En nog vaak goede voorzetten leveren ook nogquote:Op zondag 27 juli 2008 12:29 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik had niet verwacht dat zijn snelheid nog zo hoog zou zijn.
Hehe, kreeg Timmer er niet 3 om zijn orenquote:
Natuurlijk is het de bedoeling elkaar een beetje laten voetballen en geen harde overtredingen te maken enzo. Maar je kan me niet wijsmaken dat Ogararu zich expres voorbij laat spelen, omdat het 'toch maar vriendschappelijk' is. Hij houdt zich hoogstens in met het maken van tackles.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Goh zou dat ook niet een beetje de bedoeling zijn geweest.Helemaal geen waarde hechten aan deze wedstrijd gewoon.
Met de voorhoede die we nu hebben niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overmars is een held ja, die zou zo een basisplek krijgen
Niet aan de hand van gister ieder geval.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:36 schreef Urquhart het volgende:
Ogararu staat nu ook wel op de lijst van spelers die mogen weggaan, lijkt mij
Hij sprintte ene paar keer Ogararu eruit en speelde wel leukquote:Op zondag 27 juli 2008 13:38 schreef Wooldoor het volgende:
Niks van gezien gister maar zoals ik hier lees was Overmars dus weer als vanouds?
Van der Wiel.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:40 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij sprintte ene paar keer Ogararu eruit en speelde wel leuk
Tjah ik vind Ogararu ook helemaal niks maar ik weet geen betere stand-in voor Silva
Welke wedstrijd keek jij?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:58 schreef Supersoep het volgende:
De oude garde overklaste Ajax, daarom zaten ze na afloop constant te lachen op de bank. Geweldig.
Kan je gelijk je avatar veranderenquote:Op zondag 27 juli 2008 14:23 schreef Black-Death het volgende:
Mensen die conclusies trekken uit een benefiet-wedstrijd
Anyway mooi dat Oleguer binnen is! (ja beetje late reactie )
Dat zou ik eigenlijk wel eens moeten doen jaquote:
Precies.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mensen verwachtten ook gewoon dat Ajax er keihard tegenaan zou gaan he, gewoon no mercy style 12-0 winnen van team Stam en dan vervolgens heel professioneel verklaren dat de tegenstander niks in de melk te brokkelen had, en dat Ajax als een collectief had gewonnen
Dat niet, maar die Ogararu. Ik ben die jongen vorig seizoen lange tijd blijven verdedigen, maar op een gegeven moment - na NEC - was ik er goed klaar mee. Nu helemaal. Loopt er in het tweede niet nog een goede rechtsback voor die ene keer dat Silva geschorst zal zijn? Gisteren was weel heel erg, benefietwedstrijd of niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mensen verwachtten ook gewoon dat Ajax er keihard tegenaan zou gaan he, gewoon no mercy style 12-0 winnen van team Stam en dan vervolgens heel professioneel verklaren dat de tegenstander niks in de melk te brokkelen had, en dat Ajax als een collectief had gewonnen
Sulejmani en Suarez zijn koekenbakkers inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2008 14:33 schreef oYo het volgende:
Was toch genieten hoor om Overmars te zien rennen. Kreeg er helemaal kiipevel van. Zo'n gozer mis je bij Ajax.
Voorzorg, kleine blessure.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:44 schreef Trancelocator het volgende:
Trouwens, kreeg Aissati rust of zo? Ik had hem graag ook nog even in actie gezien.
Neuh, allemaal dingen waarmee je normaal zou spelen, alleen nu niet nu het niet echt nodig is.quote:
quote:Na de eerste trainingsweek zijn de spelers behoorlijk afgepeigerd. Er wordt veel, hard en intens getraind. “Er wordt goed gewerkt, de sfeer is goed en ik denk dat het als geheel erg positief is.” Van Basten glimlacht. “Toen ik vorige week begon was het al positief. Er zit heel veel voetbal in. Dat is interessant en uitdagend. Daar kan je wel veel mee. Er zijn ook absoluut dingen die beter moeten en aandacht gaan krijgen, zoals samenspel, opbouw, omschakelmomenten. We zijn veel aan de bal, verliezen ook veel de bal en dat zijn aandachtspunten. Ondertussen wordt er hard gewerkt. Je wilt dat het ergens naartoe gaat. We leggen ook wel accenten op bepaalde onderdelen van hoe wij samen moeten voetballen, maar ik denk wel dat we goed op weg zijn.” Ajax is op de goede weg naar de start van de competitie over een maand. Niet nadat er nog een laatste versterking aan de nu nog grote selectie is toegevoegd. Want wat is de laatste wens van de hoofdtrainer? “We willen de selectie nu nog versterken met één verdediger.”
Sunderland-Ajax per bootquote:Op zondag 27 juli 2008 14:31 schreef lisalotte_love het volgende:
Gaan er nog fokkers naar Engeland? Ik ga naar beide wedstrijden
Vakantie.quote:
Alleen als het hier een linksbenige verdediger betreft, kan ik het begrijpen.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:20 schreef kevin6188 het volgende:
Van Basten over de selectie zoals die nu is:
[..]
Ben benieuwd hoe het komend seizoen gaat, eigenlijk baal ik er best van dat het niet meer via Ticketbox gaat, want had vrijwl altijd wel kaarten en nu moet ik het nog maar afwachten.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand enig idee wanneer de kaartverkoop voor Willem II begint, weekend van 8/9 augustus voor voorrang? Zit te kutten met vakantie.
Ik heb voorrang maar voor de wedstrijden die ik niet ga wil ik best een kaartje kopen voor een medefokker.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het komend seizoen gaat, eigenlijk baal ik er best van dat het niet meer via Ticketbox gaat, want had vrijwl altijd wel kaarten en nu moet ik het nog maar afwachten.
Neem aan dat je voorrangsuitkaart wenst te behouden en dus naar veel uitwedstrijden zal gaan?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb voorrang maar voor de wedstrijden die ik niet ga wil ik best een kaartje kopen voor een medefokker.
De Primera is hier trouwens dichterbij dan de Ticketbox, voor mij persoonlijk maakt het allemaal sowieso niks uit.
Precies hetzelfde geldt hier, hehequote:Op zondag 27 juli 2008 17:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb voorrang maar voor de wedstrijden die ik niet ga wil ik best een kaartje kopen voor een medefokker.
De Primera is hier trouwens dichterbij dan de Ticketbox, voor mij persoonlijk maakt het allemaal sowieso niks uit.
Ik wil 'm graag behouden maar wie weet komt het er niet van, nou dan niet. Feyenoord, Utrecht en elk vrij vervoer ga ik sowieso, als ik iets ga missen wordt het Heracles en Vitesse/NEC ofzo. Heracles omdat het op woensdag is, Vitesse omdat je geen fuck ziet en NEC omdat je daar altijd kut speelt.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem aan dat je voorrangsuitkaart wenst te behouden en dus naar veel uitwedstrijden zal gaan?
Persoonlijk wil ik naar Willem II-uit (openingswedstrijd wil ik sowieso altijd bij zijn), Feyenoord-uit, Volendam-uit en FC Utrecht-uit, rest hangt een beetje af van financiële situatie, werk en zin.
Genoeg uitwedstrijden bezoeken. Dacht afgelopen jaar minimaal twaalf. Volgend jaar minimaal dertien.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is het verschil met voorranguitkaarten dan? Hoe krijg je zoiets?
En hoe groot is de kans dat je zonder voorrang uitwedstrijden zoals tegen feyenoord, psv en utrecht kan bezoeken?
Hij bedoeld dat je er geen drol aan heb om je eigen spelers uit te gaan fluiten maar dat je ze beter kan toejuichen ondanks dat ze zo slecht spelen. Je hebt het gezien vorig jaar toen we van Az de beker wonnen, Ajax zat in een moeilijke fase en toen ging het publiek er ineens achter staan en werd er niet kort daarna gescoord door Ajax.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:01 schreef Freak187 het volgende:
Okeeej... dus als wij als malloten gaan zingen, dan maakt het niet uit dat droeftoeters als Ogadrama en Kennedy meedoen. Want als wij zingen, dan komt het allemaal goed.... Right.
quote:Door: joodsterdam | zo, 27/07/2008 - 16:53.
Eigenlijk zijn er 4 groepen. Je hebt ook nog de wannabee Hooligans en de Bobo's die de sfeer verzieken, het vak waar de wave stopt als die al rond gaat.
Ben jij maar een Ajaxciedquote:Door: daryl10 | zo, 27/07/2008 - 18:07.
het klopt gwn, ajaxcied ben je niet voor even, maar voor heel je leven.
ik ben ajaxcied !
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:53 schreef koningdavid het volgende:
(foto-TVP):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat het publiek er achter ging staan was pas echt in de verlenging hoor, en daar werd niet meer gescoord.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat je er geen drol aan heb om je eigen spelers uit te gaan fluiten maar dat je ze beter kan toejuichen ondanks dat ze zo slecht spelen. Je hebt het gezien vorig jaar toen we van Az de beker wonnen, Ajax zat in een moeilijke fase en toen ging het publiek er ineens achter staan en werd er niet kort daarna gescoord door Ajax.
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handjes in de lucht mensen
Inderdaad vooral dit stukquote:Op zondag 27 juli 2008 21:04 schreef Silenus het volgende:
Mijn god, heb net 4 minuten verspild aan het lezen van de meest waardeloze mongolen-'column' aller tijden. Ik had eerder moeten stoppen.
[..]
Dat het publiek er achter ging staan was pas echt in de verlenging hoor, en daar werd niet meer gescoord.
Het enige waar hij gelijk in heeft is dat er teveel leipo's zijn die al in de 75 minuut weggaan.quote:Ik zal nooit meer vergeten wat Huntelaar zei op de open dag. "we kunnen alleen kampioen worden als de supporters achter ons staan" Toen ik dat hoorde voelde
het alsof een mes zich diep in mijn hart boordde.
Hij doet me een beetje denken uit die Egyptische farao uit 'The Mummy'.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nog lelijker dan die van 410 destijds
Inderdaad, een soort van ei-zombie. Maargoed, gaat om de gedachte.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nog lelijker dan die van 410 destijds
idd ik lig nog steeds helemaal dubbelquote:Op zondag 27 juli 2008 17:05 schreef _Mike_ het volgende:
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=31137
Blijft geniaal.
31 maarja, je weet niet of hij dit niveau langere tijd had kunnen volhouden.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:55 schreef Fortitudo het volgende:
is overmars pas 35 wtf op welke leeftijd is hij dan wel niet gestopt
wat een held. kan zo nog mee in de eredivisie. maja niet zo gek als je bedenkt dat er 40 miljoen euro voor hem werd neergeteld
Hij had deze truuk bij het Zwolle stadion moeten uithalen toen Jaap zelfs op het veld stond, waarschijnlijk waren die portiers zo dom om hem gewoon nog door te latenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
idd ik lig nog steeds helemaal dubbel
vooral als die jongen hakkelend vraagt wat jaap hierna gaat doen en hij zegt dat hij eerst nog wat privedingetjes wil oplossen. geniaal. hij zal nu denk ik niet meer zo makkelijk bnnenkomen of denken jullie wel?
quote:
Met de gebalde vuist Robbiequote:
Ze hadden hun naam toch veranderd naar North fanatics ofzo?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:05 schreef Noshiba het volgende:
weet iemand al wat 414 elite is ? :p
quote:Op maandag 28 juli 2008 03:41 schreef Emimich het volgende:
Misschien kunnen we Afellay ook nog overnemen van PSV!
Dat dus ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 04:08 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja net alsof een echte ajacied hem hier wilt.
Maar die hebben ook maar voor 75% betaaldquote:Op zondag 27 juli 2008 21:06 schreef _Mike_ het volgende:
Het enige waar hij gelijk in heeft is dat er teveel leipo's zijn die al in de 75 minuut weggaan.
Aardig kut.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:57 schreef Cordoba32 het volgende:
Vandaag gesprekken met Twente over Wielaert. Denk dat hij zich binnen een poep en een scheet in de basis speelt. Samen met onze spaanse vriend vormen ze dan het hart van de defensie...
Ze moeten er eerst nog uitkomen... En ik ga een heel eind met je mee over je ontwikkeling tegenhouden verhaal... Maar feit is dat ze gewoon nog niet goed genoeg zijn... Wordt echt tijd om te oogsten... Of hij goed genoeg is? Laten we eerst afwachten of hij komt...quote:
Oleguer en Robbie Wielaert komen beide voor dezelfde positie in aanmerking, neem aan dat er dus maar één tegelijk speelt? Waarom dan überhaupt nog zo'n (bijna) dertigjarige subtopper halen?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:20 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ze moeten er eerst nog uitkomen... En ik ga een heel eind met je mee over je ontwikkeling tegenhouden verhaal... Maar feit is dat ze gewoon nog niet goed genoeg zijn... Wordt echt tijd om te oogsten... Of hij goed genoeg is? Laten we eerst afwachten of hij komt...
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het komend seizoen gaat, eigenlijk baal ik er best van dat het niet meer via Ticketbox gaat, want had vrijwl altijd wel kaarten en nu moet ik het nog maar afwachten.
Je kan straks toch ook via internet bestellen?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
De meeste trainer vinden 2 rechtsbenige centrale verdedigers geen probleem om op te stellen... Vermaelen nu weg naar Peking......quote:Op maandag 28 juli 2008 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oleguer en Robbie Wielaert komen beide voor dezelfde positie in aanmerking, neem aan dat er dus maar één tegelijk speelt? Waarom dan überhaupt nog zo'n (bijna) dertigjarige subtopper halen?
Met andere woorden, hoop echt van harte dat Ajax er niet uitkomt met FCT.
Thomas Vermaelen is (ruim) voor de competitiestart weer aangesloten en daarbij kunnen er maar twee centrale verdedigers tegelijk spelen, persoonlijk opteer ik dan voor een links- en een rechtsbenige.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:38 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
De meeste trainer vinden 2 rechtsbenige centrale verdedigers geen probleem om op te stellen... Vermaelen nu weg naar Peking......
Klopt, maar op één of andere manier heb ik daar nooit zo'n vertrouwen in. Je zal zien dat hij een paar keer plat zal liggen, als veel mensen tegelijkertijd een kaart willen kopen, bijvoorbeeld voor Feyenoord-uit.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Je kan straks toch ook via internet bestellen?
Kinderachtig, onsamenhangend, geen rode draad, geen veelzeggende conclusie. Wat een zielige bedoening zijn die stukjes van die twee.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:15 schreef kevin6188 het volgende:
Mooi, mooi.
http://www.nusport.nl/200(...)aar-verrek-optimisme
Dat stukje van die Feyenoord daarvoorquote:Op maandag 28 juli 2008 12:15 schreef kevin6188 het volgende:
Mooi, mooi.
T is gewoon stoken en t is prachtig!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Kinderachtig, onsamenhangend, geen rode draad, geen veelzeggende conclusie. Wat een zielige bedoening zijn die stukjes van die twee.
Ieder z'n ding. Ik vind het een beetje treurig. Als het nou nog leuk geschreven was dan valt er misschien nog wat van te maken, maar dit is gewoon om te janken.quote:
quote:Café De Pierik, kwart voor tien. Verdwaasd loopt Stado van der Veen door zijn zaak. Hij heeft net de twee meest chaotische uren van zijn leven achter de rug. Zijn café was het strijdtoneel van een groep voetbalsupporters aan de ene kant en politie en ME aan de andere kant.
"Dit heb ik nooit meegemaakt", mompelt hij beduusd. En al wat krachtiger: "De politie heeft een megablunder gemaakt, schrijf dat maar op."
De politie? Het waren toch de voetbalsupporters die er een zootje van hebben gemaakt? Van der Veen, hoofdschuddend: "Zo simpel ligt het niet." Hij pakt er een barkruk bij en begint aan een reconstructie van wat er vanavond is gebeurd. "Tegen een uur of zeven liep er een grote groep supporters door de straat. De politiepaarden liepen alleen aan de linkerkant, niet aan onze kant. Daardoor konden ze zo bij ons naar binnen."
Hij schrok wel even van die plotselinge horde supporters. Maar al snel bleek dat ze geen kwaad in de zin hadden, zegt Van der Veen, die het altijd gemoedelijke café De Pierik sinds september vorig jaar runt. "Ze bestelden een patatje of een biertje en betaalden keurig.Het waren geen hooligans die op rottigheid uit waren."
Het ging volgens de kastelein mis toen de ME zich op de stoep van zijn café posteerde. "Die jongens dachten zeker dat ze niet meer naar het stadion mochten, dat ze gearresteerd zouden worden, want ze werden helemaal gek." Ze gooiden met bierglazen, tafels en stoelen naar de agenten en ME'ers, maar raakten ook onderling slaags, naar verluidt omdat de goedwillende voetbalfans hun rellende kameraden wilden tegenhouden. Van der Veen: " Die patstelling duurde wel een uur. En toen ze eindelijk naar buiten waren gedreven waren ze in no-time weer terug, omdat het buiten begon te onweren."
Terwijl Van der Veen met een agent de schade opneemt, legt een van zijn medewerksters uit hoe zij de avond ervoer. "De politie is hier verantwoordelijk voor. Die voetbalfans hadden het er al over om verder te lopen, toen het ineens zwart zag van de agenten en de ME'ers. Ja, toen werden ze gek." Een gewoon mens gaat niet met stoelen gooien als hij een ME'er waarneemt, moet ze toegeven. "Het waren geen lieverdjes, dat is waar. Eentje pakte een grote sporttrofee en zei dat hij de tent ging verbouwen. 'Dat doe jij helemaal niet', zei ik, en toen zette hij die beker weer neer." Een andere medewerkster stond achter de bar toen een stel voetbalfans de keuken in wilden rennen. Hoewel ze klein van stuk is, lukte het haar om de mannen tegen te houden.
Een geëmotioneerde stamgast van café De Pierik schreeuwt zijn opinie door de lege ruimte. " Waarom sturen ze die hooligans niet door de Luttekestraat en de Wipstrikkerallee? Juist, omdat de fine-fleur van Zwolle daar woont." Een buurtbewoner komt een vernield reclamebord voor 'Amsterdamsche croquetten' terubrengen. Als hij de container naast café De Pierik opent springt daar een jongeman uit, als een stripper uit een bruidstaart. 'Sorry', zegt hij, en sprint de Assendorperstraat in. De buurman is verbluft: "Die gast heeft hier anderhalf uur in gezeten!"
quote:Ajax aast op Noorse middenvelder
Ajax heeft belangstelling getoond voor Ciljan Skjelbred, zo meldt het Noorse Adresseavisen. De 21-jarige middenvelder komt momenteel uit voor Rosenborg BK en wordt ook gevolgd door Blackburn Rovers en NAC Breda.
Ciljan staat in Noorwegen bekend als een enorm groot talent. Hij kwam uit voor verscheidene Noorse jeugdelftallen en heeft inmiddels drie interlands achter zijn naam staan. In het verleden weigerde hij onder meer een jeugdcontract bij Liverpool.
Ajax heeft de wedstrijd van Rosenborg tegen NAC gebruikt om Ciljan (35 wedstrijden, drie doelpunten) beter te bekijken. De aanvallende middenvelder heeft ook de mogelijkheid om zijn contract bij Rosenborg open te breken en te verlengen.
Wat je zegt.... Alleen al de schrijfstijlquote:Op maandag 28 juli 2008 12:36 schreef Wooldoor het volgende:
We komen we wel erg dik in de spelers en met name aanvallende spelers te zitten
bron is voetbalprimeur dus bijna niet serieus te nemen.
[..]
Zoals gewoonlijk weer ME agenten die de boel weer opfokken..quote:
Het zouden zomaar twee fok!kers kunnen zijn, alleen krijgen zij ervoor betaald.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Kinderachtig, onsamenhangend, geen rode draad, geen veelzeggende conclusie. Wat een zielige bedoening zijn die stukjes van die twee.
Ach, er is schuld aan beide kanten héquote:Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk weer ME agenten die de boel weer opfokken..
Menno Pot is een kneus.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:15 schreef kevin6188 het volgende:
Mooi, mooi.
Same old same oldquote:Op maandag 28 juli 2008 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
'Ajax wordt met twee vingers in de neus kampioen'
http://www.vi.nl/BesteJoh(...)InDeNeusKampioen.htm
Ach het is maar Johan..
Mee eens. Iedere mongool kan zulke columns schrijven. Het is gewoon het niveau van een forumdiscussie. Het prikkelt nooit, is zelden origineel, geen subtiele humor, staat bol van open deuren en is niet mooi geschreven. Snap niet wat daar tof aan is.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:35 schreef Blight het volgende:
Ieder z'n ding. Ik vind het een beetje treurig. Als het nou nog leuk geschreven was dan valt er misschien nog wat van te maken, maar dit is gewoon om te janken.
Het lijkt me ook wel een degelijke voorspelling. Ajax is de enige ploeg die echt sterker is geworden tot nu toe. En aangezien het verschil al jaren minimaal was, schat ik Ajax nu een stukje hoger in dan PSV.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:16 schreef _Mike_ het volgende:
Soms kan hij nog wil slimme dingen zeggen.
Inderdaad, PSV wordt gewoon weer kampioen, Ajax tweede.quote:
Procentueel gezien moet het dan juist wél een keer gebeuren.quote:
Ik denk dat je je als ajax heel diep moet schamen als je dit jaar geen kampioen wordt.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Procentueel gezien moet het dan juist wél een keer gebeuren.
Dat moeten we ons na de afgelopen vier seizoenen helaas sowieso al.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat je je als ajax heel diep moet schamen als je dit jaar geen kampioen wordt.
Ik schaam me al jaren dat we geen kampioen zijn geworden tegenover een (op papier) minder psv.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat je je als ajax heel diep moet schamen als je dit jaar geen kampioen wordt.
Jullie een week korter dan wij, ben je de 23e nog in (de buurt van) Amsterdam?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:01 schreef PyTh het volgende:
3 jaar op rij CL missen is niet echt des ajax inderdaad.
Ach we zullen wel zien wat het wordt, van mijn mag het wel beginnen eigenlijk.
Nog een maand wachten [ afbeelding ]
Ik denk dat voor Van Basten dit seizoen toch weer een belangrijk leerjaar gaat worden. Dat betekent hier en daar weer de nodige beginnersfouten wat leidt tot onnodig puntverlies. Hopelijk dit seizoen dan wel genoeg punten overhouden om kampioen te worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:52 schreef Wooldoor het volgende:
Als van Basten van Ajax een team kan maken dat voor elkaar door het vuur gaat dan geef ik Ajax zeker de grootste kans om kampioen te worden.
Nope dan zit ik in het buitenland.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jullie een week korter dan wij, ben je de 23e nog in (de buurt van) Amsterdam?
Dit is zijn eerste klus als trainer/coach van een club, dus op zich is het een leerjaar. Maar goed, hij weet dat er meteen moet worden gepresteerd, die druk heeft zelfs ook bewust op zich genomen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:14 schreef _Mike_ het volgende:
Ja van Basten gaat elke keer als hij naar een andere club gaat een nieuw leerjaar krijgen
Bij ons aller Ajax moet er altijd gepresteerd worden!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is zijn eerste klus als trainer/coach van een club, dus op zich is het een leerjaar. Maar goed, hij weet dat er meteen moet worden gepresteerd, die druk heeft zelfs ook bewust op zich genomen.
Dat vond ik ook eigenlijk vrij onverwacht aangezien hij daar bij het Nederlands efltal vaak de rekening van heeft gekregen. Iedereen kon zich de woorden dominant,aantrekkelijk,aanvallend nog lang na de aanstelling van Marco herinneren en daar werd hij dus ook veelvuldig mee om de oren geslagen als het elftal niet presteerde.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is zijn eerste klus als trainer/coach van een club, dus op zich is het een leerjaar. Maar goed, hij weet dat er meteen moet worden gepresteerd, die druk heeft zelfs ook bewust op zich genomen.
Natuurlijk blijft elke coach nieuwe ervaringen opdoen. Dat geldt zeker voor Marco. Ik vind hem eigenlijk nog steeds een rookie, en zeker in het clubvoetbal. Voetbalverstand heeft hij zeker wel, maar er zijn dingen geweest (op het afgelopen EK) waaruit ik moest concluderen dat hij nog veel moet leren.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:14 schreef _Mike_ het volgende:
Ja van Basten gaat elke keer als hij naar een andere club gaat een nieuw leerjaar krijgen
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)rHelemaalNiksVan.htmquote:Johan Derksen bespreekt met Wilfred Genee de actualiteiten in Voetbal Insite. VI's hoofdredacteur gaat dit keer onder meer in op Jaap Stams afscheidswedstrijd, de kwaliteiten van Ajax-back George Ogararu, Patrick Kluiverts toekomst als trainer en de kans dat Louis van Gaal nog eens terugkeert naar Ajax.
Ik zie Ajax wel kampioen worden dit jaar. Ik heb er iig meer vertrouwen in dan voorgaande jaren. Echter moet ik er niet aan denken dat Lindgren én of Gabri veel met blessures dan wel schorsingen te maken krijgen. Dat zijn de controlerende middenvelders die een hoop vuil werk moeten opknappen. De aanvallers die we nu hebben rondlopen zijn nou niet echt meeverdedigende types die al vroeg de opbouw van de tegenstander storen. Daarnaast vraag ik mij af wie de opbouw vanuit achteruit gaat verzorgen.....quote:Op maandag 28 juli 2008 13:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Robbie Wielaert?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:05 schreef twi het volgende:
Ochjee, is Ogararu deze keer pispaal van de week? Laat me alvast even weten wie het volgende week is, kan ik me daar op voorbereiden.
Mwoah, ik ken 'm wel een beetje maar vind het wel een sympathieke kerel hoor.quote:
Cvitanich en John van t Schipquote:Op maandag 28 juli 2008 15:05 schreef twi het volgende:
Ochjee, is Ogararu deze keer pispaal van de week? Laat me alvast even weten wie het volgende week is, kan ik me daar op voorbereiden.
Daar heb je inderdaad een paar goede punten, gelukkig zijn Gabri en Lindgren niet erg blessuregevoelig alleen heeft Lindgren eens in de zoveel tijd wel weer zijn hamstring probleem. De mensen die op die plaats kunnen spelen zijn van der Heijden en Delorge en als je het echt niet vertrouwt kan altijd Vertonghen daar spelen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zie Ajax wel kampioen worden dit jaar. Ik heb er iig meer vertrouwen in dan voorgaande jaren. Echter moet ik er niet aan denken dat Lindgren én of Gabri veel met blessures dan wel schorsingen te maken krijgen. Dat zijn de controlerende middenvelders die een hoop vuil werk moeten opknappen. De aanvallers die we nu hebben rondlopen zijn nou niet echt meeverdedigende types die al vroeg de opbouw van de tegenstander storen. Daarnaast vraag ik mij af wie de opbouw vanuit achteruit gaat verzorgen.....
Aan de aanval gaat het iig niet liggen.
Ken hem ook maar een beetje, maar ik vind hem maar niks.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mwoah, ik ken 'm wel een beetje maar vind het wel een sympathieke kerel hoor.
Ga je nou elke kneus verdedigen? Ogararu heeft nu vaak genoeg laten zien dat hij het niveau niet aankan, logisch dat ie er nu op afgerekend wordt.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:05 schreef twi het volgende:
Inderdaad, hoeveel punten hebben we wel niet door zijn gare ingrijpen verloren. Daar mag best wat van gezegd worden hoor, hij verdient meer dan wij allemaal bij elkaar en gaat er heus niet dood van.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ga je nou elke kneus verdedigen? Ogararu heeft nu vaak genoeg laten zien dat hij het niveau niet aankan, logisch dat ie er nu op afgerekend wordt.
Zo, kan Ajax in ieder geval zeggen dat ze er alles aan gedaan hebben mocht het mis gaan.quote:Oproep aan supporters
Amsterdam, 28 jul 2008
Ajax speelt vrijdag 1 augustus tegen Cardiff en zondag 3 augustus tegen Sunderland. Ajax roept zijn supporters met klem op niet zonder ticket naar deze wedstrijden af te reizen.
U kunt nog tot dinsdagmiddag 29 juli bij de supportersbalie in de ArenA terecht voor het aanschaffen van een kaartje voor deze wedstrijden.
In interviews heeft hij aangegeven toch 4-3-3 of het systeem van het Nederlands elftal te winnen gaan spelen.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is er al iets bekend over het systeem dat van Basten wil gaan spelen. Ben toch benieuwd hoe Cvitanich,Aissati,Perez,Suarez passen in een 4-3-3
Ook dat is een misverstand volgens mij. Op papier was PSV helemaal niet de mindere....quote:Op maandag 28 juli 2008 14:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik schaam me al jaren dat we geen kampioen zijn geworden tegenover een (op papier) minder psv.
En van dit jaar ben ik net zo min zeker dat we het wel gaan redden. Psv blijft met Stevens waarschijnlijk toch de degelijke ploeg die puur om het resultaat speelt en waarvan de achterban het ook pikt. Zolang Ajax achterin een zo kwetsbaar blijft kun je voorin nog zulke goede spelers hebben maar dan verlies je gewoon teveel punten. Aan de andere kant scheelt het vertrek van Gomes waarschijnlijk wel een slok op de borrel.
Ach we zullen zien.
NU komt nooit verder dan knip en plakwerk. Dit past er prima tussen.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat flauw zeg die columns van Jurryt en Menno. Dat Nu.nl zich leent voor zo;n speeltuin.
De Zeeuw nog gesproken?quote:Op maandag 28 juli 2008 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal wel gezellig worden in Cardiff. Den Haag is ook niet ver uit de buurt geloof ik.
Nee. Ik geloof z'n vriendin nooit meerquote:
Dit gaat al een tijdje zo door en normaliter zijn ze wel redelijk te pruimen. Maar nu is het een beetje 'haha, 2-5 tegen Noordwijk, haha, 1-1 tegen Dordrecht'-niveau, beetje makkelijk en flauw.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat flauw zeg die columns van Jurryt en Menno. Dat Nu.nl zich leent voor zo;n speeltuin.
Aankopen komen altijd pas eind van de middag online. Aissati was de uitzondering omdat ie die middag meteen mee ging naar de luttequote:Op maandag 28 juli 2008 16:14 schreef BB-boy het volgende:
Is Oleguer niet door de keuring gekomen of zo? Zou toch gepresenteerd worden vandaag...
Zie het ook net. Dacht dat het veel dichter bij elkaar lagquote:Op maandag 28 juli 2008 16:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Bristol is trouwens nog wel een stukje van Cardiff af, Sandman
quote:Amsterdam, 28 jul 2008
Ajax speelt vrijdag 1 augustus tegen Cardiff en zondag 3 augustus tegen Sunderland. Ajax roept zijn supporters met klem op niet zonder ticket naar deze wedstrijden af te reizen.
U kunt nog tot dinsdagmiddag 29 juli bij de supportersbalie in de ArenA terecht voor het aanschaffen van een kaartje voor deze wedstrijden.
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:52 schreef Emimich het volgende:
Komt Oleguer wel door de medische keuring, of waarom duurt het anders zo lang voordat er op een de officiële site iets komt te staan over hem?
Maar nog steeds niet officieel gepresenteerd.quote:Oleguer traint woensdag met Ajax
Amsterdam, 28 jul 2008
Nieuwe aanwinst Oleguer traint woensdagochtend voor het eerst met de selectie van Ajax. De van FC Barcelona overgekomen verdediger gaat ook mee naar Groot-Britannië op trainingskamp.
De training begint woensdag om 10.00 uur en vindt plaats op de velden naast de ArenA. Later die dag vertrekt de selectie naar Groot-Brittannië voor een trainingskamp en oefenwedstrijden tegen Cardiff en Sunderland.
Ga nu aub NIET op geruchten van ajaxshowtime in.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:09 schreef oYo het volgende:
- kan dus weg -
Nu staat er opeens dinsdag in plaats van woensdag.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
[..]
Maar nog steeds niet officieel gepresenteerd.
quote:Oleguer traint dinsdag met Ajax
Amsterdam, 28 jul 2008
Nieuwe aanwinst Oleguer traint dinsdagmiddag voor het eerst met de selectie van Ajax. De van FC Barcelona overgekomen verdediger gaat ook mee naar Groot-Britannië op trainingskamp.
De middagtraining begint dinsdag om 16.00 uur en vindt plaats op de velden naast de ArenA. Woensdagmiddag vertrekt de selectie naar Groot-Brittannië voor een trainingskamp en oefenwedstrijden tegen Cardiff City en Sunderland.
*zucht.quote:
Nog beter.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Nu staat er opeens dinsdag in plaats van woensdag..
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66974quote:Oleguer traint dinsdag met Ajax
Amsterdam, 28 jul 2008
Nieuwe aanwinst Oleguer traint dinsdagmiddag voor het eerst met de selectie van Ajax. De van FC Barcelona overgekomen verdediger gaat ook mee naar Groot-Britannië op trainingskamp.
De middagtraining begint dinsdag om 16.00 uur en vindt plaats op de velden naast de ArenA. Woensdagmiddag vertrekt de selectie naar Groot-Brittannië voor een trainingskamp en oefenwedstrijden tegen Cardiff City en Sunderland.
Hij heeft toch helemaal geen ervaring op dat gebied, of gaat hij een Management Opleiding met spoed volgen?quote:
Opvolger van Marco van Basten, in oktober ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef _Mike_ het volgende:
Als opvolger van wat?
Goed dat ze er effe bijzeggen dat de ArenA de thuisbasis van Ajax is. Ik kon het woord 'ArenA' al zo moeilijk thuisbrengen.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Op ajax1.nl staat:
In de wandelgangen van de ArenA, de thuisbasis van Ajax, wordt steeds luider de naam van ex-Ajacied Frank Rijkaard genoemd als opvolger. Deze naam komt overigens van welingevoerde journalisten, niet van Ajax zelf.
Lijkt me ook niet, ik zie Rijkaard ook helemaal niet als cijferneuker maar meer iemand die op het veld staat en maximaal technisch directeur.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal geen ervaring op dat gebied, of gaat hij een Management Opleiding met spoed volgen?
En dat zegt veel over Orgararu :quote:Op zondag 27 juli 2008 13:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb zelfs het idee dat Colin het nog beter zou doen.
Ik stond al versteld bij dat stukje. Het is dat het daarna duidelijk wordt dat dat de thuisbasis van Ajax is, anders had ik écht wel gemaild en gevraagd wat 1860 Munchen en Bayern hier mee te maken hebben.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed dat ze er effe bijzeggen dat de ArenA de thuisbasis van Ajax is. Ik kon het woord 'ArenA' al zo moeilijk thuisbrengen.
Ik heb niet zozeer twijfels bij Oleguer, ik heb meer twijfels bij Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zn twijfels heeft bij Oleguer?
Beste rechtsback van de Eredivisie, 160+ wedstrijden in Barcelona 1, een degelijke sterke Belgische verdediger met blessuregevoeligheid en speler van het jaar afgelopen seizoen.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer twijfels bij Oleguer, ik heb meer twijfels bij Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.
Wat ik heb gelezen en gezien van Oleguer is het imo niet de verdediger die Ajax zocht. Maar ja als ik hier boven lees dat Rijkaard in verband met Ajax wordt gebracht heeft die misschien Ajax wel getipt over Oleguer oid Toich blijf ik bij mn twijfels over hem. Ik hoop maar dat ie kan brengen waar ie voor gehaald is.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer twijfels bij Oleguer, ik heb meer twijfels bij Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.
Hoezo dat? Oleguer is totaal niet blessure gevoelig ik ga er dus vanuit dat hij alle speelt, Vermaelen is een solide verdediger die gemiddeld 22 wedstrijden per jaar speelt, de andere wedstrijden moet Gregory toch kunnen opvangen? Silva beste rechtback in Nederland en Vertonghen beste linksback + talent van het jaar.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zowel de stukjes van die Feyenoorder als die Ajacied zijn gewoon triest en slecht.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:15 schreef kevin6188 het volgende:
Mooi, mooi.
Dude?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen en gezien van Oleguer is het imo niet de verdediger die Ajax zocht. Maar ja als ik hier boven lees dat Rijkaard in verband met Ajax wordt gebracht heeft die misschien Ajax wel getipt over Oleguer oid Toich blijf ik bij mn twijfels over hem. Ik hoop maar dat ie kan brengen waar ie voor gehaald is.
Daar bij heb ik Silva, Vermaelen en Vertongen nooit als heel erg degelijke verdedigers gezien en ben ik bang dat we weer een berg doelpunten tegen gaan krijgen.
Mijn mening: Zoek verder naar een type Jaap Stam Ajax!
Veel beter dan vorig seizoen zal deze verdediging niet zijn hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Beste rechtsback van de Eredivisie, 160+ wedstrijden in Barcelona 1, een degelijke sterke Belgische verdediger met blessuregevoeligheid en speler van het jaar afgelopen seizoen.
Ja, dat wordt echt helemaal niets.
Mwah, sinds Silva vorig jaar er bij is gekomen ging het toch al stukken beter. Hopelijk kan Frank de Boer ze ook wat bijleren qua posities/dekken oidquote:Op maandag 28 juli 2008 18:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Veel beter dan vorig seizoen zal deze verdediging niet zijn hoor.
Fijn dat jij t positiever in ziet maar ik had t over mijn mening. En ja die mag ik toch vertellen?quote:
Zit wat in. Verder heb ik trouwens een hoog vertrouwen in van Basten. Ik vind hem niet t type dat ergens aan begint zonder goed zn opties en mogelijkheden verkent te hebben waar mee ie prestaties kan leveren.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:43 schreef Wooldoor het volgende:
Daarom zou het relax zijn om in 4-2-3-1 te spelen zodat Lindgren en Gabri de verdediging ontlasten. Maar Oleguer zal echt wel mee kunnen in de eredivisie zonder problemen. En waarom we zoveel tegen kregen kwam ook doordat we voorin geen creativiteit hadden om de bal lang vast te kunnen houden. Nu heb je met Sulejmani, Aissati en Suarez 3 creatieve spelers die voorin een bal kunnen vast houden.
Natuurlijk mag dat, maar ik miste nogal een onderbouwing erbij.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn dat jij t positiever in ziet maar ik had t over mijn mening. En ja die mag ik toch vertellen?
Dat vond ik ook altijd zo vreemd, ik had altijd het gevoel dat er verkeerd gedekt werd en hoop dat Frank de Boer met dit soort dingen gaat werken.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:47 schreef MaxC het volgende:
Vorig jaar hadden we in de 2e helft een erg goede verdediging(Heitinga, Silva en Vertonghen waren allemaal in vorm) maar nog steeds kregen we zoveel tegendoelpunten. Dat snapte ik echt niet.
Moet ook zeggen dat Stekeleburg wel aardig keepte maar niet echt punten pakte met onmogelijke reddingen
Ben trouwens benieuwd of MvB ook zo gaat juichen (als op je avatar) als we de 1-0 scoren tegen Volendam bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 juli 2008 18:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar ik miste nogal een onderbouwing erbij.![]()
[..]
Dat vond ik ook altijd zo vreemd, ik had altijd het gevoel dat er verkeerd gedekt werd en hoop dat Frank de Boer met dit soort dingen gaat werken.
Whehehe, ga er niet vanuit. Dat mag hij doen bij PSV uit als we kampioen zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 19:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of MvB ook zo gaat juichen (als op je avatar) als we de 1-0 scoren tegen Volendam bijvoorbeeld
Ik heb gehoord dat mevrouw Molenaar zich in gezelschap/op een feestje heeft laten ontvallen dat de benoeming van haar man 99% rond is. Uit de tweede hand, dat zeg ik er eerlijk bij. Wel van betrouwbare mensen...quote:Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Op ajax1.nl staat:
In de wandelgangen van de ArenA, de thuisbasis van Ajax, wordt steeds luider de naam van ex-Ajacied Frank Rijkaard genoemd als opvolger. Deze naam komt overigens van welingevoerde journalisten, niet van Ajax zelf.
Ik heb niet echt een onderbouwing tis meer een gevoel dat ik er bij heb. Behalve dan Oleguer Wat ik van hem gezien heb vond ik nou niet byzonder goed. Eerder beangstigend slecht voor de speler die hij zou moeten zijn. Rustig en controlerend in de verdediging.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar ik miste nogal een onderbouwing erbij.![]()
[..]
Ja, dan mag hij rondspringen a la Gomes. In belangrijke wedstrijden zou ik het wel mooi vinden als hij zo meeleeft als we een erg belangrijke goal scorenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehehe, ga er niet vanuit. Dat mag hij doen bij PSV uit als we kampioen zijn
Dat moet nog ff wennen toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
Onze verdedigers zijn 1tegen 1 allemaal wel redelijk goed maar als verdediging staat het niet.
Komt ook doordat de verdediging ook sterk afhankelijk is van het middenveld en dat was in verdedigend opzicht nogal zwak met Perez op 10. Tel daarbij op dat Emanuelson vorig seizoen veel op linksback heeft moeten spelen doordat Vermaelen geblesseerd was en opeens klinkt het een stuk logischer waardoor Ajax zoveel goals tegen kreeg vorig seizoen!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
Onze verdedigers zijn 1tegen 1 allemaal wel redelijk goed maar als verdediging staat het niet.
Als hij zou komen dan lijkt Ajax eindelijk weer eens op de goede weg terug, alle mensen uit het bestuur zijn logisch gekozen en passen bij Ajax. De aankopen zijn tot nu toe ook prima en logisch.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat mevrouw Molenaar zich in gezelschap/op een feestje heeft laten ontvallen dat de benoeming van haar man 99% rond is. Uit de tweede hand, dat zeg ik er eerlijk bij. Wel van betrouwbare mensen...
Een 10 maakt echt niet veel uit hoor, Aissati of iemand anders zal niet meer gaan verdedigen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Komt ook doordat de verdediging ook sterk afhankelijk is van het middenveld en dat was in verdedigend opzicht nogal zwak met Perez op 10. Tel daarbij op dat Emanuelson vorig seizoen veel op linksback heeft moeten spelen doordat Vermaelen geblesseerd was en opeens klinkt het een stuk logischer waardoor Ajax zoveel goals tegen kreeg vorig seizoen!
Er bestaat wel een verschil tussen de invulling van de nummer 10 positie en de invulling van de nummer 10 positie door Aissati en Perez hequote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een 10 maakt echt niet veel uit hoor, Aissati of iemand anders zal niet meer gaan verdedigen.
wtf zeg hoe kan zo'n afgezakte club ajax aftroeven zeg...:S en dan om zo'n minimaal bedrag...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ongelooflijk, Ajax mist om 3 ton Papastathopoulos.
Ongelooflijk domme actie. Hij vertrekt voor 3.8 naar Genoa, Ajax bood 3.5.
Wat een sukkels.
It wasnt me.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben echt pissig nu. Hij zou de perfecte nieuwe Heitinga zijn. Niet vies van aanvallen, slager achterin en een prima dribbel. Gierige Joden, om 3 ton..
Waarom zoiets laten schieten, ze hebben toch geld zat. Gooi er wat mij betreft een miljoen extra tegenaan om genoa af te troeven...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben echt pissig nu. Hij zou de perfecte nieuwe Heitinga zijn. Niet vies van aanvallen, slager achterin en een prima dribbel. Gierige Joden, om 3 ton..
Jezus balen!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een sukkels.
En hoe betrouwbaar is dat?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb ooit opgezocht dat ieder van de afgelopen 4 verloren kampioenschappen, gepaard ging met een vergelijkbaar aantal doelpunten voor, maar 10 tegengoals meer dan psv. Bekend probleem, maar als je de individuele spelers aanwijst die voorgaande jaren de defensie vormden, dan is het heel lastig om de vinger op de zere plek te leggen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef Jasza het volgende:
Dat we veel tegengoals krijgen ligt natuurlijk niet alleen aan de verdediging he, middenveld(balverlies) etc is ook een probleem geweest.
En Silva vind ik verdedigend wel sterk hoor, en om de aantal wedstrijden hadden we andere mensen achterin, helpt ook niet echt.
Hoe betrouwbaar is de media indeze.. Maar het komt van een redelijk betrouwbare bron..quote:
quote:Gazette - Genoa, problems for Papastathopoulos
28.07.2008 08,18 of Gori Mark read article 3250 times
It seemed made, but the AEK has begun to play to the rise: thus Sokratis Papastathopoulos (20) goes away from the Genoa. For this point the Genoa will always head more at viola Dainelli (29) and on the amaranth Salvatore Aronica (30)
De berichten hier kwamen van een aantal bronnen, allemaal los van elkaar.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als MVB hoi zegt tegen Polak dan weet de hele media dat Polak toch wel voor 99% zeker naar Ajax verkast, Papastopoulos ofzo heb ik nog nooit iets over gelezen behalve hier...
Polak!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als MVB hoi zegt tegen Polak dan weet de hele media dat Polak toch wel voor 99% zeker naar Ajax verkast, Papastopoulos ofzo heb ik nog nooit iets over gelezen behalve hier...
Ik denk ook dat-ie liever in Italie speelt dan in NL hoor, dus dat het niet alleen de 3 ton is ....quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een sukkels.
We hadden Machlas en Yannis ook nog hčquote:Op maandag 28 juli 2008 21:38 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
één maffe griek was al genoeg voor de komende 10 jaar
Zelf heeft ie niet gesproken met Ajax, aangezien alleen het bod van Genoa werd geaccepteerd.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk ook dat-ie liever in Italie speelt dan in NL hoor, dus dat het niet alleen de 3 ton is ....
Dat gezeik over Machlas is echt overdreven. Die scoorde net zoveel als Kluivert bij Ajax.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hadden Machlas en Yannis ook nog hč. Allemaal niet best.
Bedoelde het niet heel negatief met "niet best". Machlas is zeker belangrijk geweest, vooral in 2001/2002 tegen bijvoorbeeld FC Groningen. De verwachtingen waren te hoog toen.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat gezeik over Machlas is echt overdreven. Die scoorde net zoveel als Kluivert bij Ajax.
Wat betreft de spelers die weg mogen.. Perez mag van mij blijven mits Van Basten wel van plan is om hem te gaan gebruiken. De rest heeft totaal geen meerwaarde en kunnen dus weg.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef TheJanitor het volgende:
Ik vrees nog steeds dat we niet van al onze matige spelers afkomen.. of ben ik nu te voorbarig...
Krohn Dehli, Ogararu, Coln, Leonardo, Schilder, Perez & Mitea mogen van mij zeker weg.
Delorge, Kennedy & Luque zou ik op zich niet erg vinden.
Manucharyan, Anita & Donald mogen verhuurd worden.
Helaas hebben de spelers amper transferwaarde, en dat is dan ook gelijk weer de halve selectie
Het gezeik van velen is inderdaad op weinig gebasseerd omdat zijn spel in die paar wedstrijden inderdaad niet slecht was. Maar hij is hét toonbeeld van de modale spelers die afgelopen seizoenen de boventoon voerden in de selectie.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef BB-boy het volgende:
Ik weet niet wat iedereen zo tegen Delorge heeft hoor. Hij is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest en de minuten die hij heeft gemaakt waren niet onaardig.
Kennedy speelde wel zwak, er kwam ook geen enkele corner van hem in de 16meter terecht om maar een voorbeeld te geven.quote:
En ook net zoveel als Ibrahimovic.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat gezeik over Machlas is echt overdreven. Die scoorde net zoveel als Kluivert bij Ajax.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
En ook net zoveel als meer dan Ibrahimovic.
quote:
Oprotten met die kut-Wielaert.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:47 schreef versteegrob het volgende:
Ajax gaat vol voor Wielaert
AMSTERDAM - Ajax zet de komende dagen alles op het binnenhalen van Rob Wielaert als centrale verdediger. Hoewel FC Twente heeft gezegd dat het niet wil meewerken aan een transfer, hopen de Amsterdammers de leiding van de Enschedese club over te halen met een financieel aantrekkelijk bod.
afbeelding vergroten Rob Wielaert (links). FOTO PRO SHOTS
Wielaert ziet zelf een transfer wel zitten, omdat hij het als een sportieve promotie ziet. Ajax hoopt er voor het weekeinde nog uit te komen met FC Twente. In dat geval zou hij in het eigen Amsterdam-toernooi al deel kunnen uitmaken van de selectie.
http://www.sportwereld.nl(...)l_voor_Wielaert.html
Dan breekt echt mijn klompquote:
Iedere euro is er één teveel, wanbeleid!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:49 schreef Blight het volgende:
Dat zinnetje over een financieel aantrekkelijk bod doet me wel vrezen dat er veel te veel betaald gaat worden..
Hij is overbodig, we hebben net een rechtsbenige centrale verdediger (Oleguer) aangetrokken. Met Gregory v/d Wiel hebben we een prima backup, Robbie Wielaert erbij zou betekenen dat die minder kansen krijgt. Wielaert samen met Oleguer in het centrum gaat weer ten koste van Thomas Vermaelen, daarbij zijn het beide rechtspoten. Iedere euro is er één teveel, hoop echt dat FCT hem niet laat gaan.quote:
Mochten het echt voorkomen dat beide geblesseerd zijn, dan heb ik liever dat het intern opgelost wordt met jongens uit Jong Ajax. Je gaat toch geen (bijna) dertigjarige laatbloeier voor teveel geld weghalen bij een subtopper? Kom op, zeg. We zijn Ajax!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:11 schreef BK201 het volgende:
Al hoewel Vermaelen vaak genoeg geblesseerd raakt en v/d Wiel kan natuurlijk ook even de pech hebben op dat gebied
Hmm, ik ben benieuwd. Ajax was dus wel concreet bezig met hem?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oe, volgens Tutto Mercato gaat het niet door omdat AEK moeilijk begon te doen (hoger bod ontvangen wellicht?
Misschien Ajax nog in de race?!?!?!?!
Bericht is van vandaag iig:
[..]
Marco van Basten is nog geen maand in dienst en hij begaat alweer een grote blunder, tyfuszooi.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:24 schreef PyTh het volgende:
6 miljoen en Wielaert is van jullie, al weer een oud PSV'er.......
Of het een blunder is kun je pas aan het einde van seizoen bepalen nu niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten is nog geen maand in dienst en hij begaat alweer een grote blunder, tyfuszooi.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten is nog geen maand in dienst en hij begaat alweer een grote blunder, tyfuszooi.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen we er dan ook nog maar een spits bijkopen, voor als Klaas Jan Huntelaar en Darío Cvitanich beide geblesseerd zijn? Misschien Blaise Kufo maar? En Sander Boschker voor als Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar beide geblesseerd zijn? Kom op, Robbie Wielaert is zwaar overbodig!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:49 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ga toch weg man..... Tot nu toe heeft prima aankopen gedaan. Je kunt ook overdrijven... Kunnen we Ajax wel zijn... Wanneer stonden voor het laatst met de schaal in onze handen?
Van Geel is backquote:'Loovens transferdoelwit van Ajax'
Ajax heeft zich aangesloten in de race om Glenn Loovens bericht de Schotse krant The Herald. De 24-jarige Nederlander is in 2009 einde contract bij Cardiff City, toevalligerwijs vrijdag de opponent van Ajax in een oefenduel.
Loovens zou drie miljoen pond, zo’n 3,5 miljoen euro, moeten kosten. Cardiff-voorzitter Peter Ridsdale wuifde onlangs een bod van Glasgow Rangers van één miljoen pond weg.
‘We willen geen van onze sleutelspelers verkopen. Dat meen ik. Wij hopen dat Glenn blijft en daarom hebben we hem ook een aanbieding gedaan. Dat hij die nog niet heeft ondertekend, is de enige reden dat we open staan voor onderhandelingen met geďnteresseerde clubs.’ (tekst: Sportweek.nl)
je slaat gewoon een beetje door dat is alles... Iedereen schreeuwt om verdedigers maar niemand is goed genoeg... want wij zijn Ajax.... je weet wel geen cl... 1e ronde uefa eruit... geen beker, geen titel... geen play-offs.... kapitaal moet op het veld staan.... Komen ze 1x met een naam waar je je niet in kunt vinden en Van Basten moet alweer bijna weg.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen we er dan ook nog maar een spits bijkopen, voor als Klaas Jan Huntelaar en Darío Cvitanich beide geblesseerd zijn? Misschien Blaise Kufo maar? En Sander Boschker voor als Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar beide geblesseerd zijn? Kom op, Robbie Wielaert is zwaar overbodig!
Dus dan Oleguer maar op de bank?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:57 schreef sjimz het volgende:
Ik vond Wielaert tegen Olympiakos goed ballen in de voorbereiding.
Ik wil hem er best bij hebben hoor.
Hebben we tenminste weer genoeg variatie.
Nadelen:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:07 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
je slaat gewoon een beetje door dat is alles... Iedereen schreeuwt om verdedigers maar niemand is goed genoeg... want wij zijn Ajax.... je weet wel geen cl... 1e ronde uefa eruit... geen beker, geen titel... geen play-offs.... kapitaal moet op het veld staan.... Komen ze 1x met een naam waar je je niet in kunt vinden en Van Basten moet alweer bijna weg.....
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nadelen:
1. Te oud voor bank, geen breedteaankoop dus.
2. Te duur qua salaris en aanschaf, egen breedteaankoop dus.
3. Als basisspeler remt hij ontwikkeling van Gregory v/d Wiel en Thomas Vermaelen.
4. Als basisspeler krijg je twee rechtspoten in het centrum of Oleguer (dure jongen) op de bank.
Voordelen:
1. Je maakt de concurrent zwakker.
Klopt misschien wel idd!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn 1e keus zijn... Maar Vermaelen is wel een beetje een eeuwig talent... Nou geen verdediger waar ze in europa wakker van liggen als spits zijnde... Ben met je eens dat Olequer en wielaert zelfde types zijn... Maar het heeft ons wel ontbroken aan zulke verdedigers. En die heb je tegenwoordig keihard nodig... Want echt fysiek hebben Vermaelen en vd Wiel gewoon niet...
Dat zeg je doorgaans over spelers die de 25 (ruim) gepasseerd zijn, niet basisspelers van 22 jaar...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Maar Vermaelen is wel een beetje een eeuwig talent...niet...
Maar goed, ook als hij wordt gehaald als vervanger van Thomas Vermaelen vind ik het een vreemde aankoop.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn 1e keus zijn... Maar Vermaelen is wel een beetje een eeuwig talent... Nou geen verdediger waar ze in europa wakker van liggen als spits zijnde... Ben met je eens dat Olequer en wielaert zelfde types zijn... Maar het heeft ons wel ontbroken aan zulke verdedigers. En die heb je tegenwoordig keihard nodig... Want echt fysiek hebben Vermaelen en vd Wiel gewoon niet...
Hier word toch ook wel een belangrijk punt aangehaald want Wielaert halen is misschien wel een slechte optie met oog op toekomst (qua leeftijd etc) maar wat we nu hebben ben ik toch ook nooit van onder de indruk geweest. Vorig seizoen was ik erg blij om v/d Wiel goed te zien spelen maar die is er nog niet en Vermaelen heb ik persoonlijk altijd een net niet gevoel bijquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Marco van Basten had Seedorf ook niet nodig bij Oranje...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, ook als hij wordt gehaald als vervanger van Thomas Vermaelen vind ik het een vreemde aankoop.
Marco van Basten speelde in Oranje altijd met een links- en een rechtspoot in het centrum, dus waarom nu ineens twee rechtspoten? En waarom - met alle respect - zo'n laatbloeier?
Misschien dat ik liever Robbie Wielaert had gezien dan Oleguer, maar beide sowieso niet.
Oftewel?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Marco van Basten had Seedorf ook niet nodig bij Oranje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |