Bij deze.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
Behoefte om met Huub te praten of over Huub, open maar een nieuw topic.
Dit gezeik gaat hier niet verder.
Looser!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kut, dan moet die van mij dicht
Onbegrijpelijk? Dat gezuig word ik kotsmisselijk van. Je zegt hoge bomen vangen veel wind. Da's ook bullshit als je bedenkt dat steeds dezelfde mensen het proberen te laten stormen. Schijtziek wordt ik van dat achterlijke gepost met leugens en insinuaties. Maar als dat de trent is betekend dit dan ook dat we insinuaties mogen doen betreffende andere users?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Looser!
Ik wil trouwens even duidelijk maken dat ik persoonlijk niet echt iets tegen Huub heb.![]()
Dit is FOK! en hoge bomen vangen veel wind.
Enjoy it, while it lasts.
Onbegrijpelijk dat een aantal users uit hun panty schieten terwijl Heilige Huub het gewoon van zich afschudt.
Nogmaals, neem een voorbeeld aan Huub, voor hem is het 'water under the bridge'.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:38 schreef akveor het volgende:
Onbegrijpelijk? Dat gezuig word ik kotsmisselijk van. Je zegt hoge bomen vangen veel wind. Da's ook bullshit als je bedenkt dat steeds dezelfde mensen het proberen te laten stormen. Schijtziek wordt ik van dat achterlijke gepost met leugens en insinuaties.
Ik las duidelijke irritaties bij zowel Eric en Huub. Ze gaan zelfs weg. Ik vind dat mensen hier op Fok best wel een beetje trots mogen zijn dat Huub en Eric bij ons komen posten. Blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd en lijkt elke gelegenheid aangegrepen te worden door een aantal posters hun antipathie te uiten. Kritisch hoort het te zijn. Maar keer op keer worden hij en mensen met symphatie voor Huub geschoffeerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:41 schreef APK het volgende:
[..]
Nogmaals, neem een voorbeeld aan Huub, voor hem is het 'water under the bridge'.
Denk aan je hart.
Ik had regelmatig wél wat tegen 'm. Vond het regelmatig een agressief kutkaboutertje, maar gun hem verder irl ook het allerbeste. En verder, inderdaad, hoge bomen en zo.......quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:29 schreef APK het volgende:
[..]
Looser!
Ik wil trouwens even duidelijk maken dat ik persoonlijk niet echt iets tegen Huub heb.![]()
Dit is FOK! en hoge bomen vangen veel wind.
En weer probeer je het mij in mijn schoenen te schuiven. Wat de taktiek van een groepje users hier blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:44 schreef Suikeroom het volgende:
akveor je verpest et voor iedereen hou is op met je gezeik.. neem een voorbeeld aan Jaap Stam..
en toch geef ik je altijd uitgebreide antwoorden op je uitgebreide vragen. Is dat dan allemaal water naar de zee dragen ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:54 schreef akveor het volgende:
[..]
En weer probeer je het mij in mijn schoenen te schuiven. Wat de taktiek van een groepje users hier blijkt te zijn.
Je bent zelf een van de grootste zuigers... asjeblieft zeg.
En daarna komen ze weer terug.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
Ik las duidelijke irritaties bij zowel Eric en Huub. Ze gaan zelfs weg.
En openen een topic, die dan weer gesloten wordtquote:
Een beetje vaseline doet wonderenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik zit nog steeds een beetje vast op dat pistool,
voel geen enkele dreiging daardoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:04 schreef Frasier het volgende:
Huub, hoe zit 't met al die bedreigingen die Natasia aan jouw adres heeft gedaan tijdens De Gouden Kooi? Zoals die zogenaamde duistere vriendjes van haar die jou even in elkaar zouden gaan trappen![]()
![]()
Vroeger had je zo'n reclame van boter ofzo van 2 vijanden die bij elkaar werden gebracht. Misschien is dat wat voor jullie.quote:
je hebt speciale verhuisbedrijven die dat doen, door trappengaten heen, door ramen heen etc etcquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:09 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub,wat ik me serieus afvraag is ..Jullie gaan boven de salon wonen.Hoe kan daar ooit een vleugel naar boven worden gebracht?
Voller en Rijkaard, stond toen in de Telegraaf geloof ik. Zie je 't voor je, Huub en Natasia die samen gezellig een ontbijtje doenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Vroeger had je zo'n reclame van boter ofzo van 2 vijanden die bij elkaar werden gebracht. Misschien is dat wat voor jullie.
Met Rijkaard en Rudy Voller.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:09 schreef schatje het volgende:
Vroeger had je zo'n reclame van boter ofzo van 2 vijanden die bij elkaar werden gebracht. Misschien is dat wat voor jullie.
Die ja, geweldige reclame was datquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voller en Rijkaard, stond toen in de Telegraaf geloof ik. Zie je 't voor je, Huub en Natasia die samen gezellig een ontbijtje doen
ik zag haar toen bij Jensen in het rookhok (onze productie dacht ook niet dat we haar daar zouden tegenkomen) ik zei nog heel naief en blij He natas jij hier? hoe gaat het met je...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voller en Rijkaard, stond toen in de Telegraaf geloof ik. Zie je 't voor je, Huub en Natasia die samen gezellig een ontbijtje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |