¡ʇuɐʇıɹɹı ƃɹǝ `ʇdıɹɔsdns uı pɾıʇ ǝlǝɥ uǝǝ ǝʇdʎʇ poƃ˙ʞɐɹds˙snplɐquote:Op zondag 27 juli 2008 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik herinner me wel dat dat 1 of andere vage nerd was.
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.quote:
hoiquote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.
Dit is te kut voor een stonede zondagmiddag. Wat doe je me aan bobby?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
¡ʇuɐʇıɹɹı ƃɹǝ `ʇdıɹɔsdns uı pɾıʇ ǝlǝɥ uǝǝ ǝʇdʎʇ poƃ˙ʞɐɹds˙snplɐ
ʇǝıu ǝı ʇɥɔoɯ ʇɐp ɹɐɐɯ `lɐ pɾıʇlɐ uɹnʇ‾ʇɥƃıɹ pǝǝp ʇɐpquote:Op zondag 27 juli 2008 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gezellie, nu nog iemand die altijd underlined gaat typen.
Ik kijk elk uur in m`n pm hoor!quote:Op zondag 27 juli 2008 16:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
hoi
Ik wil er ook bijhorenTrouwens, die pm van Ricko zie ik nu pas
Krijg je er zoveel dan?quote:
Van wie mocht ie dat nietquote:Op zondag 27 juli 2008 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ʇǝıu ǝı ʇɥɔoɯ ʇɐp ɹɐɐɯ `lɐ pɾıʇlɐ uɹnʇ‾ʇɥƃıɹ pǝǝp ʇɐp
Ok, nu weer normaal.
Neequote:
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.
ah. Ach 1 voordeel, je kan niet doodgaan als je geen leven hebtquote:
Jawel hoor, ik ben laatst nog eens gedood in WoWquote:Op zondag 27 juli 2008 16:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
ah. Ach 1 voordeel, je kan niet doodgaan als je geen leven hebt
Dat was yvonne inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof dat Yvonne er wat van zei, of een ander modje. Weet ik niet meer.
I rest my casequote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben laatst nog eens gedood in WoW
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat was yvonne inderdaadZe zei ook dat ik moest stoppen, maar daar ben ik tegenin gegaan. Nooit meer wat van gehoord
![]()
LESBIE ALERT TA TU TA TUquote:Op zondag 27 juli 2008 20:02 schreef Juicyhil het volgende:
Hier heb ik laatst nog met een chick op lopen dansen
Wie?quote:
Bewijs?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Jij, heb je in deel x zelf toegegeven
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:10 schreef slindenau het volgende:
Ben je homo?
Maar ja, je zei eerst ook dat je een meisje was, dus dat neem ik niet zo serieusquote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:12 schreef BobbyB het volgende:
Maar ja, je zei eerst ook dat je een meisje was, dus dat neem ik niet zo serieus
quote:
Misschien vanwege het hoge nerd gehalte en de fapplaatjes?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom komen er eigenlijk geen meiden in dit topic?
hebben die polo'squote:Op maandag 28 juli 2008 00:47 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, net mijn Gazprom polo besteld, het zal me benieuwen wanneer ik hem binnen krijg.
serieus of zit je me in de zeik te nemenquote:Op maandag 28 juli 2008 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, ik heb het zelf in elkaar gedraaid.
Owoke klinkt wel vetquote:Op maandag 28 juli 2008 01:24 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, ik ben echt doodserieus. Er zijn genoeg sites waar je zelf zoiets in elkaar kan draaien, dus dat is het probleem niet.
Affijn, nu de hamvraag. Waarom? Het begon allemaal in 2006, toen ik in Rusland op vakantie was. Al rondlopende daaro, kwam ik bij de universiteit van Moskou in gesprek met één of ander scoutingteam van Yuganskneftegaz. O.a. hadden die veel relatiegeschenken meegenomen, en ik heb daar dus een polo van gebietst.
Terug in Nederland heb ik dat ding gebruikt om in uit te gaan. Aangezien achterop de naam van het bedrijf (Юганскнефтегаз) staan + Nefteyugansk Russia leverde dat regelmatig een opening op voor een leuk gesprek met interessante personen. En dat bevalt stukken beter dan zelf actie moeten ondernemen met “wat zit ja haar leuk” of “mooie ogen ben je”, zodat ik die polo standaard tijdens het uitgaan aan trok.
Alleen is die nu wel een beetje verrot, dus heb ik zelf maar wat in elkaar geknutseld, met Gazprom als onderwerp deze keer. Tis gewoon een doodgewone aandachtstrekkende actie, samen met een bundeltje dollars + euro’s die ik dan mee heb.
Roman A. Kagalovski
Газпром
Москва Россия
Anders willen zijn dan de rest met hun Lacoste / Tommy Hilfiger polo’s, lange haren, en veel te hiptrendy optreden. Dan val je nog eens op.
Overigens wil ik medio 2009 proberen een stageplaats bij Gazprom te krijgen.
Zou het tractor verhaal niet werkenquote:Op maandag 28 juli 2008 01:42 schreef von_Preussen het volgende:
Maar vergeet niet, een interessant shirt is slechts een opening, je moet ook een interessant (lul)verhaal paraat hebben staan.
Who cares?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:13 schreef Sok41 het volgende:
Hoiiiiiiii
Ik ben de leukste kerel van Zuid-Beveland.
Het ligt onder Noord-Beveland en naast West-Beveland.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:23 schreef Juicyhil het volgende:
btw, waar ligt Zuid-Beveland? Ik ken alleen maar Zuid-Amsterdam, ligt dat in de buurt?
Doe es lief tegen Juicyhil.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:36 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jij, blijkbaar. Anders gaf je geen antwoord..
Kaffer, met je hoofd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |