Mooi hoor, goed leesbaar ook. Doet me wel denken aan zo'n dreigbrief.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:50 schreef Sackboy het volgende:
Ik heB toch maaR een AndeRe TypstijL gEkozen. Wat vindeN jUllie eRvan?
Zeker wEten, eLfzeseNdertiG.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:51 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik ben een trendsetter, ik weet het.
Heb geen idee wie hem gemaakt heeft, maar hulde!quote:Op maandag 28 juli 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
LOL@jitzeee![]()
![]()
[..]
Mooi hoor, goed leesbaar ook. Doet me wel denken aan zo'n dreigbrief.
k vind hem echt geniaal.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb geen idee wie hem gemaakt heeft, maar hulde!Deze blijft nog wel eventjes bestaan
meng je bent gekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
(. Y .)quote:Op maandag 28 juli 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
Geen Tetten mEer In diT topic TegenwoOrd iG?
DanK u. Kan ik wEer faPpEn.quote:
Hoe kom jij daar aanquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zal maar zo beleefd zijn dan: welkom terug.
PKquote:
Zeg, ben jij niet die lutsert?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:17 schreef Juicyhil het volgende:
Mogguh allemaal
Wanneer ga je weer weg?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:14 schreef RickoKun het volgende:
HOI IEDEREEN IK BEN ER WEER!!!!!!!!!!!!!!111111111
Jij hebt toch nog nooit een topic geopend?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt toch een banaan in je oor?
Wazeggie?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt toch een banaan in je oor?
Ha ha.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog nooit een topic geopend?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we ophouden met vragen stellen?Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we ophouden met vragen stellen?Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nu maar hopen dat ie gaat bezuinigen op z'n internetkostenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Kanker man ik heb geen geld voor de komende 25 dagen ofzulksch....
De hele vakantie?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Kanker man ik heb geen geld voor de komende 25 dagen ofzulksch....
hahaquote:
gniffelquote:
quote:Dear friend,
We are a large trading company from china,an agent of all the well-known digital product factories,and facing to both wholesalers,retailsalers,and personal customer all over the world. We export all kinds of digital products and offer most competitive and reasonable price and high quality goods for our client ,so you can make a big profit.Please feel free to contact us if you have any questions or you find the articles you like.We will offer you best service.
About us: www.(vage afkorting).com
China
Bush? Bill Gatesquote:
Ja man, ik had vandaag werk gefixed maar daar kan ik pas mee beginnen 2 week voordat mn school begint.quote:
Misschien een beter betaalde baan nemen? Je kunt zo aan de slag.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja man, ik had vandaag werk gefixed maar daar kan ik pas mee beginnen 2 week voordat mn school begint.
Dat word dus 2 week voltijdstrainingEn dan mag ik meteen met school beginnen.
Daarvoor dus niks uit te geven, opzich wel want ik heb nu 80 euro. Maar ik verwacht deze donderdag een flip op de mat van 75 euro (een OM boete, 2de kans om te betalen dus). Als er daar staat dat ik ergens medio september uiterlijk moet wezen dan heb ik dus nog 80 euro te besteden, maar ik verwacht het niet!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Juicyhil ik heb gehoord dat je een kneus bent.
Ohja, ik heb net even een huurmoordenaar op je afgestuurd. Hij kan met een paar minuten arriveren bij jou.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Juicyhil ik heb gehoord dat je een kneus bent.
Sowwyquote:
Waar haal je die paar minuten vandaan? Lijkt mij wel cewl om iemand wat meer minuten te sturen!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ohja, ik heb net even een huurmoordenaar op je afgestuurd. Hij kan met een paar minuten arriveren bij jou.![]()
Hoiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar haal je die paar minuten vandaan? Lijkt mij wel cewl om iemand wat meer minuten te sturen!!!!!!
Profiteer ervan, straks met je eigen auto kun je je het niet veroorloven.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoisorry, Allah was niet thuis
![]()
Gisteren eerste rijles gehad. Auto sloeg 3 keer af. ik reed ergens 100 waar ik 60 mocht
en ik raakte bijna een paaltje. Verder ging het wel lekker
![]()
quote:
Ludeauquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
hhet is postmortem en geen porstmortum
het is vliegveld, en geen friet!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
hhet is friet en geen patat
hoe gaat het met nina ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:11 schreef LudoSanders het volgende:
hhet is postmortem en geen porstmortum
Keb er gisteren nog geneuqt, 10tje niet duur.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe gaat het met nina ?
[ afbeelding ]
Ze zei laatst nog dat ze een schijthekel aan Polen had.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe gaat het met nina ?
[ afbeelding ]
Wie is datquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe gaat het met nina ?
[ afbeelding ]
Wie niet he...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze zei laatst nog dat ze een schijthekel aan Polen had.
En gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze zei laatst nog dat ze een schijthekel aan Polen had.
die dochter van ludoquote:
ONZ-ers hebben toch geen mod nodig?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:
trouwens wat doet die hier , moet die niet onz modden ?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.
Ik bedoel, die Zuidpool gaat nog wel, maar die verdomde Noordpool
Misschien rustig in ONZ.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
die dochter van ludo![]()
*Fap* ?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe gaat het met nina ?
[ afbeelding ]
nee wtf ik had de subs al ga jij maar terug met B, n00b!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:30 schreef Juicyhil het volgende:
Yo RickoKun jij bokkop! Denk je nu zoe vanneuh: Bohhhhh laat ik maar met hoofdletters gaan schrijven?
Okquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
nee wtf ik had de subs al ga jij maar terug met B, n00b!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In den beginne had ik echter wel haubtlett0rs maar mocht niet van Biogarde anders kreeg ik een 'note' enzulksquote:
Biogardequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In den beginne had ik echter wel haubtlett0rs maar mocht niet van Biogarde anders kreeg ik een 'note' enzulks![]()
Hehhe, yeah riggghtt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef postmortum het volgende:
ik scrijf gewoon normaal stelletje eikels
Jij bent raar ouwequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef RickoKun het volgende:
nadoodum is egt n00b met spellingsfouten enzulks hé? Echt zo'n pfüfelhauptpreumfknöpfler!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben 4x met mijn hoofd onderaan de trap beland![]()
Fail.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben 4x met mijn hoofd onderaan de trap beland![]()
epic failquote:
dus eigenlijk drink je brouwmeester van de aldiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:27 schreef RickoKun het volgende:
WTF LOPEN JULLIE MIJ NOU AF TE ZEIKEN MAN!!!!!! Jullie zijn zelf epic fails mehn!!!!
Ik drink tenminste zo'n 7 halve liter baron bier per dag! (als ik het geld er voor heb= 2,80 )
Laat maar zitten, die snap jij toch nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:29 schreef RickoKun het volgende:
WEET JULLIE?! DONNIE DARKO KOMT AUF DIE BAUSE!!!!!!!!1111111einreichskanselier
Ja want wanneer je mod in ONZ is het verboden elders te komen natuurlijk. Waarom type je tegenwoordig eigenlijk voor een leesteken een spatie, drang naar aandacht ook?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
die dochter van ludo![]()
( . )( . )ik zo lijken net 2 tietjes hihiquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:29 schreef GasTurbine het volgende:
---------- Voortaan schrijf ik met 10 streepjes voor mijn zinnen.
----------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |