serieus of zit je me in de zeik te nemenquote:Op maandag 28 juli 2008 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, ik heb het zelf in elkaar gedraaid.
Owoke klinkt wel vetquote:Op maandag 28 juli 2008 01:24 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, ik ben echt doodserieus. Er zijn genoeg sites waar je zelf zoiets in elkaar kan draaien, dus dat is het probleem niet.
Affijn, nu de hamvraag. Waarom? Het begon allemaal in 2006, toen ik in Rusland op vakantie was. Al rondlopende daaro, kwam ik bij de universiteit van Moskou in gesprek met één of ander scoutingteam van Yuganskneftegaz. O.a. hadden die veel relatiegeschenken meegenomen, en ik heb daar dus een polo van gebietst.
Terug in Nederland heb ik dat ding gebruikt om in uit te gaan. Aangezien achterop de naam van het bedrijf (Юганскнефтегаз) staan + Nefteyugansk Russia leverde dat regelmatig een opening op voor een leuk gesprek met interessante personen. En dat bevalt stukken beter dan zelf actie moeten ondernemen met “wat zit ja haar leuk” of “mooie ogen ben je”, zodat ik die polo standaard tijdens het uitgaan aan trok.
Alleen is die nu wel een beetje verrot, dus heb ik zelf maar wat in elkaar geknutseld, met Gazprom als onderwerp deze keer. Tis gewoon een doodgewone aandachtstrekkende actie, samen met een bundeltje dollars + euro’s die ik dan mee heb.
Roman A. Kagalovski
Газпром
Москва Россия
Anders willen zijn dan de rest met hun Lacoste / Tommy Hilfiger polo’s, lange haren, en veel te hiptrendy optreden. Dan val je nog eens op.
Overigens wil ik medio 2009 proberen een stageplaats bij Gazprom te krijgen.
Zou het tractor verhaal niet werkenquote:Op maandag 28 juli 2008 01:42 schreef von_Preussen het volgende:
Maar vergeet niet, een interessant shirt is slechts een opening, je moet ook een interessant (lul)verhaal paraat hebben staan.
Who cares?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:13 schreef Sok41 het volgende:
Hoiiiiiiii
Ik ben de leukste kerel van Zuid-Beveland.
Het ligt onder Noord-Beveland en naast West-Beveland.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:23 schreef Juicyhil het volgende:
btw, waar ligt Zuid-Beveland? Ik ken alleen maar Zuid-Amsterdam, ligt dat in de buurt?
Doe es lief tegen Juicyhil.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:36 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jij, blijkbaar. Anders gaf je geen antwoord..
Kaffer, met je hoofd..
BobbyB, part of the FOK!-knokploeg.quote:
Altijdquote:
Tuurlijk!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:51 schreef Broekpaling het volgende:
Missed me?
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:53 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Doe ik eens netjes, kijk je me zo aan..
Ik ben daar tig keer geweest, weet nog precies de naam van het appartement. Brava Parkquote:
Hilary Duff?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
I'm a raver cant you see
Do you wanna rave or not with me
I wanna dance until the sun goes down
Dance until the world goes round and round
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
I'm a raver cant you see
Do you wanna rave or not with me
I wanna dance until the sun goes down
Dance until the world goes round and round
quote:
Als raver?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 13:37 schreef reetveter het volgende:
Link na youtube voor het nummer?
Wij condado, want we waren met teveel mensen en te laat om in ander app. te zittenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben daar tig keer geweest, weet nog precies de naam van het appartement. Brava Park
Nog 1 1/2 week en dan Budapest (Sziget)![]()
Als je haar laatst film War, Inc. hebt gezien, dan weet je dat ze overal toe in staat is.quote:
Dat word een extra krantenwijkje lopen jongen, je moet wel weg gaan he.quote:
ik werk al de hele vakantiequote:Op maandag 28 juli 2008 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat word een extra krantenwijkje lopen jongen, je moet wel weg gaan he.
Aaaaahquote:
.uǝoıdɹoɥɔs ǝ1ıǝb ǝıp ʇǝɯ uǝızǝb ɹǝ1ıɐɹʇ ǝp 1ǝʍ qǝɥ ¿uɐp ʇın 1ɐ ǝıssıquote:Op maandag 28 juli 2008 13:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je haar laatst film War, Inc. hebt gezien, dan weet je dat ze overal toe in staat is.
Hij is niet, maar ik heb wel alquote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
.uǝoıdɹoɥɔs ǝ1ıǝb ǝıp ʇǝɯ uǝızǝb ɹǝ1ıɐɹʇ ǝp 1ǝʍ qǝɥ ¿uɐp ʇın 1ɐ ǝıssı
quote:
Ga je nou ECHT serieus de hele tijd zo typen?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
.uǝoıdɹoɥɔs ǝ1ıǝb ǝıp ʇǝɯ uǝızǝb ɹǝ1ıɐɹʇ ǝp 1ǝʍ qǝɥ ¿uɐp ʇın 1ɐ ǝıssı
Wassiserergaan?quote:Op maandag 28 juli 2008 14:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga je nou ECHT serieus de hele tijd zo typen?
˙uɐɐƃɯo ǝǝɯ lǝʍ ɹǝ uɐʞ lıɥʎɔınɾ ¿uɐp ƃɹǝ ʇɐp sıquote:Op maandag 28 juli 2008 14:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga je nou ECHT serieus de hele tijd zo typen?
Heheh, mensen zijn zo op hun pik getrapt.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
˙uɐɐƃɯo ǝǝɯ lǝʍ ɹǝ uɐʞ lıɥʎɔınɾ ¿uɐp ƃɹǝ ʇɐp sı
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:09 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, dat TS een zwakbegaafd kindje is weten we nu... maar waarom zou hij pas sinds vandaag in bold typen?
Denkt hij dat men hem nu niet meer negeert, wat tot dusverre wel het geval was op dit forum?
Denkt hij dat iedereen nu zo zit van "WHAHA VET HIJ POST IN BOLD11!!1!;d;d
;d
"?
Denkt hij dat hij ooit nog ontmaagd zal gaan worden, en wel door een niet-familielid?
Vragen, vragen, vragen mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |