quote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend. Ik was het vergeten dat deze regel ook geld voor national vluchten, 3 keer raden wat ik mocht inleveren vorige week
En toch stonden er genoeg kampsjaaknichtscores op dat bordquote:Op maandag 28 juli 2008 13:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat een pret
Volgens mij moet je echt heel erg dronken worden eerst voor zoiets lollig is...
LuQas had toch ooit eens zo'n verhaal dat hij aan het hospiteren was (stagelopen op pabo) en dat een en ander was gaan lekken in zijn tasquote:
maar wie neemt dat dan ook mee op een pabo-stage?!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
LuQas had toch ooit eens zo'n verhaal dat hij aan het hospiteren was (stagelopen op pabo) en dat een en ander was gaan lekken in zijn tas
Danssanlon hè....quote:Op maandag 28 juli 2008 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch stonden er genoeg kampsjaaknichtscores op dat bord![]()
Ja die vraag kreeg hij toen ook,quote:Op maandag 28 juli 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
maar wie neemt dat dan ook mee op een pabo-stage?!
lubequote:Op maandag 28 juli 2008 14:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar hebben we het over precies?
In je jasquote:Op maandag 28 juli 2008 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die vraag kreeg hij toen ook,
maar volgens mij kwam of moest hij op doorreis
Maar dan nog ja, zo iets bewaar je toch niet tussen je schoolspullen ? maar stop je die in je jas of zo
Wat is daar vies aan ?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
... ok dat is dus vies
quote:
Ik zou me gewoon vast insmeren!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In je jasvolgens mij gewoon in je toilettas met een plastic zakje eromheen tegen het lekken
is toch gewoon op waterbasis, het ranzige zit hem in de toepassingquote:
je had nog wel de tegenwoordigheid van geest om er een grap over te maken naar de man die het in beslag nam door hem een fijne avond toe te wensen ?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend. Ik was het vergeten dat deze regel ook geld voor national vluchten, 3 keer raden wat ik mocht inleveren vorige week
Ja, daar ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
sex is vies, ik vind niet dat we er zo makkelijk en luchtig over moeten praten.
Ik begrijp dat sommige mensen hun promiscuiteit graag omarmen, maar ik vind dat we best een paar stappen terug kunnen doen. Het is niet bepaald een aanmoedigende ontwikkeling, telkens maar weer het onderwerp van sex aansnijden.
Niet dat, Ik zei iets andersquote:Op maandag 28 juli 2008 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had nog wel de tegenwoordigheid van geest om er een grap over te maken naar de man die het in beslag nam door hem een fijne avond toe te wensen ?
kon je d'r zo moeilijk afscheid van nemen dat je hem vroeg om samen de restanten te gebruiken ?quote:
het gaat hier nu toch niet meer over sex dan een aantal jaren geleden toen de toendertijd 14 jarige TRS hier kwam ?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik begrijp dat sommige mensen hun promiscuiteit graag omarmen, maar ik vind dat we best een paar stappen terug kunnen doen. Het is niet bepaald een aanmoedigende ontwikkeling, telkens maar weer het onderwerp van sex aansnijden.
we houden er nu gelijk mee op, je hebt helemaal gelijk wat een ranzige toestanden hierquote:Op maandag 28 juli 2008 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |