Clairequote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:43 schreef Huubdgk het volgende:
ik doe zelf mijn kleding....en een beetje mijn vrouw, die zegt altijd wat mooi is tegen me
quote:
"Ja komt iemandman/vrouw" bij de dokter thanx Juudquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:32 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mag ik ,mag ik.....
Boeken van Karin Slaughter, van Kluun, van Saskia Noort, het immer geweldige 'Knielen op een bed violen'...
Nou dan ben je wel weer even zoet....
Gelijk heb je Lekker Simpel en blijf jij maar lekker je gal spuien over "die kutkabouter?". Alleen gelijkgestemden op een forum is ook saai.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Even ter info, ik heb 7 jaar in Spanje gewoond, dus je denkt toch zeker niet dat ik die smerige bocht van Brian ga maken he?
Doe mij maar Sangria Champagne.
Lieve Tuinfluiter jouw objectieve bijdragen heb ik altijd erg fijn gevonden. Maar helaas moet ik constateren als ik zo nu en dan hier inlog, dat het feestje wat mij betreft over is......Wellicht krijgen wij een leuke opvolger van dit programma waar ook weer de spelers bepalen hoe leuk het is. Het zal mij benieuwenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Beequeen, Mooiiiii, Erica , Disana, PC-eend, Gert, NMNS, Eric, Rooie3, Ruudpuntennel, Gert,Schatje,
APK , Huub, Peter6000 , Akveor, Noekje, Fanvanheteersteuur, Juud, en iedereen die hier komt,
zonder jullie posten had het hier niet zo geweest zoals het nu is.
Wil je nog eens in het DGK-forum kijken?
De Gouden Kooi
P.s. Ik zocht laatst wat over VoomVoom, ik vond op Google hele cossen en Huub- topics .
Ah toe, schenk eens in. Gaan we daarna Caro bellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is wel zelfbediening vandaag maar dat had je al door hè?
1 !uitroepteken te weinig,had je het ook tegen mij!!!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Beequeen, Mooiiiii, Erica , Disana, PC-eend, Gert, NMNS, Eric, Rooie3, Ruudpuntennel, Gert,Schatje,
APK , Huub, Peter6000 , Akveor, drsh, Noekje, Fanvanheteersteuur, Kissa, Honeybunny, Poezewoes,
Suikeroom, Juud en iedereen die hier komt, zonder jullie posten had het hier niet zo geweest zoals het nu is.
Wil je nog eens in het DGK-forum kijken?
De Gouden Kooi
P.s. Ik zocht laatst wat over VoomVoom, ik vond op Google hele cossen en Huub- topics .
ja waar blijft caro eigenlijk????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah toe, schenk eens in. Gaan we daarna Caro bellen.
Je bent de tweede al vandaag. Ik heb Huub NOOIT een "kutkabouter" genoemd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:54 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Gelijk heb je Lekker Simpel en blijf jij maar lekker je gal spuien over "die kutkabouter?". Alleen gelijkgestemden op een forum is ook saai.
Oké!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah toe, schenk eens in. Gaan we daarna Caro bellen.
Jullie mogen altijd bellen. En altijd rondhangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké!Dan ga ik haar vannacht heel vaak bellen totdat ze een konijn heeft en dan ga ik daar rondhangen.
dag krommetenen doe je ook mee met de commotie om huub?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef krommetenen het volgende:
hoi allemaal
Sorry, is zo blijven hangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent de tweede al vandaag. Ik heb Huub NOOIT een "kutkabouter" genoemd.
Alleen een (laffe) tuinkabouter.
Woorden verdraaien is zo gemakkelijk he?
Zet je je wifi dan ook voor ons open?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jullie mogen altijd bellen. En altijd rondhangen.
Weet je wat, ik doe er een tuinbankje bij.
Dan kan je af en toe ook gewoon even zitten
Ja, Gert!quote:
het meest rechter icoontje rechtsboven aanklikkenquote:Op zondag 27 juli 2008 00:00 schreef krommetenen het volgende:
hoi ericahysterica ja weet alleen niet hoe ik moet qoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |