"1.72 mtr. met bagage"quote:Op zondag 27 juli 2008 16:23 schreef Strychnine het volgende:
Klik
* Strychnine klikt marktplaats maar weer weg.
Nou dat word gezelligquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef reetveter het volgende:
Kees:
[ afbeelding ]
leuk dat je me advertentie leest
hoi ik ben 40 jaar en heb 2 kinderen twee meiden van 12 en 14 jaar die om het weekend bij mij zijn dus heb veel tijd over.
Ik ben niet echt opzoek maar als er iets op me pad komt wat me aantrekt zal ik zeker er wat van willen gaan maken met diegene.
Wat ik in gedachten heb is dat er eerst een goede vriendschap moet ontstaan en dan pas kan je verder gaan bouwen aan iets leuks samen.
De dingen die ik leuk zou vinden om met iemand te gaan doen zijn winkelen,lekker uit eten,, weekendje weg,of ook lekker gezellig samen in de bank een filmpje of een dvd tje luisteren.
En het belangrijkste is er voor elkaar zijn in goeie en in slechte tijden, dan pas kan een vriendschap veranderen in een relatie.
heb je dit gelezen en ben je benieuwd aarzel niet mail me en je krijg bericht terug doe er ook een foto bij of je msn kunnen we op die manier met elkaar in contact komen
dit is geen 0900 advertentie dus is echt en ben geen faker
Is dat niet die 404 error Maddie?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:23 schreef Strychnine het volgende:
Klik
* Strychnine klikt marktplaats maar weer weg.
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Nou dat word gezellignee schat ogen dicht! luisteren moet je naar die dvd, niet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |