Doe es lief tegen Juicyhil.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:36 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jij, blijkbaar. Anders gaf je geen antwoord..
Kaffer, met je hoofd..
BobbyB, part of the FOK!-knokploeg.quote:
Altijdquote:
Tuurlijk!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:51 schreef Broekpaling het volgende:
Missed me?
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Doe ik eens netjes, kijk je me zo aan..
Ik ben daar tig keer geweest, weet nog precies de naam van het appartement. Brava Parkquote:
Hilary Duff?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
I'm a raver cant you see
Do you wanna rave or not with me
I wanna dance until the sun goes down
Dance until the world goes round and round
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
I'm a raver cant you see
Do you wanna rave or not with me
I wanna dance until the sun goes down
Dance until the world goes round and round
quote:
Als raver?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:37 schreef reetveter het volgende:
Link na youtube voor het nummer?
Wij condado, want we waren met teveel mensen en te laat om in ander app. te zittenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben daar tig keer geweest, weet nog precies de naam van het appartement. Brava Park
Nog 1 1/2 week en dan Budapest (Sziget)![]()
Als je haar laatst film War, Inc. hebt gezien, dan weet je dat ze overal toe in staat is.quote:
Dat word een extra krantenwijkje lopen jongen, je moet wel weg gaan he.quote:
ik werk al de hele vakantiequote:Op maandag 28 juli 2008 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat word een extra krantenwijkje lopen jongen, je moet wel weg gaan he.
Aaaaahquote:
.uǝoıdɹoɥɔs ǝ1ıǝb ǝıp ʇǝɯ uǝızǝb ɹǝ1ıɐɹʇ ǝp 1ǝʍ qǝɥ ¿uɐp ʇın 1ɐ ǝıssıquote:Op maandag 28 juli 2008 13:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je haar laatst film War, Inc. hebt gezien, dan weet je dat ze overal toe in staat is.
Hij is niet, maar ik heb wel alquote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
.uǝoıdɹoɥɔs ǝ1ıǝb ǝıp ʇǝɯ uǝızǝb ɹǝ1ıɐɹʇ ǝp 1ǝʍ qǝɥ ¿uɐp ʇın 1ɐ ǝıssı
quote:
Ga je nou ECHT serieus de hele tijd zo typen?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
.uǝoıdɹoɥɔs ǝ1ıǝb ǝıp ʇǝɯ uǝızǝb ɹǝ1ıɐɹʇ ǝp 1ǝʍ qǝɥ ¿uɐp ʇın 1ɐ ǝıssı
Wassiserergaan?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga je nou ECHT serieus de hele tijd zo typen?
˙uɐɐƃɯo ǝǝɯ lǝʍ ɹǝ uɐʞ lıɥʎɔınɾ ¿uɐp ƃɹǝ ʇɐp sıquote:Op maandag 28 juli 2008 14:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga je nou ECHT serieus de hele tijd zo typen?
Heheh, mensen zijn zo op hun pik getrapt.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
˙uɐɐƃɯo ǝǝɯ lǝʍ ɹǝ uɐʞ lıɥʎɔınɾ ¿uɐp ƃɹǝ ʇɐp sı
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:09 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, dat TS een zwakbegaafd kindje is weten we nu... maar waarom zou hij pas sinds vandaag in bold typen?
Denkt hij dat men hem nu niet meer negeert, wat tot dusverre wel het geval was op dit forum?
Denkt hij dat iedereen nu zo zit van "WHAHA VET HIJ POST IN BOLD11!!1!;d;d
;d
"?
Denkt hij dat hij ooit nog ontmaagd zal gaan worden, en wel door een niet-familielid?
Vragen, vragen, vragen mensen.
Nou, ik heb een zere nek van dat op de kop kijkenquote:
Tip van de dag: kantel je beeldscherm.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nou, ik heb een zere nek van dat op de kop kijken
Of leer op de kop lezen. Ik kan dat best wel goedquote:Op maandag 28 juli 2008 14:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tip van de dag: kantel je beeldscherm.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:24 schreef Juicyhil het volgende:
Woehoe! net een kaartje gekocht voor Fall Out Boy
* Juicyhil gaat z`n eyeliner bijwerken
Goed dat je het zegt, was het bijna vergeten.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
Gaat iedereen verdomme nu z'n eigen schrijfstijl introduceren?
* Ja, dit wordt de mijne.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:26 schreef Broekpaling het volgende:
Gaat iedereen verdomme nu z'n eigen schrijfstijl introduceren?
quote:
* Ik ben niet terug als vast KLB-SC lid, ik kom alleen af en toe ff buurtenquote:Op maandag 28 juli 2008 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]* ʎoqʞɔɐs 'ʇuǝq ƃnɹǝʇ ɹǝǝʍ ǝɾ ʇɐp ʞnǝl
* sǝɾɟıƃ sʇıɯ 'ɐɯıɹdquote:Op maandag 28 juli 2008 15:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
* Ik ben niet terug als vast KLB-SC lid, ik kom alleen af en toe ff buurten![]()
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:40 schreef Broekpaling het volgende:
BobbyB, Ik hou van je wat je ook schrijft, maar deze keer snap ik er echt de schurft niet van.
Wat er ook mag staan, ik geil ook op jou.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] * ¡uǝʌoqǝʇsɹǝpuo ɹɐɐɯ uǝǝllɐ dʎʇ ʞı
Ik typ dit alleen ondersteboven.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat er ook mag staan, ik geil ook op jou.
Kan je het echt niet lezen?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat er ook mag staan, ik geil ook op jou.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je het echt niet lezen?
#146: Leuk dat je terug bent, Sackboy
#149: Prima, mits gifjes
#152: Ik typ alleen maar ondersteboven! [ afbeelding ]
#154: De_Ananas is de stoerste user die er is
Nee, kan best zijn dat ik nog een beetje wazig ben van het wakker worden met dit weer.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je het echt niet lezen?
#146: Leuk dat je terug bent, Sackboy
#149: Prima, mits gifjes
#152: Ik typ alleen maar ondersteboven! [ afbeelding ]
Meer gifjes met tettenquote:
Krijg jiij nooit jeuk om een topic te openen?quote:Op maandag 28 juli 2008 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Denk ook al, ik ben wel eens slaapdronken maar dit is wel heel erg.
Danny heeft mijn 'nieuw topic' knop gesloopt.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Krijg jiij nooit jeuk om een topic te openen?
Ik zou hem slaanquote:Op maandag 28 juli 2008 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Danny heeft mijn 'nieuw topic' knop gesloopt.
Ik hou van je.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
Ga weg met je bold, één mongool is al genoeg
Hahaha, kun je er niet mee omgaan?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
* Er zijn heus wel meer mongolen op dit forum dan alleen jij hoorquote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
* Er zijn heus wel meer mongolen op dit forum dan alleen jij hoor
tis de kloon van janetjequote:Op maandag 28 juli 2008 14:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heheh, mensen zijn zo op hun pik getrapt.
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef reetveter het volgende:
Is gewoon normaal typen niet stoer meer dan
Z'N! Z'N!quote:Op maandag 28 juli 2008 15:24 schreef Juicyhil het volgende:
Woehoe! net een kaartje gekocht voor Fall Out Boy
* Juicyhil gaat z`n eyeliner bijwerken
Iddquote:
M`n profiel zegt van wel, geloof ik.quote:
Is het echt?quote:
Komt er ook 1 achter.quote:
Yvonne is volgens mij een beetje preutsquote:Op maandag 28 juli 2008 19:44 schreef BobbyB het volgende:
Waarschijnlijk door de hele .rar discussie.
Grrrquote:
Heel soms gaat het ergens over maar dan word dat afgekapt door een stel memmen en dan is iedereen weer van slag, jeweets.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:09 schreef jitzzzze het volgende:
Na zoveel topics gaat het nog steeds nergens over
Maar die zijn ook al 2 pagina's niet meer voorbij gekomenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heel soms gaat het ergens over maar dan word dat afgekapt door een stel memmen en dan is iedereen weer van slag, jeweets.
Dan rent iedere FOK!ker rond in de kamer met de handen in de lucht zwaaiend. Gevolgd door wat enkele loze kreten like: TETTEUH MEMMEUHHH!!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heel soms gaat het ergens over maar dan word dat afgekapt door een stel memmen en dan is iedereen weer van slag, jeweets.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan rent iedere FOK!ker rond in de kamer met de handen in de lucht zwaaiend. Gevolgd door wat enkele loze kreten like: TETTEUH MEMMEUHHH!!
Ik moest lachen vanwege een mental imagequote:Op maandag 28 juli 2008 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan rent iedere FOK!ker rond in de kamer met de handen in de lucht zwaaiend. Gevolgd door wat enkele loze kreten like: TETTEUH MEMMEUHHH!!
Je zeg jezelf rondjes rennen?quote:Op maandag 28 juli 2008 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik moest lachen vanwege een mental image
Whehehequote:Op maandag 28 juli 2008 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja
Kheb zo'n smiley op msn maar die kan ik niet vinden, de avatar van Lyzio.
quote:Op maandag 28 juli 2008 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja
Kheb zo'n smiley op msn maar die kan ik niet vinden, de avatar van Lyzio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |