Ga nu aub NIET op geruchten van ajaxshowtime in.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:09 schreef oYo het volgende:
- kan dus weg -
Nu staat er opeens dinsdag in plaats van woensdag.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
[..]
Maar nog steeds niet officieel gepresenteerd.
quote:Oleguer traint dinsdag met Ajax
Amsterdam, 28 jul 2008
Nieuwe aanwinst Oleguer traint dinsdagmiddag voor het eerst met de selectie van Ajax. De van FC Barcelona overgekomen verdediger gaat ook mee naar Groot-Britannië op trainingskamp.
De middagtraining begint dinsdag om 16.00 uur en vindt plaats op de velden naast de ArenA. Woensdagmiddag vertrekt de selectie naar Groot-Brittannië voor een trainingskamp en oefenwedstrijden tegen Cardiff City en Sunderland.
*zucht.quote:
Nog beter.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Nu staat er opeens dinsdag in plaats van woensdag..
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66974quote:Oleguer traint dinsdag met Ajax
Amsterdam, 28 jul 2008
Nieuwe aanwinst Oleguer traint dinsdagmiddag voor het eerst met de selectie van Ajax. De van FC Barcelona overgekomen verdediger gaat ook mee naar Groot-Britannië op trainingskamp.
De middagtraining begint dinsdag om 16.00 uur en vindt plaats op de velden naast de ArenA. Woensdagmiddag vertrekt de selectie naar Groot-Brittannië voor een trainingskamp en oefenwedstrijden tegen Cardiff City en Sunderland.
Hij heeft toch helemaal geen ervaring op dat gebied, of gaat hij een Management Opleiding met spoed volgen?quote:
Opvolger van Marco van Basten, in oktober ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef _Mike_ het volgende:
Als opvolger van wat?
Goed dat ze er effe bijzeggen dat de ArenA de thuisbasis van Ajax is. Ik kon het woord 'ArenA' al zo moeilijk thuisbrengen.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Op ajax1.nl staat:
In de wandelgangen van de ArenA, de thuisbasis van Ajax, wordt steeds luider de naam van ex-Ajacied Frank Rijkaard genoemd als opvolger. Deze naam komt overigens van welingevoerde journalisten, niet van Ajax zelf.
Lijkt me ook niet, ik zie Rijkaard ook helemaal niet als cijferneuker maar meer iemand die op het veld staat en maximaal technisch directeur.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij heeft toch helemaal geen ervaring op dat gebied, of gaat hij een Management Opleiding met spoed volgen?
En dat zegt veel over Orgararu :quote:Op zondag 27 juli 2008 13:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb zelfs het idee dat Colin het nog beter zou doen.
Ik stond al versteld bij dat stukje. Het is dat het daarna duidelijk wordt dat dat de thuisbasis van Ajax is, anders had ik écht wel gemaild en gevraagd wat 1860 Munchen en Bayern hier mee te maken hebben.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed dat ze er effe bijzeggen dat de ArenA de thuisbasis van Ajax is. Ik kon het woord 'ArenA' al zo moeilijk thuisbrengen.
Ik heb niet zozeer twijfels bij Oleguer, ik heb meer twijfels bij Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zn twijfels heeft bij Oleguer?
Beste rechtsback van de Eredivisie, 160+ wedstrijden in Barcelona 1, een degelijke sterke Belgische verdediger met blessuregevoeligheid en speler van het jaar afgelopen seizoen.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer twijfels bij Oleguer, ik heb meer twijfels bij Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.
Wat ik heb gelezen en gezien van Oleguer is het imo niet de verdediger die Ajax zocht. Maar ja als ik hier boven lees dat Rijkaard in verband met Ajax wordt gebracht heeft die misschien Ajax wel getipt over Oleguer oid Toich blijf ik bij mn twijfels over hem. Ik hoop maar dat ie kan brengen waar ie voor gehaald is.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer twijfels bij Oleguer, ik heb meer twijfels bij Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |