quote:
Ik vind het wel grappig als ze in Bratislava aankomen en vragen waar het treinstation isquote:Op zondag 27 juli 2008 02:11 schreef slindenau het volgende:
Whehee, genoeg tieten in Eurotrip...wat een geweldige film.
die was leuk jaquote:Op zondag 27 juli 2008 02:11 schreef slindenau het volgende:
Whehee, genoeg tieten in Eurotrip...wat een geweldige film.
was zelfs in praag opgenomenquote:Op zondag 27 juli 2008 02:18 schreef slindenau het volgende:
Whehe, het leek wel alsof wij een Russisch accent hadden gekregen van de producers.
Toch jammer, altijd als er in Amerikaanse films iets Nederlands voorkomt...komt er geen Nederlands in voor
Bij Hostel praatte alle Nederlanders Duits. Alleen bij Alias hadden ze wel door hoe het moest.quote:Op zondag 27 juli 2008 02:18 schreef slindenau het volgende:
Whehe, het leek wel alsof wij een Russisch accent hadden gekregen van de producers.
Toch jammer, altijd als er in Amerikaanse films iets Nederlands voorkomt...komt er geen Nederlands in voor
quote:Op zondag 27 juli 2008 02:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig als ze in Bratislava aankomen en vragen waar het treinstation is
dat wist ik nietquote:Op zondag 27 juli 2008 02:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij Hostel praatte alle Nederlanders Duits. Alleen bij Alias hadden ze wel door hoe het moest.
Eurotrip blijft een geweldige film. Eerlijk gezegd leuker dan de American Pie films.
Ik zag overigens pas bij de derde keer dat die zanger van die band van Scotty Doesn't Know, Matt Damon was.
matt damonnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 27 juli 2008 02:36 schreef slindenau het volgende:
Ik zag het meteen, en IMDB bevestigde dit.
Sowieso, Matt Damon.
Matt Damon als metal/punk zanger^ oneindig
quote:Op zondag 27 juli 2008 02:36 schreef slindenau het volgende:
Ik zag het meteen, en IMDB bevestigde dit.
Sowieso, Matt Damon.
Matt Damon als metal/punk zanger^ oneindig
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 juli 2008 14:48 schreef reetveter het volgende:
En ik zie dat ik ook weer een outboxklachttopic kan openen
quote:
Goed topicquote:
Hilary Duffquote:Op zondag 27 juli 2008 15:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed topic![]()
Wie is dat trouwens in je avatar?
Oh jaquote:
Mag ik haar nummerquote:Op zondag 27 juli 2008 16:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh jaZe lijkt op die foto fokking veel op een meid die ik ken
Neequote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
NeeZoek je eigen lekkere Hillary look-a-like
http://www.hillarylookalike.com/quote:Op zondag 27 juli 2008 16:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
NeeZoek je eigen lekkere Hillary look-a-like
Nu je er toch bent, check ff m`n FoBo.quote:
Dat is wel de verkeerdequote:
Ja, jij zegt Hillaryquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, check ff m`n FoBo.
(puur vanwege je avatars )
Wat heeft ie gedaan danquote:
Zo in de banmeldtopic staat, schelden.quote:
Zulks een kwaliteit user bannenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo in de banmeldtopic staat, schelden.
Nee, die kankerposts van jou met je kutitalicquote:Op zondag 27 juli 2008 16:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De-triforce is hier van toepassing.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou, ga ik voortaan in bold postenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De-triforce is hier van toepassing.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik herinner me wel dat dat 1 of andere vage nerd was.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je loopt achter. Iemand was je al voor door schuin te gaan posten.
¡ʇuɐʇıɹɹı ƃɹǝ `ʇdıɹɔsdns uı pɾıʇ ǝlǝɥ uǝǝ ǝʇdʎʇ poƃ˙ʞɐɹds˙snplɐquote:Op zondag 27 juli 2008 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik herinner me wel dat dat 1 of andere vage nerd was.
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.quote:
hoiquote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.
Dit is te kut voor een stonede zondagmiddag. Wat doe je me aan bobby?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
¡ʇuɐʇıɹɹı ƃɹǝ `ʇdıɹɔsdns uı pɾıʇ ǝlǝɥ uǝǝ ǝʇdʎʇ poƃ˙ʞɐɹds˙snplɐ
ʇǝıu ǝı ʇɥɔoɯ ʇɐp ɹɐɐɯ `lɐ pɾıʇlɐ uɹnʇ‾ʇɥƃıɹ pǝǝp ʇɐpquote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.
Ik kijk elk uur in m`n pm hoor!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
hoi
Ik wil er ook bijhorenTrouwens, die pm van Ricko zie ik nu pas
Krijg je er zoveel dan?quote:
Van wie mocht ie dat nietquote:Op zondag 27 juli 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ʇǝıu ǝı ʇɥɔoɯ ʇɐp ɹɐɐɯ `lɐ pɾıʇlɐ uɹnʇ‾ʇɥƃıɹ pǝǝp ʇɐp
Ok, nu weer normaal.
Neequote:
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.
ah. Ach 1 voordeel, je kan niet doodgaan als je geen leven hebtquote:
Jawel hoor, ik ben laatst nog eens gedood in WoWquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
ah. Ach 1 voordeel, je kan niet doodgaan als je geen leven hebt
Dat was yvonne inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.
I rest my casequote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben laatst nog eens gedood in WoW
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat was yvonne inderdaadZe zei ook dat ik moest stoppen, maar daar ben ik tegenin gegaan. Nooit meer wat van gehoord
![]()
LESBIE ALERT TA TU TA TUquote:Op zondag 27 juli 2008 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
Hier heb ik laatst nog met een chick op lopen dansen
Wie?quote:
Bewijs?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jij, heb je in deel x zelf toegegeven
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:10 schreef slindenau het volgende:
Ben je homo?
Maar ja, je zei eerst ook dat je een meisje was, dus dat neem ik niet zo serieusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:12 schreef BobbyB het volgende:
Maar ja, je zei eerst ook dat je een meisje was, dus dat neem ik niet zo serieus
quote:
Misschien vanwege het hoge nerd gehalte en de fapplaatjes?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom komen er eigenlijk geen meiden in dit topic?
hebben die polo'squote:Op maandag 28 juli 2008 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, net mijn Gazprom polo besteld, het zal me benieuwen wanneer ik hem binnen krijg.
serieus of zit je me in de zeik te nemenquote:Op maandag 28 juli 2008 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, ik heb het zelf in elkaar gedraaid.
Owoke klinkt wel vetquote:Op maandag 28 juli 2008 01:24 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, ik ben echt doodserieus. Er zijn genoeg sites waar je zelf zoiets in elkaar kan draaien, dus dat is het probleem niet.
Affijn, nu de hamvraag. Waarom? Het begon allemaal in 2006, toen ik in Rusland op vakantie was. Al rondlopende daaro, kwam ik bij de universiteit van Moskou in gesprek met één of ander scoutingteam van Yuganskneftegaz. O.a. hadden die veel relatiegeschenken meegenomen, en ik heb daar dus een polo van gebietst.
Terug in Nederland heb ik dat ding gebruikt om in uit te gaan. Aangezien achterop de naam van het bedrijf (Юганскнефтегаз) staan + Nefteyugansk Russia leverde dat regelmatig een opening op voor een leuk gesprek met interessante personen. En dat bevalt stukken beter dan zelf actie moeten ondernemen met “wat zit ja haar leuk” of “mooie ogen ben je”, zodat ik die polo standaard tijdens het uitgaan aan trok.
Alleen is die nu wel een beetje verrot, dus heb ik zelf maar wat in elkaar geknutseld, met Gazprom als onderwerp deze keer. Tis gewoon een doodgewone aandachtstrekkende actie, samen met een bundeltje dollars + euro’s die ik dan mee heb.
Roman A. Kagalovski
Газпром
Москва Россия
Anders willen zijn dan de rest met hun Lacoste / Tommy Hilfiger polo’s, lange haren, en veel te hiptrendy optreden. Dan val je nog eens op.
Overigens wil ik medio 2009 proberen een stageplaats bij Gazprom te krijgen.
Zou het tractor verhaal niet werkenquote:Op maandag 28 juli 2008 01:42 schreef von_Preussen het volgende:
Maar vergeet niet, een interessant shirt is slechts een opening, je moet ook een interessant (lul)verhaal paraat hebben staan.
Who cares?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:13 schreef Sok41 het volgende:
Hoiiiiiiii
Ik ben de leukste kerel van Zuid-Beveland.
Het ligt onder Noord-Beveland en naast West-Beveland.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:23 schreef Juicyhil het volgende:
btw, waar ligt Zuid-Beveland? Ik ken alleen maar Zuid-Amsterdam, ligt dat in de buurt?
Doe es lief tegen Juicyhil.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:36 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jij, blijkbaar. Anders gaf je geen antwoord..
Kaffer, met je hoofd..
BobbyB, part of the FOK!-knokploeg.quote:
Altijdquote:
Tuurlijk!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:51 schreef Broekpaling het volgende:
Missed me?
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Doe ik eens netjes, kijk je me zo aan..
Ik ben daar tig keer geweest, weet nog precies de naam van het appartement. Brava Parkquote:
Hilary Duff?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
I'm a raver cant you see
Do you wanna rave or not with me
I wanna dance until the sun goes down
Dance until the world goes round and round
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
I'm a raver cant you see
Do you wanna rave or not with me
I wanna dance until the sun goes down
Dance until the world goes round and round
quote:
Als raver?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:37 schreef reetveter het volgende:
Link na youtube voor het nummer?
Wij condado, want we waren met teveel mensen en te laat om in ander app. te zittenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben daar tig keer geweest, weet nog precies de naam van het appartement. Brava Park
Nog 1 1/2 week en dan Budapest (Sziget)![]()
Als je haar laatst film War, Inc. hebt gezien, dan weet je dat ze overal toe in staat is.quote:
Dat word een extra krantenwijkje lopen jongen, je moet wel weg gaan he.quote:
ik werk al de hele vakantiequote:Op maandag 28 juli 2008 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat word een extra krantenwijkje lopen jongen, je moet wel weg gaan he.
Aaaaahquote:
.uǝoıdɹoɥɔs ǝ1ıǝb ǝıp ʇǝɯ uǝızǝb ɹǝ1ıɐɹʇ ǝp 1ǝʍ qǝɥ ¿uɐp ʇın 1ɐ ǝıssıquote:Op maandag 28 juli 2008 13:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je haar laatst film War, Inc. hebt gezien, dan weet je dat ze overal toe in staat is.
Hij is niet, maar ik heb wel alquote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
.uǝoıdɹoɥɔs ǝ1ıǝb ǝıp ʇǝɯ uǝızǝb ɹǝ1ıɐɹʇ ǝp 1ǝʍ qǝɥ ¿uɐp ʇın 1ɐ ǝıssı
quote:
Ga je nou ECHT serieus de hele tijd zo typen?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
.uǝoıdɹoɥɔs ǝ1ıǝb ǝıp ʇǝɯ uǝızǝb ɹǝ1ıɐɹʇ ǝp 1ǝʍ qǝɥ ¿uɐp ʇın 1ɐ ǝıssı
Wassiserergaan?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga je nou ECHT serieus de hele tijd zo typen?
˙uɐɐƃɯo ǝǝɯ lǝʍ ɹǝ uɐʞ lıɥʎɔınɾ ¿uɐp ƃɹǝ ʇɐp sıquote:Op maandag 28 juli 2008 14:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga je nou ECHT serieus de hele tijd zo typen?
Heheh, mensen zijn zo op hun pik getrapt.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
˙uɐɐƃɯo ǝǝɯ lǝʍ ɹǝ uɐʞ lıɥʎɔınɾ ¿uɐp ƃɹǝ ʇɐp sı
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:09 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, dat TS een zwakbegaafd kindje is weten we nu... maar waarom zou hij pas sinds vandaag in bold typen?
Denkt hij dat men hem nu niet meer negeert, wat tot dusverre wel het geval was op dit forum?
Denkt hij dat iedereen nu zo zit van "WHAHA VET HIJ POST IN BOLD11!!1!;d;d
;d
"?
Denkt hij dat hij ooit nog ontmaagd zal gaan worden, en wel door een niet-familielid?
Vragen, vragen, vragen mensen.
Nou, ik heb een zere nek van dat op de kop kijkenquote:
Tip van de dag: kantel je beeldscherm.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nou, ik heb een zere nek van dat op de kop kijken
Of leer op de kop lezen. Ik kan dat best wel goedquote:Op maandag 28 juli 2008 14:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tip van de dag: kantel je beeldscherm.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:24 schreef Juicyhil het volgende:
Woehoe! net een kaartje gekocht voor Fall Out Boy
* Juicyhil gaat z`n eyeliner bijwerken
Goed dat je het zegt, was het bijna vergeten.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
Gaat iedereen verdomme nu z'n eigen schrijfstijl introduceren?
* Ja, dit wordt de mijne.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
Gaat iedereen verdomme nu z'n eigen schrijfstijl introduceren?
quote:
* Ik ben niet terug als vast KLB-SC lid, ik kom alleen af en toe ff buurtenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]* ʎoqʞɔɐs 'ʇuǝq ƃnɹǝʇ ɹǝǝʍ ǝɾ ʇɐp ʞnǝl
* sǝɾɟıƃ sʇıɯ 'ɐɯıɹdquote:Op maandag 28 juli 2008 15:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
* Ik ben niet terug als vast KLB-SC lid, ik kom alleen af en toe ff buurten![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef Broekpaling het volgende:
BobbyB, Ik hou van je wat je ook schrijft, maar deze keer snap ik er echt de schurft niet van.
Wat er ook mag staan, ik geil ook op jou.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] * ¡uǝʌoqǝʇsɹǝpuo ɹɐɐɯ uǝǝllɐ dʎʇ ʞı
Ik typ dit alleen ondersteboven.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat er ook mag staan, ik geil ook op jou.
Kan je het echt niet lezen?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat er ook mag staan, ik geil ook op jou.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je het echt niet lezen?
#146: Leuk dat je terug bent, Sackboy
#149: Prima, mits gifjes
#152: Ik typ alleen maar ondersteboven! [ afbeelding ]
#154: De_Ananas is de stoerste user die er is
Nee, kan best zijn dat ik nog een beetje wazig ben van het wakker worden met dit weer.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je het echt niet lezen?
#146: Leuk dat je terug bent, Sackboy
#149: Prima, mits gifjes
#152: Ik typ alleen maar ondersteboven! [ afbeelding ]
Meer gifjes met tettenquote:
Krijg jiij nooit jeuk om een topic te openen?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Denk ook al, ik ben wel eens slaapdronken maar dit is wel heel erg.
Danny heeft mijn 'nieuw topic' knop gesloopt.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Krijg jiij nooit jeuk om een topic te openen?
Ik zou hem slaanquote:Op maandag 28 juli 2008 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Danny heeft mijn 'nieuw topic' knop gesloopt.
Ik hou van je.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
Ga weg met je bold, één mongool is al genoeg
Hahaha, kun je er niet mee omgaan?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
* Er zijn heus wel meer mongolen op dit forum dan alleen jij hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
* Er zijn heus wel meer mongolen op dit forum dan alleen jij hoor
tis de kloon van janetjequote:Op maandag 28 juli 2008 14:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heheh, mensen zijn zo op hun pik getrapt.
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef reetveter het volgende:
Is gewoon normaal typen niet stoer meer dan
Z'N! Z'N!quote:Op maandag 28 juli 2008 15:24 schreef Juicyhil het volgende:
Woehoe! net een kaartje gekocht voor Fall Out Boy
* Juicyhil gaat z`n eyeliner bijwerken
Iddquote:
M`n profiel zegt van wel, geloof ik.quote:
Is het echt?quote:
Komt er ook 1 achter.quote:
Yvonne is volgens mij een beetje preutsquote:Op maandag 28 juli 2008 19:44 schreef BobbyB het volgende:
Waarschijnlijk door de hele .rar discussie.
Grrrquote:
Heel soms gaat het ergens over maar dan word dat afgekapt door een stel memmen en dan is iedereen weer van slag, jeweets.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:09 schreef jitzzzze het volgende:
Na zoveel topics gaat het nog steeds nergens over
Maar die zijn ook al 2 pagina's niet meer voorbij gekomenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heel soms gaat het ergens over maar dan word dat afgekapt door een stel memmen en dan is iedereen weer van slag, jeweets.
Dan rent iedere FOK!ker rond in de kamer met de handen in de lucht zwaaiend. Gevolgd door wat enkele loze kreten like: TETTEUH MEMMEUHHH!!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heel soms gaat het ergens over maar dan word dat afgekapt door een stel memmen en dan is iedereen weer van slag, jeweets.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan rent iedere FOK!ker rond in de kamer met de handen in de lucht zwaaiend. Gevolgd door wat enkele loze kreten like: TETTEUH MEMMEUHHH!!
Ik moest lachen vanwege een mental imagequote:Op maandag 28 juli 2008 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan rent iedere FOK!ker rond in de kamer met de handen in de lucht zwaaiend. Gevolgd door wat enkele loze kreten like: TETTEUH MEMMEUHHH!!
Je zeg jezelf rondjes rennen?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik moest lachen vanwege een mental image
Whehehequote:Op maandag 28 juli 2008 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja
Kheb zo'n smiley op msn maar die kan ik niet vinden, de avatar van Lyzio.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja
Kheb zo'n smiley op msn maar die kan ik niet vinden, de avatar van Lyzio.
Mooi hoor, goed leesbaar ook. Doet me wel denken aan zo'n dreigbrief.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:50 schreef Sackboy het volgende:
Ik heB toch maaR een AndeRe TypstijL gEkozen. Wat vindeN jUllie eRvan?
Zeker wEten, eLfzeseNdertiG.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:51 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben een trendsetter, ik weet het.
Heb geen idee wie hem gemaakt heeft, maar hulde!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
LOL@jitzeee![]()
![]()
[..]
Mooi hoor, goed leesbaar ook. Doet me wel denken aan zo'n dreigbrief.
k vind hem echt geniaal.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb geen idee wie hem gemaakt heeft, maar hulde!Deze blijft nog wel eventjes bestaan
meng je bent gekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
(. Y .)quote:Op maandag 28 juli 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
Geen Tetten mEer In diT topic TegenwoOrd iG?
DanK u. Kan ik wEer faPpEn.quote:
Hoe kom jij daar aanquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zal maar zo beleefd zijn dan: welkom terug.
PKquote:
Zeg, ben jij niet die lutsert?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:17 schreef Juicyhil het volgende:
Mogguh allemaal
Wanneer ga je weer weg?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:14 schreef RickoKun het volgende:
HOI IEDEREEN IK BEN ER WEER!!!!!!!!!!!!!!111111111
Jij hebt toch nog nooit een topic geopend?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt toch een banaan in je oor?
Wazeggie?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt toch een banaan in je oor?
Ha ha.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog nooit een topic geopend?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we ophouden met vragen stellen?Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we ophouden met vragen stellen?Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nu maar hopen dat ie gaat bezuinigen op z'n internetkostenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Kanker man ik heb geen geld voor de komende 25 dagen ofzulksch....
De hele vakantie?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Kanker man ik heb geen geld voor de komende 25 dagen ofzulksch....
hahaquote:
gniffelquote:
quote:Dear friend,
We are a large trading company from china,an agent of all the well-known digital product factories,and facing to both wholesalers,retailsalers,and personal customer all over the world. We export all kinds of digital products and offer most competitive and reasonable price and high quality goods for our client ,so you can make a big profit.Please feel free to contact us if you have any questions or you find the articles you like.We will offer you best service.
About us: www.(vage afkorting).com
China
Bush? Bill Gatesquote:
Ja man, ik had vandaag werk gefixed maar daar kan ik pas mee beginnen 2 week voordat mn school begint.quote:
Misschien een beter betaalde baan nemen? Je kunt zo aan de slag.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja man, ik had vandaag werk gefixed maar daar kan ik pas mee beginnen 2 week voordat mn school begint.
Dat word dus 2 week voltijdstrainingEn dan mag ik meteen met school beginnen.
Daarvoor dus niks uit te geven, opzich wel want ik heb nu 80 euro. Maar ik verwacht deze donderdag een flip op de mat van 75 euro (een OM boete, 2de kans om te betalen dus). Als er daar staat dat ik ergens medio september uiterlijk moet wezen dan heb ik dus nog 80 euro te besteden, maar ik verwacht het niet!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Juicyhil ik heb gehoord dat je een kneus bent.
Ohja, ik heb net even een huurmoordenaar op je afgestuurd. Hij kan met een paar minuten arriveren bij jou.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Juicyhil ik heb gehoord dat je een kneus bent.
Sowwyquote:
Waar haal je die paar minuten vandaan? Lijkt mij wel cewl om iemand wat meer minuten te sturen!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ohja, ik heb net even een huurmoordenaar op je afgestuurd. Hij kan met een paar minuten arriveren bij jou.![]()
Hoiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar haal je die paar minuten vandaan? Lijkt mij wel cewl om iemand wat meer minuten te sturen!!!!!!
Profiteer ervan, straks met je eigen auto kun je je het niet veroorloven.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoisorry, Allah was niet thuis
![]()
Gisteren eerste rijles gehad. Auto sloeg 3 keer af. ik reed ergens 100 waar ik 60 mocht
en ik raakte bijna een paaltje. Verder ging het wel lekker
![]()
quote:
Ludeauquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
hhet is postmortem en geen porstmortum
het is vliegveld, en geen friet!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
hhet is friet en geen patat
hoe gaat het met nina ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
hhet is postmortem en geen porstmortum
Keb er gisteren nog geneuqt, 10tje niet duur.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe gaat het met nina ?
[ afbeelding ]
Ze zei laatst nog dat ze een schijthekel aan Polen had.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe gaat het met nina ?
[ afbeelding ]
Wie is datquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe gaat het met nina ?
[ afbeelding ]
Wie niet he...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze zei laatst nog dat ze een schijthekel aan Polen had.
En gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze zei laatst nog dat ze een schijthekel aan Polen had.
die dochter van ludoquote:
ONZ-ers hebben toch geen mod nodig?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:
trouwens wat doet die hier , moet die niet onz modden ?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.
Ik bedoel, die Zuidpool gaat nog wel, maar die verdomde Noordpool
Misschien rustig in ONZ.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
die dochter van ludo![]()
*Fap* ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe gaat het met nina ?
[ afbeelding ]
nee wtf ik had de subs al ga jij maar terug met B, n00b!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:30 schreef Juicyhil het volgende:
Yo RickoKun jij bokkop! Denk je nu zoe vanneuh: Bohhhhh laat ik maar met hoofdletters gaan schrijven?
Okquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
nee wtf ik had de subs al ga jij maar terug met B, n00b!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In den beginne had ik echter wel haubtlett0rs maar mocht niet van Biogarde anders kreeg ik een 'note' enzulksquote:
Biogardequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In den beginne had ik echter wel haubtlett0rs maar mocht niet van Biogarde anders kreeg ik een 'note' enzulks![]()
Hehhe, yeah riggghtt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef postmortum het volgende:
ik scrijf gewoon normaal stelletje eikels
Jij bent raar ouwequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef RickoKun het volgende:
nadoodum is egt n00b met spellingsfouten enzulks hé? Echt zo'n pfüfelhauptpreumfknöpfler!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben 4x met mijn hoofd onderaan de trap beland![]()
Fail.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben 4x met mijn hoofd onderaan de trap beland![]()
epic failquote:
dus eigenlijk drink je brouwmeester van de aldiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:27 schreef RickoKun het volgende:
WTF LOPEN JULLIE MIJ NOU AF TE ZEIKEN MAN!!!!!! Jullie zijn zelf epic fails mehn!!!!
Ik drink tenminste zo'n 7 halve liter baron bier per dag! (als ik het geld er voor heb= 2,80 )
Laat maar zitten, die snap jij toch nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:29 schreef RickoKun het volgende:
WEET JULLIE?! DONNIE DARKO KOMT AUF DIE BAUSE!!!!!!!!1111111einreichskanselier
Ja want wanneer je mod in ONZ is het verboden elders te komen natuurlijk. Waarom type je tegenwoordig eigenlijk voor een leesteken een spatie, drang naar aandacht ook?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
die dochter van ludo![]()
( . )( . )ik zo lijken net 2 tietjes hihiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:29 schreef GasTurbine het volgende:
---------- Voortaan schrijf ik met 10 streepjes voor mijn zinnen.
----------
Praat geen poep man!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:13 schreef Sok41 het volgende:
Hoiiiiiiii
Ik ben de leukste kerel van Zuid-Beveland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |