abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60406762
Ik weet niet wat iedereen zo tegen Delorge heeft hoor. Hij is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest en de minuten die hij heeft gemaakt waren niet onaardig.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  Moderator maandag 28 juli 2008 @ 22:42:14 #252
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60406866
Kennedy idem, leo idem.
pi_60406893
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef BB-boy het volgende:
Ik weet niet wat iedereen zo tegen Delorge heeft hoor. Hij is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest en de minuten die hij heeft gemaakt waren niet onaardig.
Het gezeik van velen is inderdaad op weinig gebasseerd omdat zijn spel in die paar wedstrijden inderdaad niet slecht was. Maar hij is hét toonbeeld van de modale spelers die afgelopen seizoenen de boventoon voerden in de selectie.

We hebben mensen nodig die juist dat tikje extra kunnen brengen dat bij een club als Ajax vereist is om verder te komen dan een 2e ronde UEFA-Cup en een plek in de play-offs.
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kennedy idem, leo idem.
Kennedy speelde wel zwak, er kwam ook geen enkele corner van hem in de 16meter terecht om maar een voorbeeld te geven.

Leonardo kan gewoon het mentale van topsport niet handelen en dat komt tot uiting in zijn spel. Te egoistisch, te kleinzerig en te snel op zijn ziel getrapt. Dat kan gewoon niet als je bij Ajax in de basis wil staan.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60407393
Delorge zou ik dus wél bij de selectie houden. Nuttige kracht wanneer bijvoorbeeld een Gabri of een Lindgren geschorst dan wel geblesseerd is.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60407803
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat gezeik over Machlas is echt overdreven. Die scoorde net zoveel als Kluivert bij Ajax.
En ook net zoveel als Ibrahimovic.
pi_60407844
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

En ook net zoveel als meer dan Ibrahimovic.
  Moderator maandag 28 juli 2008 @ 23:43:32 #257
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60408192
Nee Leo hersteld van een blessure die hem maanden aan de kant hield en komt terug als HTC vertrokken is en Koster met de scepter zwaait.

Koster is degelijk, hij speelt zonder risico en prefereert jongens als Rommedahl boven Luque en zelfs Suarez heeft wedstrijden op de bank gezeten door een conflict met Koster evenals eerdergenoemden Luque en Leonardo.

Leonardo is hersteld en maakt zijn rentree tegen AZ waarin hij zelfs scoorde hij leek goed op de weg terug maar kreeg een conflict met Koster waardoor hij op de bank belandde, met slechts sporadische invalbeurten tot gevolg.

Helaas verwachtte iedereen net als hijzelf dat hij als topspeler naast Huntelaar (Hij is imho gekocht voor het type Suarez) meteen tot bloei zou komen waardoor hij weer té graag wilde scoren en egoïstisch speelde.

Volgens mij ging is (ondanks het leeftijdsverschil) in potentie net zo goed als Suarez, sterker nog hij lijkt sprekend op de Suarez van Groningen die én het vakmanschap van ten Cate én het vertrouwen heeft gekregen.
pi_60408845
Leonardo in potentie net zo goed als Suaréz

Ik vind eigenlijk wel dat hij nog een echte kans verdiend, maar met Suaréz, Huntelaar, Suljemani en Cvitanich krijgt hij echt geen 4 wedstrijden achter elkaar. Dus van mij mag je hem verkopen. Daarnaast moeten Luque & Kennedy ook een echte kans krijgen.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:28:40 #259
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60409022
Laat ze zich dit seizoen nog maar bewijzen. De jonge garde klopt op de deur dus voor Delorge,Luque,Kennedy,Rommendahl, Leonardo en noem ze maar op zullen toch dit seizoen moeten bewijzen dat ze Ajaxwaardig zijn. Blind en Van Basten en Coronel zullen toch doorselecteren volgend seizoen net als dit seizoen.
#FreeHat
pi_60409321
Ajax gaat vol voor Wielaert
AMSTERDAM - Ajax zet de komende dagen alles op het binnenhalen van Rob Wielaert als centrale verdediger. Hoewel FC Twente heeft gezegd dat het niet wil meewerken aan een transfer, hopen de Amsterdammers de leiding van de Enschedese club over te halen met een financieel aantrekkelijk bod.
afbeelding vergroten Rob Wielaert (links). FOTO PRO SHOTS
Wielaert ziet zelf een transfer wel zitten, omdat hij het als een sportieve promotie ziet. Ajax hoopt er voor het weekeinde nog uit te komen met FC Twente. In dat geval zou hij in het eigen Amsterdam-toernooi al deel kunnen uitmaken van de selectie.

http://www.sportwereld.nl(...)l_voor_Wielaert.html
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:51:09 #261
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60409377
Dalijk betalen ze 9 miljoen ofzo
Jawel, je keek.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 00:51:54 #262
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60409392
Flikker eens op met Wielaert
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 29 juli 2008 @ 01:08:30 #263
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60409619
ik gok 7 miljoen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60409635
Zal wel 3,5 miljoen worden als Wielaert zijn move gaat pushen. Anders nog meer!
pi_60409643
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:08 schreef Fortitudo het volgende:
ik gok 7 miljoen

Ajax zal echt niet meer dan 3 a 4 betalen.

Eerst leek het me ook niks maar als backup kan hij zeker nuttig zijn. En los van het feit of hij goed genoeg is, Ajax durft tenminste te investeren in de verdediging. Ze hadden na Oleguer ook kunnen stoppen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60409799
Ik ben ook van mening dat Leo moet blijven. Die jongen heeft voldoende kwaliteiten om deel uit te maken van deze selectie. Het is tenminste een goede back-up achter Sulejmani en ook een speler die een man makkelijk kan passeren. Aan een Bakircioglü of Manucharyan ( ) heb je maar weinig.
pi_60409919
pleur op met die belg!
AFC AJAX
pi_60409979
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 01:33 schreef BonJovi het volgende:
pleur op met die belg!
pi_60411077
Denk dat het beter is dat Perez weggaat. Het lijkt me niet de beste collega en vorig jaar heeft hij laten zien ook niet (meer) de beste voetballer te zijn. Ik geloof heilig in Aissati. Mocht die onverhoopt niet slagen, dan is Siem de Jong er nog.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:32:43 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60412239
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:47 schreef versteegrob het volgende:
Ajax gaat vol voor Wielaert
AMSTERDAM - Ajax zet de komende dagen alles op het binnenhalen van Rob Wielaert als centrale verdediger. Hoewel FC Twente heeft gezegd dat het niet wil meewerken aan een transfer, hopen de Amsterdammers de leiding van de Enschedese club over te halen met een financieel aantrekkelijk bod.
afbeelding vergroten Rob Wielaert (links). FOTO PRO SHOTS
Wielaert ziet zelf een transfer wel zitten, omdat hij het als een sportieve promotie ziet. Ajax hoopt er voor het weekeinde nog uit te komen met FC Twente. In dat geval zou hij in het eigen Amsterdam-toernooi al deel kunnen uitmaken van de selectie.

http://www.sportwereld.nl(...)l_voor_Wielaert.html
Oprotten met die kut-Wielaert.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60412367
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 00:51 schreef jna het volgende:
Dalijk betalen ze 9 miljoen ofzo
Dan breekt echt mijn klomp
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:49:34 #272
52871 Blight
Supersized.
pi_60412380
Dat zinnetje over een financieel aantrekkelijk bod doet me wel vrezen dat er veel te veel betaald gaat worden..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:59:38 #273
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60412501
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:49 schreef Blight het volgende:
Dat zinnetje over een financieel aantrekkelijk bod doet me wel vrezen dat er veel te veel betaald gaat worden..
Iedere euro is er één teveel, wanbeleid!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60412534
Wat is er mis met Wielaert?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 09:03:57 #275
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60412565
Ik vind Wielaert niet eens zo heel slecht maar als ze van plan zijn om ver te gaan voor hem dan ga ik me toch wel een beetje zorgen maken
Who's we, you got a turd in your pocket
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')