Dat maakte ook niet uit. Het ging erom dat volwassenen keken en zouden zien wat een goede moeder het was.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Ze heeft ook weleens onder voorleestijd een heel relaas gehouden over hoe ze het liefst seks had met haar rechterbeentje omhoog. Half uur later. ' Sorry, kindertjes van Nederland. Ben het vergeten. Morgen ga ik jullie moppies weer voorlezen.'
Nu betwijfel ik of er idd kindjes waren die daar naar keken.
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakte ook niet uit. Het ging erom dat volwassenen keken en zouden zien wat een goede moeder het was.
Ja, wat een viestaddek was dat zeg, En maar rochelen en hoesten boven dat smerige vreten van 'm.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was/is dat niet die kerel van AT5 die elke dag in DWDD zat?
Klopt, mèn wat kon die kerel schelden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:35 schreef Manu82 het volgende:
Was/is dat niet die kerel van AT5 die elke dag in DWDD zat?
Als ik Natasia zou zien zou ik ook gaan rochelen en hoesten...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, wat een viestaddek was dat zeg, En maar rochelen en hoesten boven dat smerige vreten van 'm.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat maakte ook niet uit. Het ging erom dat volwassenen keken en zouden zien wat een goede moeder het was.
Het was pas écht verbazingwekkend geweest als je had geroepen dat die leuke frisse kok van DGK zo lekker kon koken.quote:
Toch had ik daar wel wat mee.... net als die filmpjes op DWDD... zijn onhandige onbeschoft zijn maakte hem bijna een karikatuur van zichzelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, mèn wat kon die kerel schelden.De kutten en kloten vlogen over de toonbank en maar roken en hoesten boven het eten.
Gert.![]()
Maar je bleef geloven dat het een spel voor haar was.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
natasia was echt een karikatuur van zich zelf, dat zulke mensen bestaan! voor de kooi had ik er over gelezen en gehoord, maar om er ooit zo lang mee samen te wonen, te bizar!
Denk je niet dat ze ongeveer hetzelfde denken over jou?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
natasia was echt een karikatuur van zich zelf, dat zulke mensen bestaan! voor de kooi had ik er over gelezen en gehoord, maar om er ooit zo lang mee samen te wonen, te bizar!
Nou ik vind je kinderen achter laten en in een huis gaan zitten al genoeg kwalificatie voor de titel ´slechte moeder´....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
inderdaad. Het was gewoon profileren. Zij dacht zichzelf zo neer te zetten als een goede moeder. Maar vergat dat de andere 23.5 uur ook medebepalend waren voor dr personage
Ik voel bijna een reconcilatie aan komenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
Heb je Natasia nooit horen gillen in Huub z'n oren..Mijn oren zijn zelfs aangetast.Wel selectief doof natuurlijk wat Huub betreft.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooraandoening? Dat was toch met het spelen met die stokjes?
Héél stil achter de computer zitten vanwege de drukkende warmtequote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
hebben jullie eigenlijk niet wat te doen op zaterdagavond mensen?
Nou, ik wilde eigenlijk Heat gaan kijken maar er kwam iets tussen. I'm over-fucking-whelmed.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
Ja heb net een hoop spullen ingepakt,kids naar bed gedaan en naar de afscheidswedstrijd van Stam tussendoor gekeken.De tweede bekende plaatsgenoot deed meequote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:49 schreef Huubdgk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |