnebril natuurlijk opgezetquote:Op zondag 27 juli 2008 23:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het hele weekend alleen maar mooi weer gezien, tot bij Moergestel zo'n beetje.
Nee, Prada, waarvan ik ten onrechte vreesde dat hij te gay voor Rotterdam was.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:37 schreef Stroekie het volgende:
nogal logisch, jij had je speciale roze zonnebril natuurlijk opgezet
heel goed, je hebt dus nog weer inpriratie opgedaan voor 30 aug middag programmaquote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, Prada, waarvan ik ten onrechte vreesde dat hij te gay voor Rotterdam was.
Prada is zo gayquote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, Prada, waarvan ik ten onrechte vreesde dat hij te gay voor Rotterdam was.
dan moet je ook gewoon op tijd naar bed toe gaan en direct gaan slapenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:16 schreef samjustme het volgende:
ben alleen dood moe
nog naar het zomercarnaval geweest"?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:16 schreef samjustme het volgende:
Weekend was geweldig, ben alleen dood moe en het ging allemaal veels te snel grr.
Chanel is gayerquote:
I kissed a girl, and I iked it!quote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
He was so gay and he doesn't even like boys.
londen....quote:Op maandag 28 juli 2008 00:32 schreef PJORourke het volgende:
Berlijn? Belfast? Beiroet? Londen? Spanje?
maar dat zomer gevoel moet je dan toch echt komende herfst/winter wel in Cuba gaan inhalenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
londen....
2,5 dag ...
dat gaat mijn hele zomervakantie zijn !
Hope your boyfriend don't mind it.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:31 schreef Cybart het volgende:
I kissed a girl, and I iked it!
en je gaat een kopje thee drinken bij Nuno ?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
londen....
2,5 dag ...
dat gaat mijn hele zomervakantie zijn !
jaaa, zeker wel,quote:Op maandag 28 juli 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat zomer gevoel moet je dan toch echt komende herfst/winter wel in Cuba gaan inhalen![]()
woont die daar dan....quote:Op maandag 28 juli 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je gaat een kopje thee drinken bij Nuno ?
hij WOONT officieel in Lisboaquote:Op maandag 28 juli 2008 00:38 schreef Cybart het volgende:
woont die daar dan....
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij WOONT officieel in Lisboa
maar hij zit nu alweer weken in London nadat hij tussentijds een poosje in Budapest gestationeerd was
en hij wil je vast wel 's avonds mee naar een pub slepen
hup stuur hem een PM wissel nummers uit en het komt wel goedquote:Op maandag 28 juli 2008 00:41 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wil er inderdaad ook nog op stap...
ik bedoel, stappen in londen... hoe cool !
maar metro's stoppen al om half 1 ofzo...
maar wie wil jij voor je verjaardag ?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
we shall see...quote:Op maandag 28 juli 2008 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hup stuur hem een PM willen nummers uit en het komt wel goed
ik vind hem weinig uitstraling hebben, dus daar krijgen we dan geen ruzie overquote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik begin kortgeschoren koppies te waarderen dus doe mij Fabian maar, hij gaat ook nog het leger in, dus stel er maar eens een uniform bij voor
Doe mij maar een Jeffrey... hoeft niet in cadeauverpakking hoor! Doe geen moeite...quote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wie wil jij voor je verjaardag ?
maar meneer, ik moet u wel waarschuwen dat u hem niet meer kunt ruilen als de verpakking beschadigd is. Hij moet wel in het cellofaantje blijven zitten en ook moet u de bon goed bewarenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Doe mij maar een Jeffrey... hoeft niet in cadeauverpakking hoor! Doe geen moeite...
Tss... dat noem ik geen service bieden...quote:Op maandag 28 juli 2008 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar meneer, ik moet u wel waarschuwen dat u hem niet meer kunt ruilen als de verpakking beschadigd is. Hij moet wel in het cellofaantje blijven zitten en ook moet u de bon goed bewaren
Dat het zondagavond is en dan is er niks te doenquote:
Dan maar feestje bij jou thuisquote:Op maandag 28 juli 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat het zondagavond is en dan is er niks te doen
Maar hier heb ik geen leuke jongens waar ik naar kan kijken en mee kan dansenquote:
yes was leuk om te zien, was alleen te moe wibbelde zelfs een beetjequote:
is ie niet te oud voor jequote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik begin kortgeschoren koppies te waarderen dus doe mij Fabian maar, hij gaat ook nog het leger in, dus stel er maar eens een uniform bij voor
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:08 schreef samjustme het volgende:
yes was leuk om te zien, was alleen te moe wibbelde zelfs een beetje
Kate Ryan fanaatquote:
zoek jij niet liever iemand die goed kan Kussen ?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tss... dat noem ik geen service bieden...
Maar ik neem het risico wel hoor![]()
Zou hij eigenlijk ook kunnen klussen
de dance/club uitvoering van Libertine heeft ze dan weer wel leuk gedaanquote:Op maandag 28 juli 2008 01:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kate Ryan fanaat![]()
![]()
![]()
![]()
bye mister0 ik ga ook maar pitten
zeg, geef dat eens terug, die hebben we volgend jaar gewoon weer nodigquote:Op maandag 28 juli 2008 08:18 schreef Manias het volgende:
*steelt stiekem het bordje gefeliciteerd Manias als aandenken*
gisteren, en ik heb heb hier in H topic nog wel gefelicitdingest, en jij had gisteravond toch ook al in dit feesttopic gepostquote:Op maandag 28 juli 2008 09:20 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer was Manias jarig en waarom heb ik hem niet enorm gezoend?!
Had Mariah maar zulke benen.quote:
ja maar s avonds niet meerquote:Op maandag 28 juli 2008 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja maar ik lees bijna nooit terugEn gister was ik nogal occupied zegmaar.
Lag met mijn gespierde ontblote torso in het park!
Daarentegen beheerst Mariah het Engels weer beter.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef Stroekie het volgende:
Verder klint haar frans natuurlijk een stuk minder fraai
dat is wel heel gemakkelijkquote:Op maandag 28 juli 2008 10:10 schreef PJORourke het volgende:
Ja, alle jarigen alvast en alsnog gefeliciteerd.
heeft ze dan ook Engels op d'r reportoire ?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daarentegen beheerst Mariah het Engels weer beter.
MMMMquote:Op maandag 28 juli 2008 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja maar ik lees bijna nooit terugEn gister was ik nogal occupied zegmaar.
Lag met mijn gespierde ontblote torso in het park!
pleaz do tell all the dirty detailsquote:Op maandag 28 juli 2008 10:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MMMMGoedemorgen allemaal
![]()
wat een weekend weer
D'r platen zijn voor driekwart Engelstalig, de singles vreemd genoeg bijna altijd Franstalig.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:21 schreef Stroekie het volgende:
heeft ze dan ook Engels op d'r reportoire ?
Ja mijn botten glinsterden van het zweetquote:
Goh, jij ook al?quote:Goedemorgen allemaal![]()
wat een weekend weer
Ik weet niet wie dat is.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:21 schreef Stroekie het volgende:
dat is wel heel gemakkelijk
gewoon elke ochtend hier netjes de persoon komen feliciteren die desbetreffende dag jarig is
ik heb toch heel geen tijd om haar complete cd's te beluisteren, ik pik alleen maar singles meequote:Op maandag 28 juli 2008 10:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
D'r platen zijn voor driekwart Engelstalig, de singles vreemd genoeg bijna altijd Franstalig.
heb je de agenda bij de handquote:
Luister je geen muziek in het OV dan?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:25 schreef Stroekie het volgende:
ik heb toch heel geen tijd om haar complete cd's te beluisteren, ik pik alleen maar singles mee
zo snel heb ik die 6 jaar achterstand nog niet ingehaaldquote:Op maandag 28 juli 2008 10:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Luister je geen muziek in het OV dan?
Mensen met oor voor kwaliteit zetten wat anders op, dat geef ik toe.
Pff hetero ja dat zal wel, niet dus. Hij kwam met allerlei vragen over hoe ik het beleefde en hoe mijn omgeveing erop regeerde en zo. Dus toen vroeg ik hem na een tijd waarom hij dat allemaal wilde weten, of hij zelf ook twijfelde ? en daarop reageerde hij zoiets van mmmm weet ik niet(vaag,ontwijkend). Toen zijn we toch maar naar de andere pub gegaan om bij de anderen te zijn. Het was heel raar maar ik had geen zin om verder hem eruit te helpen, he als je het bent dat is dat zo, kom er maar gewoon voor uit.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Hey Lindo
[..]
Ja mijn botten glinsterden van het zweet![]()
[..]
Goh, jij ook al?
Wat heb je nuw eer allemaal uitgespookt?
En hoe was je avondje met de hetero? Was het zoals je dacht?
Ik had dan verwacht dat ie zou zeggen "Niet voor mezelf, maar voor een vriend van me!". Duidelijk geval van in de kast dus.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pff hetero ja dat zal wel, niet dus. Hij kwam met allerlei vragen over hoe ik het beleefde en hoe mijn omgeveing erop regeerde en zo. Dus toen vroeg ik hem na een tijd waarom hij dat allemaal wilde weten, of hij zelf ook twijfelde ? en daarop reageerde hij zoiets van mmmm weet ik niet(vaag,ontwijkend). Toen zijn we toch maar naar de andere pub gegaan om bij de anderen te zijn. Het was heel raar maar ik had geen zin om verder hem eruit te helpen, he als je het bent dat is dat zo, kom er maar gewoon voor uit.
HEBBEE!quote:Op maandag 28 juli 2008 10:51 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
Ik heb een kilt gekregen van 1 van de mensen met wie ik zaterdag geluncht heb, wat moet ik daar nu weer meequote:Op maandag 28 juli 2008 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dan verwacht dat ie zou zeggen "Niet voor mezelf, maar voor een vriend van me!". Duidelijk geval van in de kast dus.
Maar dat waren VAST niet alle spannende details van 't weekend
Lijkt die van de A-team welquote:Op maandag 28 juli 2008 10:51 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
Als je die de 30e maar niet aandoetquote:Op maandag 28 juli 2008 10:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb een kilt gekregen van 1 van de mensen met wie ik zaterdag geluncht heb, wat moet ik daar nu weer meeIedereen vond het wel lachen
![]()
Why me?quote:Maar dat bedoelde je vast niet, zaterdagavond was nog veel vreemderMaar jij eerst, wat heb jij gedaan
Ik kies bewust om niets te doen?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof dat niet ook een bewuste keuze is
Als je maar niet de mijne vergeetquote:Op maandag 28 juli 2008 10:10 schreef PJORourke het volgende:
Ja, alle jarigen alvast en alsnog gefeliciteerd.
Slet van Eindhovenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kies bewust om niets te doen?
Nee joooooh! Voor wie moet ik mezelf bewaren dan?
wees niet bang, Ik kan me zo gauw geen gelegenheid bedenken waar ik dat ding ga aandoenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je die de 30e maar niet aandoet
Ten eerste is dat heel gevaarlijk
En ten tweede vind ik die dingen lelijk
[..]
Why me?
Ik heb niets gedaan
Ik had het waarschijnlijk ook niet gedaan, hoe mooi hij ook zou zijn en hoe lief ook. Want inderdaad.... het zou maar voor 1x zijn. En ik zou een beetje het gevoel hebben van een "pity-fuck" (wat klinkt dit vals van mij, maar zo bedoel ik 't niet).quote:Op maandag 28 juli 2008 11:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wees niet bang, Ik kan me zo gauw geen gelegenheid bedenken waar ik dat ding ga aandoen![]()
Maar zaterdagavond was heel raar. We waren dus uit in een club of zoiets en in ene komt er een jongen in een rolstoel op me af en zegt, hoi ik heb je hier vaker gezien wil je wat dirnken van mij. Ik was echt even stil en kon alleen maar iets van ja zeggen. En ja ik had hem al vaker gezien en hij ziet er erg goed uit maar het overviel me.
Toen ie terug kwam had ik me een beetje hersteld en hadden we een leuk gesprek en een gezellige avond verder daar. Maar toen het tegen slutingstijd was en het normaal de tijd is waarop ik zou zeggen ga we nog wat bij mij drinken, heb ik gewoon afscheid genomen en ben ik alleen naar huis gegaan.
Ik wist echt niet wat te doen, als hij niet in die stoel had gezeten dan had ik het gelijk gedaan, het is een stuk. Maar nu had ik iets van medelijden of zoiets, want het zou voor 1 nacht zijn zoals gewoonlijk. Ook dacht ik aan de praktische dingen in bed etc.
We hadden het er gisteren over en sommige zeiden dat ik het gewoon had moeten doen terwijl anderen het wel konden begrijpen
Ja mischien ben ik wel een eikel en zo maar wat hadden jullie gedaan(beetje verwarrend opgeschreven maar je snapt het wel)
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.............Als ik vrrijgezel zou zijn ...........
Inderdaad, ik sta ook een beetjequote:
Ik sprak even vanuit Nuno's perspectief!!!!!quote:
Nog steeds geen nr. 29?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sprak even vanuit Nuno's perspectief!!!!!
Goddammit, ik zoen ook een keer met een jongen en meteen denken ze dat je een nieuw vriendje hebt
tot er hier iemand komt posten met de naam Jacobquote:Op maandag 28 juli 2008 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kies bewust om niets te doen?
Nee joooooh! Voor wie moet ik mezelf bewaren dan?
dat is waarquote:Op maandag 28 juli 2008 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tot er hier iemand komt posten met de naam Jacob
JA dat had ik ook. Maar anderen zeiden weer van hij kent je reputatie toch wel (ik ben helaas bekendquote:Op maandag 28 juli 2008 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het waarschijnlijk ook niet gedaan, hoe mooi hij ook zou zijn en hoe lief ook. Want inderdaad.... het zou maar voor 1x zijn. En ik zou een beetje het gevoel hebben van een "pity-fuck" (wat klinkt dit vals van mij, maar zo bedoel ik 't niet).
Als ik vrijgezel zou zijn zou het een ander verhaal zijn. Dan neem je bepaalde dingen voor lief als hij echt heel erg leuk en lief en slim is.... dan zie je de rolstoel als het ware niet meer (als het ware dan he, want natuurlijk is ie nadrukkelijk aanwezig). Maar als je vooraf weet dat het "slechts" een one night stand zou zijn..... dan had ik 't ook niet gedaan. Dan lijkt het een beetje alsof je nieuwsgierig bent hoe dat zou gaan in bed en dat je het daarom zou doen. Nee.
wie is Jacob nu weerquote:Op maandag 28 juli 2008 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tot er hier iemand komt posten met de naam Jacob
Maar je gaat ons nu dus vertellen dat er zaterdag meer uitgewisseld is dan alleen woorden ?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sprak even vanuit Nuno's perspectief!!!!!
Goddammit, ik zoen ook een keer met een jongen en meteen denken ze dat je een nieuw vriendje hebt
Ik weet van niks!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
oowh, niet over het feit dat ie met een jongen heeft gezoend dus !![]()
De ware Jacobquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
JA dat had ik ook. Maar anderen zeiden weer van hij kent je reputatie toch wel (ik ben helaas bekend) en sprak jou aan dus mischien wou ie dat wel (een one night stand)
Enfin er is dus niks gebeurd dit weekend
Misschien dacht ie zoals sommige anderen wel dat ie in staat zou kunnen zijn je te temmenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
JA dat had ik ook. Maar anderen zeiden weer van hij kent je reputatie toch wel (ik ben helaas bekend) en sprak jou aan dus mischien wou ie dat wel (een one night stand)
Uhu, die smiley zegt genoegquote:Enfin er is dus niks gebeurd dit weekend
Er stond toch al in TMM's post dat ik gezoend hadquote:Op maandag 28 juli 2008 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Al dat geheimzinnige gedoe, zeg dan helemáál niks.
Fuzzy is ontsnapt en komt je begroeten ?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Aww, er komt een konijntje bij mn raam kijken van m'n kantoor
Nee Fuzz is niet grijs en wildquote:Op maandag 28 juli 2008 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Fuzzy is ontsnapt en komt je begroeten ?
Ik wel. Zij nietquote:Op maandag 28 juli 2008 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit je niet in je airco?
Vieze tietenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel. Zij niet
Dus de euro die geworpen werd bleef zo bij d'r decollettee plakken
Het is je lunch.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Fuzz is niet grijs en wildNou ja, wel wild. Maar dit is geen huiskonijntje wat hier zit, maar een wild konijntje. Geen idee wat ie hier dan komt doen
Hij zit er nog steeds trouwens
Maar 't was echt een mini mini baby konijntje! Daar kon je nog geen soep van trekken johquote:
Dus het kan ook anders dan in Waterschapsheuvel ?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar 't was echt een mini mini baby konijntje! Daar kon je nog geen soep van trekken joh![]()
Hij's nu weg. Kwam een auto parkeren op de bezoekersplaats en toen schrok ie.
Je dacht dat je hem ermee zou kwetsen, en het feit dat hij ook nog een invalide was, maakte hem in jou ogen nog kwetsbaarder. Nou, heel begrijpelijk hoor, had ik ook gedaan als ik jou was geweest.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wees niet bang, Ik kan me zo gauw geen gelegenheid bedenken waar ik dat ding ga aandoen![]()
Maar zaterdagavond was heel raar. We waren dus uit in een club of zoiets en in ene komt er een jongen in een rolstoel op me af en zegt, hoi ik heb je hier vaker gezien wil je wat dirnken van mij. Ik was echt even stil en kon alleen maar iets van ja zeggen. En ja ik had hem al vaker gezien en hij ziet er erg goed uit maar het overviel me.
Toen ie terug kwam had ik me een beetje hersteld en hadden we een leuk gesprek en een gezellige avond verder daar. Maar toen het tegen slutingstijd was en het normaal de tijd is waarop ik zou zeggen ga we nog wat bij mij drinken, heb ik gewoon afscheid genomen en ben ik alleen naar huis gegaan.
Ik wist echt niet wat te doen, als hij niet in die stoel had gezeten dan had ik het gelijk gedaan, het is een stuk. Maar nu had ik iets van medelijden of zoiets, want het zou voor 1 nacht zijn zoals gewoonlijk. Ook dacht ik aan de praktische dingen in bed etc.
We hadden het er gisteren over en sommige zeiden dat ik het gewoon had moeten doen terwijl anderen het wel konden begrijpen
Ja mischien ben ik wel een eikel en zo maar wat hadden jullie gedaan(beetje verwarrend opgeschreven maar je snapt het wel)
ik ga alleen voor poesjesquote:Op maandag 28 juli 2008 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat geld zeker niet voor jullie dat er niks is gebeurd ?
s morgens als ze onder de douche vandaan komen valt dat toch wel mee ?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:58 schreef Cazman het volgende:
[..]
naaaaah, niet alle toete zijn vies toch?? ":?
Mosselen wegspoelen!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
s morgens als ze onder de douche vandaan komen valt dat toch wel mee ?
Mij temmenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dacht ie zoals sommige anderen wel dat ie in staat zou kunnen zijn je te temmen
[..]
Uhu, die smiley zegt genoeg
Ik heb mijn eigen bright eyesquote:Op maandag 28 juli 2008 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus het kan ook anders dan in Waterschapsheuvel ?
je hoeft art Garfunkel nu niet te draaien ?
Hey, ik zou niet durven/kunnen/willen/mogenquote:
Aha! Busted!quote:Ok ok ik heb aan de tepels gelikt van iemand en gekust een beetje
In het openbaar?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mij temmen![]()
Ok ok ik heb aan de tepels gelikt van iemand en gekust een beetje
eh jaquote:
Okeee.... logisch dat velen dan je reputatie kennenquote:
quote:
Ik vind de nieuwe KIT wel leuker eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 11:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat kan voor ca. 38 euro.
[ afbeelding ]
Of deze.
[ afbeelding ]
Of deze.
Ach het was meer voor de gein, beetje aan het lol maken en zo. Je kent het welquote:Op maandag 28 juli 2008 12:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Okeee.... logisch dat velen dan je reputatie kennen
viespeukquote:Op maandag 28 juli 2008 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die keren dat ik hem gesproken heb wist hij het miauwen aardig te onderdrukken
Gein ken ik wel, maar dan ga ik niet aan tepels likkenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach het was meer voor de gein, beetje aan het lol maken en zo. Je kent het wel
Niet?! Owquote:Op maandag 28 juli 2008 12:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gein ken ik wel, maar dan ga ik niet aan tepels likken
misschien kan je hem lokken met een sinaasappeltje, in een pan...quote:Op maandag 28 juli 2008 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Fuzz is niet grijs en wildNou ja, wel wild. Maar dit is geen huiskonijntje wat hier zit, maar een wild konijntje. Geen idee wat ie hier dan komt doen
Hij zit er nog steeds trouwens
En aan een banaan toch wel?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
He wat jammer nouquote:Op maandag 28 juli 2008 12:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je nu moeten teleurstellen? ik had het ook alleen maar over likken in het openbaar hequote:
Nou, Nuno en ik hadden toch wel wat gelik van je verwacht de 30equote:Op maandag 28 juli 2008 12:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je nu moeten teleurstellen? ik had het ook alleen maar over likken in het openbaar he![]()
Voor jullie is er vast dan wel een rustig hoekje te vinden de 30stequote:Op maandag 28 juli 2008 12:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je nu moeten teleurstellen? ik had het ook alleen maar over likken in het openbaar he
maar een goed voorbeeld doet volgen werd mij vroeger geleerdquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
misschien kan je hem lokken met een sinaasappeltje, in een pan...
gaan we toch weer een soort van nieuwe Zakje foto's krijgenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor jullie is er vast dan wel een rustig hoekje te vinden de 30ste.
Dat doet me weer denken aan een wedstrijd die ooit is gehouden in de DansSalonquote:Op maandag 28 juli 2008 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik lik nooit aan een banaan, daar bijt ik in
dan kan ik wel raden hoe die bananen bevestigd warenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doet me weer denken aan een wedstrijd die ooit is gehouden in de DansSalon
Had ik die Art ook maar gewoon laten liggen in plaats van hem hier te postenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Ik zag tijdens het wandelen net een dood konijntje .....
Dan heeft Ang3l die wedstrijd vast gewonnenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kan ik wel raden hoe die bananen bevestigd waren
ach Eindhoven is wel ver van Eindhoven vandaan, ik ken er niemand, dus opzich........ oh nee kut er worden foto's gemaakt, laat maarquote:Op maandag 28 juli 2008 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, Nuno en ik hadden toch wel wat gelik van je verwacht de 30eon stage
Ohjaquote:Op maandag 28 juli 2008 13:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
ach Eindhoven is wel ver van Eindhoven vandaan,
Ik sla dit keer over. Soort vaan been there, done that bij de vorige meet.quote:ik ken er niemand, dus opzich........ oh nee kut er worden foto's gemaakt, laat maarErik jij wil mijn plek vast wel inruilen, jij bent ook nog vrijgezel
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja?
[..]
Ik sla dit keer over. Soort vaan been there, done that bij de vorige meet.
Rustig, tot alle fokkers eromheen gaan staanquote:Op maandag 28 juli 2008 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor jullie is er vast dan wel een rustig hoekje te vinden de 30ste.
jij koopt naderhand wel het T shirt ?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja?
[..]
daar passen we met z'n allen nooit tegelijkertijd opquote:Op maandag 28 juli 2008 13:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Rustig, tot alle fokkers eromheen gaan staan
je hebt bij de vorige meet aan tepels geliktquote:Op maandag 28 juli 2008 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja?
[..]
Moet je maar geen mod zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en neem me eens niet zo serieus (letterlijk en figuurlijk).
maar als het met een paar korrels zout genomen wordt kan het zo gaan schurenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en neem me eens niet zo serieus (letterlijk en figuurlijk).
let je wel op dat ze heel strikt zijn met de hoeveelheid vloeistof die je mag meenemen in je handbagagequote:Op maandag 28 juli 2008 13:37 schreef Cybart het volgende:
zoooo,
de deo's, tandpasta, fiber paste, shower gell en de foreign valuta zijn binnen
aaaaaaaarghhhhh...
ik heb nog een city trip outfitt nodig...
daarom laat ik wat bagage inchecken..quote:Op maandag 28 juli 2008 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
let je wel op dat ze heel strikt zijn met de hoeveelheid vloeistof die je mag meenemen in je handbagage
Ja dat is vervelend. Ik was het vergeten dat deze regel ook geld voor national vluchten, 3 keer raden wat ik mocht inleveren vorige weekquote:Op maandag 28 juli 2008 13:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
daarom laat ik wat bagage inchecken..
is wel shit om er op te moeten wachten... but still...
Doet me juist denken aan Exitquote:Op maandag 28 juli 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doet me weer denken aan een wedstrijd die ooit is gehouden in de DansSalon
haha,quote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend. Ik was het vergeten dat deze regel ook geld voor national vluchten, 3 keer raden wat ik mocht inleveren vorige week
Spa blauwquote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend. Ik was het vergeten dat deze regel ook geld voor national vluchten, 3 keer raden wat ik mocht inleveren vorige week
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dan heeft Ang3l die wedstrijd vast gewonnen
Wat een pretquote:Op maandag 28 juli 2008 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nee. Ik deed niet mee
En de bananen waren niet bevestigd ) het ging er om hoe ver je ze in je mond kreeg. Moest je ff 1x bijten zodat je tandafdruk zichtbaar werd. Vervolgens ging een of andere travo aan het meten en kwam je op het scorebord
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En toch stonden er genoeg kampsjaaknichtscores op dat bordquote:Op maandag 28 juli 2008 13:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat een pret
Volgens mij moet je echt heel erg dronken worden eerst voor zoiets lollig is...
LuQas had toch ooit eens zo'n verhaal dat hij aan het hospiteren was (stagelopen op pabo) en dat een en ander was gaan lekken in zijn tasquote:
maar wie neemt dat dan ook mee op een pabo-stage?!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
LuQas had toch ooit eens zo'n verhaal dat hij aan het hospiteren was (stagelopen op pabo) en dat een en ander was gaan lekken in zijn tas
Danssanlon hè....quote:Op maandag 28 juli 2008 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch stonden er genoeg kampsjaaknichtscores op dat bord![]()
Ja die vraag kreeg hij toen ook,quote:Op maandag 28 juli 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar wie neemt dat dan ook mee op een pabo-stage?!
lubequote:Op maandag 28 juli 2008 14:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar hebben we het over precies?
In je jasquote:Op maandag 28 juli 2008 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die vraag kreeg hij toen ook,
maar volgens mij kwam of moest hij op doorreis
Maar dan nog ja, zo iets bewaar je toch niet tussen je schoolspullen ? maar stop je die in je jas of zo
Wat is daar vies aan ?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
... ok dat is dus vies
quote:
Ik zou me gewoon vast insmeren!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In je jasvolgens mij gewoon in je toilettas met een plastic zakje eromheen tegen het lekken
is toch gewoon op waterbasis, het ranzige zit hem in de toepassingquote:
je had nog wel de tegenwoordigheid van geest om er een grap over te maken naar de man die het in beslag nam door hem een fijne avond toe te wensen ?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
sex is vies, ik vind niet dat we er zo makkelijk en luchtig over moeten praten.
Ik begrijp dat sommige mensen hun promiscuiteit graag omarmen, maar ik vind dat we best een paar stappen terug kunnen doen. Het is niet bepaald een aanmoedigende ontwikkeling, telkens maar weer het onderwerp van sex aansnijden.
Niet dat, Ik zei iets andersquote:Op maandag 28 juli 2008 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had nog wel de tegenwoordigheid van geest om er een grap over te maken naar de man die het in beslag nam door hem een fijne avond toe te wensen ?
kon je d'r zo moeilijk afscheid van nemen dat je hem vroeg om samen de restanten te gebruiken ?quote:
het gaat hier nu toch niet meer over sex dan een aantal jaren geleden toen de toendertijd 14 jarige TRS hier kwam ?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik begrijp dat sommige mensen hun promiscuiteit graag omarmen, maar ik vind dat we best een paar stappen terug kunnen doen. Het is niet bepaald een aanmoedigende ontwikkeling, telkens maar weer het onderwerp van sex aansnijden.
we houden er nu gelijk mee op, je hebt helemaal gelijk wat een ranzige toestanden hierquote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Sex is vies? Volgens mij is het vrij natuurljk hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
We zijn mensen.quote:Ik begrijp dat sommige mensen hun promiscuiteit graag omarmen, maar ik vind dat we best een paar stappen terug kunnen doen. Het is niet bepaald een aanmoedigende ontwikkeling, telkens maar weer het onderwerp van sex aansnijden.
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Je kunt 't ook echt niet laten rusten he?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nuno, je MOET me vertellen hoe jij je haar zo leuk in model houd, die weelderig bos lokken in je nek lijken altijd te glanzen, wat is je geheim?
Wat doe ik NU weer verkeerd, ik praat anders NOOIT met Nuno, en ik ben gewoon zo razend benieuwd naar zijn coupe... ik ambieer een soortgelijk iets nu ik zo dicht in de buurt van Broekhoven woon, en op de kermis leek het helemaal hip te zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt 't ook echt niet laten rusten he?
Ik heb een langer matje dan Nuno. Waarom vraag je;'t niet aan mij?
Ik gebruik een speciale shampoo en conditioner natuurlijk, trouwens ik heb geen lokken in mijn nek, mijn haar i 1 lengte overal, niet zo'n matjegevalquote:Op maandag 28 juli 2008 14:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nuno, je MOET me vertellen hoe jij je haar zo leuk in model houd, die weelderig bos lokken in je nek lijken altijd te glanzen, wat is je geheim?
*zucht*quote:Op maandag 28 juli 2008 14:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat doe ik NU weer verkeerd, ik praat anders NOOIT met Nuno, en ik ben gewoon zo razend benieuwd naar zijn coupe... ik ambieer een soortgelijk iets nu ik zo dicht in de buurt van Broekhoven woon, en op de kermis leek het helemaal hip te zijn.
![]()
![]()
Hoe ziet dat eruit bij jou? Ik kan me daar niks bij voorstellen? fotoquote:Op maandag 28 juli 2008 14:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik gebruik een speciale shampoo en conditioner natuurlijk, trouwens ik heb geen lokken in mijn nek, mijn haar i 1 lengte overal, niet zo'n matjegeval
we kunnen het ook over de tate gallery hebben waar ik dit weekend ook geweest benquote:Op maandag 28 juli 2008 14:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat doe ik NU weer verkeerd, ik praat anders NOOIT met Nuno, en ik ben gewoon zo razend benieuwd naar zijn coupe... ik ambieer een soortgelijk iets nu ik zo dicht in de buurt van Broekhoven woon, en op de kermis leek het helemaal hip te zijn.
![]()
![]()
jij kan toch best tot 30 aug wachtenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit? Ik kan me daar niks bij voorstellen? foto
Ik zal hem vanavond wel ff naar je doorsturenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit? Ik kan me daar niks bij voorstellen? foto
Neh daar heb ik geen geduld voorquote:Op maandag 28 juli 2008 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij kan toch best tot 30 aug wachten
ga ik hem ook als wallpaper instellenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal hem vanavond wel ff naar je doorsturenStaan natuurlijk als mijn wallpaper ingesteld
Darling, dat is een geheel eigen sense of fashion, origineel, uniek, en opvallend. Dat zijn zaken die begrijp jij niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Waarom haal je ook alweer de capuchon en knoepnlijst uit een andere jas en hang je hem los over je nek?
I'm dying to know the reason behind that fashion faux-pas daaaaarling
Tot zover het argument dat homosexualiteit niet voornamelijk op sex gebaseerd is.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sex is vies? Volgens mij is het vrij natuurljk hoor.
[..]
We zijn mensen.
We zijn mannen.
We zijn homo's.
I rest my case
Het komt meer omdat mannen minder emotionele problemen met sex hebben en aangezien het hier dus 2 mannen betreft gebeurt het gewoon wat sneller, maar dat is gewoon man eigen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Tot zover het argument dat homosexualiteit niet voornamelijk op sex gebaseerd is.
Met dit soort uitspraken wordt het natuurlijk nooit wat
Origineel is het zeker. Opvallend ook. En natuurlijk is het uniek. Who would wanna go there? Het is zoiets als een "aparte trui heb je aan" of een "lief kind".quote:Op maandag 28 juli 2008 14:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Darling, dat is een geheel eigen sense of fashion, origineel, uniek, en opvallend. Dat zijn zaken die begrijp jij niet.![]()
Go back and try again dearquote:Oh *snap* I went there!
Zeg, de eerste 2 redenen waren "we zijn mensen" en "we zijn mannen", dat was al genoeg voor 90% sex-talk hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Tot zover het argument dat homosexualiteit niet voornamelijk op sex gebaseerd is.
Met dit soort uitspraken wordt het natuurlijk nooit wat
en je slaat het middag programma zeker ook overquote:Op maandag 28 juli 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik blij dat ik niet mee ga eten
Dat wordt alleen maar praten man, dat stilt geen honger!
GMTAquote:Op maandag 28 juli 2008 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, de eerste 2 redenen waren "we zijn mensen" en "we zijn mannen", dat was al genoeg voor 90% sex-talk hoorDat we dan ook nog homo zijn wil zeggen dat we 2x mannen zijn en dus de 95% ook wel halen
ik ga voor de volledige behandelingquote:Op maandag 28 juli 2008 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je slaat het middag programma zeker ook over
jij gaan niet mee naar M@W en Artishock ?
Is that your best come-back, Ventrue-boy?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
shut your evil evil corn-hole!
ja jij wil uren maken met die cameraquote:Op maandag 28 juli 2008 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ga voor de volledige behandeling
Hooguit naar de M@W om Mitchy te beschermenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je slaat het middag programma zeker ook over
jij gaan niet mee naar M@W en Artishock ?
volgens mij is dat helemaal nergens voor nodig, daar is hij prima zelf toe in staatquote:Op maandag 28 juli 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hooguit naar de M@W om Mitchy te beschermen
Guapo Minds Think Alike?quote:
Wij krullenbuurmannen dienen voor elkaar op te komen in tijden van noodquote:Op maandag 28 juli 2008 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is dat helemaal nergens voor nodig, daar is hij prima zelf toe in staat
Honey, als ik een comeback wilde maken, dan lag je nu op de grond te grienen.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is that your best come-back, Ventrue-boy?
En dat valt dan niet onder ranzig?quote:
Geen wooooooorden maar daahaaadeeenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Honey, als ik een comeback wilde maken, dan lag je nu op de grond te grienen.
Bitsj pliezzzze
Aaah Mitchell boort een nieuwe markt aan... de Noorderlingen.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij krullenbuurmannen dienen voor elkaar op te komen in tijden van nood
Vandaar dat we zaterdag ook samen naar de Gaypride gaan
Jij denkt dat dat een nieuwe markt voor ons is?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Aaah Mitchell boort een nieuwe markt aan... de Noorderlingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |