gisteren, en ik heb heb hier in H topic nog wel gefelicitdingest, en jij had gisteravond toch ook al in dit feesttopic gepostquote:Op maandag 28 juli 2008 09:20 schreef Ang3l het volgende:
Wanneer was Manias jarig en waarom heb ik hem niet enorm gezoend?!
Had Mariah maar zulke benen.quote:
ja maar s avonds niet meerquote:Op maandag 28 juli 2008 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja maar ik lees bijna nooit terugEn gister was ik nogal occupied zegmaar.
Lag met mijn gespierde ontblote torso in het park!
Daarentegen beheerst Mariah het Engels weer beter.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef Stroekie het volgende:
Verder klint haar frans natuurlijk een stuk minder fraai
dat is wel heel gemakkelijkquote:Op maandag 28 juli 2008 10:10 schreef PJORourke het volgende:
Ja, alle jarigen alvast en alsnog gefeliciteerd.
heeft ze dan ook Engels op d'r reportoire ?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daarentegen beheerst Mariah het Engels weer beter.
MMMMquote:Op maandag 28 juli 2008 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja maar ik lees bijna nooit terugEn gister was ik nogal occupied zegmaar.
Lag met mijn gespierde ontblote torso in het park!
pleaz do tell all the dirty detailsquote:Op maandag 28 juli 2008 10:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MMMMGoedemorgen allemaal
![]()
wat een weekend weer
D'r platen zijn voor driekwart Engelstalig, de singles vreemd genoeg bijna altijd Franstalig.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:21 schreef Stroekie het volgende:
heeft ze dan ook Engels op d'r reportoire ?
Ja mijn botten glinsterden van het zweetquote:
Goh, jij ook al?quote:Goedemorgen allemaal![]()
wat een weekend weer
Ik weet niet wie dat is.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:21 schreef Stroekie het volgende:
dat is wel heel gemakkelijk
gewoon elke ochtend hier netjes de persoon komen feliciteren die desbetreffende dag jarig is
ik heb toch heel geen tijd om haar complete cd's te beluisteren, ik pik alleen maar singles meequote:Op maandag 28 juli 2008 10:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
D'r platen zijn voor driekwart Engelstalig, de singles vreemd genoeg bijna altijd Franstalig.
heb je de agenda bij de handquote:
Luister je geen muziek in het OV dan?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:25 schreef Stroekie het volgende:
ik heb toch heel geen tijd om haar complete cd's te beluisteren, ik pik alleen maar singles mee
zo snel heb ik die 6 jaar achterstand nog niet ingehaaldquote:Op maandag 28 juli 2008 10:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Luister je geen muziek in het OV dan?
Mensen met oor voor kwaliteit zetten wat anders op, dat geef ik toe.
Pff hetero ja dat zal wel, niet dus. Hij kwam met allerlei vragen over hoe ik het beleefde en hoe mijn omgeveing erop regeerde en zo. Dus toen vroeg ik hem na een tijd waarom hij dat allemaal wilde weten, of hij zelf ook twijfelde ? en daarop reageerde hij zoiets van mmmm weet ik niet(vaag,ontwijkend). Toen zijn we toch maar naar de andere pub gegaan om bij de anderen te zijn. Het was heel raar maar ik had geen zin om verder hem eruit te helpen, he als je het bent dat is dat zo, kom er maar gewoon voor uit.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Hey Lindo
[..]
Ja mijn botten glinsterden van het zweet![]()
[..]
Goh, jij ook al?
Wat heb je nuw eer allemaal uitgespookt?
En hoe was je avondje met de hetero? Was het zoals je dacht?
Ik had dan verwacht dat ie zou zeggen "Niet voor mezelf, maar voor een vriend van me!". Duidelijk geval van in de kast dus.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pff hetero ja dat zal wel, niet dus. Hij kwam met allerlei vragen over hoe ik het beleefde en hoe mijn omgeveing erop regeerde en zo. Dus toen vroeg ik hem na een tijd waarom hij dat allemaal wilde weten, of hij zelf ook twijfelde ? en daarop reageerde hij zoiets van mmmm weet ik niet(vaag,ontwijkend). Toen zijn we toch maar naar de andere pub gegaan om bij de anderen te zijn. Het was heel raar maar ik had geen zin om verder hem eruit te helpen, he als je het bent dat is dat zo, kom er maar gewoon voor uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |