Het gezeik van velen is inderdaad op weinig gebasseerd omdat zijn spel in die paar wedstrijden inderdaad niet slecht was. Maar hij is hét toonbeeld van de modale spelers die afgelopen seizoenen de boventoon voerden in de selectie.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef BB-boy het volgende:
Ik weet niet wat iedereen zo tegen Delorge heeft hoor. Hij is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest en de minuten die hij heeft gemaakt waren niet onaardig.
Kennedy speelde wel zwak, er kwam ook geen enkele corner van hem in de 16meter terecht om maar een voorbeeld te geven.quote:
En ook net zoveel als Ibrahimovic.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat gezeik over Machlas is echt overdreven. Die scoorde net zoveel als Kluivert bij Ajax.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
En ook net zoveel als meer dan Ibrahimovic.
quote:
Oprotten met die kut-Wielaert.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:47 schreef versteegrob het volgende:
Ajax gaat vol voor Wielaert
AMSTERDAM - Ajax zet de komende dagen alles op het binnenhalen van Rob Wielaert als centrale verdediger. Hoewel FC Twente heeft gezegd dat het niet wil meewerken aan een transfer, hopen de Amsterdammers de leiding van de Enschedese club over te halen met een financieel aantrekkelijk bod.
afbeelding vergroten Rob Wielaert (links). FOTO PRO SHOTS
Wielaert ziet zelf een transfer wel zitten, omdat hij het als een sportieve promotie ziet. Ajax hoopt er voor het weekeinde nog uit te komen met FC Twente. In dat geval zou hij in het eigen Amsterdam-toernooi al deel kunnen uitmaken van de selectie.
http://www.sportwereld.nl(...)l_voor_Wielaert.html
Dan breekt echt mijn klompquote:
Iedere euro is er één teveel, wanbeleid!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:49 schreef Blight het volgende:
Dat zinnetje over een financieel aantrekkelijk bod doet me wel vrezen dat er veel te veel betaald gaat worden..
Hij is overbodig, we hebben net een rechtsbenige centrale verdediger (Oleguer) aangetrokken. Met Gregory v/d Wiel hebben we een prima backup, Robbie Wielaert erbij zou betekenen dat die minder kansen krijgt. Wielaert samen met Oleguer in het centrum gaat weer ten koste van Thomas Vermaelen, daarbij zijn het beide rechtspoten. Iedere euro is er één teveel, hoop echt dat FCT hem niet laat gaan.quote:
Mochten het echt voorkomen dat beide geblesseerd zijn, dan heb ik liever dat het intern opgelost wordt met jongens uit Jong Ajax. Je gaat toch geen (bijna) dertigjarige laatbloeier voor teveel geld weghalen bij een subtopper? Kom op, zeg. We zijn Ajax!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:11 schreef BK201 het volgende:
Al hoewel Vermaelen vaak genoeg geblesseerd raakt en v/d Wiel kan natuurlijk ook even de pech hebben op dat gebied
Hmm, ik ben benieuwd. Ajax was dus wel concreet bezig met hem?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oe, volgens Tutto Mercato gaat het niet door omdat AEK moeilijk begon te doen (hoger bod ontvangen wellicht?
Misschien Ajax nog in de race?!?!?!?!
Bericht is van vandaag iig:
[..]
Marco van Basten is nog geen maand in dienst en hij begaat alweer een grote blunder, tyfuszooi.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:24 schreef PyTh het volgende:
6 miljoen en Wielaert is van jullie, al weer een oud PSV'er.......
Of het een blunder is kun je pas aan het einde van seizoen bepalen nu niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten is nog geen maand in dienst en hij begaat alweer een grote blunder, tyfuszooi.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten is nog geen maand in dienst en hij begaat alweer een grote blunder, tyfuszooi.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen we er dan ook nog maar een spits bijkopen, voor als Klaas Jan Huntelaar en Darío Cvitanich beide geblesseerd zijn? Misschien Blaise Kufo maar? En Sander Boschker voor als Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar beide geblesseerd zijn? Kom op, Robbie Wielaert is zwaar overbodig!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:49 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ga toch weg man..... Tot nu toe heeft prima aankopen gedaan. Je kunt ook overdrijven... Kunnen we Ajax wel zijn... Wanneer stonden voor het laatst met de schaal in onze handen?
Van Geel is backquote:'Loovens transferdoelwit van Ajax'
Ajax heeft zich aangesloten in de race om Glenn Loovens bericht de Schotse krant The Herald. De 24-jarige Nederlander is in 2009 einde contract bij Cardiff City, toevalligerwijs vrijdag de opponent van Ajax in een oefenduel.
Loovens zou drie miljoen pond, zo’n 3,5 miljoen euro, moeten kosten. Cardiff-voorzitter Peter Ridsdale wuifde onlangs een bod van Glasgow Rangers van één miljoen pond weg.
‘We willen geen van onze sleutelspelers verkopen. Dat meen ik. Wij hopen dat Glenn blijft en daarom hebben we hem ook een aanbieding gedaan. Dat hij die nog niet heeft ondertekend, is de enige reden dat we open staan voor onderhandelingen met geïnteresseerde clubs.’ (tekst: Sportweek.nl)
je slaat gewoon een beetje door dat is alles... Iedereen schreeuwt om verdedigers maar niemand is goed genoeg... want wij zijn Ajax.... je weet wel geen cl... 1e ronde uefa eruit... geen beker, geen titel... geen play-offs.... kapitaal moet op het veld staan.... Komen ze 1x met een naam waar je je niet in kunt vinden en Van Basten moet alweer bijna weg.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen we er dan ook nog maar een spits bijkopen, voor als Klaas Jan Huntelaar en Darío Cvitanich beide geblesseerd zijn? Misschien Blaise Kufo maar? En Sander Boschker voor als Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar beide geblesseerd zijn? Kom op, Robbie Wielaert is zwaar overbodig!
Dus dan Oleguer maar op de bank?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:57 schreef sjimz het volgende:
Ik vond Wielaert tegen Olympiakos goed ballen in de voorbereiding.
Ik wil hem er best bij hebben hoor.
Hebben we tenminste weer genoeg variatie.
Nadelen:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:07 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
je slaat gewoon een beetje door dat is alles... Iedereen schreeuwt om verdedigers maar niemand is goed genoeg... want wij zijn Ajax.... je weet wel geen cl... 1e ronde uefa eruit... geen beker, geen titel... geen play-offs.... kapitaal moet op het veld staan.... Komen ze 1x met een naam waar je je niet in kunt vinden en Van Basten moet alweer bijna weg.....
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nadelen:
1. Te oud voor bank, geen breedteaankoop dus.
2. Te duur qua salaris en aanschaf, egen breedteaankoop dus.
3. Als basisspeler remt hij ontwikkeling van Gregory v/d Wiel en Thomas Vermaelen.
4. Als basisspeler krijg je twee rechtspoten in het centrum of Oleguer (dure jongen) op de bank.
Voordelen:
1. Je maakt de concurrent zwakker.
Klopt misschien wel idd!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn 1e keus zijn... Maar Vermaelen is wel een beetje een eeuwig talent... Nou geen verdediger waar ze in europa wakker van liggen als spits zijnde... Ben met je eens dat Olequer en wielaert zelfde types zijn... Maar het heeft ons wel ontbroken aan zulke verdedigers. En die heb je tegenwoordig keihard nodig... Want echt fysiek hebben Vermaelen en vd Wiel gewoon niet...
Dat zeg je doorgaans over spelers die de 25 (ruim) gepasseerd zijn, niet basisspelers van 22 jaar...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Maar Vermaelen is wel een beetje een eeuwig talent...niet...
Maar goed, ook als hij wordt gehaald als vervanger van Thomas Vermaelen vind ik het een vreemde aankoop.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn 1e keus zijn... Maar Vermaelen is wel een beetje een eeuwig talent... Nou geen verdediger waar ze in europa wakker van liggen als spits zijnde... Ben met je eens dat Olequer en wielaert zelfde types zijn... Maar het heeft ons wel ontbroken aan zulke verdedigers. En die heb je tegenwoordig keihard nodig... Want echt fysiek hebben Vermaelen en vd Wiel gewoon niet...
Hier word toch ook wel een belangrijk punt aangehaald want Wielaert halen is misschien wel een slechte optie met oog op toekomst (qua leeftijd etc) maar wat we nu hebben ben ik toch ook nooit van onder de indruk geweest. Vorig seizoen was ik erg blij om v/d Wiel goed te zien spelen maar die is er nog niet en Vermaelen heb ik persoonlijk altijd een net niet gevoel bijquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Marco van Basten had Seedorf ook niet nodig bij Oranje...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, ook als hij wordt gehaald als vervanger van Thomas Vermaelen vind ik het een vreemde aankoop.
Marco van Basten speelde in Oranje altijd met een links- en een rechtspoot in het centrum, dus waarom nu ineens twee rechtspoten? En waarom - met alle respect - zo'n laatbloeier?
Misschien dat ik liever Robbie Wielaert had gezien dan Oleguer, maar beide sowieso niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |