Prada is zo gayquote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, Prada, waarvan ik ten onrechte vreesde dat hij te gay voor Rotterdam was.
dan moet je ook gewoon op tijd naar bed toe gaan en direct gaan slapenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:16 schreef samjustme het volgende:
ben alleen dood moe
nog naar het zomercarnaval geweest"?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:16 schreef samjustme het volgende:
Weekend was geweldig, ben alleen dood moe en het ging allemaal veels te snel grr.
Chanel is gayerquote:
I kissed a girl, and I iked it!quote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
He was so gay and he doesn't even like boys.
londen....quote:Op maandag 28 juli 2008 00:32 schreef PJORourke het volgende:
Berlijn? Belfast? Beiroet? Londen? Spanje?
maar dat zomer gevoel moet je dan toch echt komende herfst/winter wel in Cuba gaan inhalenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
londen....
2,5 dag ...
dat gaat mijn hele zomervakantie zijn !
Hope your boyfriend don't mind it.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:31 schreef Cybart het volgende:
I kissed a girl, and I iked it!
en je gaat een kopje thee drinken bij Nuno ?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
londen....
2,5 dag ...
dat gaat mijn hele zomervakantie zijn !
jaaa, zeker wel,quote:Op maandag 28 juli 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat zomer gevoel moet je dan toch echt komende herfst/winter wel in Cuba gaan inhalen![]()
woont die daar dan....quote:Op maandag 28 juli 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je gaat een kopje thee drinken bij Nuno ?
hij WOONT officieel in Lisboaquote:Op maandag 28 juli 2008 00:38 schreef Cybart het volgende:
woont die daar dan....
quote:Op maandag 28 juli 2008 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij WOONT officieel in Lisboa
maar hij zit nu alweer weken in London nadat hij tussentijds een poosje in Budapest gestationeerd was
en hij wil je vast wel 's avonds mee naar een pub slepen
hup stuur hem een PM wissel nummers uit en het komt wel goedquote:Op maandag 28 juli 2008 00:41 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
![]()
ik wil er inderdaad ook nog op stap...
ik bedoel, stappen in londen... hoe cool !
maar metro's stoppen al om half 1 ofzo...
maar wie wil jij voor je verjaardag ?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:42 schreef Bartjebart het volgende:
we shall see...quote:Op maandag 28 juli 2008 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hup stuur hem een PM willen nummers uit en het komt wel goed
ik vind hem weinig uitstraling hebben, dus daar krijgen we dan geen ruzie overquote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik begin kortgeschoren koppies te waarderen dus doe mij Fabian maar, hij gaat ook nog het leger in, dus stel er maar eens een uniform bij voor
Doe mij maar een Jeffrey... hoeft niet in cadeauverpakking hoor! Doe geen moeite...quote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wie wil jij voor je verjaardag ?
maar meneer, ik moet u wel waarschuwen dat u hem niet meer kunt ruilen als de verpakking beschadigd is. Hij moet wel in het cellofaantje blijven zitten en ook moet u de bon goed bewarenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Doe mij maar een Jeffrey... hoeft niet in cadeauverpakking hoor! Doe geen moeite...
Tss... dat noem ik geen service bieden...quote:Op maandag 28 juli 2008 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar meneer, ik moet u wel waarschuwen dat u hem niet meer kunt ruilen als de verpakking beschadigd is. Hij moet wel in het cellofaantje blijven zitten en ook moet u de bon goed bewaren
Dat het zondagavond is en dan is er niks te doenquote:
Dan maar feestje bij jou thuisquote:Op maandag 28 juli 2008 01:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat het zondagavond is en dan is er niks te doen
Maar hier heb ik geen leuke jongens waar ik naar kan kijken en mee kan dansenquote:
yes was leuk om te zien, was alleen te moe wibbelde zelfs een beetjequote:
is ie niet te oud voor jequote:Op maandag 28 juli 2008 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik begin kortgeschoren koppies te waarderen dus doe mij Fabian maar, hij gaat ook nog het leger in, dus stel er maar eens een uniform bij voor
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:08 schreef samjustme het volgende:
yes was leuk om te zien, was alleen te moe wibbelde zelfs een beetje
Kate Ryan fanaatquote:
zoek jij niet liever iemand die goed kan Kussen ?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tss... dat noem ik geen service bieden...
Maar ik neem het risico wel hoor![]()
Zou hij eigenlijk ook kunnen klussen
de dance/club uitvoering van Libertine heeft ze dan weer wel leuk gedaanquote:Op maandag 28 juli 2008 01:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kate Ryan fanaat![]()
![]()
![]()
![]()
bye mister0 ik ga ook maar pitten
zeg, geef dat eens terug, die hebben we volgend jaar gewoon weer nodigquote:Op maandag 28 juli 2008 08:18 schreef Manias het volgende:
*steelt stiekem het bordje gefeliciteerd Manias als aandenken*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |