nou, van mij mag er nou weleens een keer echt onweer komen..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:03 schreef Drasss het volgende:
[..]
Demon ik vin een bietje onweer, maar je kan natuurlijk overdrijven
Nouja heb maar wat bier koud gezet, zal dan wel een lange nacht worden hehehe...
Gerommel in Eindhoven momenteel, geen regen en zeer benauwd.
Ik hoop met je mee, dat het maar afkoelt dan ben ik allang blij. Ga kapot hier zegquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
nou, van mij mag er nou weleens een keer echt onweer komen..
Yepz... dat gebied lijkt nog steeds te activeren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef LightLuke het volgende:
Ligt het aan mij of verdwijnen er steeds meer rode plekken in het onweersgebied in Duitsland?
(Weer in breukelen: Droog en bewolkt 19.9 graden)
Net als vroegerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:01 schreef DemonRage het volgende:
Uit de KNMI Guidance:
[..]
Dat wil zeggen dat het de huidige buien boven ons land langzaam uit zullen sterven, maar dat het gebied boven Duitsland vol energie het land gaat bezetten?*hoopt*
Ik moet zeggen de activiteit neemt wel af qua onweer in duitslandquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:11 schreef DemonRage het volgende:
Yepz... dat gebied lijkt nog steeds te activeren.
De MCS boven Duitsland en de buien bij EIndhoven lijken met elkaar contact te willen maken. Het lijkt wel naar elkaar toe te groeien... misschien is het hier straks weer feest.
Het zal wel door het perspectief komen, maar het lijkt wel een vroege funnelcloudquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:16 schreef Xebber het volgende:
Lelystad half uurtje geleden:
[ afbeelding ]
Het neemt weer toe boven het westen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:29 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen de activiteit neemt wel af qua onweer in duitsland![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:32 schreef DemonRage het volgende:
Het gebied boven Duitsland leek ff in te zakken toen het contact maakte met de buien bij Eindhoven, maar boven de oostgrens activeert het weer volop!
kan niet heel veel zijn als ik op buienrader af ga... maar wie weet. Kijken of het 30km verderop nog een beetje actief isquote:
*Jaloers kijkt*quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:43 schreef Xebber het volgende:
En een filmpje!
Met fotocamera gemaakt, dus gaarne geen gezeur over kwaliteit en motoriek.
boven Belfeld (venlo dus eigenlijk gewoon) begint het nu goed los te gaan, ik zal voor je hopen dat het in Eindhoven nog net zo lekker tekeer gaat, zalig verfrissend windje trouwensquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:41 schreef DemonRage het volgende:
En nog altijd een beetje gerommel te horen in Eindhoven.
Tot nu toe niet slecht, veel regen, paar goede flitsen en lekker rollende dondersquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:50 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
kan niet heel veel zijn als ik op buienrader af ga... maar wie weet. Kijken of het 30km verderop nog een beetje actief is
En komt recht op Almelo afquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:03 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage houdt het gebied bij de oostgrens nauwlettend in de gaten.
Het herorganiseert en pulseert nogal... lijkt nu opeens weer actiever te worden.
Check Weerwoord en dan iets met Almelo ofzo. Daar hebben ze een shelf gefotografeerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:06 schreef Hukkie het volgende:
Doe eens wat foto's dan?
Hopelijk haalt hij Breukelen ook nog camera staat al klaarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:10 schreef DemonRage het volgende:
Check de radar! en zie hoe de buien bij de oostgrens een dikke vette lijn vormen! Hopelijk haalt-ie Eindhoven en sta ik klaar met m'n fototoestel om hopelijk een shelfcloud te kunnen fotograferen.
Is er een shelf te zien?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef RemcoW85 het volgende:
Nu begint het in Nijmegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |