Zeg, ben jij niet die lutsert?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:17 schreef Juicyhil het volgende:
Mogguh allemaal
Wanneer ga je weer weg?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:14 schreef RickoKun het volgende:
HOI IEDEREEN IK BEN ER WEER!!!!!!!!!!!!!!111111111
Jij hebt toch nog nooit een topic geopend?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt toch een banaan in je oor?
Wazeggie?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt toch een banaan in je oor?
Ha ha.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog nooit een topic geopend?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we ophouden met vragen stellen?Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:10 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we ophouden met vragen stellen?Nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nu maar hopen dat ie gaat bezuinigen op z'n internetkostenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Kanker man ik heb geen geld voor de komende 25 dagen ofzulksch....
De hele vakantie?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:35 schreef RickoKun het volgende:
Kanker man ik heb geen geld voor de komende 25 dagen ofzulksch....
hahaquote:
gniffelquote:
quote:Dear friend,
We are a large trading company from china,an agent of all the well-known digital product factories,and facing to both wholesalers,retailsalers,and personal customer all over the world. We export all kinds of digital products and offer most competitive and reasonable price and high quality goods for our client ,so you can make a big profit.Please feel free to contact us if you have any questions or you find the articles you like.We will offer you best service.
About us: www.(vage afkorting).com
China
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |