ik mag niet klagen, dus je hoort mij niet mopperen nu het weekend isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor eindelijk weekend na een week werken, met jou?
+1, net als gister.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:53 schreef Jerruh het volgende:
*terug van sunrise!*
wat een superlekker weer vandaag!.
ik dacht eerst dat het de komende 7 dagen wel lekker bleef...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Goatsee het volgende:
[..]
+1, net als gister.
Alleen nu gaat het zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag regenen + onweren, zware bewolking volgens www.weeronline.nl.
In EHV word het woensdag al beter dacht ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het de komende 7 dagen wel lekker bleef....
Net als hier dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Goatsee het volgende:
[..]
+1, net als gister.
Alleen nu gaat het zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag regenen + onweren, zware bewolking volgens www.weeronline.nl.
Oh, dat zijn maar 1 of 2 druppeltjes iedere keer!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Goatsee het volgende:
[..]
+1, net als gister.
echte mannen kunnen tegen een paar druppeltjesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:57 schreef Weemz het volgende:
NEEEE geen regen maandag, ik wil mijn verjaardag natuurlijk wel lekker buiten in de tuin vieren!
Als het regent op de meeting sta jij buiten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
echte mannen kunnen tegen een paar druppeltjes
Heeft-ie waterproof makeup dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:21 schreef Goatsee het volgende:
Als het regent op de meeting sta jij buiten.
jij komt niet eensquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:21 schreef Goatsee het volgende:
[..]
Als het regent op de meeting sta jij buiten.
ja hoezoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |