Maar het is volgens mij wel duidelijk dat zij nodig was (gebruikt is) om het programma op de kaart te zetten, of heb ik dat mis?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:20 schreef Huubdgk het volgende:
Natasia is echt wel griezelig..die ene nep lach van haar? help!!!!
En 40.000 euro weg.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, terwijl ze zelf een veel frissere moraal er op nahield. "Ik mag m'n kindjes niet zien en wat doet God? Opa overleden."
weet nog dat wij een keer met zijn allen aan de buitentafel bij de bbq aan het eten waren en we hadden het over dierensex en allemaal van die ranzige dingen terwijl Natas aan het voorlezen was hahahahaha stuurde dat gesprek expres daarop vond het wel een lachen contrast op de streamsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Natasia was geweldig totdat ze Huub een ooraandoening gratis gaf,bedreigingen uitte ,in Huubs lip beet en Lieke een projectiel op haar hoofd gooide...en vooral het voorlezen aan alle lieve kindertjes van Nederland was drama...
ps ..en ze gebruikt teveel maggiblokjes naar mijn idee
Bleh idd.... heb je haar nog wel eens gesproken?quote:
Nee dát nog net niét.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan haar moeilijk verwijten wat god doet he
met claire haar neus is het prima, was alleen een bloedneus dus niet echt heel erg zichtbaar de dagen erna gelukkigquote:
Ooraandoening? Dat was toch met het spelen met die stokjes?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Natasia was geweldig totdat ze Huub een ooraandoening gratis gaf,bedreigingen uitte ,in Huubs lip beet en Lieke een projectiel op haar hoofd gooide...en vooral het voorlezen aan alle lieve kindertjes van Nederland was drama...
ps ..en ze gebruikt teveel maggiblokjes naar mijn idee
Kijk dat is opzich wel weer nette humorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:25 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet nog dat wij een keer met zijn allen aan de buitentafel bij de bbq aan het eten waren en we hadden het over dierensex en allemaal van die ranzige dingen terwijl Natas aan het voorlezen was hahahahaha stuurde dat gesprek expres daarop vond het wel een lachen contrast op de streams![]()
echter heb zelf ook wel eens voorgelezen, dat dan weer wel
Wie zegd dat hier geen gebande "ex" nowlivers "Huub fans" zittenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou eens moeten lezen op Nowlive dan weet je dat er toch een verschil is met Huub fans hier en op NL zonder iemand tekort te willen doen. Hier zijn we een stuk gematiger denk ik. Hier kun je ons aanvallen op NL had je waarschijnlijk allang een (onterechte) ban gehad.
Maar Huub in da House!
Jij hebt daar nog een mooie paint van, laat zien trut.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Ze heeft ook weleens onder voorleestijd een heel relaas gehouden over hoe ze het liefst seks had met haar rechterbeentje omhoog. Half uur later. ' Sorry, kindertjes van Nederland. Ben het vergeten. Morgen ga ik jullie moppies weer voorlezen.'
Nu betwijfel ik of er idd kindjes waren die daar naar keken.
Ik denk dat menig peuter in Nederland een trauma heeft opgelopen door haar voorlees-sessiesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Ze heeft ook weleens onder voorleestijd een heel relaas gehouden over hoe ze het liefst seks had met haar rechterbeentje omhoog. Half uur later. ' Sorry, kindertjes van Nederland. Ben het vergeten. Morgen ga ik jullie moppies weer voorlezen.'
Nu betwijfel ik of er idd kindjes waren die daar naar keken.
Mooizoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
met claire haar neus is het prima, was alleen een bloedneus dus niet echt heel erg zichtbaar de dagen erna gelukkig
Krijgen we nog foto's van de opgelopen schaden?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:26 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
met claire haar neus is het prima, was alleen een bloedneus dus niet echt heel erg zichtbaar de dagen erna gelukkig
Natasia!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Wie zegd dat hier geen gebande "ex" nowlivers "Huub fans" zitten
Disana heeft daar prachtige verslagen van geschreven. Ik heb ze nooit gelezen, na 1 keer luisteren naar ZDNGMW had ik mijn buik al vol, vooral met dat bidden enzo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:31 schreef Frasier het volgende:
Ik denk dat menig peuter in Nederland een trauma heeft opgelopen door haar voorlees-sessies
Een van de grappigste momenten van DGK.quote:
Was/is dat niet die kerel van AT5 die elke dag in DWDD zat?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:28 schreef schatje het volgende:
Wat was de naam van die kok waar Natasia zo van gruwde? Martin toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |