Zit je ergens langs de oostgrens?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:18 schreef Prowl het volgende:
SHELFALERT!!!
Moet ik eerst ff een venster in het dak bouwen.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:06 schreef Hukkie het volgende:
Doe eens wat foto's dan?
Hier?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:20 schreef JohnFoK het volgende:
ik heb hier nog geen druppel regen gehad!
Niet iedereen heeft een schotelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:20 schreef LoggedIn het volgende:
nou, zou ik dan eindelijk een shelfcloud zien? of valt ie uit elkaar?dat ding ontstaat echt als een gek btw, als je op sat24 kijkt
![]()
Ik wild enet zeggen, het blijft hier echt ongestoord rommelen. Ik ben wel wat zware onweersbuien gewend, maar dit is een josti orkest.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:44 schreef PallominnoX het volgende:
Dat weinig onweer neem ik terug, trouwens
Ik post zo ook foto's.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat hier net overtrok, leek toch ook een shelf. Zal zo foto's posten.
Hoorde je die knal net? Die sloeg ergens flink inquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wild enet zeggen, het blijft hier echt ongestoord rommelen. Ik ben wel wat zware onweersbuien gewend, maar dit is een josti orkest.
Had ie niet vermeldt...quote:
Ja dat ja, terwijl de lucht best helder is zie je ineens een soort lange muur, met daarachter donkere lucht en veel buien enzoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:52 schreef Pheno het volgende:
Hier in Lent ook. Dus dat noemen ze een shelf? Je ziet opeens een soort golf komen met daarachter egaal zwarte lucht
En dan blijft het maar flisten en donderen?
Wihabo?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:56 schreef hetsjhokleek het volgende:
Onder tussen is het hier in Geffen (12 km ten oosten van Den Bosch) droog geworden.
Het dak van een drukkerij schijnt te zijn ingestort, een nieuwbouw wijkje is onder gestroomd en er schijnt ergens bliksem te zijn ingeslagen. Het water hier in de straat zakt nu langzaam het staat ongeveer tot de stoeprand.
Het is wachten op de buien uit Duitsland.
Toch niet de silenenhof? Daar woont de helft van mijn vroegere klasgenoten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:56 schreef hetsjhokleek het volgende:
Onder tussen is het hier in Geffen (12 km ten oosten van Den Bosch) droog geworden.
Het dak van een drukkerij schijnt te zijn ingestort, een nieuwbouw wijkje is onder gestroomd en er schijnt ergens bliksem te zijn ingeslagen. Het water hier in de straat zakt nu langzaam het staat ongeveer tot de stoeprand.
Het is wachten op de buien uit Duitsland.
Tja zoals je ziet kon ik er ook weinig van maken DemonRage..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:57 schreef DemonRage het volgende:
Dit is m'n beste shot van de shelf in Eindhoven:
zo ziet ie er niet heel bijzonder uit.. Iig niet zoal die enequote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:57 schreef DemonRage het volgende:
Dit is m'n beste shot van de shelf in Eindhoven:
[ afbeelding ]
Precies boven Zevenaar.die rode streep...de hel brak los..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:34 schreef DemonRage het volgende:
Een "panorama"-shot van de neerslagradar om 20:15u:
[ afbeelding ]
Als je een shelfcloud in de verte ziet, dan lijkt-ie niet snel te gaan, maar als die dichterbij is dan raast-ie opeens voorbij.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:06 schreef Xebber het volgende:
Gaat zo'n Shelf Cloud snel voorbij, of gaat dat relatief langzaam? Mocht ie in Lelystad arriveren, dan wil ik 'm natuurlijk ook spotten.
Ah oké.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je een shelfcloud in de verte ziet, dan lijkt-ie niet snel te gaan, maar als die dichterbij is dan raast-ie opeens voorbij.
Neee, nu krijg ik alleen het regen gedeelte mee van die onweersbandquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:10 schreef DemonRage het volgende:
Het lijntje is afgebroken... rond Eindhoven hangen wat brokstukken (zover ik weet zonder onweer) en de rest van het lijntje gaat afzwakkend (toch niet) richting het WNW.
De activiteit zou toch toenemen later op de avond?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:10 schreef DemonRage het volgende:
Het lijntje is afgebroken... rond Eindhoven hangen wat brokstukken (zover ik weet zonder onweer) en de rest van het lijntje gaat afzwakkend (toch niet) richting het WNW.
indeed, onderweg terug naar apeldoorn was het drama, veel wind draaiwolken en ineens een hoosbuiquote:
Oh die zijn ff vet (en apart)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:36 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja indd heel opvallend om te zien op de radar .. dat stuk lijkt ook ineens helemaal optelossen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:34 schreef DemonRage het volgende:
Zuidelijke deel van de buienlijn t.h.v. Eindhoven compleet tot stilstand gekomen.
Staat hier een onzichtbare muur ofzo?
Inderdaad het lijkt wel nacht hierquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:38 schreef Skwish het volgende:
Opeens hier pikke donker. Het waait nu hard, geen regen of blikseminslagen, wel zeer veel in de verte
Zal je in Amsterdam-Noord moeten wonen. Als ik buienradar moet geloven gaat 't rakelings langs Amsterdam-Noord.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:52 schreef firecow het volgende:
Amsterdam zojuist !
[ afbeelding ]
Nu ff wachten op de wolk die er aankomt !
waar woon jij?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:54 schreef Skwish het volgende:
Pikzwart en het regent keihard. het zware onweer komt steeds dichterbij. Als het te erg wordt trek ik de stekkers uit de comp.
You take pictures?quote:
Klopt als een busquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:55 schreef Xebber het volgende:
[..]
Zal je in Amsterdam-Noord moeten wonen. Als ik buienradar moet geloven gaat 't rakelings langs Amsterdam-Noord.
Komt door de zeewind denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:34 schreef DemonRage het volgende:
Zuidelijke deel van de buienlijn t.h.v. Eindhoven compleet tot stilstand gekomen.
Staat hier een onzichtbare muur ofzo?
Was te merken met de wedstrijd van Jaap Stamquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:12 schreef kebabkever het volgende:
Zwolle: 4 inslagen gehad.. op nog geen 100 meter afstand van mijn huis. Ben nu bezig de kelder leeg te pompen.... heb nog nooit zo hard onweer gezien. Het werd echt pikdonker ineens, wijk in zwolle heeft geen stroom. Wat een weer.. echt te mooi.
Hee, grappig. In Hilversum was ook een rare wolk die naar beneden leek te zakken!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:09 schreef Razor21 het volgende:
Woon in Almere Stad pikzwart nu in de verte veel bliksem / onweer![]()
Kwaliteit is niet echt goed, die cam van mij maakt crappy foto's in het donker![]()
Foto's zijn van ongeveer 20 min. geleden, de hele lucht was hier geel / oranje / groenachtig heel appart.
Het flitst nu behoorlijk hier
Ow I Like!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:37 schreef i2Them2 het volgende:
Ff snel een pano'tje tussendoor. Van de shelf op afstand. Later wel wat meer foto's.
[ afbeelding ]
Ja, 't rommelt wat, maar daar blijft het ook bijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:03 schreef Garbageman het volgende:
Op de buienradar lijkt het nu vlak onder Groningen door te gaan
Kans is groter inderdaad, aangezien het zuidwesten (veel) meer Cape heeft morgen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:11 schreef Stephan123 het volgende:
Ik las ergens dat morgen het zuidwesten ook zulk weer krijgt (weerwoord.be) wat denken jullie??
Dat is Apeldoorn :], woon daar zo'n 5 min fietsen vanafquote:
Mooie foto iddquote:
Teringquote:Op zondag 27 juli 2008 00:02 schreef dimage het volgende:
mijn hart sloeg 300x over, 900L adrenaline. Dus geef mij maar de schuld dat hij bewogen is. Ik schrok mij kompleet het apelazurus. Vlakboven mij een ontlading.
[ afbeelding ]
quote:In Dortmund in het Ruhrgebied viel binnen drie uur 178 liter regen per vierkante meter. Dat is twee keer de gemiddelde hoeveelheid voor de hele maand juli.
Dat moet een waterbom geweest zijn! (voor de duidelijkheid: geen waterstofbomquote:Op zondag 27 juli 2008 00:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Foto's uit Dortmund @ http://www.wetteronline.d(...)e/2008/07/26_gw1.htm :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Wateroverlast in de regio rond Tongeren
za 26/07/08 23:59 - De streek rond Tongeren is vanavond geteisterd door hevige onweders en regenval. De brandweer moest garages leegpompen en wegen proper maken.
Omstreeks negen uur vanavond is het hevig beginnen regenen in het zuiden van Limburg.
De brandweerkorpsen van Tongeren, Hoeselt en Bilzen kregen meer dan honderd oproepen om garages leeg te pompen.
De weg tussen Sint-Truiden en Tongeren werd even gesloten omdat er modder was terechtgekomen. Ook andere wegen in de buurt moesten worden schoongemaakt.
Ook in Noord-Limburg was er hinder. Daar ging het om garages en kelders in Hamont-Achel, Meeuwen-Gruitrode en Peer.
Dat is wel gebleken jaquote:Op zondag 27 juli 2008 00:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat moet een waterbom geweest zijn! (voor de duidelijkheid: geen waterstofbom)
Hier ook een bbq en behoorlijk verregend. Gelukkig konden we droog zitten in een overmaatse garage en de bbq net buiten de deur. Was opz ich wel knus maar ik kies toch voor gewoon normaal buiten. Dan maar geen mooi onweer!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:35 schreef Gijsje het volgende:
Hmm zo te zien krijgen we hier in Uden zo wat regen.. heb zo een verjaardag met een BBQ.
Dat zijn de mindere leuke kanten he.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:13 schreef _Arual_ het volgende:
Zit ik wat nieuwssites te bekijken, kom ik een foto tegen van mijn oom en tante die hun spiksplinternieuwe kelder met spiksplinternieuwe auto en allerlei oldtimermotoren leeg aan het pompen zijn...
Kans op wateroverlast:quote:Omdat de thetaW850-rug zich iets naar net zuidwesten verplaatst lijkt het zwaartepunt van de neerslag zich ook wat meer naar het zuidwesten te verplaatsen.
En flinke windstoten:quote:Buien verplaatsen zich langzaam, zodat zeer lokaal flinke neerslaghoeveelheden kunnen vallen. Onweerskans is zeer hoog.
quote:Met het opbloemen van de Cb's gedurende de dag opnieuw toenemende kans op zware windstoten. Uitschieters bij buien t.g.v. DOWNDRAFT kunnen dan zeer lokaal tot 100 km/uur bereiken.
Hmm, gaat Groningen dan dit keer wel wat krijgen? Gisteren was ik heel blij met mooie weerlichten en gerommel maar er is in de stad nauwelijks een druppel gevallen, het is nu buiten 30,7 graden en 55% luchtvochtigheid, ik ben er serieus over aan het nadenken om een gedeelte van de vriezer uit te ruimen en daar maar te gaan zitten......quote:
Dat zeg ik, het is hier te heet en icm met 55% op de hygrometer......quote:zondag 27 juli en maandag 28 juli 2008
Regen- en onweersbuien.
Flinke perioden met zon. In de middag meer bewolking en ontwikkeling van regen en onweersbuien. Deze kunnen weer uitgroeien tot fikse exemplaren met windstoten, hagel en veel neerslag. De maximumtemperatuur ligt tussen 23 graden aan de westkust en 30 graden in het noordoosten. De wind draait geleidelijk naar noord en is zwak tot matig kracht 3 of minder. Maandag hebben we nog steeds te maken met buien, sommige met onweer en hagel. De temperatuur loopt dan uiteen van 26 graden langs open water tot rond 30 graden in het oosten van het land. De wind is oostelijk zwak tot matig rond kracht 3.
zondag 27 juli 2008 10.58 uur
Gelukkig maar, de verzekering dekt de vloerbedekking toch wel? Fijn dat de tweewielers onbeschadigd zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:42 schreef _Arual_ het volgende:
Heb mijn tante inmiddels gesproken. De schade viel toch mee, alleen maar de vloerbedekking was aan gort, die ligt nu te drogen in de zon. Motoren en brommertjes waren niet beschadigd. En ze hebben hun vakantie maar even uitgesteld.
Precies, het is niet de waarde in geld die zulke apparaten aantrekkelijk maken, het is een hobby, een passie, ik zou het ook niet leuk vinden als het raam open zou waaien en al mijn spullen nat zouden worden of beschadigen.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:47 schreef _Arual_ het volgende:
Ben wel enigszins opgelucht ja. Kijk die nieuwe auto en die nieuwe vloerbedekking kun je zo opnieuw kopen, als de verzekering een beetje meewerkt. Oldtimers is toch net een ander verhaal, alleen al de enerig die daarin is gestoken om ze op te knappen.
Ze wonen ook maar 50 meter bij dat ondergelopen woonwijkje vandaan.
maar wij winnen qua temperatuur, haha, ow nee wacht.......quote:Op zondag 27 juli 2008 12:44 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb hier een luchtvochtigheid van 70%.![]()
Hier = Tholen,Zeeland.
Temperatuur hier is 27,9 graden. (Tuineffect)quote:Op zondag 27 juli 2008 12:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
maar wij winnen qua temperatuur, haha, ow nee wacht.......![]()
Kortom, het is overal plakkerig en heet?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:28 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Temperatuur hier is 27,9 graden. (Tuineffect)
Luchtvochtingheid is 61%
Klopt idd, hier het beter te zien:quote:Op zondag 27 juli 2008 14:02 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
hey, lijkt dat nu zo of is er boven Dld een lijntje aan het vormen, op het laatste beeld vind ik het er wel een beetje op lijken iig.
ja, dus toch, zo te zien krijgt Groningen hier dan ook wat van mee als het zo door ontwikkeld, zou lekker zijn, ik heb tropische vogeltjes maar zelfs die hebben het warm.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:08 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Klopt idd, hier het beter te zien:
[ afbeelding ]
Hopen op een reuze shelf
Daar hoop ik ook op. Heb um gisteren niet gezien omdat ik stond te feesten in Zandvoortquote:Op zondag 27 juli 2008 14:08 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Klopt idd, hier het beter te zien:
[ afbeelding ]
Hopen op een reuze shelf
quote:Op warme zonnige dagen in het zomerhalfjaar met weinig wind kunnen boven sterk verhitte oppervlakken wervelwindjes ontstaan. Ze doen zich vooral voor boven zandgrond, maar soms ook boven de stenen van een plein of boven hooi op het land (een hooiduivel). Meestal is er dan een draaiende zuil van stof of zand te zien en daarom worden deze wervelwindjes stof- of zandhozen (in de Verenigde Staten dust devils) genoemd.
Als je er weer een ziet wel een foto (of filmpje) maken dan he.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:54 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb zojuist een hooiduivel gehad.![]()
Serieus, er kwamen hele plukken hooi naar beneden dwarrelen.
[..]
Mijn eerste gedachte was: wtf is dit.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je er weer een ziet wel een foto (of filmpje) maken dan he.
Doe maar geduld hebben. Als er vanavond laat nog steeds niets over is gekomen mag je treurig zijnquote:Op zondag 27 juli 2008 15:20 schreef Razor21 het volgende:
Ik vraag me echt af of we wel regen krijgen vanavond (Flevoland / Almere) het ziet er nog niet hoopvol uit op buienrader.
Zag wel wat rode stipjes ontstaan in Duitsland, maar voordat hier is....
Idd. Flinke buienquote:Op zondag 27 juli 2008 15:33 schreef DemonRage het volgende:
Ik denk dat vandaag de provincie Groningen het eerst aan de beurt komt.
Zowat alles in duitsland kakt in. In belgie ontstaat wel weer wat, maar dat is vooral voor het zuid-westen van NL, oftewel Fredo55, jij bent vandaag de gelukkigequote:Op zondag 27 juli 2008 16:02 schreef LiquidSoul het volgende:
Dat bovenste gebied lijkt over Groningen heen te drijven.\
Ik ga voor het stukkie daaronder, mooi nog even groeien en dan Drenthe opzoeken
Je ziet inderdaad dat de onweersbui, energierijke lucht tegenkomt en dan is het inderdaad KABOEM!quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 16:05 schreef Party_P het volgende:
[..]
Zowat alles in duitsland kakt in. In belgie ontstaat wel weer wat, maar dat is vooral voor het zuid-westen van NL, oftewel Fredo55, jij bent vandaag de gelukkige
Ik denk niet dat je naar de buien moet kijken die op het moment boven Duitsland of België zitten, maar dat net als gisteren opeens op andere plekken de buien spontaan gaan ontstaan.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:05 schreef Party_P het volgende:
[..]
Zowat alles in duitsland kakt in. In belgie ontstaat wel weer wat, maar dat is vooral voor het zuid-westen van NL, oftewel Fredo55, jij bent vandaag de gelukkige
Wat zit je nou te brallen, fantasie-meteoroloog.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:05 schreef Party_P het volgende:
[..]
Kijk dan op buienradar miemelaar. Dan kun je zien dat het in belgie redelijk los aan het barsten is en dat het richting Zeeland trekt...waar Fredo55 woont. Hij had gisteren pech en het lijkt erop dat hij vandaag geluk heeft.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat zit je nou te brallen, fantasie-meteoroloog.
'k weet het... op een gegeven moment zullen er opeens boven ons land buien gaan ontstaan. Ik zit daar meer op te wachten dan op de buien boven België en Duitsland.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:00 schreef LiquidSoul het volgende:
Demon, geduld!
Laten we even afwachten wat er over een paar uur ontstaat. Het is er broeierig genoeg voor. Buienradar zegt niet alles.
Daar ben ik het nog niet helemaal mee eensquote:Op zondag 27 juli 2008 17:06 schreef Xebber het volgende:
Ik denk dat het vandaag behoorlijk teleurstellend wordt ten opzichte van gisteren.
Ja man, binnnen is het wederom 28 graden, maar buiten in de zon is het helemaal onaangenaam, geen zuchtje wind ook. Hopen op wat verkoeling later op de dag.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:55 schreef RiKe het volgende:
Hoop dat ik vandaag ook wat van die buien mee krijg, echt niet te harden hier in Leiden.
ENORM benauwd
CPU: 32°Cquote:Op zondag 27 juli 2008 17:27 schreef DemonRage het volgende:
Temperaturen hier:
Binnenshuis: 24,5°C
Buitenshuis: 27°C
CPU: 60°C
Oven: 200°C... Zometeen pizza
En nu gaat ie Deventer zeker overslaanquote:Op zondag 27 juli 2008 17:38 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Nu begint het leuker te worden.
Breda krijgt zo te zien ook eens wat, na de droogte van gisteren.quote:
Het activeerd flink daar!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:43 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen meldt slagschepen van wolken.
Als dat waar zou wezen..quote:Op zondag 27 juli 2008 17:53 schreef kree het volgende:
Als ik de radar zo bekijk, dan zou ik zeggen dat de buien in duitsland gaan samenklonteren met die boven belgie en vervolgens richting zeeland & ZH trekken
Kom maar...quote:Op zondag 27 juli 2008 17:53 schreef kree het volgende:
Als ik de radar zo bekijk, dan zou ik zeggen dat de buien in duitsland gaan samenklonteren met die boven belgie en vervolgens richting zeeland & ZH trekken
Eigenlijk zit er te weinig onweer in.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:53 schreef kree het volgende:
Volgens Helga van RTL-weer heb je gelijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:53 schreef kree het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2008 17:45 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het activeerd flink daar!
Kans op grote hagel daar.
Ik heb nooit zoveel vertrouwen gehad in Blitzortung. Maar ook StrikeStar ( http://195.214.200.121/index.aspx?id=20 ) geeft al ontladingen aan. www.blids.de en Buienradar dus nog niet. Buienradar geeft volgens mij ook alleen 'inslagen' aan. Bliksem in buien, en ook tussen buien dus niet. Voor Blids geldt misschien het zelfde. En misschien dat Blitzortung dat soort ontladingen wel aangeeft. StrikeStar doet dat zeker want die geeft ook de verschillende soorten ontladingen aan. En het aambeeld van de bui ligt al over zuid Limburg. En in dat aambeeld kunnen dus ook al ontladingen plaats vinden.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef JWHv1 het volgende:
Vraagje. Ben een weer 'amateur'.
Wat is eigenlijk betrouwbaarder Blitzortung of Buienradar als je kijkt naar activiteit. Want volgens Blitzortung hoort het nu al flink te donderen rond Maastricht, zuid limburg. Echter is volgens buienradar daar nog geen wolk in de buurt. Zelfde geld voor Groningen. Volgens blitzortung onweert het daar en volgens buienradar is het er nog niet.
Hey!... er zijn iig al wolken te zien in Eindhoven, maar straks hopelijk het zware spul.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:39 schreef Drasss het volgende:
Eindhoven 2 meldt zich ook weer. Volgens mij gaan we vandaag vol getroffen worden door wat rood/blauwe rakkers van een bui
Tis nog een laffe bedoeling. Kom van het terras af maar iig zie ik nu al wat witte wolkjesquote:Op zondag 27 juli 2008 18:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hey!... er zijn iig al wolken te zien in Eindhoven, maar straks hopelijk het zware spul.
valt toch wel mee?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:58 schreef DemonRage het volgende:
Op de radar lijken de buien alweer uit te sterven.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Twente 28.4 Eindhoven 27.1 De Bilt 26.4 Groningen 26.4 Schiphol 25.0 --------------------------- Maastricht 24.9 Lelystad 24.8 Rotterdam 24.5 Vlissingen 24.5 Leeuwarden 23.2 Hoorn Terschelling 22.9 Den Helder 21.6 |
Vertel me about it, die hele mooie wolken die hier waren......quote:Op zondag 27 juli 2008 19:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vooral die van groningen blijft niks meer over.
Nou geen onweer denk ik, maar een ontzettend klamme nacht.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vooral in Groningen, als je nou geen radarbeelden zou bekijken dan leek het allemaal wat heftiger te zijn dan het lijkt, dan zou je pas balen!
Wel is goed te zien dat er steeds meer bewolking komt, misschien toch nog?
ZOMG aliensquote:
Joh, echt?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vooral in Groningen, als je nou geen radarbeelden zou bekijken dan leek het allemaal wat heftiger te zijn dan het lijkt, dan zou je pas balen!
Wel is goed te zien dat er steeds meer bewolking komt, misschien toch nog?
Ow, het begint nu toch te onwerenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier regent 't nog steeds lekker door. Niet te hard. Maar geen onweer.
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:37 schreef kree het volgende:
ik denk dat er ook nog een shelf cloud in kan zitten vanuit het ZO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |