maar meneer, ik moet u wel waarschuwen dat u hem niet meer kunt ruilen als de verpakking beschadigd is. Hij moet wel in het cellofaantje blijven zitten en ook moet u de bon goed bewarenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Doe mij maar een Jeffrey... hoeft niet in cadeauverpakking hoor! Doe geen moeite...
Tss... dat noem ik geen service bieden...quote:Op maandag 28 juli 2008 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar meneer, ik moet u wel waarschuwen dat u hem niet meer kunt ruilen als de verpakking beschadigd is. Hij moet wel in het cellofaantje blijven zitten en ook moet u de bon goed bewaren
Dat het zondagavond is en dan is er niks te doenquote:
Dan maar feestje bij jou thuisquote:Op maandag 28 juli 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat het zondagavond is en dan is er niks te doen
Maar hier heb ik geen leuke jongens waar ik naar kan kijken en mee kan dansenquote:
yes was leuk om te zien, was alleen te moe wibbelde zelfs een beetjequote:
is ie niet te oud voor jequote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik begin kortgeschoren koppies te waarderen dus doe mij Fabian maar, hij gaat ook nog het leger in, dus stel er maar eens een uniform bij voor
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:08 schreef samjustme het volgende:
yes was leuk om te zien, was alleen te moe wibbelde zelfs een beetje
Kate Ryan fanaatquote:
zoek jij niet liever iemand die goed kan Kussen ?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tss... dat noem ik geen service bieden...
Maar ik neem het risico wel hoor![]()
Zou hij eigenlijk ook kunnen klussen
de dance/club uitvoering van Libertine heeft ze dan weer wel leuk gedaanquote:Op maandag 28 juli 2008 01:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kate Ryan fanaat![]()
![]()
![]()
![]()
bye mister0 ik ga ook maar pitten
zeg, geef dat eens terug, die hebben we volgend jaar gewoon weer nodigquote:Op maandag 28 juli 2008 08:18 schreef Manias het volgende:
*steelt stiekem het bordje gefeliciteerd Manias als aandenken*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |