Sex is vies? Volgens mij is het vrij natuurljk hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
sex is vies, ik vind niet dat we er zo makkelijk en luchtig over moeten praten.
We zijn mensen.quote:Ik begrijp dat sommige mensen hun promiscuiteit graag omarmen, maar ik vind dat we best een paar stappen terug kunnen doen. Het is niet bepaald een aanmoedigende ontwikkeling, telkens maar weer het onderwerp van sex aansnijden.
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
sex is vies, ik vind niet dat we er zo makkelijk en luchtig over moeten praten.
Je kunt 't ook echt niet laten rusten he?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nuno, je MOET me vertellen hoe jij je haar zo leuk in model houd, die weelderig bos lokken in je nek lijken altijd te glanzen, wat is je geheim?
Wat doe ik NU weer verkeerd, ik praat anders NOOIT met Nuno, en ik ben gewoon zo razend benieuwd naar zijn coupe... ik ambieer een soortgelijk iets nu ik zo dicht in de buurt van Broekhoven woon, en op de kermis leek het helemaal hip te zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt 't ook echt niet laten rusten he?
Ik heb een langer matje dan Nuno. Waarom vraag je;'t niet aan mij?
Ik gebruik een speciale shampoo en conditioner natuurlijk, trouwens ik heb geen lokken in mijn nek, mijn haar i 1 lengte overal, niet zo'n matjegevalquote:Op maandag 28 juli 2008 14:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nuno, je MOET me vertellen hoe jij je haar zo leuk in model houd, die weelderig bos lokken in je nek lijken altijd te glanzen, wat is je geheim?
*zucht*quote:Op maandag 28 juli 2008 14:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat doe ik NU weer verkeerd, ik praat anders NOOIT met Nuno, en ik ben gewoon zo razend benieuwd naar zijn coupe... ik ambieer een soortgelijk iets nu ik zo dicht in de buurt van Broekhoven woon, en op de kermis leek het helemaal hip te zijn.
![]()
![]()
Hoe ziet dat eruit bij jou? Ik kan me daar niks bij voorstellen? fotoquote:Op maandag 28 juli 2008 14:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik gebruik een speciale shampoo en conditioner natuurlijk, trouwens ik heb geen lokken in mijn nek, mijn haar i 1 lengte overal, niet zo'n matjegeval
we kunnen het ook over de tate gallery hebben waar ik dit weekend ook geweest benquote:Op maandag 28 juli 2008 14:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat doe ik NU weer verkeerd, ik praat anders NOOIT met Nuno, en ik ben gewoon zo razend benieuwd naar zijn coupe... ik ambieer een soortgelijk iets nu ik zo dicht in de buurt van Broekhoven woon, en op de kermis leek het helemaal hip te zijn.
![]()
![]()
jij kan toch best tot 30 aug wachtenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit? Ik kan me daar niks bij voorstellen? foto
Ik zal hem vanavond wel ff naar je doorsturenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit? Ik kan me daar niks bij voorstellen? foto
Neh daar heb ik geen geduld voorquote:Op maandag 28 juli 2008 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij kan toch best tot 30 aug wachten
ga ik hem ook als wallpaper instellenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal hem vanavond wel ff naar je doorsturenStaan natuurlijk als mijn wallpaper ingesteld
Darling, dat is een geheel eigen sense of fashion, origineel, uniek, en opvallend. Dat zijn zaken die begrijp jij niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:48 schreef Ang3l het volgende:
Waarom haal je ook alweer de capuchon en knoepnlijst uit een andere jas en hang je hem los over je nek?
I'm dying to know the reason behind that fashion faux-pas daaaaarling
Tot zover het argument dat homosexualiteit niet voornamelijk op sex gebaseerd is.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sex is vies? Volgens mij is het vrij natuurljk hoor.
[..]
We zijn mensen.
We zijn mannen.
We zijn homo's.
I rest my case
Het komt meer omdat mannen minder emotionele problemen met sex hebben en aangezien het hier dus 2 mannen betreft gebeurt het gewoon wat sneller, maar dat is gewoon man eigen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Tot zover het argument dat homosexualiteit niet voornamelijk op sex gebaseerd is.
Met dit soort uitspraken wordt het natuurlijk nooit wat
Origineel is het zeker. Opvallend ook. En natuurlijk is het uniek. Who would wanna go there? Het is zoiets als een "aparte trui heb je aan" of een "lief kind".quote:Op maandag 28 juli 2008 14:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Darling, dat is een geheel eigen sense of fashion, origineel, uniek, en opvallend. Dat zijn zaken die begrijp jij niet.![]()
Go back and try again dearquote:Oh *snap* I went there!
Zeg, de eerste 2 redenen waren "we zijn mensen" en "we zijn mannen", dat was al genoeg voor 90% sex-talk hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Tot zover het argument dat homosexualiteit niet voornamelijk op sex gebaseerd is.
Met dit soort uitspraken wordt het natuurlijk nooit wat
en je slaat het middag programma zeker ook overquote:Op maandag 28 juli 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik blij dat ik niet mee ga eten
Dat wordt alleen maar praten man, dat stilt geen honger!
GMTAquote:Op maandag 28 juli 2008 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, de eerste 2 redenen waren "we zijn mensen" en "we zijn mannen", dat was al genoeg voor 90% sex-talk hoorDat we dan ook nog homo zijn wil zeggen dat we 2x mannen zijn en dus de 95% ook wel halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |