Tuurlijk wel. Straks de kroeg in met wat vrienden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
hebben jullie eigenlijk niet wat te doen op zaterdagavond mensen?
Het bloed van een vogelaar kruipt waar het niet gaan kanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Verder even aan PC-eend, ik heb in een eerder Huub-commotei topic geschreven dat ik graag
DGK-dingen opschreef in een schrift, jij had het over een gelineerd schrift, dat is niet altijd zo,
ik gebruik ook wel eens geen lijntjes, ook wel tekenpapier of een kladblok . Lang leven de PC ?
Ik vind het lekker om quotes, streamverslagen eerst op te schrijven met pen en papier ,
stap dus niet over van het kladblok naar op computer. Ieder zijn ding. Spotten is niet nodig .
Ja met die hoochietjiekie stokkies met die dude, jeweets.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef Huubdgk het volgende:
spelen met die stokjes?
Nee,wil wel eff langs komen maar ach ik zie je zondag,laten we maar niet overdrijven ha haquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
Aardige jongen ben je, je maakt je zelfs ongerust over onsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
Rookruimte aanwezig?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Straks de kroeg in met wat vrienden.
Jawel dus, koffers inpakken voor vakantie, toen ritje ziekenhuis voor de tweede keer deze week, nu even wat eten en mail/fok/nieuws, van datte...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
wat dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, ik wilde eigenlijk Heat gaan kijken maar er kwam iets tussen. I'm over-fucking-whelmed.
Tuinfluitert.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Verder even aan PC-eend, ik heb in een eerder Huub-commotie topic geschreven dat ik graag
DGK-dingen opschreef in een schrift, jij had het over een gelineerd schrift, dat is niet altijd zo,
ik gebruik ook wel eens geen lijntjes, ook wel tekenpapier of een kladblok . Lang leven de PC ?
Ik vind het lekker om quotes, streamverslagen eerst op te schrijven met pen en papier ,
stap dus niet over van het kladblok naar de computer. Ieder zijn ding. Spotten is niet nodig .
ikke niet, net m'n wicht gedag gekust na lekker geneukt te hebben, ik vind het wel goed voor vandaag.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
Dat is een uitspraak uit Heat waarbij ik altijd ga juichen omdat het te tof is. Die heb ik dus nu gemist.quote:
kom weer ff bij van een hele hectische week, vooral gisteren was echt vermoeiendquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jawel dus, koffers inpakken voor vakantie, toen ritje ziekenhuis voor de tweede keer deze week, nu even wat eten en mail/fok/nieuws, van datte...
En jij dan?
als ik nu over mijn laptop kijk zie ik Claire lekker onderuitgezakt op de bank liggen, volg de film met een half oog beetje aan het fokken, en bier aan het drinken. Af en toe zeggen we wat over de film, echt prima uitrust dagje..was ook wel nodigquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:58 schreef Manu82 het volgende:
Maar nu ik erover nadenk; krijgt Claire wel genoeg aandacht als jij zo de hele avond achter de computer zit te kloten?
Je bent gewoon liev.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Verder even aan PC-eend, ik heb in een eerder Huub-commotie topic geschreven dat ik graag
stap dus niet over van het kladblok naar de computer. Ieder zijn ding. Spotten is niet nodig .
zeg dat nou niet want dan rollebollen ze er hier gelijk weer overheen.quote:en bier aan het drinken met Claire
Alcoholicus.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:00 schreef Huubdgk het volgende:
heb nog beetje halfdronken op fok gepost, vandaag de hele dag telefoontjes en interviews gehad over wat er in spanje is gebeurd, dus vandaag ff een rustige dag gehouden en nu leker beetje films kijken, internetten en bier aan het drinken met Claire
Cool, even lekker bijkomen dan maar....Wat is eigenlijk de bedoeling met je pilot van de week, ga je die nog opnemen, met je hoofd in de kreukels? Ga je een paar dagen opnemen, wie zijn de gasten, kan je er iets over vertellen, meer dan dat we al weten? Ik ben pleitos deze en volgende week, maar wel benieuwd hoe en wat....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:00 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
kom weer ff bij van een hele hectische week, vooral gisteren was echt vermoeiend
smorgens vroeg vliegen van spanje naar amsterdam, shuttle naar long term parking, toen naar tilburg gereden, toen naar amsterdam, toen naar hilversum en was het alweer halfdrie ofzo
heb nog beetje halfdronken op fok gepost, vandaag de hele dag telefoontjes en interviews gehad over wat er in spanje is gebeurd, dus vandaag ff een rustige dag gehouden en nu leker beetje films kijken, internetten en bier aan het drinken met Claire
weer niet snel genoeg met editquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
zeg dat nou niet want dan rollebollen ze er hier gelijk weer overheen.
quote:
Dat vond ik van één of andere tuinkabouter die er ook woonde. Echt te bizar.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
natasia was echt een karikatuur van zich zelf, dat zulke mensen bestaan! voor de kooi had ik er over gelezen en gehoord, maar om er ooit zo lang mee samen te wonen, te bizar!
Nu breekt m'n klomp, kan iedereen vanaf nu even duidelijk zeggen wat hij/zij bedoeldquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:04 schreef kallie1 het volgende:
He Huub. Weet je nog dat je een keer een kaartje hebt gekregen van een vrouw die haar man een mes in de rug stak.
Weet jij nog of Brian het hardste lachte toen het over dierenseks gingquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:25 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet nog dat wij een keer met zijn allen aan de buitentafel bij de bbq aan het eten waren en we hadden het over dierensex en allemaal van die ranzige dingen terwijl Natas aan het voorlezen was hahahahaha stuurde dat gesprek expres daarop vond het wel een lachen contrast op de streams![]()
echter heb zelf ook wel eens voorgelezen, dat dan weer wel
ja dat weet ik zeker, dat was toch zo een zwart wit foto? vond hem toen al humor en idd, profetische waarde had hij ook...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:04 schreef kallie1 het volgende:
He Huub. Weet je nog dat je een keer een kaartje hebt gekregen van een vrouw die haar man een mes in de rug stak. Heb ik gelijk gekregen of niet. Ik was een grote fan van jouw en de Gouden Kooi en lurker op het fok-forum (en nog steeds).
Kus eropquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef Huubdgk het volgende:
mijn pilot gaan we opnemen, maar ga er nog niets over vertellen, is allemaal geheim, sorry
zo erg is mijn hoofd niet in de kreukels, een scheurtje over mijn jukbeen waar als je het echt wilt weten vandaag het korstje vanaf is gegaan, voor de rest beetje blauw maar is ook al weer geel aan het worden dus dat trekt ook al weg, nog 2 dagen denk ik en dan kan er make up over heen zonder dat je het ziet
Doe vastzelf de groetjes,voordat ik het vergeet volgende week zondagquote:
Ik denk dat zelfs jij iemand een blauw oog kan slaan, dus dat zegt opzich ook weer niet zoveel...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vond ik van één of andere tuinkabouter die er ook woonde. Echt te bizar.
Onder bescherming van de beveiliging had hij een grote mond, maar later bleek dat hij, toen hij zonder TBS los mocht lopen meteen een blauw oog heeft opgelopen.
Ik verbeeld me niks ,maar dit is echt een simpele opmerking..naar mijn mening.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat vond ik van één of andere tuinkabouter die er ook woonde. Echt te bizar.
Onder bescherming van de beveiliging had hij een grote mond, maar later bleek dat hij, toen hij zonder TBS los mocht lopen meteen een blauw oog heeft opgelopen.
gewoon een feit vaststellen meer niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:19 schreef Huubdgk het volgende:
een kras een scheurtje een schram what ever, hij is best diep en doet best zeer voor de rest is het er dik en blauw om heen, maar je bent best triest als je een cap gaat nemen om dan te zelfs de grote van mijn blauw oog ter discussie te kunnen stellen
Ik boks sinds mijn 20e niet meer, dus die kans acht ik vrij klein. Ik kan het wel met woorden af en volgens mij krijg je daar geen blauw ook van.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs jij iemand een blauw oog kan slaan, dus dat zegt opzich ook weer niet zoveel...
dit was toch het feit?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:08 schreef Huubdgk het volgende:
mijn pilot gaan we opnemen, maar ga er nog niets over vertellen, is allemaal geheim, sorry
zo erg is mijn hoofd niet in de kreukels, een scheurtje over mijn jukbeen waar als je het echt wilt weten vandaag het korstje vanaf is gegaan, voor de rest beetje blauw maar is ook al weer geel aan het worden dus dat trekt ook al weg, nog 2 dagen denk ik en dan kan er make up over heen zonder dat je het ziet
Fair enoughquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik boks sinds mijn 20e niet meer, dus die kans acht ik vrij klein. Ik kan het wel met woorden af en volgens mij krijg je daar geen blauw ook van.
Rosé!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:24 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga maar eens wat te drinken inschenken daar ben ik wel aan toe, wat zal ik doen een wit wijntje of een flesje rosé....pompom dat zijn de leuke keuzes in t leven...
Ow en ik zit niet te wachten op fotomateriaal van de verwonding op Huub zijn bakkes, vind het verhaal zeg maar wel beeldend genoeg....
Ik niet, want het is nu kikkertijd hier op de dijk langs de IJssel, dus ik ga geen uren reizen om een kikkerkop te gaan bekijken, kan ik hier op 50 meter afstand ook wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:23 schreef Huubdgk het volgende:
btw zag al een aantal fokkers op het aanmeldingsformulier voor de fandag staan, wie is er van plan om te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |