wtf zeg hoe kan zo'n afgezakte club ajax aftroeven zeg...:S en dan om zo'n minimaal bedrag...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ongelooflijk, Ajax mist om 3 ton Papastathopoulos.
Ongelooflijk domme actie. Hij vertrekt voor 3.8 naar Genoa, Ajax bood 3.5.
Wat een sukkels.
It wasnt me.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben echt pissig nu. Hij zou de perfecte nieuwe Heitinga zijn. Niet vies van aanvallen, slager achterin en een prima dribbel. Gierige Joden, om 3 ton..
Waarom zoiets laten schieten, ze hebben toch geld zat. Gooi er wat mij betreft een miljoen extra tegenaan om genoa af te troeven...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben echt pissig nu. Hij zou de perfecte nieuwe Heitinga zijn. Niet vies van aanvallen, slager achterin en een prima dribbel. Gierige Joden, om 3 ton..
Jezus balen!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een sukkels.
En hoe betrouwbaar is dat?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb ooit opgezocht dat ieder van de afgelopen 4 verloren kampioenschappen, gepaard ging met een vergelijkbaar aantal doelpunten voor, maar 10 tegengoals meer dan psv. Bekend probleem, maar als je de individuele spelers aanwijst die voorgaande jaren de defensie vormden, dan is het heel lastig om de vinger op de zere plek te leggen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef Jasza het volgende:
Dat we veel tegengoals krijgen ligt natuurlijk niet alleen aan de verdediging he, middenveld(balverlies) etc is ook een probleem geweest.
En Silva vind ik verdedigend wel sterk hoor, en om de aantal wedstrijden hadden we andere mensen achterin, helpt ook niet echt.
Hoe betrouwbaar is de media indeze.. Maar het komt van een redelijk betrouwbare bron..quote:
quote:Gazette - Genoa, problems for Papastathopoulos
28.07.2008 08,18 of Gori Mark read article 3250 times
It seemed made, but the AEK has begun to play to the rise: thus Sokratis Papastathopoulos (20) goes away from the Genoa. For this point the Genoa will always head more at viola Dainelli (29) and on the amaranth Salvatore Aronica (30)
De berichten hier kwamen van een aantal bronnen, allemaal los van elkaar.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als MVB hoi zegt tegen Polak dan weet de hele media dat Polak toch wel voor 99% zeker naar Ajax verkast, Papastopoulos ofzo heb ik nog nooit iets over gelezen behalve hier...
Polak!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als MVB hoi zegt tegen Polak dan weet de hele media dat Polak toch wel voor 99% zeker naar Ajax verkast, Papastopoulos ofzo heb ik nog nooit iets over gelezen behalve hier...
Ik denk ook dat-ie liever in Italie speelt dan in NL hoor, dus dat het niet alleen de 3 ton is ....quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een sukkels.
We hadden Machlas en Yannis ook nog hèquote:Op maandag 28 juli 2008 21:38 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
één maffe griek was al genoeg voor de komende 10 jaar
Zelf heeft ie niet gesproken met Ajax, aangezien alleen het bod van Genoa werd geaccepteerd.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk ook dat-ie liever in Italie speelt dan in NL hoor, dus dat het niet alleen de 3 ton is ....
Dat gezeik over Machlas is echt overdreven. Die scoorde net zoveel als Kluivert bij Ajax.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hadden Machlas en Yannis ook nog hè. Allemaal niet best.
Bedoelde het niet heel negatief met "niet best". Machlas is zeker belangrijk geweest, vooral in 2001/2002 tegen bijvoorbeeld FC Groningen. De verwachtingen waren te hoog toen.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat gezeik over Machlas is echt overdreven. Die scoorde net zoveel als Kluivert bij Ajax.
Wat betreft de spelers die weg mogen.. Perez mag van mij blijven mits Van Basten wel van plan is om hem te gaan gebruiken. De rest heeft totaal geen meerwaarde en kunnen dus weg.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef TheJanitor het volgende:
Ik vrees nog steeds dat we niet van al onze matige spelers afkomen.. of ben ik nu te voorbarig...
Krohn Dehli, Ogararu, Coln, Leonardo, Schilder, Perez & Mitea mogen van mij zeker weg.
Delorge, Kennedy & Luque zou ik op zich niet erg vinden.
Manucharyan, Anita & Donald mogen verhuurd worden.
Helaas hebben de spelers amper transferwaarde, en dat is dan ook gelijk weer de halve selectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |