Volgens mij valt dat nog wel mee, het meeste trekt onder ons door zoals ik nu kan zien.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:06 schreef Saekerhett het volgende:
Holy crap, wij (Twente) zijn de sjaak straks!
Hier in Maastricht is nauwelijks iets aan de hand. Regent een beetje en af en toe een donderklapje, maar ook niet meer dan dat.quote:18:14:44 26-07-08 24 I BRAN Uitval Vitale Infrastruct PRINS BISSCHOPSINGEL 53 6212AB MAAS MAASTRICHT
1004602 BRW Limburg-Zuid ( ROvD )
18:11:20 26-07-08 24 I POLI verzoek de meldkamer te bellen. Herman
1033190 Politie Limburg-Zuid ( Piket CCB )
18:09:27 26-07-08 24 I AMBU svp contact met mka ivm uitval infrastructuur tussen heerlen en MAASTRICHT
1023510 RAV Limburg-Zuid ( HS GHOR )
quote:Heerlen<->Maastricht
Door een stroomstoring na blikseminslag
rijden er tussen Heerlen en Maastricht
geen treinen.
Vertraging: onbekend.
Jij zit ook altijd goed aan de zuidkantquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:28 schreef kahaarin het volgende:
Groningen rommelt in de verte en wordt geleidelijk steeds donkerder.
Hier is het volop bezig (Eindhoven Noord), soms bespeur ik hagelsteentjes in de neerslag.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:44 schreef Drasss het volgende:
Eindhoven 2 meldt zich. Al zeker een uurtje of 2 laf gedonder. Ook laf aan het regenen, maar de lucht is al een beetje aan het spoken.
Volgens mij gaan we hard gepakt worden DemonRage over een klein uurtje?
Gaat nu echt los hierquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:06 schreef -0- het volgende:
Hier is hier ong 10 km ten zuiden van Den Bosch.
Eindhoven centrum, ook wel Effenaar heeft nog geen hagel gezien. Als ik richting effenaar kijk zie ik wel een blauwe donkere muur van een wolk.. maar de schaars geklede vrouwtjes lopen nog over straat hoor!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hier is het volop bezig (Eindhoven Noord), soms bespeur ik hagelsteentjes in de neerslag.
Shit, dat mis ik dan weer he!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:48 schreef Drasss het volgende:
[..]
Eindhoven centrum, ook wel Effenaar heeft nog geen hagel gezien. Als ik richting effenaar kijk zie ik wel een blauwe donkere muur van een wolk.. maar de schaars geklede vrouwtjes lopen nog over straat hoor!
Hmm, het heeft ook niet doorgezet, een paar keer een beetje gerommel, blijft idd wel donker, we zullen zien, het lijkt onder Groningen door te trekken iig.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:41 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jij zit ook altijd goed aan de zuidkantIk hoor niks hier. Donker, dat wel.
Hopelijk komt het zo recht boven hier te hangenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:52 schreef DemonRage het volgende:
Het is hier inmiddels een stuk rustiger geworden qua neerslag...
Eerst was hier een weg en een fietspad te zien... nu is het een kanaal en een sloot.
Dat Duitse gebied is trouwens flink aan het samenklonteren!
ik kan het vergeten.quote:VERKEERSOVERLAST DOOR ZWARE NEERSLAG
Met uitzondering van het zuidwesten van het land moet het verkeer rekening houden met lokaal veel neerslag.
Ja! Ik zag er net een!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:56 schreef Drasss het volgende:
Ik ga alvast kaarsjes inkopen, want Eindhoven gaat een partij lichtflitsen krijgen da wilde nie weten :p
Dat wil zeggen dat het de huidige buien boven ons land langzaam uit zullen sterven, maar dat het gebied boven Duitsland vol energie het land gaat bezetten?quote:ECMWF en HiRLAM laten de activiteit vanavond wat afnemen maar later op de avond en in de nacht zien we weer een toename. Ook afgelopen nacht is dat gebeurd. We moeten daar vannacht weer rekening mee houden.
Demon ik vin een bietje onweer, maar je kan natuurlijk overdrijvenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:01 schreef DemonRage het volgende:
Uit de KNMI Guidance:
[..]
Dat wil zeggen dat het de huidige buien boven ons land langzaam uit zullen sterven, maar dat het gebied boven Duitsland vol energie het land gaat bezetten?*hoopt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |