ja dat zie ik ook wel, maar ik ben niet blauw dus kan hem niet fixen, maar wellicht wil Erik wel een handje helpen ?quote:
Ik heb liever een lekker gemarineerd lapje.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hompen vlees op de BBQ lijkt je dat niet wat ?
Ik mag officieel niet gastmodden, dus helaas "nee".quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook wel, maar ik ben niet blauw dus kan hem niet fixen, maar wellicht wil Erik wel een handje helpen ?
die is al gemaaktquote:Op zondag 27 juli 2008 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mag officieel niet gastmodden, dus helaas "nee".
Maar met een TR ziet iemand van ONZ het vroeg of laat wel.
ben blij dat ik MP toch voor andere dingen gebruikquote:Op zondag 27 juli 2008 20:37 schreef maedel het volgende:
Ik dacht eerst dat dít het nieuwe deel was: [GEZ] Leuke vrouw voor avontuurtje
Maar dat was niet
My homp, my homp, my homp, my lovely little lomps. Check it out...quote:
Ik moest er wel om lachen, eigenlijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en homp vlees in plaats van HOMO wekt alleen maar verkeerde suggesties
dat versche vlees van gisteravond ligt nu thuis te marineren ?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb best trek in een homp vlees
Ik hou van vlees. Veul vlees! Grieks en zo, BBQ
Ik begin er echt zo'n teringhekel aan te krijgen, ppfffff. Er kan beter over je geluld worden dan over je gezwegen, maar dit is echt niet prettig meer.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
What else is new in homoland?
van mij krijg je voor woensdag dispensatiequote:Op zondag 27 juli 2008 21:00 schreef Bartjebart het volgende:![]()
![]()
Eerste klusdag in het nieuwe huis gehad...
Ik kan niet meer
ik moet di, wo, do en vr gewoon werkenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van mij krijg je voor woensdag dispensatie
Ja, voor je het weet zet je me nog in dat programma ookquote:
nee hoor, de feestweek is pas juist begonnen met dagelijks een verjaardagquote:Op zondag 27 juli 2008 23:17 schreef -B- het volgende:
Hee homo's. Heb ik nog wat gemist?
Die kwam ik pas boven Best tegen.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:07 schreef Stroekie het volgende:
niet weggespoeld in een tropische moesson ?
ik heb voor het eerst sinds lang er zaterdagavond eentje in actie gezien.quote:
Ik heb eigenlijk het hele weekend alleen maar mooi weer gezien, tot bij Moergestel zo'n beetje.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:32 schreef Stroekie het volgende:
ik heb voor het eerst sinds lang er zaterdagavond eentje in actie gezien.
maar gelukkig was een een afdak dus BBQ en rosé gingen gewoon door
nogal logisch, jij had je speciale roze zonnebril natuurlijk opgezetquote:Op zondag 27 juli 2008 23:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het hele weekend alleen maar mooi weer gezien, tot bij Moergestel zo'n beetje.
Nee, Prada, waarvan ik ten onrechte vreesde dat hij te gay voor Rotterdam was.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:37 schreef Stroekie het volgende:
nogal logisch, jij had je speciale roze zonnebril natuurlijk opgezet
heel goed, je hebt dus nog weer inpriratie opgedaan voor 30 aug middag programmaquote:Op zondag 27 juli 2008 23:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, Prada, waarvan ik ten onrechte vreesde dat hij te gay voor Rotterdam was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |