Ja maar, ik ben altijd heul lief, oh wacht, tuurlijk daar heb je mannen voor, er zijn heus geen kerels die jou laten ploeteren, daar zijn ze te veel macho voor.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hallo, jullie zitten hier 2 weken haske zoet te zijn en ik ben er weer en het gedonder begint weer. Het is een complot hè? Zo één die tegen mij is.
Thanks Karin voor de partytent tip.Die gaat Gert maar in elkaar zetten, ben daar veel te wijverig voor.
ho ho je vergeet de calamiteiten....quote:Op zondag 27 juli 2008 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heeft niet veel om het lijf vaak... gaat erom hoeveel po's er zijn verschoond e.d..
ja Huub hoe zit dat eigenlijk..........? Ik zit hier zelden nog dussuh zou leuk zijn als je nog ff reageerde voor ik ga pittenquote:Op zondag 27 juli 2008 00:23 schreef sunny16947 het volgende:
Huub zijn de wonderen de deur nog niet uit? Lieke die hyve-vriendjes met je wordt. En jij die een berichtje plaatst bij Brian om hem succes te wensen in spanje.
Kwestie van rolverdeling. Ik zet die tent wel op, en dan kan Noekje mooi in de gaten houden wat Caro aan het doen is en of het konijn nog beweegt.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben altijd heul lief, oh wacht, tuurlijk daar heb je mannen voor, er zijn heus geen kerels die jou laten ploeteren, daar zijn ze te veel macho voor.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:56 schreef mooiiiiii het volgende:
1 !uitroepteken te weinig,had je het ook tegen mij!!!!!!
Gewoon zuurstof en hoe heet die rotzooi ook weer toedienen.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ho ho je vergeet de calamiteiten....
Goed plan, nu nog iemand voor de catering en de radiouitzending en het komt helemaal goed, dan is Caro volledig gestalkt en kan ze rustig slapen ofzo.....quote:Op zondag 27 juli 2008 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwestie van rolverdeling. Ik zet die tent wel op, en dan kan Noekje mooi in de gaten houden wat Caro aan het doen is en of het konijn nog beweegt.
Er ligt er hier 1 met zijn kop in de po en hij heeft op zijn kussen zitten schijtenquote:Op zondag 27 juli 2008 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heeft niet veel om het lijf vaak... gaat erom hoeveel po's er zijn verschoond e.d..
of dat dan juist weer niet......met ouwe posters wordt dat toch lastig hoe doe je datquote:Op zondag 27 juli 2008 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoon zuurstof en hoe heet die rotzooi ook weer toedienen..
O, ja en geen sondevoeding meert toedienen.
Die heeft te veel gezopen, schat ik.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er ligt er hier 1 met zijn kop in de po en hij heeft op zijn kussen zitten schijten
verbaast je dat?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:
oke oke, was gisteren dronken en had laatst over Lieke gedroomd en dacht fok it, ik nodig haar gewoon uit via hyves, en dat heeft ze geaccepteerd, heb haar een prive berichtje gestuurd hoe het met er ging, dat het met mij en Claire super ging, gewoon een heel kort vriendelijk berichtje
maar ze heeft nog niets terug gestuurd,
dat berichtje op brian zijn hyves? krijg nu na maanden nadat de gouden kooi afgelopen is nog steeds berichtjes en reacties van mensen dat ik Brian moet slaan en zulk soort dingen, Brian zag ik, idem dito, dus dacht laat eens ff wat mensen daar zien hoe het echt zit tussen Brian en mij, dus dat
zie hier ryan ook weer zo n oudjequote:Op zondag 27 juli 2008 00:29 schreef NathanaelDGK het volgende:
thumbs up dude!!!
Oe, PeterNB met een internationale uitzending "op lokatie".quote:Op zondag 27 juli 2008 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed plan, nu nog iemand voor de catering en de radiouitzending en het komt helemaal goed, dan is Caro volledig gestalkt en kan ze rustig slapen ofzo.....
quote:
Heeee.. daar is de enige echte NL weer.quote:
spreek je dat wijf met die snor nog welles? Selenequote:Op zondag 27 juli 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:
oke oke, was gisteren dronken en had laatst over Lieke gedroomd en dacht fok it, ik nodig haar gewoon uit via hyves, en dat heeft ze geaccepteerd, heb haar een prive berichtje gestuurd hoe het met er ging, dat het met mij en Claire super ging, gewoon een heel kort vriendelijk berichtje
maar ze heeft nog niets terug gestuurd,
dat berichtje op brian zijn hyves? krijg nu na maanden nadat de gouden kooi afgelopen is nog steeds berichtjes en reacties van mensen dat ik Brian moet slaan en zulk soort dingen, Brian zag ik, idem dito, dus dacht laat eens ff wat mensen daar zien hoe het echt zit tussen Brian en mij, dus dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |