dank je voor het compliment ..ben tijdens het scrollen nog niet tegengekomen van jou, eigenlijk alleen huubafzeikberichtenenzoquote:Op zondag 27 juli 2008 00:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
36 topics doorscrollen op zoek naar de 3 ontopic berichten, ik waardeer je inzet
Rancune is ook niet echt iets waar een ander wat mee kan, als je je rancuneus opstelt ben je eigenlijk heel egocentrisch bezig, JIJ voelt je dan slecht omdat een ander je iets heeft aangedaan, JIJ kunt er dan niet mee omgaan en JIJ hebt er dan het meeste last van maar projecteert dat dan op een ander.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik denk het ook, heb alleen zelf geen last van rancune...tenminste vind ik zelf, dus bij mij is een ruzie ook altijd snel weer goed. Is ook altijd het verwijt wat ik krijg in relaties dat ik heel pissed kan zijn, en vijf minuten later heel lief
enne geduld met rancune van andere mensen heb ik al helemaal niet
Hahaha, als dat zo zou zijn, dan zijn er nog wel een paar duidend mensen waar hij even mee moet praten...quote:Op zondag 27 juli 2008 00:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je vindt niet leuk dat er mensen zijn die jou een lul vinden.
Daarom kan je het niet los laten.
nee het kunnen loslaten van negatieve gevoelens, het kunnen vergeven en het niet zo irritant koppig zijnquote:
Dat vind jij wel okee?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik denk het ook, heb alleen zelf geen last van rancune...tenminste vind ik zelf, dus bij mij is een ruzie ook altijd snel weer goed. Is ook altijd het verwijt wat ik krijg in relaties dat ik heel pissed kan zijn, en vijf minuten later heel lief
enne geduld met rancune van andere mensen heb ik al helemaal niet
Dat is nou juist ontopicquote:Op zondag 27 juli 2008 00:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dank je voor het compliment ..ben tijdens het scrollen nog niet tegengekomen van jou, eigenlijk alleen huubafzeikberichtenenzo
voel mij een beetje schuldig ja denk ik wel, maar niet genoeg om daar excuses over te gaan maken, vergeet niet mensen, dat Lieke en ik ook zij aan zij hebben gestaan om Eric echt schandalig te behandelen weet je, het was een spel en ook Lieke wist dat dondersgoed,quote:Op zondag 27 juli 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien voel je je toch wel een beetje schuldig?
Het gaat hier over honden of iig over keffertjes idd.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg, ik hou van honden. Zo kwam ik via Google in deze reeks he?
Bedankt voor de vele tips, ik had eerder vandaag niet meer zo'n zin in Carihuelaquote:Op zondag 27 juli 2008 00:33 schreef kallie1 het volgende:
Tuinfluiter gewoon naar Carihuela gaan. Prachtig achterland (Granada, Cordoba, Mijas)
mooie kustplaatsen Marbella, Gibraltar en nog vele meer en in Carihuela heerlijke
(vis)restarurants. Lekker winkelen in Torremolinos.
En zo als mijn zoon zegt de groeten aan de Bepjes en de Miepjes
de met goud behangen blonde op leeftijd zijnde Hollandse dames).
De kwaliteit van jouw posts zijn net zo effectief als de pc eend die ik in mijn plee gooi wat commotieffectiviteit betreftquote:Op zondag 27 juli 2008 00:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is nou juist ontopic![]()
Commotie jeweets
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahah, nee eigenlijk niet, maar ze deed beetje stom tegen Claire tijdens de finale dusse...dat kon ik dan ook weer niet zo waarderen, en ben er nog niet tegengekomen
Jouw posts zijn heel Zen idd.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee het kunnen loslaten van negatieve gevoelens, het kunnen vergeven en het niet zo irritant koppig zijn
Oh ik vind het zo spannend!quote:Op zondag 27 juli 2008 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwestie van rolverdeling. Ik zet die tent wel op, en dan kan Noekje mooi in de gaten houden wat Caro aan het doen is en of het konijn nog beweegt.
Dit ookquote:Op zondag 27 juli 2008 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goed plan, nu nog iemand voor de catering en de radiouitzending en het komt helemaal goed, dan is Caro volledig gestalkt en kan ze rustig slapen ofzo.....
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Gelukkig ben je maar vijf minuten boos....dat scheelt
![]()
Vond Selene een leuke DGK teef om te zien, maar wat een enorm zeikwijf....
Je begrijpt er geen reet van, het moet over huub gaan hierquote:Op zondag 27 juli 2008 00:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
De kwaliteit van jouw posts zijn net zo effectief als de pc eend die ik in mijn plee gooi wat commotieffectiviteit betreft
Ik zou dat dan fijn opschrijven of typen en naar haar opsturen, dan ben jij het in ieder geval kwijt en heb je haar verteld wat je erover wou vertellen, wat zij er dan mee doet is dan aan haar...quote:Op zondag 27 juli 2008 00:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
voel mij een beetje schuldig ja denk ik wel, maar niet genoeg om daar excuses over te gaan maken, vergeet niet mensen, dat Lieke en ik ook zij aan zij hebben gestaan om Eric echt schandalig te behandelen weet je, het was een spel en ook Lieke wist dat dondersgoed,
maar ik heb gewoon veel voor haar gevoeld en vooral heel erg veel met haar mee gemaakt, die zomer van Lieke en Huub tegen de rest was geen makkelijke en daar zijn we echt wel dicht bijelkaar gegroeid, ik zou haar voor geen goud in willen ruilen of terug willen hebben dus daar heeft het niets mee te maken,
en het heeft ook niet mee te maken dat ze mij een lul vind, als ik er niet tegen zou kunnen dat mensen mij een lul vinden zou ik mij nooit zo gedragen hebben in de kooi hallooohooooh!
Zitten alleen echt nog dingen tussen ons die nooit zijn uitgesproken naar elkaar toe, en dat zit mij dwars
Huub had haar in de Gouden Kooi niet achter haar kont aan moeten lopen (was ze waarschijnlijk op hangende pootjes teruggekomen) en nu zeker niet meer. Zij wil toch alleen maar haar gelijk halen.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
misschien vindt zij het wel leuk om dubbele signalen uit te zenden en lekker met huub te spelen
tussen boos zijn en iemand uit het oog verliezen omdat zij heel druk is met haar dingen en ik met die van mij zijn twee verschillende dingen denk ikquote:Op zondag 27 juli 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Gelukkig ben je maar vijf minuten boos....dat scheelt
![]()
Vond Selene een leuke DGK teef om te zien, maar wat een enorm zeikwijf....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |