Bij deze.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
Behoefte om met Huub te praten of over Huub, open maar een nieuw topic.
Dit gezeik gaat hier niet verder.
Looser!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kut, dan moet die van mij dicht
Onbegrijpelijk? Dat gezuig word ik kotsmisselijk van. Je zegt hoge bomen vangen veel wind. Da's ook bullshit als je bedenkt dat steeds dezelfde mensen het proberen te laten stormen. Schijtziek wordt ik van dat achterlijke gepost met leugens en insinuaties. Maar als dat de trent is betekend dit dan ook dat we insinuaties mogen doen betreffende andere users?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Looser!
Ik wil trouwens even duidelijk maken dat ik persoonlijk niet echt iets tegen Huub heb.![]()
Dit is FOK! en hoge bomen vangen veel wind.
Enjoy it, while it lasts.
Onbegrijpelijk dat een aantal users uit hun panty schieten terwijl Heilige Huub het gewoon van zich afschudt.
Nogmaals, neem een voorbeeld aan Huub, voor hem is het 'water under the bridge'.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:38 schreef akveor het volgende:
Onbegrijpelijk? Dat gezuig word ik kotsmisselijk van. Je zegt hoge bomen vangen veel wind. Da's ook bullshit als je bedenkt dat steeds dezelfde mensen het proberen te laten stormen. Schijtziek wordt ik van dat achterlijke gepost met leugens en insinuaties.
Ik las duidelijke irritaties bij zowel Eric en Huub. Ze gaan zelfs weg. Ik vind dat mensen hier op Fok best wel een beetje trots mogen zijn dat Huub en Eric bij ons komen posten. Blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd en lijkt elke gelegenheid aangegrepen te worden door een aantal posters hun antipathie te uiten. Kritisch hoort het te zijn. Maar keer op keer worden hij en mensen met symphatie voor Huub geschoffeerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:41 schreef APK het volgende:
[..]
Nogmaals, neem een voorbeeld aan Huub, voor hem is het 'water under the bridge'.
Denk aan je hart.
Ik had regelmatig wél wat tegen 'm. Vond het regelmatig een agressief kutkaboutertje, maar gun hem verder irl ook het allerbeste. En verder, inderdaad, hoge bomen en zo.......quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Looser!
Ik wil trouwens even duidelijk maken dat ik persoonlijk niet echt iets tegen Huub heb.![]()
Dit is FOK! en hoge bomen vangen veel wind.
En weer probeer je het mij in mijn schoenen te schuiven. Wat de taktiek van een groepje users hier blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:44 schreef Suikeroom het volgende:
akveor je verpest et voor iedereen hou is op met je gezeik.. neem een voorbeeld aan Jaap Stam..
en toch geef ik je altijd uitgebreide antwoorden op je uitgebreide vragen. Is dat dan allemaal water naar de zee dragen ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:54 schreef akveor het volgende:
[..]
En weer probeer je het mij in mijn schoenen te schuiven. Wat de taktiek van een groepje users hier blijkt te zijn.
Je bent zelf een van de grootste zuigers... asjeblieft zeg.
En daarna komen ze weer terug.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
Ik las duidelijke irritaties bij zowel Eric en Huub. Ze gaan zelfs weg.
En openen een topic, die dan weer gesloten wordtquote:
Een beetje vaseline doet wonderenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik zit nog steeds een beetje vast op dat pistool,
voel geen enkele dreiging daardoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:04 schreef Frasier het volgende:
Huub, hoe zit 't met al die bedreigingen die Natasia aan jouw adres heeft gedaan tijdens De Gouden Kooi? Zoals die zogenaamde duistere vriendjes van haar die jou even in elkaar zouden gaan trappen![]()
![]()
Vroeger had je zo'n reclame van boter ofzo van 2 vijanden die bij elkaar werden gebracht. Misschien is dat wat voor jullie.quote:
je hebt speciale verhuisbedrijven die dat doen, door trappengaten heen, door ramen heen etc etcquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:09 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub,wat ik me serieus afvraag is ..Jullie gaan boven de salon wonen.Hoe kan daar ooit een vleugel naar boven worden gebracht?
Voller en Rijkaard, stond toen in de Telegraaf geloof ik. Zie je 't voor je, Huub en Natasia die samen gezellig een ontbijtje doenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Vroeger had je zo'n reclame van boter ofzo van 2 vijanden die bij elkaar werden gebracht. Misschien is dat wat voor jullie.
Met Rijkaard en Rudy Voller.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
Vroeger had je zo'n reclame van boter ofzo van 2 vijanden die bij elkaar werden gebracht. Misschien is dat wat voor jullie.
Die ja, geweldige reclame was datquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voller en Rijkaard, stond toen in de Telegraaf geloof ik. Zie je 't voor je, Huub en Natasia die samen gezellig een ontbijtje doen
ik zag haar toen bij Jensen in het rookhok (onze productie dacht ook niet dat we haar daar zouden tegenkomen) ik zei nog heel naief en blij He natas jij hier? hoe gaat het met je...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voller en Rijkaard, stond toen in de Telegraaf geloof ik. Zie je 't voor je, Huub en Natasia die samen gezellig een ontbijtje doen
Ik vrees dat ze er geen kuipje meer door verkopen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:11 schreef Frasier het volgende:
Kunnen zij echt niet spel en realiteit scheiden?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:14 schreef Huubdgk het volgende:
mevrouw negeerde mij straal en haar vriendje kwam mij toen bedreigen, ik kon alleen maar lachendie twee uitlachen wel te verstaan
soms wel soms niet, zaten daar de laatste keer samen met Rene Froger te wachten, het duurde heel lang voordat we aan de beurt waren...zaten wij met zijn vieren op de bank......stond er op de autoque Rene Froger is weg... ik bedoel jezus christus je laat Rene Froger toch niet anderhalf uur wachten?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:15 schreef rene90 het volgende:
Jensen was ook prachtig met de DGK-bewoners altijd.
Ze trok het geloof ik persoonlijk aan dat haar kinderen steeds bij het spel betrokken werdenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:16 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen zij echt niet spel en realiteit scheiden?
Jammer, ik was Natasia-fan.
Praatjes vullen geen gaatjes blijkt maar weer, en meer dan erom lachen kun je inderdaad niet doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik zag haar toen bij Jensen in het rookhok (onze productie dacht ook niet dat we haar daar zouden tegenkomen) ik zei nog heel naief en blij He natas jij hier? hoe gaat het met je...
mevrouw negeerde mij straal en haar vriendje kwam mij toen bedreigen, ik kon alleen maar lachendie twee uitlachen wel te verstaan
Toen ze een keer terug kwam in het huis, en Lieke een klap vol in het gezicht gaf, was toch al wel duidelijk dat ze griezelig is? Ze deed toen al niet meer mee aan het spel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:14 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik zag haar toen bij Jensen in het rookhok (onze productie dacht ook niet dat we haar daar zouden tegenkomen) ik zei nog heel naief en blij He natas jij hier? hoe gaat het met je...
linda de mol was ook de officiele presentatrice van de Gouden Kooi toch? zij deed de kickoff tenminste,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:18 schreef spapaars het volgende:
Huub.
Geruchten gaan dat, Wendy van Dijk het programma CBL gaat presenteren.
Weet jij iets hierover te vertellen?
Terecht overigens.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze trok het geloof ik persoonlijk aan dat haar kinderen steeds bij het spel betrokken werden
Ja, terwijl ze zelf een veel frissere moraal er op nahield. "Ik mag m'n kindjes niet zien en wat doet God? Opa overleden."quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze trok het geloof ik persoonlijk aan dat haar kinderen steeds bij het spel betrokken werden
Wendy van Dijk is sexyquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:18 schreef spapaars het volgende:
Huub.
Geruchten gaan dat, Wendy van Dijk het programma CBL gaat presenteren.
Weet jij iets hierover te vertellen?
Tja dat is wel erg slecht inderdaad, maar ik doelde op wat wij zagen op de buisquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:18 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
soms wel soms niet, zaten daar de laatste keer samen met Rene Froger te wachten, het duurde heel lang voordat we aan de beurt waren...zaten wij met zijn vieren op de bank......stond er op de autoque Rene Froger is weg... ik bedoel jezus christus je laat Rene Froger toch niet anderhalf uur wachten?
dat een opneem schema uitloopt ala, maar daar begonnen ze niet eens op tijd
Het zal die stomme geit van een Bridget wel weer worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:20 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
verwacht neit van mij dat ik uitspraken doe over het programma voordat ze officieel naar buiten zijn gebracht...over presentratrices weet ik vooralsnog niets
Je kan haar moeilijk verwijten wat god doet hequote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, terwijl ze zelf een veel frissere moraal er op nahield. "Ik mag m'n kindjes nieet zien en wat doet God? Opa overleden."
hahahha,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Het zal die stomme geit van een Bridget wel weer worden.
Ik vond die zus griezeliger.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:20 schreef Huubdgk het volgende:
Natasia is echt wel griezelig..die ene nep lach van haar? help!!!!
Natasia was geweldig totdat ze Huub een ooraandoening gratis gaf,bedreigingen uitte ,in Huubs lip beet en Lieke een projectiel op haar hoofd gooide...en vooral het voorlezen aan alle lieve kindertjes van Nederland was drama...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:16 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen zij echt niet spel en realiteit scheiden?
Jammer, ik was Natasia-fan.
Nee, want ik heb veel respect voor veel van je posts. Ik heb respect voor jou mening maar proef dat andersom niet. Ik gooi Brian, Amanda en Jaap fans niet op 1 hoop. Ik heb veel sympatie voor Huub maar ben niet blind voor zijn nare kantjes. Net zoals veel fans van Huub hier op Fok. Het is irritant dat ik het gevoel heb dat me dat keer op keer verweten word terwijl dat gewoon niet zo is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en toch geef ik je altijd uitgebreide antwoorden op je uitgebreide vragen. Is dat dan allemaal water naar de zee dragen ?
Maar het is volgens mij wel duidelijk dat zij nodig was (gebruikt is) om het programma op de kaart te zetten, of heb ik dat mis?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:20 schreef Huubdgk het volgende:
Natasia is echt wel griezelig..die ene nep lach van haar? help!!!!
En 40.000 euro weg.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, terwijl ze zelf een veel frissere moraal er op nahield. "Ik mag m'n kindjes niet zien en wat doet God? Opa overleden."
weet nog dat wij een keer met zijn allen aan de buitentafel bij de bbq aan het eten waren en we hadden het over dierensex en allemaal van die ranzige dingen terwijl Natas aan het voorlezen was hahahahaha stuurde dat gesprek expres daarop vond het wel een lachen contrast op de streamsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Natasia was geweldig totdat ze Huub een ooraandoening gratis gaf,bedreigingen uitte ,in Huubs lip beet en Lieke een projectiel op haar hoofd gooide...en vooral het voorlezen aan alle lieve kindertjes van Nederland was drama...
ps ..en ze gebruikt teveel maggiblokjes naar mijn idee
Bleh idd.... heb je haar nog wel eens gesproken?quote:
Nee dát nog net niét.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan haar moeilijk verwijten wat god doet he
met claire haar neus is het prima, was alleen een bloedneus dus niet echt heel erg zichtbaar de dagen erna gelukkigquote:
Ooraandoening? Dat was toch met het spelen met die stokjes?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Natasia was geweldig totdat ze Huub een ooraandoening gratis gaf,bedreigingen uitte ,in Huubs lip beet en Lieke een projectiel op haar hoofd gooide...en vooral het voorlezen aan alle lieve kindertjes van Nederland was drama...
ps ..en ze gebruikt teveel maggiblokjes naar mijn idee
Kijk dat is opzich wel weer nette humorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:25 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet nog dat wij een keer met zijn allen aan de buitentafel bij de bbq aan het eten waren en we hadden het over dierensex en allemaal van die ranzige dingen terwijl Natas aan het voorlezen was hahahahaha stuurde dat gesprek expres daarop vond het wel een lachen contrast op de streams![]()
echter heb zelf ook wel eens voorgelezen, dat dan weer wel
Wie zegd dat hier geen gebande "ex" nowlivers "Huub fans" zittenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou eens moeten lezen op Nowlive dan weet je dat er toch een verschil is met Huub fans hier en op NL zonder iemand tekort te willen doen. Hier zijn we een stuk gematiger denk ik. Hier kun je ons aanvallen op NL had je waarschijnlijk allang een (onterechte) ban gehad.
Maar Huub in da House!
Jij hebt daar nog een mooie paint van, laat zien trut.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Ze heeft ook weleens onder voorleestijd een heel relaas gehouden over hoe ze het liefst seks had met haar rechterbeentje omhoog. Half uur later. ' Sorry, kindertjes van Nederland. Ben het vergeten. Morgen ga ik jullie moppies weer voorlezen.'
Nu betwijfel ik of er idd kindjes waren die daar naar keken.
Ik denk dat menig peuter in Nederland een trauma heeft opgelopen door haar voorlees-sessiesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Ze heeft ook weleens onder voorleestijd een heel relaas gehouden over hoe ze het liefst seks had met haar rechterbeentje omhoog. Half uur later. ' Sorry, kindertjes van Nederland. Ben het vergeten. Morgen ga ik jullie moppies weer voorlezen.'
Mooizoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
met claire haar neus is het prima, was alleen een bloedneus dus niet echt heel erg zichtbaar de dagen erna gelukkig
Krijgen we nog foto's van de opgelopen schaden?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
met claire haar neus is het prima, was alleen een bloedneus dus niet echt heel erg zichtbaar de dagen erna gelukkig
Natasia!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wie zegd dat hier geen gebande "ex" nowlivers "Huub fans" zitten
Disana heeft daar prachtige verslagen van geschreven. Ik heb ze nooit gelezen, na 1 keer luisteren naar ZDNGMW had ik mijn buik al vol, vooral met dat bidden enzo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:31 schreef Frasier het volgende:
Ik denk dat menig peuter in Nederland een trauma heeft opgelopen door haar voorlees-sessies
Een van de grappigste momenten van DGK.quote:
Was/is dat niet die kerel van AT5 die elke dag in DWDD zat?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:28 schreef schatje het volgende:
Wat was de naam van die kok waar Natasia zo van gruwde? Martin toch?
Dat maakte ook niet uit. Het ging erom dat volwassenen keken en zouden zien wat een goede moeder het was.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakte ook niet uit. Het ging erom dat volwassenen keken en zouden zien wat een goede moeder het was.
Ja, wat een viestaddek was dat zeg, En maar rochelen en hoesten boven dat smerige vreten van 'm.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was/is dat niet die kerel van AT5 die elke dag in DWDD zat?
Klopt, mèn wat kon die kerel schelden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:35 schreef Manu82 het volgende:
Was/is dat niet die kerel van AT5 die elke dag in DWDD zat?
Als ik Natasia zou zien zou ik ook gaan rochelen en hoesten...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, wat een viestaddek was dat zeg, En maar rochelen en hoesten boven dat smerige vreten van 'm.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakte ook niet uit. Het ging erom dat volwassenen keken en zouden zien wat een goede moeder het was.
Het was pas écht verbazingwekkend geweest als je had geroepen dat die leuke frisse kok van DGK zo lekker kon koken.quote:
Toch had ik daar wel wat mee.... net als die filmpjes op DWDD... zijn onhandige onbeschoft zijn maakte hem bijna een karikatuur van zichzelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, mèn wat kon die kerel schelden.De kutten en kloten vlogen over de toonbank en maar roken en hoesten boven het eten.
Gert.![]()
Maar je bleef geloven dat het een spel voor haar was.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
natasia was echt een karikatuur van zich zelf, dat zulke mensen bestaan! voor de kooi had ik er over gelezen en gehoord, maar om er ooit zo lang mee samen te wonen, te bizar!
Denk je niet dat ze ongeveer hetzelfde denken over jou?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
natasia was echt een karikatuur van zich zelf, dat zulke mensen bestaan! voor de kooi had ik er over gelezen en gehoord, maar om er ooit zo lang mee samen te wonen, te bizar!
Nou ik vind je kinderen achter laten en in een huis gaan zitten al genoeg kwalificatie voor de titel ´slechte moeder´....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
inderdaad. Het was gewoon profileren. Zij dacht zichzelf zo neer te zetten als een goede moeder. Maar vergat dat de andere 23.5 uur ook medebepalend waren voor dr personage
Ik voel bijna een reconcilatie aan komenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
Heb je Natasia nooit horen gillen in Huub z'n oren..Mijn oren zijn zelfs aangetast.Wel selectief doof natuurlijk wat Huub betreft.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooraandoening? Dat was toch met het spelen met die stokjes?
Héél stil achter de computer zitten vanwege de drukkende warmtequote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
hebben jullie eigenlijk niet wat te doen op zaterdagavond mensen?
Nou, ik wilde eigenlijk Heat gaan kijken maar er kwam iets tussen. I'm over-fucking-whelmed.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
Ja heb net een hoop spullen ingepakt,kids naar bed gedaan en naar de afscheidswedstrijd van Stam tussendoor gekeken.De tweede bekende plaatsgenoot deed meequote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
Tuurlijk wel. Straks de kroeg in met wat vrienden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
Het bloed van een vogelaar kruipt waar het niet gaan kanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Verder even aan PC-eend, ik heb in een eerder Huub-commotei topic geschreven dat ik graag
DGK-dingen opschreef in een schrift, jij had het over een gelineerd schrift, dat is niet altijd zo,
ik gebruik ook wel eens geen lijntjes, ook wel tekenpapier of een kladblok . Lang leven de PC ?
Ik vind het lekker om quotes, streamverslagen eerst op te schrijven met pen en papier ,
stap dus niet over van het kladblok naar op computer. Ieder zijn ding. Spotten is niet nodig .
Ja met die hoochietjiekie stokkies met die dude, jeweets.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef Huubdgk het volgende:
spelen met die stokjes?
Nee,wil wel eff langs komen maar ach ik zie je zondag,laten we maar niet overdrijven ha haquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
Aardige jongen ben je, je maakt je zelfs ongerust over onsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
Rookruimte aanwezig?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Straks de kroeg in met wat vrienden.
Jawel dus, koffers inpakken voor vakantie, toen ritje ziekenhuis voor de tweede keer deze week, nu even wat eten en mail/fok/nieuws, van datte...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
wat dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, ik wilde eigenlijk Heat gaan kijken maar er kwam iets tussen. I'm over-fucking-whelmed.
Tuinfluitert.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Verder even aan PC-eend, ik heb in een eerder Huub-commotie topic geschreven dat ik graag
DGK-dingen opschreef in een schrift, jij had het over een gelineerd schrift, dat is niet altijd zo,
ik gebruik ook wel eens geen lijntjes, ook wel tekenpapier of een kladblok . Lang leven de PC ?
Ik vind het lekker om quotes, streamverslagen eerst op te schrijven met pen en papier ,
stap dus niet over van het kladblok naar de computer. Ieder zijn ding. Spotten is niet nodig .
ikke niet, net m'n wicht gedag gekust na lekker geneukt te hebben, ik vind het wel goed voor vandaag.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
Dat is een uitspraak uit Heat waarbij ik altijd ga juichen omdat het te tof is. Die heb ik dus nu gemist.quote:
kom weer ff bij van een hele hectische week, vooral gisteren was echt vermoeiendquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jawel dus, koffers inpakken voor vakantie, toen ritje ziekenhuis voor de tweede keer deze week, nu even wat eten en mail/fok/nieuws, van datte...
En jij dan?
als ik nu over mijn laptop kijk zie ik Claire lekker onderuitgezakt op de bank liggen, volg de film met een half oog beetje aan het fokken, en bier aan het drinken. Af en toe zeggen we wat over de film, echt prima uitrust dagje..was ook wel nodigquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:58 schreef Manu82 het volgende:
Maar nu ik erover nadenk; krijgt Claire wel genoeg aandacht als jij zo de hele avond achter de computer zit te kloten?
Je bent gewoon liev.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Verder even aan PC-eend, ik heb in een eerder Huub-commotie topic geschreven dat ik graag
stap dus niet over van het kladblok naar de computer. Ieder zijn ding. Spotten is niet nodig .
zeg dat nou niet want dan rollebollen ze er hier gelijk weer overheen.quote:en bier aan het drinken met Claire
Alcoholicus.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:00 schreef Huubdgk het volgende:
heb nog beetje halfdronken op fok gepost, vandaag de hele dag telefoontjes en interviews gehad over wat er in spanje is gebeurd, dus vandaag ff een rustige dag gehouden en nu leker beetje films kijken, internetten en bier aan het drinken met Claire
Cool, even lekker bijkomen dan maar....Wat is eigenlijk de bedoeling met je pilot van de week, ga je die nog opnemen, met je hoofd in de kreukels? Ga je een paar dagen opnemen, wie zijn de gasten, kan je er iets over vertellen, meer dan dat we al weten? Ik ben pleitos deze en volgende week, maar wel benieuwd hoe en wat....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:00 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
kom weer ff bij van een hele hectische week, vooral gisteren was echt vermoeiend
smorgens vroeg vliegen van spanje naar amsterdam, shuttle naar long term parking, toen naar tilburg gereden, toen naar amsterdam, toen naar hilversum en was het alweer halfdrie ofzo
heb nog beetje halfdronken op fok gepost, vandaag de hele dag telefoontjes en interviews gehad over wat er in spanje is gebeurd, dus vandaag ff een rustige dag gehouden en nu leker beetje films kijken, internetten en bier aan het drinken met Claire
weer niet snel genoeg met editquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
zeg dat nou niet want dan rollebollen ze er hier gelijk weer overheen.
quote:
Dat vond ik van één of andere tuinkabouter die er ook woonde. Echt te bizar.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
Nu breekt m'n klomp, kan iedereen vanaf nu even duidelijk zeggen wat hij/zij bedoeldquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:04 schreef kallie1 het volgende:
He Huub. Weet je nog dat je een keer een kaartje hebt gekregen van een vrouw die haar man een mes in de rug stak.
Weet jij nog of Brian het hardste lachte toen het over dierenseks gingquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:25 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet nog dat wij een keer met zijn allen aan de buitentafel bij de bbq aan het eten waren en we hadden het over dierensex en allemaal van die ranzige dingen terwijl Natas aan het voorlezen was hahahahaha stuurde dat gesprek expres daarop vond het wel een lachen contrast op de streams![]()
echter heb zelf ook wel eens voorgelezen, dat dan weer wel
ja dat weet ik zeker, dat was toch zo een zwart wit foto? vond hem toen al humor en idd, profetische waarde had hij ook...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:04 schreef kallie1 het volgende:
He Huub. Weet je nog dat je een keer een kaartje hebt gekregen van een vrouw die haar man een mes in de rug stak. Heb ik gelijk gekregen of niet. Ik was een grote fan van jouw en de Gouden Kooi en lurker op het fok-forum (en nog steeds).
Kus eropquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef Huubdgk het volgende:
mijn pilot gaan we opnemen, maar ga er nog niets over vertellen, is allemaal geheim, sorry
zo erg is mijn hoofd niet in de kreukels, een scheurtje over mijn jukbeen waar als je het echt wilt weten vandaag het korstje vanaf is gegaan, voor de rest beetje blauw maar is ook al weer geel aan het worden dus dat trekt ook al weg, nog 2 dagen denk ik en dan kan er make up over heen zonder dat je het ziet
Doe vastzelf de groetjes,voordat ik het vergeet volgende week zondagquote:
Ik denk dat zelfs jij iemand een blauw oog kan slaan, dus dat zegt opzich ook weer niet zoveel...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vond ik van één of andere tuinkabouter die er ook woonde. Echt te bizar.
Onder bescherming van de beveiliging had hij een grote mond, maar later bleek dat hij, toen hij zonder TBS los mocht lopen meteen een blauw oog heeft opgelopen.
Ik verbeeld me niks ,maar dit is echt een simpele opmerking..naar mijn mening.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vond ik van één of andere tuinkabouter die er ook woonde. Echt te bizar.
Onder bescherming van de beveiliging had hij een grote mond, maar later bleek dat hij, toen hij zonder TBS los mocht lopen meteen een blauw oog heeft opgelopen.
gewoon een feit vaststellen meer niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:19 schreef Huubdgk het volgende:
een kras een scheurtje een schram what ever, hij is best diep en doet best zeer voor de rest is het er dik en blauw om heen, maar je bent best triest als je een cap gaat nemen om dan te zelfs de grote van mijn blauw oog ter discussie te kunnen stellen
Ik boks sinds mijn 20e niet meer, dus die kans acht ik vrij klein. Ik kan het wel met woorden af en volgens mij krijg je daar geen blauw ook van.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs jij iemand een blauw oog kan slaan, dus dat zegt opzich ook weer niet zoveel...
dit was toch het feit?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef Huubdgk het volgende:
mijn pilot gaan we opnemen, maar ga er nog niets over vertellen, is allemaal geheim, sorry
zo erg is mijn hoofd niet in de kreukels, een scheurtje over mijn jukbeen waar als je het echt wilt weten vandaag het korstje vanaf is gegaan, voor de rest beetje blauw maar is ook al weer geel aan het worden dus dat trekt ook al weg, nog 2 dagen denk ik en dan kan er make up over heen zonder dat je het ziet
Fair enoughquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik boks sinds mijn 20e niet meer, dus die kans acht ik vrij klein. Ik kan het wel met woorden af en volgens mij krijg je daar geen blauw ook van.
Rosé!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:24 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga maar eens wat te drinken inschenken daar ben ik wel aan toe, wat zal ik doen een wit wijntje of een flesje rosé....pompom dat zijn de leuke keuzes in t leven...
Ow en ik zit niet te wachten op fotomateriaal van de verwonding op Huub zijn bakkes, vind het verhaal zeg maar wel beeldend genoeg....
Ik niet, want het is nu kikkertijd hier op de dijk langs de IJssel, dus ik ga geen uren reizen om een kikkerkop te gaan bekijken, kan ik hier op 50 meter afstand ook wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:23 schreef Huubdgk het volgende:
btw zag al een aantal fokkers op het aanmeldingsformulier voor de fandag staan, wie is er van plan om te komen?
Moeten we nu lachen..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik niet, want het is nu kikkertijd hier op de dijk langs de IJssel, dus ik ga geen uren reizen om een kikkerkop te gaan bekijken, kan ik hier op 50 meter afstand ook wel.
ons tuinfluitertje is dus eigenlijk duh lievstuh ...........quote:
Mag ik ,mag ik.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub ,ik ben over de helft van De Vliegeraar.daarna 1000 Schitterende zonnen .Heb je nog meer tips?
Dan kan ik later als ik groot ben zeggen dat ik "belezen " ben..
Niet teveel en voorzichtig , schiet niet uit met je glas, dat kan vervelende krassen veroorzaken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:24 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga maar eens wat te drinken inschenken daar ben ik wel aan toe, wat zal ik doen een wit wijntje of een flesje rosé....pompom dat zijn de leuke keuzes in t leven...
Ow en ik zit niet te wachten op fotomateriaal van de verwonding op Huub zijn bakkes, vind het verhaal zeg maar wel beeldend genoeg....
Ja, laten we je op een voetstuk zetten en iedereen die er problemen mee heeft of kritiek geeft blauwe ogen timmerenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
zullen we lekker simpel beetje gaan negeren, anders is de sfeer zo weer ziek,
Maar wel een niéuwe fles dan.quote:
Boringquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik niet, want het is nu kikkertijd hier op de dijk langs de IJssel, dus ik ga geen uren reizen om een kikkerkop te gaan bekijken, kan ik hier op 50 meter afstand ook wel.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, laten we je op een voetstuk zetten en iedereen die er problemen mee heeft of kritiek geeft blauwe ogen timmeren![]()
![]()
Hoe durven ze
ja .....ik zeg laten we alle overigjarige pubers, die geen eigen leven hebben kunnen opbouwen en die dus jarenlang onzin op de fok verkopen op een voetstuk zettenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, laten we je op een voetstuk zetten en iedereen die er problemen mee heeft of kritiek geeft blauwe ogen timmeren![]()
![]()
Hoe durven ze
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja .....ik zeg laten we alle overigjarige pubers, die geen eigen leven hebben kunnen opbouwen en die dus jarenlang onzin op de fok verkopen op een voetstuk zetten![]()
![]()
![]()
![]()
Laat Lekker Simpel ook maar een Sangria recept van Brian maken dan kunnen zijn smaakpupillen ontzettend veel gaan communiceren met zijn hersens (quote van Brian) dan zijn wij er vanaf.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
zullen we lekker simpel beetje gaan negeren, anders is de sfeer zo weer ziek,
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
deadt moeten ze
![]()
Huub, wie is er verantwoordelijk voor je kleding nu?
Even ter info, ik heb 7 jaar in Spanje gewoond, dus je denkt toch zeker niet dat ik die smerige bocht van Brian ga maken he?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:39 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Laat Lekker Simpel ook maar een Sangria recept van Brian maken dan kunnen zijn smaakpupillen ontzettend veel gaan communiceren met zijn hersens (quote van Brian) dan zijn wij er vanaf.
ja ja hier kan je lezen dat huub zijn kleding bij de wibra koopt en dat zijn echtgenote onderuitgezakt een film zit te kijken ....het is toch allemaal wat......quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:44 schreef CarOnline het volgende:
Oh dus hier gebeurt het allemaal?
Niet àlles verklappen hequote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ja hier kan je lezen dat huub zijn kleding bij de wibra koopt en dat zijn echtgenote onderuitgezakt een film zit te kijken ....het is toch allemaal wat......
Clairequote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:43 schreef Huubdgk het volgende:
ik doe zelf mijn kleding....en een beetje mijn vrouw, die zegt altijd wat mooi is tegen me
quote:
"Ja komt iemandman/vrouw" bij de dokter thanx Juudquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:32 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mag ik ,mag ik.....
Boeken van Karin Slaughter, van Kluun, van Saskia Noort, het immer geweldige 'Knielen op een bed violen'...
Nou dan ben je wel weer even zoet....
Gelijk heb je Lekker Simpel en blijf jij maar lekker je gal spuien over "die kutkabouter?". Alleen gelijkgestemden op een forum is ook saai.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Even ter info, ik heb 7 jaar in Spanje gewoond, dus je denkt toch zeker niet dat ik die smerige bocht van Brian ga maken he?
Doe mij maar Sangria Champagne.
Lieve Tuinfluiter jouw objectieve bijdragen heb ik altijd erg fijn gevonden. Maar helaas moet ik constateren als ik zo nu en dan hier inlog, dat het feestje wat mij betreft over is......Wellicht krijgen wij een leuke opvolger van dit programma waar ook weer de spelers bepalen hoe leuk het is. Het zal mij benieuwenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Beequeen, Mooiiiii, Erica , Disana, PC-eend, Gert, NMNS, Eric, Rooie3, Ruudpuntennel, Gert,Schatje,
APK , Huub, Peter6000 , Akveor, Noekje, Fanvanheteersteuur, Juud, en iedereen die hier komt,
zonder jullie posten had het hier niet zo geweest zoals het nu is.
Wil je nog eens in het DGK-forum kijken?
De Gouden Kooi
P.s. Ik zocht laatst wat over VoomVoom, ik vond op Google hele cossen en Huub- topics .
Ah toe, schenk eens in. Gaan we daarna Caro bellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is wel zelfbediening vandaag maar dat had je al door hè?
1 !uitroepteken te weinig,had je het ook tegen mij!!!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Beequeen, Mooiiiii, Erica , Disana, PC-eend, Gert, NMNS, Eric, Rooie3, Ruudpuntennel, Gert,Schatje,
APK , Huub, Peter6000 , Akveor, drsh, Noekje, Fanvanheteersteuur, Kissa, Honeybunny, Poezewoes,
Suikeroom, Juud en iedereen die hier komt, zonder jullie posten had het hier niet zo geweest zoals het nu is.
Wil je nog eens in het DGK-forum kijken?
De Gouden Kooi
P.s. Ik zocht laatst wat over VoomVoom, ik vond op Google hele cossen en Huub- topics .
ja waar blijft caro eigenlijk????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah toe, schenk eens in. Gaan we daarna Caro bellen.
Je bent de tweede al vandaag. Ik heb Huub NOOIT een "kutkabouter" genoemd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:54 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Gelijk heb je Lekker Simpel en blijf jij maar lekker je gal spuien over "die kutkabouter?". Alleen gelijkgestemden op een forum is ook saai.
Oké!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah toe, schenk eens in. Gaan we daarna Caro bellen.
Jullie mogen altijd bellen. En altijd rondhangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké!Dan ga ik haar vannacht heel vaak bellen totdat ze een konijn heeft en dan ga ik daar rondhangen.
dag krommetenen doe je ook mee met de commotie om huub?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef krommetenen het volgende:
hoi allemaal
Sorry, is zo blijven hangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent de tweede al vandaag. Ik heb Huub NOOIT een "kutkabouter" genoemd.
Alleen een (laffe) tuinkabouter.
Woorden verdraaien is zo gemakkelijk he?
Zet je je wifi dan ook voor ons open?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jullie mogen altijd bellen. En altijd rondhangen.
Weet je wat, ik doe er een tuinbankje bij.
Dan kan je af en toe ook gewoon even zitten
Ja, Gert!quote:
het meest rechter icoontje rechtsboven aanklikkenquote:Op zondag 27 juli 2008 00:00 schreef krommetenen het volgende:
hoi ericahysterica ja weet alleen niet hoe ik moet qoten
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het meest rechter icoontje rechtsboven aanklikken
dank je gevonden![]()
![]()
aha de gemiddelde leeftijd van de diehard fans op dit forum begint te stijgenquote:
bij gebrek aan ouwelullencommotie ff scquote:Op zondag 27 juli 2008 00:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dit de nieuwe DGK SC, zeg dat dan.
Vergeet de partytent niet dan...het is nat buiten.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, Gert!Wij op een tuinbankje, rosé en Mario. Ik neem een wortel mee.
Juud, plemp het er in, meid. Geeft Huub niks om. Hè Huub?
Ik vond 't al zo vreemd dat de helft in die andere reeks plots verdwenen wasquote:Op zondag 27 juli 2008 00:08 schreef ericahysterica het volgende:
bij gebrek aan ouwelullencommotie ff sc
nouwjah de andere helft zou er dus nog moeten zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond 't al zo vreemd dat de helft in die andere reeks plots verdwenen was.
Die is nooit afgemaakt, Noekje is terug en heeft onmiddellijk de leiding genomen, wat natuurlijk, gezien de omstandigheden, heel terecht was.....quote:Op zondag 27 juli 2008 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond 't al zo vreemd dat de helft in die andere reeks plots verdwenen was.
De andere reeks NMNS, niet 't vorige deel in deze reeksquote:Op zondag 27 juli 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die is nooit afgemaakt, Noekje is terug en heeft onmiddellijk de leiding genomen, wat natuurlijk, gezien de omstandigheden, heel terecht was.....
Ja hallo, jullie zitten hier 2 weken haske zoet te zijn en ik ben er weer en het gedonder begint weer. Het is een complot hè? Zo één die tegen mij is.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is nooit afgemaakt, Noekje is terug en heeft onmiddellijk de leiding genomen, wat natuurlijk, gezien de omstandigheden, heel terecht was.....
Ik vind jou ook leuk.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:14 schreef Huubdgk het volgende:
noekje rules,
\quote:Op zondag 27 juli 2008 00:16 schreef Suikeroom het volgende:
was Eric niet in Berlijn toen dit aan de gang was?
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De andere reeks NMNS, niet 't vorige deel in deze reeks.
Ik was bezig met het verwarmen van de aarde, dat kan niet anders.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
\
ja en waar was onze Noek toen????????
Zou ik helderziend zijn. Mwah. Weet nog dat er aanleiding voor was ben vergeten wat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja dat weet ik zeker, dat was toch zo een zwart wit foto? vond hem toen al humor en idd, profetische waarde had hij ook...
Heeft niet veel om het lijf vaak... gaat erom hoeveel po's er zijn verschoond e.d.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:19 schreef ericahysterica het volgende:
Het valt hier aardig stil......denk dat de avonddienst in het het verzorgingshuis nu afloopt en er overgedragen wordt. Ik vraag me af......ja eigenlijk zou ik die overdracht wel even willen horen.
Heb al enig idee wie je er, naast Claire, bij gaat nemen?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:14 schreef Huubdgk het volgende:
noekje rules, juud ik ga checken
wat ben je toch veelzijdig..........vertel.... welke talenten kunnen wij hier nog verder etaleren om wat tegenwicht te kunnen geven aan al die zwaargewichten die hier dagelijks posten?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik was bezig met het verwarmen van de aarde, dat kan niet anders.
Ja maar, ik ben altijd heul lief, oh wacht, tuurlijk daar heb je mannen voor, er zijn heus geen kerels die jou laten ploeteren, daar zijn ze te veel macho voor.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hallo, jullie zitten hier 2 weken haske zoet te zijn en ik ben er weer en het gedonder begint weer. Het is een complot hè? Zo één die tegen mij is.
Thanks Karin voor de partytent tip.Die gaat Gert maar in elkaar zetten, ben daar veel te wijverig voor.
ho ho je vergeet de calamiteiten....quote:Op zondag 27 juli 2008 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heeft niet veel om het lijf vaak... gaat erom hoeveel po's er zijn verschoond e.d..
ja Huub hoe zit dat eigenlijk..........? Ik zit hier zelden nog dussuh zou leuk zijn als je nog ff reageerde voor ik ga pittenquote:Op zondag 27 juli 2008 00:23 schreef sunny16947 het volgende:
Huub zijn de wonderen de deur nog niet uit? Lieke die hyve-vriendjes met je wordt. En jij die een berichtje plaatst bij Brian om hem succes te wensen in spanje.
Kwestie van rolverdeling. Ik zet die tent wel op, en dan kan Noekje mooi in de gaten houden wat Caro aan het doen is en of het konijn nog beweegt.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben altijd heul lief, oh wacht, tuurlijk daar heb je mannen voor, er zijn heus geen kerels die jou laten ploeteren, daar zijn ze te veel macho voor.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:56 schreef mooiiiiii het volgende:
1 !uitroepteken te weinig,had je het ook tegen mij!!!!!!
Gewoon zuurstof en hoe heet die rotzooi ook weer toedienen.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ho ho je vergeet de calamiteiten....
Goed plan, nu nog iemand voor de catering en de radiouitzending en het komt helemaal goed, dan is Caro volledig gestalkt en kan ze rustig slapen ofzo.....quote:Op zondag 27 juli 2008 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwestie van rolverdeling. Ik zet die tent wel op, en dan kan Noekje mooi in de gaten houden wat Caro aan het doen is en of het konijn nog beweegt.
Er ligt er hier 1 met zijn kop in de po en hij heeft op zijn kussen zitten schijtenquote:Op zondag 27 juli 2008 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heeft niet veel om het lijf vaak... gaat erom hoeveel po's er zijn verschoond e.d..
of dat dan juist weer niet......met ouwe posters wordt dat toch lastig hoe doe je datquote:Op zondag 27 juli 2008 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoon zuurstof en hoe heet die rotzooi ook weer toedienen..
O, ja en geen sondevoeding meert toedienen.
Die heeft te veel gezopen, schat ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er ligt er hier 1 met zijn kop in de po en hij heeft op zijn kussen zitten schijten
verbaast je dat?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:
oke oke, was gisteren dronken en had laatst over Lieke gedroomd en dacht fok it, ik nodig haar gewoon uit via hyves, en dat heeft ze geaccepteerd, heb haar een prive berichtje gestuurd hoe het met er ging, dat het met mij en Claire super ging, gewoon een heel kort vriendelijk berichtje
maar ze heeft nog niets terug gestuurd,
dat berichtje op brian zijn hyves? krijg nu na maanden nadat de gouden kooi afgelopen is nog steeds berichtjes en reacties van mensen dat ik Brian moet slaan en zulk soort dingen, Brian zag ik, idem dito, dus dacht laat eens ff wat mensen daar zien hoe het echt zit tussen Brian en mij, dus dat
zie hier ryan ook weer zo n oudjequote:Op zondag 27 juli 2008 00:29 schreef NathanaelDGK het volgende:
thumbs up dude!!!
Oe, PeterNB met een internationale uitzending "op lokatie".quote:Op zondag 27 juli 2008 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed plan, nu nog iemand voor de catering en de radiouitzending en het komt helemaal goed, dan is Caro volledig gestalkt en kan ze rustig slapen ofzo.....
quote:
Heeee.. daar is de enige echte NL weer.quote:
spreek je dat wijf met die snor nog welles? Selenequote:Op zondag 27 juli 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:
oke oke, was gisteren dronken en had laatst over Lieke gedroomd en dacht fok it, ik nodig haar gewoon uit via hyves, en dat heeft ze geaccepteerd, heb haar een prive berichtje gestuurd hoe het met er ging, dat het met mij en Claire super ging, gewoon een heel kort vriendelijk berichtje
dat berichtje op brian zijn hyves? krijg nu na maanden nadat de gouden kooi afgelopen is nog steeds berichtjes en reacties van mensen dat ik Brian moet slaan en zulk soort dingen, Brian zag ik, idem dito, dus dacht laat eens ff wat mensen daar zien hoe het echt zit tussen Brian en mij, dus dat
Soms hebben dingen gewoon tijd nodig...quote:Op zondag 27 juli 2008 00:32 schreef Huubdgk het volgende:
ja beetje wel,
kijk ik denk dat ze mij echt haat en dat vind ik beetje jammer wel,
aan de andere kant ik ben ook wel zeldzame lul tegen haar geweest, ik weet niet zo goed wat ik van haar wil, eigenlijk niks denk ik, al zou ik het niet erg vinden om eens een aantal dingen uit te spreken want zij denkt gewoon dat een aantal dingen op een bepaalde manier zijn gegaan terwijl dat niet zo is......en vice versa ook.
Ik weet niet, ik merk het wel, waarschijnlijk wil ze het laten rusten en nooit geen contact meer, en dat is ook goed. Hou gewoon niet van losse eindjes met mensen snap je?
Je hebt meestal een grote bler, maar dat je een dierenviend bent kan ik waarderen.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een logeerhondje dit weekend en is vertederend om te zien hoe ze met mijn hondje vriendjes is.
[ afbeelding ]
Mijne is de bruin-witte
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:
ff wat mensen daar zien hoe het echt zit tussen Brian en mij, dus dat
Tuinfluiter gewoon naar Carihuela gaan. Prachtig achterland (Granada, Cordoba, Mijas) mooie kustplaatsen Marbella, Gibraltar en nog vele meer en in Carihuela heerlijke (vis)restarurants. Lekker winkelen in Torremolinos. Genoeg te doen en je kunt nog een bezoekje brengen aan discotheek Voom Voom. En zo als mijn zoon zegt de groeten aan de Bepjes en de Miepjes (de met goud behangen blonde op leeftijd zijnde Hollandse dames).quote:Op zondag 27 juli 2008 00:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooi !!!!!! dat je dat even doorgeeft.
(Zaterdagavondvermaak, een reisje uitzoeken..)
Ik zit nu een reisje uit te zoeken bij D-reizen of het Palma wordt of Hellas,
mjin moeder wil niet dat het Griekenland wordt ivm de bosbranden en aardbeving,
Dus Palma De Mallora? Gewoon even er uit. Malaga heb ik vandaag doorgestreept.
Ohh, is dit niet de SC, sorry het leek net zo.
hahahah, nee eigenlijk niet, maar ze deed beetje stom tegen Claire tijdens de finale dusse...dat kon ik dan ook weer niet zo waarderen, en ben er nog niet tegengekomenquote:Op zondag 27 juli 2008 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
spreek je dat wijf met die snor nog welles? Selene
denk dat die bij haar Amerikaanse Suikeroom op schoot zit nuquote:Op zondag 27 juli 2008 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
spreek je dat wijf met die snor nog welles? Selene
Hoe zit dat dan tussen jou en Brian?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:
Als ze echt NOOIT meer contact wil, accepteert ze je niet in Hyves.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:32 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja beetje wel,
aan de andere kant ik ben ook wel zeldzame lul tegen haar geweest, ik weet niet zo goed wat ik van haar wil, eigenlijk niks denk ik, al zou ik het niet erg vinden om eens een aantal dingen uit te spreken want zij denkt gewoon dat een aantal dingen op een bepaalde manier zijn gegaan terwijl dat niet zo is......en vice versa ook.
Ik weet niet, ik merk het wel, waarschijnlijk wil ze het laten rusten en nooit geen contact meer, en dat is ook goed. Hou gewoon niet van losse eindjes met mensen snap je?
Jij bent goed op de hoogte voor iemand die het allemaal niet meer zo volgtquote:Op zondag 27 juli 2008 00:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
denk dat die bij haar Amerikaanse Suikeroom op schoot zit nu
misschien vindt zij het wel leuk om dubbele signalen uit te zenden en lekker met huub te spelenquote:Op zondag 27 juli 2008 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze echt NOOIT meer contact wil, accepteert ze je niet in Hyves.
En heb je nog contact met die meid met 3 navels?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahah, nee eigenlijk niet, maar ze deed beetje stom tegen Claire tijdens de finale dusse...dat kon ik dan ook weer niet zo waarderen, en ben er nog niet tegengekomen
ach ik ben een snelle lezer en het merendeel is ouwelullenonzin en daar scroll ik overheen dus ben zo weer helemaal op de hoogtequote:Op zondag 27 juli 2008 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte voor iemand die het allemaal niet meer zo volgt
Zoet.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff off-topic...
Ik heb een logeerhondje dit weekend en is vertederend om te zien hoe ze met mijn hondje vriendjes is.
[ afbeelding ]
Mijne is de bruin-witte
ik denk het ook, heb alleen zelf geen last van rancune...tenminste vind ik zelf, dus bij mij is een ruzie ook altijd snel weer goed. Is ook altijd het verwijt wat ik krijg in relaties dat ik heel pissed kan zijn, en vijf minuten later heel liefquote:Op zondag 27 juli 2008 00:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Soms hebben dingen gewoon tijd nodig...
dat herken ik heel goedquote:Op zondag 27 juli 2008 00:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik denk het ook, heb alleen zelf geen last van rancune...tenminste vind ik zelf, dus bij mij is een ruzie ook altijd snel weer goed. Is ook altijd het verwijt wat ik krijg in relaties dat ik heel pissed kan zijn, en vijf minuten later heel lief
enne geduld met rancune van andere mensen heb ik al helemaal niet
Is wel makkelijk hè van dieren houden.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je hebt meestal een grote bler, maar dat je een dierenviend bent kan ik waarderen.
Goed plan, Peter als razende reporter en de frau van Noekje als cateraarster, komt helemaal goed!quote:Op zondag 27 juli 2008 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, PeterNB met een internationale uitzending "op lokatie".![]()
Catering.. ik stel voor: van die dirndl-pakjes.
[ afbeelding ]
Je vindt niet leuk dat er mensen zijn die jou een lul vinden.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:32 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja beetje wel,
Misschien voel je je toch wel een beetje schuldig?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:32 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
aan de andere kant ik ben ook wel zeldzame lul tegen haar geweest, ik weet niet zo goed wat ik van haar wil, eigenlijk niks denk ik,
Zeg, jij moest gaan slapen hè.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Zoet..
Wat voor terrierblafding heb je eik?
36 topics doorscrollen op zoek naar de 3 ontopic berichten, ik waardeer je inzetquote:Op zondag 27 juli 2008 00:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach ik ben een snelle lezer en het merendeel is ouwelullenonzin en daar scroll ik overheen dus ben zo weer helemaal op de hoogte
Ik heb een Jack zonder ADHD en die andere is volgens mij een fox.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Zoet..
Wat voor terrierblafding heb je eik?
dank je voor het compliment ..ben tijdens het scrollen nog niet tegengekomen van jou, eigenlijk alleen huubafzeikberichtenenzoquote:Op zondag 27 juli 2008 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
36 topics doorscrollen op zoek naar de 3 ontopic berichten, ik waardeer je inzet
Rancune is ook niet echt iets waar een ander wat mee kan, als je je rancuneus opstelt ben je eigenlijk heel egocentrisch bezig, JIJ voelt je dan slecht omdat een ander je iets heeft aangedaan, JIJ kunt er dan niet mee omgaan en JIJ hebt er dan het meeste last van maar projecteert dat dan op een ander.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik denk het ook, heb alleen zelf geen last van rancune...tenminste vind ik zelf, dus bij mij is een ruzie ook altijd snel weer goed. Is ook altijd het verwijt wat ik krijg in relaties dat ik heel pissed kan zijn, en vijf minuten later heel lief
Hahaha, als dat zo zou zijn, dan zijn er nog wel een paar duidend mensen waar hij even mee moet praten...quote:Op zondag 27 juli 2008 00:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je vindt niet leuk dat er mensen zijn die jou een lul vinden.
Daarom kan je het niet los laten.
nee het kunnen loslaten van negatieve gevoelens, het kunnen vergeven en het niet zo irritant koppig zijnquote:
Dat vind jij wel okee?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Dat is nou juist ontopicquote:Op zondag 27 juli 2008 00:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dank je voor het compliment ..ben tijdens het scrollen nog niet tegengekomen van jou, eigenlijk alleen huubafzeikberichtenenzo
voel mij een beetje schuldig ja denk ik wel, maar niet genoeg om daar excuses over te gaan maken, vergeet niet mensen, dat Lieke en ik ook zij aan zij hebben gestaan om Eric echt schandalig te behandelen weet je, het was een spel en ook Lieke wist dat dondersgoed,quote:Op zondag 27 juli 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien voel je je toch wel een beetje schuldig?
Het gaat hier over honden of iig over keffertjes idd.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg, ik hou van honden. Zo kwam ik via Google in deze reeks he?
Bedankt voor de vele tips, ik had eerder vandaag niet meer zo'n zin in Carihuelaquote:Op zondag 27 juli 2008 00:33 schreef kallie1 het volgende:
Tuinfluiter gewoon naar Carihuela gaan. Prachtig achterland (Granada, Cordoba, Mijas)
mooie kustplaatsen Marbella, Gibraltar en nog vele meer en in Carihuela heerlijke
(vis)restarurants. Lekker winkelen in Torremolinos.
En zo als mijn zoon zegt de groeten aan de Bepjes en de Miepjes
de met goud behangen blonde op leeftijd zijnde Hollandse dames).
De kwaliteit van jouw posts zijn net zo effectief als de pc eend die ik in mijn plee gooi wat commotieffectiviteit betreftquote:Op zondag 27 juli 2008 00:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is nou juist ontopic![]()
Commotie jeweets
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahah, nee eigenlijk niet, maar ze deed beetje stom tegen Claire tijdens de finale dusse...dat kon ik dan ook weer niet zo waarderen, en ben er nog niet tegengekomen
Jouw posts zijn heel Zen idd.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee het kunnen loslaten van negatieve gevoelens, het kunnen vergeven en het niet zo irritant koppig zijn
Oh ik vind het zo spannend!quote:Op zondag 27 juli 2008 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwestie van rolverdeling. Ik zet die tent wel op, en dan kan Noekje mooi in de gaten houden wat Caro aan het doen is en of het konijn nog beweegt.
Dit ookquote:Op zondag 27 juli 2008 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed plan, nu nog iemand voor de catering en de radiouitzending en het komt helemaal goed, dan is Caro volledig gestalkt en kan ze rustig slapen ofzo.....
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Gelukkig ben je maar vijf minuten boos....dat scheelt
![]()
Vond Selene een leuke DGK teef om te zien, maar wat een enorm zeikwijf....
Je begrijpt er geen reet van, het moet over huub gaan hierquote:Op zondag 27 juli 2008 00:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
De kwaliteit van jouw posts zijn net zo effectief als de pc eend die ik in mijn plee gooi wat commotieffectiviteit betreft
Ik zou dat dan fijn opschrijven of typen en naar haar opsturen, dan ben jij het in ieder geval kwijt en heb je haar verteld wat je erover wou vertellen, wat zij er dan mee doet is dan aan haar...quote:Op zondag 27 juli 2008 00:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
voel mij een beetje schuldig ja denk ik wel, maar niet genoeg om daar excuses over te gaan maken, vergeet niet mensen, dat Lieke en ik ook zij aan zij hebben gestaan om Eric echt schandalig te behandelen weet je, het was een spel en ook Lieke wist dat dondersgoed,
maar ik heb gewoon veel voor haar gevoeld en vooral heel erg veel met haar mee gemaakt, die zomer van Lieke en Huub tegen de rest was geen makkelijke en daar zijn we echt wel dicht bijelkaar gegroeid, ik zou haar voor geen goud in willen ruilen of terug willen hebben dus daar heeft het niets mee te maken,
en het heeft ook niet mee te maken dat ze mij een lul vind, als ik er niet tegen zou kunnen dat mensen mij een lul vinden zou ik mij nooit zo gedragen hebben in de kooi hallooohooooh!
Zitten alleen echt nog dingen tussen ons die nooit zijn uitgesproken naar elkaar toe, en dat zit mij dwars
Huub had haar in de Gouden Kooi niet achter haar kont aan moeten lopen (was ze waarschijnlijk op hangende pootjes teruggekomen) en nu zeker niet meer. Zij wil toch alleen maar haar gelijk halen.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
misschien vindt zij het wel leuk om dubbele signalen uit te zenden en lekker met huub te spelen
tussen boos zijn en iemand uit het oog verliezen omdat zij heel druk is met haar dingen en ik met die van mij zijn twee verschillende dingen denk ikquote:Op zondag 27 juli 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Gelukkig ben je maar vijf minuten boos....dat scheelt
![]()
Vond Selene een leuke DGK teef om te zien, maar wat een enorm zeikwijf....
owquote:Op zondag 27 juli 2008 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je begrijpt er geen reet van, het moet over huub gaan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |