Moet je maar een echte baan zoeken i.p.v. de vakkenvullert uit te hangen in de plaatselijke super.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:45 schreef padlarf het volgende:
"Even pesten..."
"Waar hebben jullie "produkt" verstopt?"
Of als je met een pallet bier door de winkel loopt:
"Zo, jij hebt dorst!"
Noem eens een bijbaantje dat meer betaalt dan, dan ga ik dat wel doenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Moet je maar een echte baan zoeken i.p.v. de vakkenvullert uit te hangen in de plaatselijke super.
Krantenwijkquote:Op maandag 28 juli 2008 13:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Noem eens een bijbaantje dat meer betaalt dan, dan ga ik dat wel doen
ik zei wel eens bij de kapper: "nee, ik kan het toch niet ruilen"quote:Op maandag 28 juli 2008 13:04 schreef Juicyhil het volgende:
" Wilt U het bonnetje erbij ? "
Maar jij bent voor Feyenoord, dus jij zal wel vaker dezelfde grapjes moeten aanhorenquote:Op maandag 28 juli 2008 14:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zei wel eens bij de kapper: "nee, ik kan het toch niet ruilen"
Ik word nieuwsgierig nu, erg: tvp!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:09 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, dat TS een zwakbegaafd kindje is weten we nu... maar waarom zou hij pas sinds vandaag in bold typen?
Denkt hij dat men hem nu niet meer negeert, wat tot dusverre wel het geval was op dit forum?
Denkt hij dat iedereen nu zo zit van "WHAHA VET HIJ POST IN BOLD11!!1!;d;d
;d
"?
Denkt hij dat hij ooit nog ontmaagd zal gaan worden, en wel door een niet-familielid?
Vragen, vragen, vragen mensen.
Wat ben jij een cynisch, agressief en gemeen persoon zegquote:Op maandag 28 juli 2008 14:09 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, dat TS een zwakbegaafd kindje is weten we nu... maar waarom zou hij pas sinds vandaag in bold typen?
Denkt hij dat men hem nu niet meer negeert, wat tot dusverre wel het geval was op dit forum?
;d
"?
Denkt hij dat hij ooit nog ontmaagd zal gaan worden, en wel door een niet-familielid?
Anders ik wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:10 schreef de_bosdingo het volgende:
[..]
Ik word nieuwsgierig nu, erg: tvp!
/ignore Beauregardquote:Op maandag 28 juli 2008 14:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Ik wacht met smart op TS die antwoord gaat geven op mijn vragen van hoge significantie.
In geen honderd jaar ga ik om 4 uur opstaan, om te werken.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Krantenwijk
Ik had er 3 elke ochtend, stond om half 4 op. En had 700 euro in de maand.
˙ɯo ʞnɹp ɹǝ ǝɾ ʇʞɐɐɯ ɾıɾ ʇuɐʍ 'ʇɔǝɟɟǝ ʇǝɥ ʇɟǝǝɥ ɹɐɐqʞɾılqquote:Op maandag 28 juli 2008 14:09 schreef Beauregard het volgende:
;d
"?
Jij moet inmiddels toch wel weten dat er weinig is waar ik me niet druk om kan maken? Heerlijk vind ik dat!quote:Op maandag 28 juli 2008 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
˙ɯo ʞnɹp ɹǝ ǝɾ ʇʞɐɐɯ ɾıɾ ʇuɐʍ 'ʇɔǝɟɟǝ ʇǝɥ ʇɟǝǝɥ ɹɐɐqʞɾılq
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:19 schreef Beauregard het volgende:
[..]
/post picture JuicyHill
[ afbeelding ]
Kom, waar blijven die antwoorden? Laf onderkruipsel.
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:20 schreef BobbyB het volgende:
Beauregard is gewoon een verzuurde zeikstraal. Voor hem zou je klaagbaak om kunnen dopen tot jankforum.
Tja, da's waarquote:Op maandag 28 juli 2008 14:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jij moet inmiddels toch wel weten dat er weinig is waar ik me niet druk om kan maken? Heerlijk vind ik dat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |