ik mag niet klagen, dus je hoort mij niet mopperen nu het weekend isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor eindelijk weekend na een week werken, met jou?
+1, net als gister.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:53 schreef Jerruh het volgende:
*terug van sunrise!*
wat een superlekker weer vandaag!.
ik dacht eerst dat het de komende 7 dagen wel lekker bleef...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Goatsee het volgende:
[..]
+1, net als gister.
Alleen nu gaat het zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag regenen + onweren, zware bewolking volgens www.weeronline.nl.
In EHV word het woensdag al beter dacht ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het de komende 7 dagen wel lekker bleef....
Net als hier dus.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Goatsee het volgende:
[..]
+1, net als gister.
Alleen nu gaat het zaterdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag regenen + onweren, zware bewolking volgens www.weeronline.nl.
Oh, dat zijn maar 1 of 2 druppeltjes iedere keer!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Goatsee het volgende:
[..]
+1, net als gister.
echte mannen kunnen tegen een paar druppeltjesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:57 schreef Weemz het volgende:
NEEEE geen regen maandag, ik wil mijn verjaardag natuurlijk wel lekker buiten in de tuin vieren!
Als het regent op de meeting sta jij buiten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
echte mannen kunnen tegen een paar druppeltjes
Heeft-ie waterproof makeup dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:21 schreef Goatsee het volgende:
Als het regent op de meeting sta jij buiten.
jij komt niet eensquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:21 schreef Goatsee het volgende:
[..]
ja hoezoquote:
hoe bedoel je,ik zei alleen echte mannen kunnen tegen een paar druppeltjes. Ik zal zo hier even in de regen gaan staan vanavond om dat te bewijzen okquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:28 schreef Goatsee het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat jij met allerlei opmerkingen mag rondstrooien die je niet nakomt
INDentiteit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Wat is indentiteit?
(En waarom zijn er echt heel veel Nederlanders die die fout maken?)
Nee hoor. Je zegt gewoon ie-den-tie-teit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:42 schreef Goatsee het volgende:
Identiteit dan.
Je spreekt het ook meer uit als indentiteit.
Misschien alleen mensen met een keelgezwel ofzoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:42 schreef Goatsee het volgende:
Identiteit dan.
Je spreekt het ook meer uit als indentiteit.
Rooie eekhoorntjes of grijze?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Terug uit het park trouwens
Gelezen, geslapen, gegluurd.
O ja, en eendjes, hondjes, konijntjes en eekhoorntjes gezien
quote:
niks meer dan dat ? lindoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:42 schreef Ang3l het volgende:
Terug uit het park trouwens
Gelezen, geslapen, gegluurd.
O ja, en eendjes, hondjes, konijntjes en eekhoorntjes gezien
Ik heb ook vaak de neiging om indentiteit te schrijven hoor. Alleen weet ik dan wel dat het fout is dus ik verbeter het.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien alleen mensen met een keelgezwel ofzo.
Cute. Die vind ik liever dan grijzequote:
Nee guapo, ik ben niet zo'n verleider als jijquote:
Wat is eigenlijk het verschil tussen die 2? (buiten dan de kleur van de vacht, of is dat het enige?)quote:
ja die verjaardagen week breekt weer aan met jij, vlarp, bartje bart, ik TMMquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:57 schreef Weemz het volgende:
NEEEE geen regen maandag, ik wil mijn verjaardag natuurlijk wel lekker buiten in de tuin vieren!
moet tie toch al voor z"n peukquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:21 schreef Goatsee het volgende:
[..]
GEen flauw idee.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen die 2? (buiten dan de kleur van de vacht, of is dat het enige?)
O ja ik zat zegmaar te denken dat grijze op andere plaatsen voorkwamen als rooie of zoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
GEen flauw idee.
Rooie hebben pluimoortjes en grijze niet?
Oh, dat is ook zo. De grijze komt uit Amerika en de rooie uit europa/azie. In Engeland wonen ze allebei, maar daar verdringt de grijze de rode steeds meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja ik zat zegmaar te denken dat grijze op andere plaatsen voorkwamen als rooie of zo
Ik heb in NL ei'k alleen maar rooie gezien eigenlijk.
En je hebt hem niet aangesprokenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee guapo, ik ben niet zo'n verleider als jij
Gewoon een beetje in Vittorio gelezen, half uurtje geslapen in de zon. Beetje naar die schattige latino gekeken die met z'n hond aan het spelen was.... en die hond moest natuurlijk IN het water springen om vervolgens mij bijna ene bezoek te gaan brengenDaarna een beetje melancholiek verdwaald rondgelopen in het park met muziek op m'n oren.
En toen kreeg ik honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |