En nog vaak goede voorzetten leveren ook nogquote:Op zondag 27 juli 2008 12:29 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik had niet verwacht dat zijn snelheid nog zo hoog zou zijn.
Hehe, kreeg Timmer er niet 3 om zijn orenquote:
Natuurlijk is het de bedoeling elkaar een beetje laten voetballen en geen harde overtredingen te maken enzo. Maar je kan me niet wijsmaken dat Ogararu zich expres voorbij laat spelen, omdat het 'toch maar vriendschappelijk' is. Hij houdt zich hoogstens in met het maken van tackles.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Goh zou dat ook niet een beetje de bedoeling zijn geweest.Helemaal geen waarde hechten aan deze wedstrijd gewoon.
Met de voorhoede die we nu hebben niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Overmars is een held ja, die zou zo een basisplek krijgen
Niet aan de hand van gister ieder geval.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:36 schreef Urquhart het volgende:
Ogararu staat nu ook wel op de lijst van spelers die mogen weggaan, lijkt mij
Hij sprintte ene paar keer Ogararu eruit en speelde wel leukquote:Op zondag 27 juli 2008 13:38 schreef Wooldoor het volgende:
Niks van gezien gister maar zoals ik hier lees was Overmars dus weer als vanouds?
Van der Wiel.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:40 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hij sprintte ene paar keer Ogararu eruit en speelde wel leuk
Tjah ik vind Ogararu ook helemaal niks maar ik weet geen betere stand-in voor Silva
Welke wedstrijd keek jij?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:58 schreef Supersoep het volgende:
De oude garde overklaste Ajax, daarom zaten ze na afloop constant te lachen op de bank. Geweldig.
Kan je gelijk je avatar veranderenquote:Op zondag 27 juli 2008 14:23 schreef Black-Death het volgende:
Mensen die conclusies trekken uit een benefiet-wedstrijd
Anyway mooi dat Oleguer binnen is! (ja beetje late reactie )
Dat zou ik eigenlijk wel eens moeten doen jaquote:
Precies.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mensen verwachtten ook gewoon dat Ajax er keihard tegenaan zou gaan he, gewoon no mercy style 12-0 winnen van team Stam en dan vervolgens heel professioneel verklaren dat de tegenstander niks in de melk te brokkelen had, en dat Ajax als een collectief had gewonnen
Dat niet, maar die Ogararu. Ik ben die jongen vorig seizoen lange tijd blijven verdedigen, maar op een gegeven moment - na NEC - was ik er goed klaar mee. Nu helemaal. Loopt er in het tweede niet nog een goede rechtsback voor die ene keer dat Silva geschorst zal zijn? Gisteren was weel heel erg, benefietwedstrijd of niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mensen verwachtten ook gewoon dat Ajax er keihard tegenaan zou gaan he, gewoon no mercy style 12-0 winnen van team Stam en dan vervolgens heel professioneel verklaren dat de tegenstander niks in de melk te brokkelen had, en dat Ajax als een collectief had gewonnen
Sulejmani en Suarez zijn koekenbakkers inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2008 14:33 schreef oYo het volgende:
Was toch genieten hoor om Overmars te zien rennen. Kreeg er helemaal kiipevel van. Zo'n gozer mis je bij Ajax.
Voorzorg, kleine blessure.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:44 schreef Trancelocator het volgende:
Trouwens, kreeg Aissati rust of zo? Ik had hem graag ook nog even in actie gezien.
Neuh, allemaal dingen waarmee je normaal zou spelen, alleen nu niet nu het niet echt nodig is.quote:
quote:Na de eerste trainingsweek zijn de spelers behoorlijk afgepeigerd. Er wordt veel, hard en intens getraind. “Er wordt goed gewerkt, de sfeer is goed en ik denk dat het als geheel erg positief is.” Van Basten glimlacht. “Toen ik vorige week begon was het al positief. Er zit heel veel voetbal in. Dat is interessant en uitdagend. Daar kan je wel veel mee. Er zijn ook absoluut dingen die beter moeten en aandacht gaan krijgen, zoals samenspel, opbouw, omschakelmomenten. We zijn veel aan de bal, verliezen ook veel de bal en dat zijn aandachtspunten. Ondertussen wordt er hard gewerkt. Je wilt dat het ergens naartoe gaat. We leggen ook wel accenten op bepaalde onderdelen van hoe wij samen moeten voetballen, maar ik denk wel dat we goed op weg zijn.” Ajax is op de goede weg naar de start van de competitie over een maand. Niet nadat er nog een laatste versterking aan de nu nog grote selectie is toegevoegd. Want wat is de laatste wens van de hoofdtrainer? “We willen de selectie nu nog versterken met één verdediger.”
Sunderland-Ajax per bootquote:Op zondag 27 juli 2008 14:31 schreef lisalotte_love het volgende:
Gaan er nog fokkers naar Engeland? Ik ga naar beide wedstrijden
Vakantie.quote:
Alleen als het hier een linksbenige verdediger betreft, kan ik het begrijpen.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:20 schreef kevin6188 het volgende:
Van Basten over de selectie zoals die nu is:
[..]
Ben benieuwd hoe het komend seizoen gaat, eigenlijk baal ik er best van dat het niet meer via Ticketbox gaat, want had vrijwl altijd wel kaarten en nu moet ik het nog maar afwachten.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand enig idee wanneer de kaartverkoop voor Willem II begint, weekend van 8/9 augustus voor voorrang? Zit te kutten met vakantie.
Ik heb voorrang maar voor de wedstrijden die ik niet ga wil ik best een kaartje kopen voor een medefokker.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het komend seizoen gaat, eigenlijk baal ik er best van dat het niet meer via Ticketbox gaat, want had vrijwl altijd wel kaarten en nu moet ik het nog maar afwachten.
Neem aan dat je voorrangsuitkaart wenst te behouden en dus naar veel uitwedstrijden zal gaan?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb voorrang maar voor de wedstrijden die ik niet ga wil ik best een kaartje kopen voor een medefokker.
De Primera is hier trouwens dichterbij dan de Ticketbox, voor mij persoonlijk maakt het allemaal sowieso niks uit.
Precies hetzelfde geldt hier, hehequote:Op zondag 27 juli 2008 17:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb voorrang maar voor de wedstrijden die ik niet ga wil ik best een kaartje kopen voor een medefokker.
De Primera is hier trouwens dichterbij dan de Ticketbox, voor mij persoonlijk maakt het allemaal sowieso niks uit.
Ik wil 'm graag behouden maar wie weet komt het er niet van, nou dan niet. Feyenoord, Utrecht en elk vrij vervoer ga ik sowieso, als ik iets ga missen wordt het Heracles en Vitesse/NEC ofzo. Heracles omdat het op woensdag is, Vitesse omdat je geen fuck ziet en NEC omdat je daar altijd kut speelt.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neem aan dat je voorrangsuitkaart wenst te behouden en dus naar veel uitwedstrijden zal gaan?
Persoonlijk wil ik naar Willem II-uit (openingswedstrijd wil ik sowieso altijd bij zijn), Feyenoord-uit, Volendam-uit en FC Utrecht-uit, rest hangt een beetje af van financiële situatie, werk en zin.
Genoeg uitwedstrijden bezoeken. Dacht afgelopen jaar minimaal twaalf. Volgend jaar minimaal dertien.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is het verschil met voorranguitkaarten dan? Hoe krijg je zoiets?
En hoe groot is de kans dat je zonder voorrang uitwedstrijden zoals tegen feyenoord, psv en utrecht kan bezoeken?
Hij bedoeld dat je er geen drol aan heb om je eigen spelers uit te gaan fluiten maar dat je ze beter kan toejuichen ondanks dat ze zo slecht spelen. Je hebt het gezien vorig jaar toen we van Az de beker wonnen, Ajax zat in een moeilijke fase en toen ging het publiek er ineens achter staan en werd er niet kort daarna gescoord door Ajax.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:01 schreef Freak187 het volgende:
Okeeej... dus als wij als malloten gaan zingen, dan maakt het niet uit dat droeftoeters als Ogadrama en Kennedy meedoen. Want als wij zingen, dan komt het allemaal goed.... Right.
quote:Door: joodsterdam | zo, 27/07/2008 - 16:53.
Eigenlijk zijn er 4 groepen. Je hebt ook nog de wannabee Hooligans en de Bobo's die de sfeer verzieken, het vak waar de wave stopt als die al rond gaat.
Ben jij maar een Ajaxciedquote:Door: daryl10 | zo, 27/07/2008 - 18:07.
het klopt gwn, ajaxcied ben je niet voor even, maar voor heel je leven.
ik ben ajaxcied !
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:53 schreef koningdavid het volgende:
(foto-TVP):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat het publiek er achter ging staan was pas echt in de verlenging hoor, en daar werd niet meer gescoord.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat je er geen drol aan heb om je eigen spelers uit te gaan fluiten maar dat je ze beter kan toejuichen ondanks dat ze zo slecht spelen. Je hebt het gezien vorig jaar toen we van Az de beker wonnen, Ajax zat in een moeilijke fase en toen ging het publiek er ineens achter staan en werd er niet kort daarna gescoord door Ajax.
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handjes in de lucht mensen
Inderdaad vooral dit stukquote:Op zondag 27 juli 2008 21:04 schreef Silenus het volgende:
Mijn god, heb net 4 minuten verspild aan het lezen van de meest waardeloze mongolen-'column' aller tijden. Ik had eerder moeten stoppen.
[..]
Dat het publiek er achter ging staan was pas echt in de verlenging hoor, en daar werd niet meer gescoord.
Het enige waar hij gelijk in heeft is dat er teveel leipo's zijn die al in de 75 minuut weggaan.quote:Ik zal nooit meer vergeten wat Huntelaar zei op de open dag. "we kunnen alleen kampioen worden als de supporters achter ons staan" Toen ik dat hoorde voelde
het alsof een mes zich diep in mijn hart boordde.
Hij doet me een beetje denken uit die Egyptische farao uit 'The Mummy'.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nog lelijker dan die van 410 destijds
Inderdaad, een soort van ei-zombie. Maargoed, gaat om de gedachte.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nog lelijker dan die van 410 destijds
idd ik lig nog steeds helemaal dubbelquote:Op zondag 27 juli 2008 17:05 schreef _Mike_ het volgende:
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=31137
Blijft geniaal.
31 maarja, je weet niet of hij dit niveau langere tijd had kunnen volhouden.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:55 schreef Fortitudo het volgende:
is overmars pas 35 wtf op welke leeftijd is hij dan wel niet gestopt
wat een held. kan zo nog mee in de eredivisie. maja niet zo gek als je bedenkt dat er 40 miljoen euro voor hem werd neergeteld
Hij had deze truuk bij het Zwolle stadion moeten uithalen toen Jaap zelfs op het veld stond, waarschijnlijk waren die portiers zo dom om hem gewoon nog door te latenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
idd ik lig nog steeds helemaal dubbel
vooral als die jongen hakkelend vraagt wat jaap hierna gaat doen en hij zegt dat hij eerst nog wat privedingetjes wil oplossen. geniaal. hij zal nu denk ik niet meer zo makkelijk bnnenkomen of denken jullie wel?
quote:
Met de gebalde vuist Robbiequote:
Ze hadden hun naam toch veranderd naar North fanatics ofzo?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:05 schreef Noshiba het volgende:
weet iemand al wat 414 elite is ? :p
quote:Op maandag 28 juli 2008 03:41 schreef Emimich het volgende:
Misschien kunnen we Afellay ook nog overnemen van PSV!
Dat dus ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 04:08 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja net alsof een echte ajacied hem hier wilt.
Maar die hebben ook maar voor 75% betaaldquote:Op zondag 27 juli 2008 21:06 schreef _Mike_ het volgende:
Het enige waar hij gelijk in heeft is dat er teveel leipo's zijn die al in de 75 minuut weggaan.
Aardig kut.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:57 schreef Cordoba32 het volgende:
Vandaag gesprekken met Twente over Wielaert. Denk dat hij zich binnen een poep en een scheet in de basis speelt. Samen met onze spaanse vriend vormen ze dan het hart van de defensie...
Ze moeten er eerst nog uitkomen... En ik ga een heel eind met je mee over je ontwikkeling tegenhouden verhaal... Maar feit is dat ze gewoon nog niet goed genoeg zijn... Wordt echt tijd om te oogsten... Of hij goed genoeg is? Laten we eerst afwachten of hij komt...quote:
Oleguer en Robbie Wielaert komen beide voor dezelfde positie in aanmerking, neem aan dat er dus maar één tegelijk speelt? Waarom dan überhaupt nog zo'n (bijna) dertigjarige subtopper halen?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:20 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ze moeten er eerst nog uitkomen... En ik ga een heel eind met je mee over je ontwikkeling tegenhouden verhaal... Maar feit is dat ze gewoon nog niet goed genoeg zijn... Wordt echt tijd om te oogsten... Of hij goed genoeg is? Laten we eerst afwachten of hij komt...
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het komend seizoen gaat, eigenlijk baal ik er best van dat het niet meer via Ticketbox gaat, want had vrijwl altijd wel kaarten en nu moet ik het nog maar afwachten.
Je kan straks toch ook via internet bestellen?quote:Op zondag 27 juli 2008 17:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
De meeste trainer vinden 2 rechtsbenige centrale verdedigers geen probleem om op te stellen... Vermaelen nu weg naar Peking......quote:Op maandag 28 juli 2008 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oleguer en Robbie Wielaert komen beide voor dezelfde positie in aanmerking, neem aan dat er dus maar één tegelijk speelt? Waarom dan überhaupt nog zo'n (bijna) dertigjarige subtopper halen?
Met andere woorden, hoop echt van harte dat Ajax er niet uitkomt met FCT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |