Het gezeik van velen is inderdaad op weinig gebasseerd omdat zijn spel in die paar wedstrijden inderdaad niet slecht was. Maar hij is hét toonbeeld van de modale spelers die afgelopen seizoenen de boventoon voerden in de selectie.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef BB-boy het volgende:
Ik weet niet wat iedereen zo tegen Delorge heeft hoor. Hij is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest en de minuten die hij heeft gemaakt waren niet onaardig.
Kennedy speelde wel zwak, er kwam ook geen enkele corner van hem in de 16meter terecht om maar een voorbeeld te geven.quote:
En ook net zoveel als Ibrahimovic.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat gezeik over Machlas is echt overdreven. Die scoorde net zoveel als Kluivert bij Ajax.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
En ook net zoveel als meer dan Ibrahimovic.
quote:
Oprotten met die kut-Wielaert.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:47 schreef versteegrob het volgende:
Ajax gaat vol voor Wielaert
AMSTERDAM - Ajax zet de komende dagen alles op het binnenhalen van Rob Wielaert als centrale verdediger. Hoewel FC Twente heeft gezegd dat het niet wil meewerken aan een transfer, hopen de Amsterdammers de leiding van de Enschedese club over te halen met een financieel aantrekkelijk bod.
afbeelding vergroten Rob Wielaert (links). FOTO PRO SHOTS
Wielaert ziet zelf een transfer wel zitten, omdat hij het als een sportieve promotie ziet. Ajax hoopt er voor het weekeinde nog uit te komen met FC Twente. In dat geval zou hij in het eigen Amsterdam-toernooi al deel kunnen uitmaken van de selectie.
http://www.sportwereld.nl(...)l_voor_Wielaert.html
Dan breekt echt mijn klompquote:
Iedere euro is er één teveel, wanbeleid!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:49 schreef Blight het volgende:
Dat zinnetje over een financieel aantrekkelijk bod doet me wel vrezen dat er veel te veel betaald gaat worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |