Mosselen wegspoelen!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
s morgens als ze onder de douche vandaan komen valt dat toch wel mee ?
Mij temmenquote:Op maandag 28 juli 2008 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dacht ie zoals sommige anderen wel dat ie in staat zou kunnen zijn je te temmen
[..]
Uhu, die smiley zegt genoeg
Ik heb mijn eigen bright eyesquote:Op maandag 28 juli 2008 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus het kan ook anders dan in Waterschapsheuvel ?
je hoeft art Garfunkel nu niet te draaien ?
Hey, ik zou niet durven/kunnen/willen/mogenquote:
Aha! Busted!quote:Ok ok ik heb aan de tepels gelikt van iemand en gekust een beetje
In het openbaar?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mij temmen![]()
Ok ok ik heb aan de tepels gelikt van iemand en gekust een beetje
eh jaquote:
Okeee.... logisch dat velen dan je reputatie kennenquote:
quote:
Ik vind de nieuwe KIT wel leuker eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 11:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat kan voor ca. 38 euro.
[ afbeelding ]
Of deze.
[ afbeelding ]
Of deze.
Ach het was meer voor de gein, beetje aan het lol maken en zo. Je kent het welquote:Op maandag 28 juli 2008 12:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Okeee.... logisch dat velen dan je reputatie kennen
viespeukquote:Op maandag 28 juli 2008 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die keren dat ik hem gesproken heb wist hij het miauwen aardig te onderdrukken
Gein ken ik wel, maar dan ga ik niet aan tepels likkenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach het was meer voor de gein, beetje aan het lol maken en zo. Je kent het wel
Niet?! Owquote:Op maandag 28 juli 2008 12:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gein ken ik wel, maar dan ga ik niet aan tepels likken
misschien kan je hem lokken met een sinaasappeltje, in een pan...quote:Op maandag 28 juli 2008 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Fuzz is niet grijs en wildNou ja, wel wild. Maar dit is geen huiskonijntje wat hier zit, maar een wild konijntje. Geen idee wat ie hier dan komt doen
Hij zit er nog steeds trouwens
En aan een banaan toch wel?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
He wat jammer nouquote:Op maandag 28 juli 2008 12:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je nu moeten teleurstellen? ik had het ook alleen maar over likken in het openbaar hequote:
Nou, Nuno en ik hadden toch wel wat gelik van je verwacht de 30equote:Op maandag 28 juli 2008 12:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je nu moeten teleurstellen? ik had het ook alleen maar over likken in het openbaar he![]()
Voor jullie is er vast dan wel een rustig hoekje te vinden de 30stequote:Op maandag 28 juli 2008 12:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je nu moeten teleurstellen? ik had het ook alleen maar over likken in het openbaar he
maar een goed voorbeeld doet volgen werd mij vroeger geleerdquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
misschien kan je hem lokken met een sinaasappeltje, in een pan...
gaan we toch weer een soort van nieuwe Zakje foto's krijgenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor jullie is er vast dan wel een rustig hoekje te vinden de 30ste.
Dat doet me weer denken aan een wedstrijd die ooit is gehouden in de DansSalonquote:Op maandag 28 juli 2008 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik lik nooit aan een banaan, daar bijt ik in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |