Mee eens. Iedere mongool kan zulke columns schrijven. Het is gewoon het niveau van een forumdiscussie. Het prikkelt nooit, is zelden origineel, geen subtiele humor, staat bol van open deuren en is niet mooi geschreven. Snap niet wat daar tof aan is.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:35 schreef Blight het volgende:
Ieder z'n ding. Ik vind het een beetje treurig. Als het nou nog leuk geschreven was dan valt er misschien nog wat van te maken, maar dit is gewoon om te janken.
Het lijkt me ook wel een degelijke voorspelling. Ajax is de enige ploeg die echt sterker is geworden tot nu toe. En aangezien het verschil al jaren minimaal was, schat ik Ajax nu een stukje hoger in dan PSV.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:16 schreef _Mike_ het volgende:
Soms kan hij nog wil slimme dingen zeggen.
Inderdaad, PSV wordt gewoon weer kampioen, Ajax tweede.quote:
Procentueel gezien moet het dan juist wél een keer gebeuren.quote:
Ik denk dat je je als ajax heel diep moet schamen als je dit jaar geen kampioen wordt.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Procentueel gezien moet het dan juist wél een keer gebeuren.
Dat moeten we ons na de afgelopen vier seizoenen helaas sowieso al.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat je je als ajax heel diep moet schamen als je dit jaar geen kampioen wordt.
Ik schaam me al jaren dat we geen kampioen zijn geworden tegenover een (op papier) minder psv.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat je je als ajax heel diep moet schamen als je dit jaar geen kampioen wordt.
Jullie een week korter dan wij, ben je de 23e nog in (de buurt van) Amsterdam?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:01 schreef PyTh het volgende:
3 jaar op rij CL missen is niet echt des ajax inderdaad.
Ach we zullen wel zien wat het wordt, van mijn mag het wel beginnen eigenlijk.
Nog een maand wachten [ afbeelding ]
Ik denk dat voor Van Basten dit seizoen toch weer een belangrijk leerjaar gaat worden. Dat betekent hier en daar weer de nodige beginnersfouten wat leidt tot onnodig puntverlies. Hopelijk dit seizoen dan wel genoeg punten overhouden om kampioen te worden.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:52 schreef Wooldoor het volgende:
Als van Basten van Ajax een team kan maken dat voor elkaar door het vuur gaat dan geef ik Ajax zeker de grootste kans om kampioen te worden.
Nope dan zit ik in het buitenland.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jullie een week korter dan wij, ben je de 23e nog in (de buurt van) Amsterdam?
Dit is zijn eerste klus als trainer/coach van een club, dus op zich is het een leerjaar. Maar goed, hij weet dat er meteen moet worden gepresteerd, die druk heeft zelfs ook bewust op zich genomen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:14 schreef _Mike_ het volgende:
Ja van Basten gaat elke keer als hij naar een andere club gaat een nieuw leerjaar krijgen
Bij ons aller Ajax moet er altijd gepresteerd worden!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is zijn eerste klus als trainer/coach van een club, dus op zich is het een leerjaar. Maar goed, hij weet dat er meteen moet worden gepresteerd, die druk heeft zelfs ook bewust op zich genomen.
Dat vond ik ook eigenlijk vrij onverwacht aangezien hij daar bij het Nederlands efltal vaak de rekening van heeft gekregen. Iedereen kon zich de woorden dominant,aantrekkelijk,aanvallend nog lang na de aanstelling van Marco herinneren en daar werd hij dus ook veelvuldig mee om de oren geslagen als het elftal niet presteerde.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is zijn eerste klus als trainer/coach van een club, dus op zich is het een leerjaar. Maar goed, hij weet dat er meteen moet worden gepresteerd, die druk heeft zelfs ook bewust op zich genomen.
Natuurlijk blijft elke coach nieuwe ervaringen opdoen. Dat geldt zeker voor Marco. Ik vind hem eigenlijk nog steeds een rookie, en zeker in het clubvoetbal. Voetbalverstand heeft hij zeker wel, maar er zijn dingen geweest (op het afgelopen EK) waaruit ik moest concluderen dat hij nog veel moet leren.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:14 schreef _Mike_ het volgende:
Ja van Basten gaat elke keer als hij naar een andere club gaat een nieuw leerjaar krijgen
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)rHelemaalNiksVan.htmquote:Johan Derksen bespreekt met Wilfred Genee de actualiteiten in Voetbal Insite. VI's hoofdredacteur gaat dit keer onder meer in op Jaap Stams afscheidswedstrijd, de kwaliteiten van Ajax-back George Ogararu, Patrick Kluiverts toekomst als trainer en de kans dat Louis van Gaal nog eens terugkeert naar Ajax.
Ik zie Ajax wel kampioen worden dit jaar. Ik heb er iig meer vertrouwen in dan voorgaande jaren. Echter moet ik er niet aan denken dat Lindgren én of Gabri veel met blessures dan wel schorsingen te maken krijgen. Dat zijn de controlerende middenvelders die een hoop vuil werk moeten opknappen. De aanvallers die we nu hebben rondlopen zijn nou niet echt meeverdedigende types die al vroeg de opbouw van de tegenstander storen. Daarnaast vraag ik mij af wie de opbouw vanuit achteruit gaat verzorgen.....quote:Op maandag 28 juli 2008 13:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Robbie Wielaert?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:05 schreef twi het volgende:
Ochjee, is Ogararu deze keer pispaal van de week? Laat me alvast even weten wie het volgende week is, kan ik me daar op voorbereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |