ons tuinfluitertje is dus eigenlijk duh lievstuh ...........quote:
Mag ik ,mag ik.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub ,ik ben over de helft van De Vliegeraar.daarna 1000 Schitterende zonnen .Heb je nog meer tips?
Dan kan ik later als ik groot ben zeggen dat ik "belezen " ben..
Niet teveel en voorzichtig , schiet niet uit met je glas, dat kan vervelende krassen veroorzaken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:24 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga maar eens wat te drinken inschenken daar ben ik wel aan toe, wat zal ik doen een wit wijntje of een flesje rosé....pompom dat zijn de leuke keuzes in t leven...
Ow en ik zit niet te wachten op fotomateriaal van de verwonding op Huub zijn bakkes, vind het verhaal zeg maar wel beeldend genoeg....
Ja, laten we je op een voetstuk zetten en iedereen die er problemen mee heeft of kritiek geeft blauwe ogen timmerenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
zullen we lekker simpel beetje gaan negeren, anders is de sfeer zo weer ziek,
Maar wel een niéuwe fles dan.quote:
Boringquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik niet, want het is nu kikkertijd hier op de dijk langs de IJssel, dus ik ga geen uren reizen om een kikkerkop te gaan bekijken, kan ik hier op 50 meter afstand ook wel.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, laten we je op een voetstuk zetten en iedereen die er problemen mee heeft of kritiek geeft blauwe ogen timmeren![]()
![]()
Hoe durven ze
ja .....ik zeg laten we alle overigjarige pubers, die geen eigen leven hebben kunnen opbouwen en die dus jarenlang onzin op de fok verkopen op een voetstuk zettenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, laten we je op een voetstuk zetten en iedereen die er problemen mee heeft of kritiek geeft blauwe ogen timmeren![]()
![]()
Hoe durven ze
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja .....ik zeg laten we alle overigjarige pubers, die geen eigen leven hebben kunnen opbouwen en die dus jarenlang onzin op de fok verkopen op een voetstuk zetten![]()
![]()
![]()
![]()
Laat Lekker Simpel ook maar een Sangria recept van Brian maken dan kunnen zijn smaakpupillen ontzettend veel gaan communiceren met zijn hersens (quote van Brian) dan zijn wij er vanaf.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
zullen we lekker simpel beetje gaan negeren, anders is de sfeer zo weer ziek,
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
deadt moeten ze
![]()
Huub, wie is er verantwoordelijk voor je kleding nu?
Even ter info, ik heb 7 jaar in Spanje gewoond, dus je denkt toch zeker niet dat ik die smerige bocht van Brian ga maken he?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:39 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Laat Lekker Simpel ook maar een Sangria recept van Brian maken dan kunnen zijn smaakpupillen ontzettend veel gaan communiceren met zijn hersens (quote van Brian) dan zijn wij er vanaf.
ja ja hier kan je lezen dat huub zijn kleding bij de wibra koopt en dat zijn echtgenote onderuitgezakt een film zit te kijken ....het is toch allemaal wat......quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:44 schreef CarOnline het volgende:
Oh dus hier gebeurt het allemaal?
Niet àlles verklappen hequote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ja hier kan je lezen dat huub zijn kleding bij de wibra koopt en dat zijn echtgenote onderuitgezakt een film zit te kijken ....het is toch allemaal wat......
Clairequote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:43 schreef Huubdgk het volgende:
ik doe zelf mijn kleding....en een beetje mijn vrouw, die zegt altijd wat mooi is tegen me
quote:
"Ja komt iemandman/vrouw" bij de dokter thanx Juudquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:32 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mag ik ,mag ik.....
Boeken van Karin Slaughter, van Kluun, van Saskia Noort, het immer geweldige 'Knielen op een bed violen'...
Nou dan ben je wel weer even zoet....
Gelijk heb je Lekker Simpel en blijf jij maar lekker je gal spuien over "die kutkabouter?". Alleen gelijkgestemden op een forum is ook saai.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Even ter info, ik heb 7 jaar in Spanje gewoond, dus je denkt toch zeker niet dat ik die smerige bocht van Brian ga maken he?
Doe mij maar Sangria Champagne.
Lieve Tuinfluiter jouw objectieve bijdragen heb ik altijd erg fijn gevonden. Maar helaas moet ik constateren als ik zo nu en dan hier inlog, dat het feestje wat mij betreft over is......Wellicht krijgen wij een leuke opvolger van dit programma waar ook weer de spelers bepalen hoe leuk het is. Het zal mij benieuwenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Beequeen, Mooiiiii, Erica , Disana, PC-eend, Gert, NMNS, Eric, Rooie3, Ruudpuntennel, Gert,Schatje,
APK , Huub, Peter6000 , Akveor, Noekje, Fanvanheteersteuur, Juud, en iedereen die hier komt,
zonder jullie posten had het hier niet zo geweest zoals het nu is.
Wil je nog eens in het DGK-forum kijken?
De Gouden Kooi
P.s. Ik zocht laatst wat over VoomVoom, ik vond op Google hele cossen en Huub- topics .
Ah toe, schenk eens in. Gaan we daarna Caro bellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is wel zelfbediening vandaag maar dat had je al door hè?
1 !uitroepteken te weinig,had je het ook tegen mij!!!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Beequeen, Mooiiiii, Erica , Disana, PC-eend, Gert, NMNS, Eric, Rooie3, Ruudpuntennel, Gert,Schatje,
APK , Huub, Peter6000 , Akveor, drsh, Noekje, Fanvanheteersteuur, Kissa, Honeybunny, Poezewoes,
Suikeroom, Juud en iedereen die hier komt, zonder jullie posten had het hier niet zo geweest zoals het nu is.
Wil je nog eens in het DGK-forum kijken?
De Gouden Kooi
P.s. Ik zocht laatst wat over VoomVoom, ik vond op Google hele cossen en Huub- topics .
ja waar blijft caro eigenlijk????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah toe, schenk eens in. Gaan we daarna Caro bellen.
Je bent de tweede al vandaag. Ik heb Huub NOOIT een "kutkabouter" genoemd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:54 schreef kallie1 het volgende:
[..]
Gelijk heb je Lekker Simpel en blijf jij maar lekker je gal spuien over "die kutkabouter?". Alleen gelijkgestemden op een forum is ook saai.
Oké!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah toe, schenk eens in. Gaan we daarna Caro bellen.
Jullie mogen altijd bellen. En altijd rondhangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké!Dan ga ik haar vannacht heel vaak bellen totdat ze een konijn heeft en dan ga ik daar rondhangen.
dag krommetenen doe je ook mee met de commotie om huub?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef krommetenen het volgende:
hoi allemaal
Sorry, is zo blijven hangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent de tweede al vandaag. Ik heb Huub NOOIT een "kutkabouter" genoemd.
Alleen een (laffe) tuinkabouter.
Woorden verdraaien is zo gemakkelijk he?
Zet je je wifi dan ook voor ons open?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jullie mogen altijd bellen. En altijd rondhangen.
Weet je wat, ik doe er een tuinbankje bij.
Dan kan je af en toe ook gewoon even zitten
Ja, Gert!quote:
het meest rechter icoontje rechtsboven aanklikkenquote:Op zondag 27 juli 2008 00:00 schreef krommetenen het volgende:
hoi ericahysterica ja weet alleen niet hoe ik moet qoten
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
het meest rechter icoontje rechtsboven aanklikken
dank je gevonden![]()
![]()
aha de gemiddelde leeftijd van de diehard fans op dit forum begint te stijgenquote:
bij gebrek aan ouwelullencommotie ff scquote:Op zondag 27 juli 2008 00:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dit de nieuwe DGK SC, zeg dat dan.
Vergeet de partytent niet dan...het is nat buiten.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, Gert!Wij op een tuinbankje, rosé en Mario. Ik neem een wortel mee.
Juud, plemp het er in, meid. Geeft Huub niks om. Hè Huub?
Ik vond 't al zo vreemd dat de helft in die andere reeks plots verdwenen wasquote:Op zondag 27 juli 2008 00:08 schreef ericahysterica het volgende:
bij gebrek aan ouwelullencommotie ff sc
nouwjah de andere helft zou er dus nog moeten zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond 't al zo vreemd dat de helft in die andere reeks plots verdwenen was.
Die is nooit afgemaakt, Noekje is terug en heeft onmiddellijk de leiding genomen, wat natuurlijk, gezien de omstandigheden, heel terecht was.....quote:Op zondag 27 juli 2008 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond 't al zo vreemd dat de helft in die andere reeks plots verdwenen was.
De andere reeks NMNS, niet 't vorige deel in deze reeksquote:Op zondag 27 juli 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die is nooit afgemaakt, Noekje is terug en heeft onmiddellijk de leiding genomen, wat natuurlijk, gezien de omstandigheden, heel terecht was.....
Ja hallo, jullie zitten hier 2 weken haske zoet te zijn en ik ben er weer en het gedonder begint weer. Het is een complot hè? Zo één die tegen mij is.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is nooit afgemaakt, Noekje is terug en heeft onmiddellijk de leiding genomen, wat natuurlijk, gezien de omstandigheden, heel terecht was.....
Ik vind jou ook leuk.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:14 schreef Huubdgk het volgende:
noekje rules,
\quote:Op zondag 27 juli 2008 00:16 schreef Suikeroom het volgende:
was Eric niet in Berlijn toen dit aan de gang was?
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De andere reeks NMNS, niet 't vorige deel in deze reeks.
Ik was bezig met het verwarmen van de aarde, dat kan niet anders.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
\
ja en waar was onze Noek toen????????
Zou ik helderziend zijn. Mwah. Weet nog dat er aanleiding voor was ben vergeten wat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ja dat weet ik zeker, dat was toch zo een zwart wit foto? vond hem toen al humor en idd, profetische waarde had hij ook...
Heeft niet veel om het lijf vaak... gaat erom hoeveel po's er zijn verschoond e.d.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:19 schreef ericahysterica het volgende:
Het valt hier aardig stil......denk dat de avonddienst in het het verzorgingshuis nu afloopt en er overgedragen wordt. Ik vraag me af......ja eigenlijk zou ik die overdracht wel even willen horen.
Heb al enig idee wie je er, naast Claire, bij gaat nemen?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:14 schreef Huubdgk het volgende:
noekje rules, juud ik ga checken
wat ben je toch veelzijdig..........vertel.... welke talenten kunnen wij hier nog verder etaleren om wat tegenwicht te kunnen geven aan al die zwaargewichten die hier dagelijks posten?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik was bezig met het verwarmen van de aarde, dat kan niet anders.
Ja maar, ik ben altijd heul lief, oh wacht, tuurlijk daar heb je mannen voor, er zijn heus geen kerels die jou laten ploeteren, daar zijn ze te veel macho voor.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hallo, jullie zitten hier 2 weken haske zoet te zijn en ik ben er weer en het gedonder begint weer. Het is een complot hè? Zo één die tegen mij is.
Thanks Karin voor de partytent tip.Die gaat Gert maar in elkaar zetten, ben daar veel te wijverig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |